Pytania i odpowiedzi...

All Posts
<
1 2 3 4 5 6 7 8
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#76: Pytania i odpowiedzi... Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Pn stycz 20, 2019 12:51 PM
    ----
Czy modele posługujące się miotaczem spaczognia również obowiązuje zasada strzelania do najbliższego modelu przeciwnika?

#77: Re: Pytania i odpowiedzi... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn stycz 20, 2019 01:56 PM
    ----
Radzik wrote:
Czy modele posługujące się miotaczem spaczognia również obowiązuje zasada strzelania do najbliższego modelu przeciwnika?
Zasadniczo tak, choć jest to bardziej strzelanie w kierunku najbliższego przeciwnika ponieważ wzornik jest przesuwany o tyle cali ile wypadło na kostce artyleryskiej.

Zasadniczo wszystkie strzelania są w kierunku najbliższego przeciwnika.

#78: Pytania i odpowiedzi... Author: verdome Post Posted: Wt stycz 22, 2019 02:45 PM
    ----
Gdy kupujemy wierzchowca jak kumulujemy zdolności i umiejętności?

Taki np. bohater z sprintem i zimokrwisty.
Tracimy umiejkę i zyskujemy wszystkie zdolności zimnokrwistego?

#79: Pytania i odpowiedzi... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt stycz 22, 2019 03:31 PM
    ----
Bohater na wierzchowcu porusza się z szybkością wierzchowca. Jeśli chodzi o testy głupoty to są opisane w rozdziale Psychologia. Trudny do zabicia działa tylko na Zimnokrwistego i tylko gdy chodzi luzem. Coś jeszcze tam jest?

#80: Re: Pytania i odpowiedzi... Author: verdome Post Posted: Wt stycz 22, 2019 04:51 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Bohater na wierzchowcu porusza się z szybkością wierzchowca. Jeśli chodzi o testy głupoty to są opisane w rozdziale Psychologia. Trudny do zabicia działa tylko na Zimnokrwistego i tylko gdy chodzi luzem. Coś jeszcze tam jest?

GŁUPOTA, POMIOT KNIEI, STRACH, ZIMNOKRWISTY, ZWIERZĘ,
rączy i twarda skóra (ale to akurat jest jasne)

#81: Re: Pytania i odpowiedzi... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt stycz 22, 2019 06:14 PM
    ----
verdome wrote:
quidamcorvus wrote:
Bohater na wierzchowcu porusza się z szybkością wierzchowca. Jeśli chodzi o testy głupoty to są opisane w rozdziale Psychologia. Trudny do zabicia działa tylko na Zimnokrwistego i tylko gdy chodzi luzem. Coś jeszcze tam jest?

GŁUPOTA, POMIOT KNIEI, STRACH, ZIMNOKRWISTY, ZWIERZĘ,
rączy i twarda skóra (ale to akurat jest jasne)
Z czym tam jeszcze masz problem?

Zdolności związane z ruchem działają na Zimnokrwistego. Zasada 'zimnokrwisty' działa tylko na zwierzę.

Jeżeli kawalerzysta siedzi na Zimnokrwistym, to także budzi strach. Zresztą masz to opisane w rozdziale Psychologia i Kawaleria.

#82: Re: Pytania i odpowiedzi... Author: verdome Post Posted: Wt stycz 22, 2019 09:47 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
verdome wrote:
quidamcorvus wrote:
Bohater na wierzchowcu porusza się z szybkością wierzchowca. Jeśli chodzi o testy głupoty to są opisane w rozdziale Psychologia. Trudny do zabicia działa tylko na Zimnokrwistego i tylko gdy chodzi luzem. Coś jeszcze tam jest?

GŁUPOTA, POMIOT KNIEI, STRACH, ZIMNOKRWISTY, ZWIERZĘ,
rączy i twarda skóra (ale to akurat jest jasne)
Z czym tam jeszcze masz problem?

Zdolności związane z ruchem działają na Zimnokrwistego. Zasada 'zimnokrwisty' działa tylko na zwierzę.

Jeżeli kawalerzysta siedzi na Zimnokrwistym, to także budzi strach. Zresztą masz to opisane w rozdziale Psychologia i Kawaleria.

za bardzo ogólnikowo podszedłem do tematu Very Happy
Chodzi mi o:
1. Pomiot kniei czy przenosi się na połączony model?
2. Czy bohater z umiejętnością sprint dosiadający zimnokrwistego biegnąc porusza się 21"?
3. Z głupotą i strachem faktycznie jest. Dzięki Very Happy

#83: Pytania i odpowiedzi... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt stycz 22, 2019 10:20 PM
    ----
1. Tak.
2. Nie.

Ogólnie obowiązują zasady modelu który jest na dole i stąpa po ziemi. Wink

#84: Pytania i odpowiedzi... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Wt marca 26, 2019 12:29 PM
    ----
Tak sobie ostatnio trochę czytam i myślę, że to się trochę powiela. Nieumarły i Kult Miecza & Walki.

KULT MIECZA & WALKI: Podążający drogą miecza i walki Krwawy Smok nie może Uciekać! w reakcji na szarżę bez względu na okoliczności.

Nieumarły:
NIEUMARŁE modele podlegają następującym zasadom specjalnym:
- Ożywieńcy podlegają zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ oraz UPORCZYWOŚĆ, a także automatycznie zdają testy SAM W WALCE.

Niezłomność:
Niektóre postacie i niektóre ze stworzeń świata WARHEIM FS praktycznie nie znają pojęcia STRACHU, tudzież są na tyle wprawionymi weteranami, że sytuacje, w których słabsi wpadliby w panikę, na nich nie robią wrażenia. Stosowne zapisy znajdują się w opisie drużyn i modeli. Modele podlegające zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ automatycznie zdają testy STRACHU i GROZY oraz testy SAM W WALCE. Ponadto, modele podlegające zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ nie mogą Uciekać! w reakcji na szarżę – są zbyt dumni i odważni (albo szaleni lub pozbawieni świadomości), by to zrobić!

#85: Pytania i odpowiedzi... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt marca 26, 2019 12:34 PM
    ----
Masz rację. Dzięki za czujność.

#86: Pytania i odpowiedzi... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Wt marca 26, 2019 12:37 PM
    ----
Taka propozycja nowej zasady dla nieumarłych.
Złożenie ofiary (do przedyskutowania): Dowódca w trakcie rozpatrywania sekwencji po potyczce może poświęcić dowolny model bohatera lub stronnika nie podlegającego zasadzie specjalnej nieumarły i przemienić go w Zombie, ponadto czerpiąc siły witalne ze swojej ofiary Wampir może wyleczyć jedno poważne obrażenie.

#87: Re: Pytania i odpowiedzi... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt marca 26, 2019 01:23 PM
    ----
Pepe wrote:
Taka propozycja nowej zasady dla nieumarłych.
Złożenie ofiary (do przedyskutowania): Dowódca w trakcie rozpatrywania sekwencji po potyczce może poświęcić dowolny model bohatera lub stronnika nie podlegającego zasadzie specjalnej nieumarły i przemienić go w Zombie, ponadto czerpiąc siły witalne ze swojej ofiary Wampir może wyleczyć jedno poważne obrażenie.


Ciekawe, ale ja to bym widział tak:

Złożenie ofiary
Jeżeli MAG (Nekromanta) brał udział w rozgrywce, a w trakcie sekwencji po potyczce nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ to w trakcie rozgrywania bieżącej sekwencji po potyczce może poświęcić dowolny model bohatera lub stronnika , który nie podlega zasadzie specjalnej NIEUMARŁY. Złożony w ofierze model zmienia się w ZOMBIE, a dzięki siłom witalnym zgromadzonym w czasie rytuału model Wampira, ktory zostanie Wyłączony z akcji! wykonując rzut K66 w TABELI POWAŻNYCH OBRAŻEŃ, należy traktować wyniki MARTWY, WIELOKROTNIE ZRANIONY, RANA NOGI, RANA RĘKI, STRZASKANA NOGA, RANA KLATKI PIERSIOWEJ, OŚLEPIONY, STARE WOJENNE RANY, USZKODZENIE UKŁADU NERWOWEGO, RANA DŁONI, GŁĘBOKIE RANY jako POWRÓT DO ZDROWIA.

#88: Pytania i odpowiedzi... Author: Elmin Post Posted: Wt marca 26, 2019 01:40 PM
    ----
Fajny pomysł!

U Nehekary dodaj szansę znalezienia skrzynki z nowymi bandażami Wink

#89: Re: Pytania i odpowiedzi... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Wt marca 26, 2019 06:42 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Pepe wrote:
Taka propozycja nowej zasady dla nieumarłych.
Złożenie ofiary (do przedyskutowania): Dowódca w trakcie rozpatrywania sekwencji po potyczce może poświęcić dowolny model bohatera lub stronnika nie podlegającego zasadzie specjalnej nieumarły i przemienić go w Zombie, ponadto czerpiąc siły witalne ze swojej ofiary Wampir może wyleczyć jedno poważne obrażenie.


Ciekawe, ale ja to bym widział tak:

Złożenie ofiary
Jeżeli MAG (Nekromanta) brał udział w rozgrywce, a w trakcie sekwencji po potyczce nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ to w trakcie rozgrywania bieżącej sekwencji po potyczce może poświęcić dowolny model bohatera lub stronnika , który nie podlega zasadzie specjalnej NIEUMARŁY. Złożony w ofierze model zmienia się w ZOMBIE, a dzięki siłom witalnym zgromadzonym w czasie rytuału model Wampira, ktory zostanie Wyłączony z akcji! wykonując rzut K66 w TABELI POWAŻNYCH OBRAŻEŃ, należy traktować wyniki MARTWY, WIELOKROTNIE ZRANIONY, RANA NOGI, RANA RĘKI, STRZASKANA NOGA, RANA KLATKI PIERSIOWEJ, OŚLEPIONY, STARE WOJENNE RANY, USZKODZENIE UKŁADU NERWOWEGO, RANA DŁONI, GŁĘBOKIE RANY jako POWRÓT DO ZDROWIA.

Podoba mi się Very Happy

#90: Pytania i odpowiedzi... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz marca 28, 2019 01:19 PM
    ----
Jeździec zyskuje zasadę DUŻY CEL. Czy na potrzeby liczenia pkt prestiżu również dodajemy +20 pkt za taki model?



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 4 5 6 7 8
>
Page 6 of 8