Klan Mors - początek

All Posts
Forum IndexTaktyki & Strategie [Warheim FS]

#1: Klan Mors - początek Author: Breslauer , Location: Wrocław Post Posted: Pn list 13, 2017 06:34 PM
    ----
Witam wszystkich forumowiczów - myślę nad złożeniem sobie bandy do Warheima i stąd moje pytanie - możnaby Was poprosić o jakieś rozwinięte opinie na temat Klanu Mors? Wszelkie kombinacje, złożenia bandy pod kątem jednostek, ich wyposażenia itd. W sumie ten klan interesuje mnie najbardziej. Wink
Pozdrawiam

#2: Klan Mors - początek Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pn list 13, 2017 08:55 PM
    ----
W skrócie wybierz inny Wink grałem trochę ale powiem szczerze że chyba najnudniejszy z klanów w warheim, jedyna zaleta to pancerze- koniec, inne klany maja ogry, furie, wynalazki a tu lipa.

#3: Klan Mors - początek Author: Breslauer , Location: Wrocław Post Posted: Pn list 13, 2017 10:13 PM
    ----
No to ewentualnie może Skryre? Wink

#4: Klan Mors - początek Author: Breslauer , Location: Wrocław Post Posted: Pt list 17, 2017 06:52 PM
    ----
Nikt nic? Sad

#5: Klan Mors - początek Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt list 17, 2017 06:58 PM
    ----
W Warheim FS raczej nie ma jedynej słusznej rozpiski, wszystko zależy przeciwko komu grasz, na jak gęsto zastawionym stole, jaki styl gry preferujesz itd.

Jeśli grasz kampanię to podstawą jest komplet bohaterów, bo to oni generują dochód.

Mocną stroną Skavenów jest szybkość, więc musisz rozważyć czy warto zamykać wojowników w średnich/ciężkich pancerzach. Natomiast warto dać im jeśli to możliwe włócznie, które pozwolą wykorzystać wartość współczynnika Inicjatywa - Skaveni muszą uderzać pierwsi, zaatakowani mają dużo mniejsze szanse na przeżycie.

W czasie gry warto iść w liczebność, chociażby zasypując przeciwnika Niewolnikami.

Ale to dość ogólne rady. Wrzuć propozycję rozpiski to pewnie otrzymasz więcej odpowiedzi niż na ogólnie rzucone pytanie.

#6: Re: Klan Mors - początek Author: kozAa Post Posted: Sb list 18, 2017 12:45 PM
    ----
Dobrym pomysłem u skavenów jest też chorąży, zawsze to +1 do CP, a test rozbicia przy 7 CP bardzo łatwo oblać . Największy minus szczurków to właśnie morale. A klanu mors bym nie polecał, nic specjalnego poza sprzętem nie posiadają.

#7: Klan Mors - początek Author: Breslauer , Location: Wrocław Post Posted: Pn list 19, 2017 05:22 AM
    ----
Spaczinżynier
Czarnoszczur
Łowca Niewolników

+ 2 x Klanbrat i Szczurogr, zostaje 35 punktów na wyposażenie... czy tym da się pograć? Pytam pod kątem turniejowym.



Forum IndexTaktyki & Strategie [Warheim FS]
Page 1 of 1