Scenariusze

All Posts
Forum IndexWydarzenia [Warheim FS]Kampania Warheim FS

#1: Scenariusze Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Pn paźdź 09, 2017 07:23 PM
    ----
I kolejka - "Kaplica" s. 384 podręcznika

Punkty:
+60 MP za zdobycie i utrzymanie kaplicy lub rozbicie przeciwnika
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!
+8 MP (maksymalnie +32 MP) za każdego bohatera powyżej liczby bohaterów przeciwnika, kontrolującego kaplicę*

*Nie wiem czy tutaj się wystarczająco precyzyjnie wyraziłem. Jeżeli gracz A w momencie zakończenia gry, ma 4 bohaterów w strefie kontroli (czyli do 6" od kaplicy), a gracz B ma ich 2, to gracz A ma +16 MP. Nawet jeżeli gracz B wygrał poprzez rozbicie gracza A.

II kolejka - "Święte Źródło" s. 380 podręcznika

Punkty:
+60 MP za zdobycie większej ilość znaczników kosztowności lub rozbicie przeciwnika
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!
+6MP (maksymalnie +36MP) za każdy znacznik kosztowności, z którym bohater zakończył rozgrywkę.

III kolejka - "Pomiot Chaosu" s. 418 podręcznika

+80 MP za wyłączenie z akcji pomiotu chaosu
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!

IV kolejka - "Zagubiony syn kupca" s. 388 podręcznika

+60 MP za przetransportowanie syna kupca do własnej strefy rozstawienia
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!

V kolejka - "Potyczka" s. 389 podręcznika

+60 MP za rozbicie przeciwnika
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!

VI kolejka - "Las skarbów" s. 408 podręcznika

Punkty:
+40 MP za zdobycie więcej niż połowę znaczników kosztowności lub rozbicie przeciwnika
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!
+6MP (maksymalnie +36MP) za każdy znacznik kosztowności, z którym bohater zakończył rozgrywkę.

VII kolejka - "Ruchome piaski" s. 405 podręcznika

Punkty:
+60 MP za rozbicie przeciwnika
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!

VIII kolejka - "Spotkanie na trakcie" s. 410 podręcznika

+40 MP za rozbicie przeciwnika
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!
+6MP (maksymalnie +36MP) za każdy znacznik kosztowności, z którym bohater zakończył rozgrywkę.

IX kolejka - "Złowady" s. 398 podręcznika

Punkty:
+40 MP za zdobycie więcej niż połowę znaczników kosztowności lub rozbicie przeciwnika
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!
+6MP (maksymalnie +36MP) za każdy znacznik kosztowności, z którym bohater zakończył rozgrywkę.
Last edited by Radzik on Pn stycz 28, 2018 12:02 PM; edited 7 time in total

#2: Scenariusze Author: ZawiszaCzarny Post Posted: Wt paźdź 10, 2017 07:36 AM
    ----
ale jeżeli rozbijasz gracza to on i jego bohaterowie pitają z pola walki więc nie ma żadnych bohaterów kontrolujących kaplice... ale oczywiście mogę się mylić co do logiki... to tak jakby ktoś pilnował portfela który zostawił w autobusie wysiadając na najbliższym przystanku...

#3: Scenariusze Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt paźdź 10, 2017 07:50 AM
    ----
W wersji turniejowej gra kończy się w chwili gdy jeden z graczy nie zda testu rozbicia. Nieudany test rozbicia oznacza, że uciekają modele związane walką wręcz.

Radzikowi chodzi pewnie o to, że punkty zdobywają modele, które po ewentualnej ucieczce wciąż pozostają w strefie kontroli.

#4: Scenariusze Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Wt paźdź 10, 2017 07:51 AM
    ----
Co do logiki się nie mylisz, ale WFS czasami jest z logiką na bakier (moje ulubione "gnoblar uwaga" czy jakoś tak):). Chodzi o to żeby nagrodzić za próbę zrealizowania celu scenariusza inaczej niż przez rozbicie przeciwnika.

#5: Scenariusze Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Wt paźdź 10, 2017 07:58 AM
    ----
Nie, chodzi o to, że w momencie rozbicia czy zakończenia 8 rundy liczymy bohaterów w strefie kontroli kaplicy. Potem jest uciekanie i dobijanie.

#6: Scenariusze Author: ZawiszaCzarny Post Posted: Wt paźdź 10, 2017 10:35 AM
    ----
dobrze... zrozumiałem... dzięki Smile

#7: Scenariusze Author: szczery-do-bolu , Location: Katowice/Ruda Śląska Post Posted: Sb list 18, 2017 09:55 AM
    ----
Bardzo proszę o wylosowanie scenariuszy dla kolejek IV i V przy okazji najbliższych spotkań. Wiem, żę takowe są planowane na najbliższy tydzień.

#8: Scenariusze Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Sb list 18, 2017 02:38 PM
    ----
Tematy i scenariusze pojawia się w ostatni weekend listopada.

#9: Scenariusze Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Sb list 25, 2017 06:24 PM
    ----
Idąc za przykładem ostatnich 2 turniejów, obniżyłem punktacje. Trzeba się teraz trochę bardziej postarać, żeby zgarnąć pełną pulę.

#10: Scenariusze Author: szczery-do-bolu , Location: Katowice/Ruda Śląska Post Posted: Pn stycz 29, 2018 01:38 PM
    ----
Uważam że pora zakończyć tą farsę.
Przez taką formę organizacji rozrywek ucierpiała frekwencja graczy w IW.
Proponuję powrót do rozgrywek losowanych, a na ten moment to już chyba pora na rozegranie scenariuszy turniejowych.
I ustalimy jeden konkretny dzień na granie jak to drzewiej bywało.
Inaczej za chwilę będziemy walczyć o miejsce z 12to latkami od karcianek.

#11: Re: Scenariusze Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Pn stycz 29, 2018 01:46 PM
    ----
szczery-do-bolu wrote:
Uważam że pora zakończyć tą farsę.
Przez taką formę organizacji rozrywek ucierpiała frekwencja graczy w IW.
Proponuję powrót do rozgrywek losowanych, a na ten moment to już chyba pora na rozegranie scenariuszy turniejowych.
I ustalimy jeden konkretny dzień na granie jak to drzewiej bywało.
Inaczej za chwilę będziemy walczyć o miejsce z 12to latkami od karcianek.

Zakończanie farsy zacznij od napisania posta w prawidłowym temacie.

#12: Scenariusze Author: szczery-do-bolu , Location: Katowice/Ruda Śląska Post Posted: Wt stycz 30, 2018 07:32 PM
    ----
Napisałem. A tutaj dałem, żebyś i Ty to widział.

#13: Scenariusze Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Wt stycz 30, 2018 08:47 PM
    ----
Tam też widzę.



Forum IndexWydarzenia [Warheim FS]Kampania Warheim FS
Page 1 of 1