Pytania i odpowiedzi...

All Posts
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#91: Re: Pytania i odpowiedzi... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz marca 28, 2019 01:24 PM
    ----
Pepe wrote:
Jeździec zyskuje zasadę DUŻY CEL. Czy na potrzeby liczenia pkt prestiżu również dodajemy +20 pkt za taki model?
Nie, to zasada na potrzeby strzelania i ewentualnie przejmowania szarży. Dużym celem jest tylko konno.

A za konia już są punkty do prestiżu.

Natomiast w przypadku Laufra, w ogóle nie wlicza się go do prestiżu.

#92: Pytania i odpowiedzi... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz marca 28, 2019 01:26 PM
    ----
Nie chodziło mi o Laufra. W takim razie Areo ma prestiż mniejszy o 40 pkt. Jeżeli w ogóle jest to Ci do szczęścia potrzebne.

#93: Re: Pytania i odpowiedzi... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz marca 28, 2019 01:27 PM
    ----
Pepe wrote:
Nie chodziło mi o Laufra. W takim razie Areo ma prestiż mniejszy o 40 pkt. Jeżeli w ogóle jest to Ci do szczęścia potrzebne.
Uwzględnię, choć do dzisiaj otrzymałem tylko 15 zgłoszeń.

#94: Pytania i odpowiedzi... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz marca 28, 2019 01:28 PM
    ----
Czyli jednak trzeba będzie zrobić karne pkt w przyszłości Very Happy

#95: Pytania i odpowiedzi... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz marca 28, 2019 01:29 PM
    ----
Albo dodatnie za wysłanie Very Happy

#96: Re: Pytania i odpowiedzi... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz marca 28, 2019 01:29 PM
    ----
Pepe wrote:
Czyli jednak trzeba będzie zrobić karne pkt w przyszłości Very Happy
Zawsze można dodać po punkcie tym, którzy wysłali. Smile Mysli

#97: [Errata] do wersji Księstwa Graniczne. Author: adrenalbooster Post Posted: Pn marca 31, 2019 09:24 PM
    ----
czy nekromanta może używać cp przywódcy?

#98: Re: [Errata] do wersji Księstwa Graniczne. Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn marca 31, 2019 09:25 PM
    ----
adrenalbooster wrote:
czy nekromanta może używać cp przywódcy?
Tak, o ile znajduje się w jego zasięgu dowodzenia.

#99: Pytania i odpowiedzi... Author: Altao , Location: Poznań/Swarzędz Post Posted: Pn kwiet 14, 2019 07:13 PM
    ----
Jeźdźcy Terradonów nie posiadają zasady Lot? Czy po prostu to moja wina i nie widzę/nie mogę jej znaleźć w profilu.

#100: Re: Pytania i odpowiedzi... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn kwiet 14, 2019 07:18 PM
    ----
Altao wrote:
Jeźdźcy Terradonów nie posiadają zasady Lot? Czy po prostu to moja wina i nie widzę/nie mogę jej znaleźć w profilu.
Lot ma Terradon, na stronie 509 znajdziesz pełne zasady tego zwierza.

#101: Pytania i odpowiedzi... Author: verdome Post Posted: Śr kwiet 17, 2019 11:29 AM
    ----
Pytanie od Mazira:

Czy istniejącego trolla można awansować na jedną z jego odmian czy jest to dostępne tylko przy rekrutacji.

Czy można "sprzedać" stronnika jak przedmiot?

Czy rzut na regeneracje wykonujemy tylko dla "świeżych" ran czy dla wszystkich utraconych pkt ŻW (np. utraconych turę wcześniej)?

#102: Pytania i odpowiedzi... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr kwiet 17, 2019 11:36 AM
    ----
Nie można, 'awans' jest mozliwy tylko w czasie rekrutacji.

Nie można sprzedawać stronników, za wyjątkiem schwytanych Niewolników.

Regeneracja działa tylko na 'świeże' rany.

#103: Pytania i odpowiedzi... Author: Petrodon , Location: Mińsk Mazowiecki Post Posted: Pt May 03, 2019 08:49 AM
    ----
Cześć, mam pytania z zaklęcia z dziedziny Nurgla. Wyborne wrzody (1-2) i Nawałnica zarazy (6). Można nimi leczyć sprzymierzeńców wielkości człowieka lub mniejszych jest dopisek, ze czar nie działa na modele na pdostawkach 40x40mm, naznaczonych piętnem Nurgla.
A jak to jest z konnymi lub centigorem na podstawkach 25x50mm??

#104: Pytania i odpowiedzi... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt May 03, 2019 09:24 AM
    ----
Także nie działa.

Można śmiało założyć, że jeśli jeden z wymiarów podstawki przekracza 40 mm zaklecie nie moze byc rzucone.

#105: Pytania i odpowiedzi... Author: Blumstein Post Posted: Pn May 06, 2019 04:34 PM
    ----
Na rzeszowskim czacie trwa ożywiona dyskusja, więc przyszedłem tutaj, zeby ją uciąć - pytanie brzmi, czy Łuskowata Skóra kumuluje się z pancerzami, czy tylko z tarczą? Wg mnie kumuluje się z pancerzami i tak chyba każdy lizakowy gracz grał na turniejach - czyli Łuskowata Skóra 6+ + lekki pancerz daje 5+ + tarcza i jednoręczna broń do walki wręcz daje 4+ / 3+ w zwarciu.

Dobrze mówię? Smile

Quote::
Łuskowata skóra:
Niektóre stworzenia, a gadzi Jaszczuroludzie w szczególności, mają twardą pokrytą łuską skórę, która działa w zasadzie jak zbroja. Wynikająca z posiadania takiej skóry ochrona jest bardzo różna. Działanie łuskowej skóry można łączyć z działaniem zwykłego pancerza, a więc model z ochroną łuskowej skóry na 5+, który używa tarczy uzyskuje Ochronę Pancerza na 4+. Należy zwrócić uwagę, że łuskowata skóra traktowana jest pod każdym względem jak Ochrona Pancerza, a więc ulega ona modyfikatorom z ataków i dużej SILE czy innym specjalnym zasadom.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
Page 7 of 9