Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Postacie Dramatu [Warheim FS] › Relikwiarz Graala
Relikwiarz Graala
...propozycje zasad dla nowych Postaci Dramatu.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8480
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Relikwiarz Graala
Posted: Wt sierp 08, 2017 06:28 PM
Reply with quote

Wersja PDF dostępna jest TUTAJ.


Relikwiarz Graala:

LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: SPECJALNE
ŻOŁD: SPECJALNE
PRESTIŻ DRUŻYNY: +35 PUNKTÓW
PODSTAWKA: 40 X 40 MM

Pielgrzymi Graala to fanatyczni towarzysze Rycerzy Graala, którzy podróżując i walcząc u boku świętego wojownika w licznych potyczkach, nabrali bitewnego doświadczenia i przełamali strach, stając się groźnymi wojownikami. W większości przypadków uwielbienie dla Rycerza Graala i możliwość walki z wrogami Królestwa Bretonni umacnia ich oddanie Pani z Jeziora.
Rycerze Graala nigdy nie zniżają się do tego, aby wydawać im rozkazy, ani w ogóle odzywać się do pospólstwa. Ponieważ Pielgrzymi Graala z natury rzeczy nie są zbyt spolegliwi, niektórzy przywódcy muszą siłą zaprowadzać porządek. Rozsądni (a przynajmniej mniej szaleni) pielgrzymi szybko pojmują, iż ich szanse przeżycia znacznie wzrastają, jeśli będą wykonywać polecenia starszych i bardziej doświadczonych pielgrzymów.
W zamian nie oczekują niczego poza możliwością wspólnej podróży, natomiast skrzętnie zbierają wszystkie przedmioty wyrzucone przez Rycerza Graala, uznając je za relikwie. Każda rzecz ma wielkie znaczenie dla oddanego sługi Pani z Jeziora. Typowy pielgrzym może nosić naszyjnik z guzików lub starą koszulę przewiązaną kawałkami uzdy lub rzemieniami. Szczęśliwcy stają się posiadaczami spodni, a nawet pogiętych i połamanych kawałków zbroi. Po śmierci Rycerza Graala pielgrzymi natychmiast ograbiają jego ciało z ubrania i wszelkich relikwii. Ciężko ranni Rycerze Graala czasami padają ofiarą, tego rodzaju ataku religijnego uniesienia, zwykle kończącego się zaduszeniem nieszczęsnego wojownika. Jego ciało również staje się relikwią, swego rodzaju sztandarem niesionym przez fanatyków na lektyce. Odziane w zbroję i osadzone na końskim szkielecie (prawdziwym lub wyrzeźbionym z drewna) wzbudza zapał bojowy i przysparza sił idącym do walki pielgrzymom. Największe i najsłynniejsze oddziały fanatyków istnieją od wielu lat, liczebnością przewyższając nawet grupy, które towarzyszą żywym Rycerzom Graala. Dość często bywają zapraszane przez władców i Rycerzy Graala do wzięcia udziału w bitwie lub szczególnie niebezpiecznej wyprawie. Pielgrzymi Graala nie odmawiają takiej prośbie, zwłaszcza przekazanej w imieniu Rycerza Graala.

UWAGI: Relikwiarz Graala może zostać zatrudniony przez następujące drużyny: Rycerze Graala. Aby zatrudnić Postać Dramatu w szeregach kompanii Rycerzy Graala musi służyć przynajmniej czterech Pielgrzymów Graala stanowiących jedną grupę stronników.

CHARAKTERYSTYKA RELIKWIARZ GRAALA:
Code::
RELIKWIARZ	SZ	WW	US	S	WT	ŻW	I	A	CP
Początkowa	4	-	-	4	6	4	-	-	-
Maksymalna	4	-	-	4	6	4	-	-	-

ZASADY SPECJALNE:
DUŻY CEL, MACHINA WOJENNA.
OŁTARZ GRAALA: Drużyna walcząca w pobliżu Relikwiarza Graala jest bardziej zdeterminowana w walce z wrogiem. Wszystkie sprzymierzone modele, znajdujące się w odległości do 6” od Relikwiarza Graala otrzymują premię +1 do współczynnika CP (do maksymalnej wartości 10) oraz otrzymują Magiczną Ochronę na 6+. Ponadto Relikwiarz Graala, który znajduje się w zasięgu dowodzenia DOWÓDCY, zwiększa ten zasięg o kolejne +6”.
RELIKWIARZ GRAALA: MACHINA WOJENNA składa się z palankinu i niosących Relikwiarz Graala czterech Pielgrzymów Graala stanowiących jedną grupę stronników. Relikwiarz Graala i Pielgrzymi Graala poruszają się tak, jak pozostałe modele, z tym jednakże wyjątkiem, że nie mogą biegać i podlegają zwykłym karom do ruchu przy poruszaniu się przez teren trudny i bardzo trudny. Współczynnik SZYBKOŚĆ określa maksymalną prędkość MACHINY WOJENNEJ przy czterech Pielgrzymach Graala, kiedy to Relikwiarz Graala może poruszyć z szybkością równą szybkości Pielgrzymów Graala – jeżeli którykolwiek z Pielgrzymów Graala został Oszołomiony!, Powalony na ziemię! lub Wyłączony z akcji! prędkość MACHINY WOJENNEJ jest zmniejszana proporcjonalnie.
Strzały skierowane w MACHINĘ WOJENNĄ rozpatruje się przeciwko całej jednostce, a trafienia rozdzielane są losowo między Pielgrzymów Graala a Relikwiarz Graala. MACHINA WOJENNA traktowana jest jak każda inna jednostka w sensie stosowania modyfikatorów do trafienia, ponadto Relikwiarz Graala.podlega zasadzie specjalnej DUŻY CEL. Po ustaleniu liczby trafień należy rozdzielić je losowo, rzucając K6. Jeżeli uzyskano wynik 1-4, należy wykonać rzut na zranienie modelu Relikwiarza Graala. Jeżeli uzyskano wynik 5 lub 6, należy wykonać rzut na zranienie niosących MACHINĘ WOJENNĄ Pielgrzymów Graala. Jeżeli Pielgrzymi Graala zostaną Wyłączeni z akcji! bądź zostaną zmuszeni do Ucieczki!, tudzież sam Relikwiarz Graala ulegnie Wyłączeniu z akcji!, kolejne trafienia nie są rozdzielane, ale trafiają odpowiednio w Pielgrzymów Graala bądź Relikwiarz Graala.
Jeżeli modele Pielgrzymów Graala niosący MACHINĘ WOJENNĄ nie Uciekają!, nie zostali Oszołomieni!, Powaleni na ziemię! lub Wyłączeni z akcji! przeciwnik nie może atakować Relikwiarza Graala, odzwierciedla to sytuację, w której przeciwnik skupia uwagę na realnym i bezpośrednim zagrożeniu jakie stanowią Pielgrzymi Graala, którzy z kolei będą starali się chronić MACHINĘ WOJENNĄ.
TRAFIENIE Z UDERZENIA: Relikwiarz Graala może spowodować poważne szkody podczas uderzenia w szeregi wroga. Jeśli w dowolnej turze Pielgrzymi Graala niosący MACHINĘ WOJENNĄ szarżują na przeciwnika, Relikwiarz Graala zadaje każdemu wrogiemu modelowi z którym styka się podstawką K3 automatyczne trafienie o SILE 4 wynikające z impetu szarży. Trafienia te zadawane są na samym początku walki, zanim którykolwiek z modeli zdąży zaatakować. Atak taki trafia automatycznie, a ofiara nie może skorzystać z cechy oręża PARUJĄCY.
Jeżeli Relikwiarz Graala uderzy w inną MACHINĘ WOJENNĄ, POTWORA lub model dosiadający POTWORA, to trafienia z uderzenia rozpatrywane są przeciwko MACHINIE WOJENNEJ lub POTWOROWI, a nigdy przeciwko modelowi. Jednakże Pielgrzymi Graala mają prawo zaatakować model w zwykły sposób.
ŻOŁD: Po zakończeniu fazy eksploracji należy wykonać rzut K6, którego wynik określi koszt potrzebny do utrzymania Relikwiarza Graala. Wynik 1-2 oznacza, że Relikwiarz Graala rozpada się na kawałki zmieniając się w kupę śmieci z których powstał - należy usunąć Postać Dramatu z KARTY DRUŻYNY. Wynik 3-5 oznacza, że na konserwację MACHINY WOJENNEJ należy poświęcić K6 Łupów. Natomiast rezultat 6 oznacza, że koszt naprawy to K3 Łupy.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Warsztat [Figurki] Problem z modelami do Rycerzy Graala (Warheim) 13 Bysior 7150 Re: [Figurki] Problem ...
 Sb marca 17, 2012 04:03 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: bor667
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 451

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 16
_BBOT: 0
Razem: 16
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 168
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy