Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Errata] ...do wersji...
[Errata] ...do wersji...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Errata] ...do wersji...
Posted: Wt grud 18, 2018 05:14 PM
Reply with quote

Quote::
Szarża na niewidoczny model:
Jeżeli gracz chce, by jego postać zaszarżowała wrogi model znajdujący się w promieniu INICJATYWY liczonej w calach, którego postać nie widzi (na przykład taki model, który znajduje się za rogiem budynku) lub który jest Ukryty!, musi wykonać test I postaci. Udany test oznacza, że postać usłyszała lub w inny sposób wyczuła model i może go zaszarżować. Nieudany test oznacza, że postać nie wykrywała obecności wroga, a gracz nie może zadeklarować szarży na ten konkretny model.

Quote::
Animacja:
Kiedy kompania Nieumarłych rusza do bitwy, Nekromanta gromadzi strzępy bluźnierczej energii Dhar i odprawia mroczne rytuały pozwalające przywołać do nieżycia plugawych Zombie. Moc prastarych inkantacji przenika ziemię i napełnia energią Dhar pogrzebane zwłoki, które przebudzone z wiecznego snu czekają na wezwanie Nekromanty.
Po wylosowaniu scenariusza, ale przed wystawieniem przez graczy modeli, MAG może wybrać spośród modeli podlegających zasadzie ANIMACJA dowolną liczbę Ożywieńców i przygotować je do wezwania. Nieumarli będą oczekiwać w ukryciu, dopóki nie zostaną wezwane na pole bitwy wolą Nekromanty.
Modele oczekujące pod ziemią nie są wystawiane razem z pozostałymi postaciami należącymi do kompani. Należy jednak zauważyć, że bohater MAG choć podlega zasadzie ANIMACJA, to wystawiany jest na stole razem z pozostałymi modelami. Ponadto, modele ukryte poza stołem nie mogą wspierać bezpośrednio drużyny. Uwzględniając ten stan rzeczy w momencie określania czy drużyna Nieumarłych musi wykonać test rozbicia, modele oczekujące pod ziemią nie są liczone do całkowitej liczby postaci w kompanii.
MAG, który Ucieka!, został Oszołomiony! lub Powalony na ziemię! albo w fazie ruchu wykonał bieg lub LOT nie może wezwać oczekujących ożywieńców, ponadto jeśli MAG zostanie Wyłączony z akcji!, także wszystkie oczekujące w ukryciu modele ożywieńców uznaje się za Wyłączone z akcji!. Należy jednak zauważyć, że za wyłączone w ten sposób z potyczki modele nie należy w trakcie sekwencji po potyczce wykonywać rzutów na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ. MAGOWIE, którzy zdołali się zmobilizować na początku tury mogą wezwać oczekujących ożywieńców w zwykły sposób.
Na początku drugiej, trzeciej, czwartej, itd., tury gracza Nieumarłych, w fazie magii zamiast rzucania zaklęć MAG może wezwać przebudzone modele ożywieńców. Dla każdego oczekującego modelu należy wyznaczyć na powierzchni stołu punkt w odległości do 12” od Nekromanty, w którym pojawić się ma ożywieniec. Następnie należy wykonać test CP MAGA za każdy oczekujący model. Jeśli test zakończy się powodzeniem, ożywieniec pojawia się w miejscu wyznaczonym przez Nekromantę, jeżeli ruch taki prowadzi do kontaktu z wrogiem, to jest to równoznaczne z szarżą (szarża ta podlegać będzie wszystkich zasadom szarży). Jeśli test CP zakończy się niepowodzeniem ożywieniec pomylił kierunki i pojawi się w wyznaczonym miejscu po upłynie K3 tur. Należy zauważyć, że punkt należy wyznaczyć na powierzchni stołu, co oznacza, że Zombie nie mogą się pojawić w budynkach, na piętrach budynków piętrowych oraz na wzniesieniach.

Quote::
Strefa rozstawienia:
Strefa rozstawienia to obszar o szerokości 6” od krawędzi stołu, w którym gracze rozstawiają modele należące do podległych im kompanii zgodnie z zasadami podanymi w paragrafie DRUŻYNY rozgrywanego scenariusza.
Modele należy wystawić na powierzchni stołu, co oznacza, że nie mogą zostać rozstawione w budynkach, na piętrach budynków piętrowych oraz na wzniesieniach.

Quote::
Luneta:
Luneta jest dość droga i rzadko spotykana, bowiem jej wykonanie nie jest proste. Trzeba odpowiednio oszlifować soczewki, a następnie zamocować je w blaszanej tulei. Mimo to wielu oficerów korzysta z lunet, aby śledzić przemieszczanie się wrogich żołnierzy na polu bitwy. Większe lunety, zwane teleskopami, szczególnie upodobali sobie astrologowie, którzy dzięki nim są w stanie śledzić ruch gwiazd na niebie.

Model, który przytwierdzi lunetę do KUSZY lub MUSZKIETU lub MUSZKIETU DUBELTOWEGO lub MUSZKIETU HOCHLANDZKIEGO lub MUSZKIETU KRASNOLUDZKIEGO lub SPACZMUSZKIETU otrzymuje premię +1 do testu trafienia, zasięg takiej broni zostaje zwiększony o +6”, a sam oręż zyskuje cechę STRZELEC WYBOROWY. Ponadto, postać która korzysta z lunety, może potroić zasięg w jakim wykrywa ukryte modele.

UWAGI: brak.
CENA: 25+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Errata] ...do wersji...
Posted: Pn stycz 13, 2019 11:48 AM
Reply with quote

W scenariuszach, w których występują znaczniki kosztowności, które do tej pory mógł podnieść tylko bohater wprowadziłem zmiany, które pozwalają także podnosić znaczniki CHORĄŻYM i SYGNALISTOM.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Errata] ...do wersji...
Posted: Pn stycz 13, 2019 11:17 PM
Reply with quote

Quote::
Hełm z Lahmi (hełm):
Zaklęta w przeklętym artefakcie z Nehekhary moc pozwala kierować ciosami ożywieńców równie skutecznie jak lalkarz steruje swą marionetką.

Moc zaklętego hełmu oddziałuje na jedną, wybraną przez gracza grupę stronników podlegających zasadzie specjalnej NIEUMARŁY, która znajduje się w odległości nieprzekraczającej 6” od bohatera noszącego Hełm z Lahmi. Modele należące do grupy stronników objętej działaniem zaklętego hełmu mogą użyć w fazie walki wręcz jako podstawę testu wartość współczynnika WALKA WRĘCZ bohatera noszącego Hełm z Lahmi lub skorzystać z jednej, znanej przez bohatera zdolności z listy umiejętności WALKI WRĘCZ. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku gdy bohater w bieżącej turze biegł, skorzystał z umiejętności lub zasady specjalnej używanej w fazie magii, fazie strzelania lub fazie walki wręcz, strzelał, skakał, szarżował, upadł, wspinał się został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonywał jakiekolwiek inne działania poza zwykłym ruchem.

UWAGI: model, który chroni głowę hełmem otrzymuje rzut ochronny 4+ przeciwko efektom Powalenia na ziemię!. Jeżeli rzut zakończy się sukcesem, postać należy traktować jako Oszołomioną!. Hełm z Lahmi jest dostępny wyłącznie dla Nieumarłej świty hrabiego von Carstein, Nieumarłego orszaku księżnej Lahmi, Nieumarłego pocztu Krwawych Smoków, Nieumarłego sabatu rodu Nekrarch, Nieumarłego taboru ludu Strigosu, Nieumarłej hordy Liczmistrza oraz Nieumarłego zastępu z Nehekhary.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Errata] ...do wersji...
Posted: Pn stycz 20, 2019 01:51 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Quote::
Hełm z Lahmi (hełm):
Zaklęta w przeklętym artefakcie z Nehekhary moc pozwala kierować ciosami ożywieńców równie skutecznie jak lalkarz steruje swą marionetką.

