Ruben van Dijk, Dompteur z Jałowej Krainy.

All Posts
Forum IndexHome Rules [Warheim FS]Postacie Dramatu [Warheim FS]

#1: Ruben van Dijk, Dompteur z Jałowej Krainy. Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr wrz 06, 2017 08:08 PM
    ----
Wersja PDF dostępna jest TUTAJ.


Ruben van Dijk, Dompteur z Jałowej Krainy:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: 50 ZK
ŻOŁD: SPECJALNE
PRESTIŻ DRUŻYNY: +33 PUNKTÓW
PODSTAWKA: 20 X 20 MM

Powiada się, że Ruben van Dijk przemierzył północne rubieże Starego Świata od wietrznych portów Marienburga po skute lodem ulice Kisleva, a przez lata trudnej i niebezpiecznej wędrówki doskonalił umiejętności oraz poznawał sekrety hodowli i tresury zwierząt.
Urodzony w jednej z portowych tawern w Marienburgu, Ruben van Dijk został jako dziecko sprzedany przez matkę wędrownej trupie cyrkowej z Ostermarku. Mecenas szybko zauważył niemal nadnaturalny posłuch jakim chłopiec cieszył się u cyrkowych zwierząt. Ruben van Dijk bez lęku poruszał się pomiędzy sforami Psów bojowych, Szablozębnych, a nawet Niedźwiedzi, zaś nawet agresywne na co dzień zwierzęta uspakajały się w obecności chłopca.
Gdy po gwałtownej i tajemnicznej śmierci Mecenasa trupa cyrkowa rozpadła się, Ruben van Dijk wrócił do Marienburga gdzie zaoferował swoje usługi bogatym patrycjuszom. Młody, uzdolniony dompteur szybko zwrócił na siebie uwagę mecenasa miejskiego gimnazjonu gdzie znalazł zatrudnienie jako treser, a później dołączył do kompanii gladiatorów z Jałowej Krainy w szeregach której wyruszył w podróż do Kisleva, gdzie przez wiele miesięcy dawał popisy swych umiejętności na dworze Cara Radii Bokha wprawiając w zachwyt bojarów, a także przebywającego w Kislevie posła Imperatora Karla-Franza, który dowiedziawszy się o niezwykłym talencie Rubena van Dijka zaproponował Marienburgczykowi posadę mistrza tresury w Imperialnej Menażerii w Altdorfie.
Ruben van Dijk przyjął ofertę Imperatora i wyruszył do Altdorfu, niestety Burza Chaosu, która rozpętała się na północnych rubieżach Imperium uniemożliwiła podróż do stolicy Lenna Sigmara, a Dompter z Jałowej Krainy wraz z kompanią gladiatorów zmuszony został do krwawej walki o życie. Przez wiele tygodni zbrojni przedzierali się przez spalone ogniem północne ziemie Imperium, raz po raz ścierając się z Maruderami Chaosu, za każde zwycięstwo płacąc słoną cenę. Gdy opadł kurz bitwy, a Inwazja Chaosu została odparta z wcale licznej kompanii przy życiu pozostał jedynie Ruben van Dijk i sfora wściekłych psów bojowych.

UWAGI: Ruben van Dijk może zostać zatrudniony przez następujące drużyny: Cyrkowcy z Ligii Ostermarku oraz Gladiatorzy z Jałowej Krainy i Zbrojna chorągiew z Kisleva.
Dompteur z Jałowej Krainy, który osiągnął kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosował NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ może nauczyć się jednej zdolności z listy umiejętności WALKI, SIŁOWYCH lub SZYBKOŚCIOWYCH. Ponadto, bohater specjalny może nauczyć się jednej z wymienionych poniżej umiejętności specjalnych:

FELCZER: Ruben van Dijk odebrał podstawowe wykształcenie medyczne i potrafi udzielić pomocy rannym sojusznikom. Jeżeli felczer brał udział w rozgrywce, a w trakcie sekwencji po potyczce nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ to w trakcie rozgrywania bieżącej sekwencji po potyczce może przerzucić wynik MARTWY, WIELOKROTNIE ZRANIONY, RANA NOGI, RANA RĘKI, STRZASKANA NOGA, RANA KLATKI PIERSIOWEJ, OŚLEPIONY, STARE WOJENNE RANY, USZKODZENIE UKŁADU NERWOWEGO, RANA DŁONI, GŁĘBOKIE RANY w rzucie na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ dla jednego dowolnego Wyłączonego z akcji! bohatera lub stronnika, wynik drugiego rzutu jest ostateczny.
HYCEL: Ta umiejętność może zostać użyta przed potyczką. Dompteur z Jałowej Krainy chwyta K3 Psy bojowe, które zostają umieszczone w odległości do 12” od Postaci Dramatu. Psy bojowe, jeśli przeżyją potyczkę odchodzą po zakończeniu rozgrywki, ponadto ZWIERZĘTA nie są wliczane do limitu modeli w drużynie oraz nie są brane pod uwagę na potrzeby testu rozbicia.
MISTRZ TRESURY: Jedna z grup stronników – Psów bojowych, Szablozębnych lub Niedźwiedź, znajdująca się w odległości nieprzekraczającej 6” od Postaci Dramatu, może użyć w fazie walki wręcz jako podstawę testu wartość współczynnika WALKA WRĘCZ Rubena von Dijka lub skorzystać z jednej, znanej przez Dompteur z Jałowej Krainy zdolności z listy umiejętności WALKI WRĘCZ. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku gdy bohater specjalny w bieżącej turze biegł, skorzystał z umiejętności lub zasady specjalnej używanej w fazie magii, fazie strzelania lub fazie walki wręcz, strzelał, skakał, szarżował, upadł, wspinał się został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonywał jakiekolwiek inne działania poza zwykłym ruchem.

CHARAKTERYSTYKA RUBENA VAN DIJKA:
Code::
DOMPTEUR	SZ	WW	US	S	WT	ŻW	I	A	CP
Początkowa	4	4	3	3	3	1	3	1	7
Maksymalna	5	6	6	4	4	3	6	4	9

BROŃ/PANCERZ: Ruben van Dijk posiada SZTYLET oraz MIECZ, GRACZ wedle uznania może wyposażyć Postać Dramatu w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU DRUŻYNY.
ZASADY SPECJALNE:
AKROBATA, SZERMIERZ, WSPINACZKA.
MISTRZ TRESURY: Dompteur z Jałowej Krainy w niezwykle precyzyjny i zręczny sposób potrafi kierować działaniami Psów bojowych oraz Szablozębnych i Niedźwiedzi. Pies bojowy oraz Szablozębny lub Niedźwiedź który znajduje się w odległości nieprzekraczającej 6” od Postaci Dramatu, może użyć jako podstawę testu wartość współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE bohatera specjalnego. Ponadto Mistrz tresury może utrzymać w ryzach Niedźwiedzia znajdującego się w odległości do 12”. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy bohater jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!. Ponadto Pies bojowy, Szablozębny lub Niedźwiedź, który w momencie rozpoczęcia fazy ruchu znajduje się w odległości do 6” od Rubena van Dijka do początku następnej tury Postaci Dramatu podlega zasadzie specjalnej FURIA, a wszystkie ATAKI wykonane przez ZWIERZĘ w czasie szarży podlegają zasadzie specjalnej DRUZGOCZĄCY. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy bohater jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
NIEPOKOJĄCY: Dompteur z Jałowej Krainy ma w swoim wyglądzie coś takiego, że przeciwnicy stają się niespokojni. Atakujące Postać Dramatu wrogie modele muszą wykonać na początku każdej fazy strzelania lub fazy walki wręcz test CP. Niepowodzenie oznacza, że otrzymują modyfikator -1 do wszystkich testów trafienia modelu Rubena van Dijka wykonywanych w bieżącej fazie strzelania i w fazie walki wręcz. Zdolność nie działa na istoty podlegające zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ. Ponadto, wszystkie modele podlegające zasadzie specjalnej ZWIERZĘ, trafiają bohatera specjalnego jedynie w przypadku gdy wypadnie dublet w udanym rzucie na trafienie (żadne modyfikatory i zasady specjalnie nie mają zastosowania – liczy się jedynie dublet w udanym rzucie na trafienie).
ŻOŁD: Po zakończeniu fazy eksploracji należy wykonać rzut K6, którego wynik określi wartość wynagrodzenia o które ‘upomni’ się Ruben van Dijk. Wynik 1-2 oznacza, że Dompteur z Jałowej Krainy schwytał nowe zwierzę, które postanowił dostarczyć do menażerii Imperatora w Altdorfie - należy usunąć Postać Dramatu z KARTY DRUŻYNY. Wynik 2-4 oznacza, że Postać Dramatu zażądała żołdu w postaci K6 Łupów! (zobacz ROZDZIAŁ XIIII: KAMPANIA). Natomiast rezultat 5-6 oznacza, że Bohater Specjalny zaaferowany ostatnimi wydarzeniami zapomina o żołdzie.



Forum IndexHome Rules [Warheim FS]Postacie Dramatu [Warheim FS]
Page 1 of 1