Moc zaklętego hełmu oddziałuje na jedną, wybraną przez gracza grupę stronników podlegających zasadzie specjalnej NIEUMARŁY, która znajduje się w odległości nieprzekraczającej 6” od bohatera noszącego Hełm z Lahmi. Modele należące do grupy stronników objętej działaniem zaklętego hełmu mogą użyć w fazie walki wręcz jako podstawę testu wartość współczynnika WALKA WRĘCZ bohatera noszącego Hełm z Lahmi lub skorzystać z jednej, znanej przez bohatera zdolności z listy umiejętności WALKI WRĘCZ. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku gdy bohater w bieżącej turze biegł, skorzystał z umiejętności lub zasady specjalnej używanej w fazie magii, fazie strzelania lub fazie walki wręcz, strzelał, skakał, szarżował, upadł, wspinał się został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonywał jakiekolwiek inne działania poza zwykłym ruchem.

UWAGI: model, który chroni głowę hełmem otrzymuje rzut ochronny 4+ przeciwko efektom Powalenia na ziemię!. Jeżeli rzut zakończy się sukcesem, postać należy traktować jako Oszołomioną!. Hełm z Lahmi jest dostępny wyłącznie dla Nieumarłej świty hrabiego von Carstein, Nieumarłego orszaku księżnej Lahmi, Nieumarłego pocztu Krwawych Smoków, Nieumarłego sabatu rodu Nekrarch, Nieumarłego taboru ludu Strigosu, Nieumarłej hordy Liczmistrza oraz Nieumarłego zastępu z Nehekhary.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.

Czy właściwości hełmu działają, gdy bohater jest związany walką wręcz?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Errata] ...do wersji...
Posted: Pn stycz 20, 2019 01:52 PM
Reply with quote

Radzik wrote:
quidamcorvus wrote:
Quote::
Hełm z Lahmi (hełm):
Zaklęta w przeklętym artefakcie z Nehekhary moc pozwala kierować ciosami ożywieńców równie skutecznie jak lalkarz steruje swą marionetką.

Moc zaklętego hełmu oddziałuje na jedną, wybraną przez gracza grupę stronników podlegających zasadzie specjalnej NIEUMARŁY, która znajduje się w odległości nieprzekraczającej 6” od bohatera noszącego Hełm z Lahmi. Modele należące do grupy stronników objętej działaniem zaklętego hełmu mogą użyć w fazie walki wręcz jako podstawę testu wartość współczynnika WALKA WRĘCZ bohatera noszącego Hełm z Lahmi lub skorzystać z jednej, znanej przez bohatera zdolności z listy umiejętności WALKI WRĘCZ. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku gdy bohater w bieżącej turze biegł, skorzystał z umiejętności lub zasady specjalnej używanej w fazie magii, fazie strzelania lub fazie walki wręcz, strzelał, skakał, szarżował, upadł, wspinał się został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonywał jakiekolwiek inne działania poza zwykłym ruchem.

UWAGI: model, który chroni głowę hełmem otrzymuje rzut ochronny 4+ przeciwko efektom Powalenia na ziemię!. Jeżeli rzut zakończy się sukcesem, postać należy traktować jako Oszołomioną!. Hełm z Lahmi jest dostępny wyłącznie dla Nieumarłej świty hrabiego von Carstein, Nieumarłego orszaku księżnej Lahmi, Nieumarłego pocztu Krwawych Smoków, Nieumarłego sabatu rodu Nekrarch, Nieumarłego taboru ludu Strigosu, Nieumarłej hordy Liczmistrza oraz Nieumarłego zastępu z Nehekhary.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.

Czy właściwości hełmu działają, gdy bohater jest związany walką wręcz?

Nie.

Quote::
Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku gdy bohater w bieżącej turze biegł, skorzystał z umiejętności lub zasady specjalnej używanej w fazie magii, fazie strzelania lub fazie walki wręcz, strzelał, skakał, szarżował, upadł, wspinał się został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonywał jakiekolwiek inne działania poza zwykłym ruchem


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Errata] do wersji Dwie Wieże. 13 quidamcorvus 735 [Errata] do wersji Dwi...
 Wt sierp 27, 2019 09:02 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Errata] do wersji Księstwa Graniczne.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
21 quidamcorvus 1908 [Errata] do wersji Ksi...
 Pn May 13, 2019 09:25 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do Przeklęty Szczurołap. 0 quidamcorvus 2020 Errata do Przeklęty S...
 Pn czerw 10, 2018 04:21 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do Mitterherbst. 5 quidamcorvus 2556 Re: Errata do Mitterhe...
 Wt grud 05, 2017 03:58 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 9388 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy