_TOGGLE Monday, June 17, 2019
_TOGGLE
 
   
 
Why Register? Registered users of our community have the ability to post in the forums, add comments to news entries, submit news and articles, view full size pictures in the Gallery, and more.
_TOGGLE   Menu główne

_TOGGLE   Polecamy



































_TOGGLE   Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Errata do wersji 0.12
Errata do wersji 0.12
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do wersji 0.12
Posted: Sb marca 12, 2011 06:53 PM
Reply with quote

Umiejętność akademicka:
Quote::

STRATEG (TYLKO DOWÓDCA)
Bohater odebrał szkolenie od tileańskich strategów i taktyków. Po rozstawieniu, ale przed rzutem ustalającym komu przypadnie pierwsza tura, każdy ze sprzymierzonych modeli może natychmiast wykonać ruch, ale nie może biegać oraz latać i nie może szarżować. Taki ruch modelu uznawany będzie za ruch na potrzeby strzelania w najbliższej turze.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Sb marca 12, 2011 06:57 PM
Reply with quote

a upierałeś się że ta zasada była bardzo dobra:)
popieram poprawkę Very Happy


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Sb marca 12, 2011 07:01 PM
Reply with quote

Doman wrote:
a upierałeś się że ta zasada była bardzo dobra Smile
Nie upierałem się, tylko nie działam pochopnie Klamca Wink


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Sb marca 12, 2011 07:23 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Doman wrote:
a upierałeś się że ta zasada była bardzo dobra Smile
Nie upierałem się, tylko nie działam pochopnie Klamca Wink

ważne że zmienione, bo w niektórych scenariuszach, ustawiało to grę Very Happy


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Pn marca 13, 2011 07:06 AM
Reply with quote

Przeniosłem dyskusję.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Quintus
Przytomny
Przytomny

Quintus

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 85
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Pn marca 14, 2011 06:26 AM
Reply with quote

Mi tam pasowała:D Hehe.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Pn marca 14, 2011 01:54 PM
Reply with quote

Quote::
Niektóre stworzenia nie słyną z wielkiego intelektu i w porównaniu z innymi istotami z trudem nabywają nowe umiejętności i przyswajają wiedzę. W grze odzwierciedla to zasada TEMPY, zgodnie z którą stwory zdobywają doświadczenie dwa razy wolniej. Bohaterowie mają prawo wykonania rzutu na rozwinięcie w momencie gdy zgromadzą 4, 8, 13, 17, 23, 30, 36, 42, 50, 58, 68, 78 i 90 Punktów Doświadczenia. Jednocześnie należy zauważyć, że liczba 90 wyznacza górną granicę maksymalnej ilości Punktów Doświadczenia jakie może zgromadzić bohater. Natomiast stronnicy podlegający zasadzie TEMPY otrzymują prawo wykonania rzutu na rozwinięcia w momencie gdy zgromadzą 4, 9 i 14 Punktów Doświadczenia. Należy także pamiętać, że liczba 14 wyznacza górną granicę maksymalnej ilości Punktów Doświadczenia jakie może zgromadzić stronnik. Ponadto, jeżeli w rzucie na TABELĘ ROZWOJU model uzyska wynik Chłopak ma talent! gracz określając dostępne dla bohatera LISTY UMIEJĘTNOŚCI nie może wybrać UMIEJĘTNOŚCI AKADEMICKICH.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Śr marca 16, 2011 07:01 AM
Reply with quote

Quote::
Kamień Ciszy:
Kamień Ciszy to gładki, czarny kamień, grubo ciosany i bez zdobień. Biegli w sztuce widzą w nim mroczną pustkę, niepewną ścieżkę nicości, wiodącą przez świat magii.

Wszystkie modele, wrogie i sprzymierzone, znajdujące się w odległości do 6” od Kamienia Ciszy nie mogą rzucać zaklęć oraz korzystać z mocy magicznych i runicznych przedmiotów, które należy traktować jak zwykłe niemagiczne przedmioty odpowiedniego rodzaju.

UWAGI: Kamień Ciszy jest niedostępny dla kompanii Khazadów z Gór Krańca Świata oraz drużyn w szeregach których służą DUCHOWNI Sigmara lub Ulryka.
CENA: 150+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Śr marca 16, 2011 05:26 PM
Reply with quote

Quote::
Kitajskie jedwabie:
Ludzie uwielbiają obnosić się swym bogactwem i dostatkiem, lecz tylko najbogatszych stać na odzienie, kunsztownie tkane z kitajskiego jedwabiu.

Drużyna, której dowódca nosi jedwabne ubranie może przerzucić pierwszy nieudany test rozbicia. Dowódca drużyny, odziany w kitajskie jedwabie, który zostanie Wyłączony z akcji! musi wykonać rzut K6. Wynik 4+ oznacza, że odzienie zostało zniszczone i musi zostać wyrzucone.

UWAGI: Kitajskie jedwabie są dostępne wyłącznie dla modeli należących do kompanii Muszkieterów z Nuln, Piechoty morskiej z Marienburga, Strażników dróg z Averlandu, Zbrojnej kompanii z Ostlandu, Zbrojnych z Middenheim, Żołnierzy z Reiklandu oraz Piratów z Sartosy i Psów Wojny.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Quintus
Przytomny
Przytomny

Quintus

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 85
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Cz marca 17, 2011 10:32 AM
Reply with quote

Eh, czemu jeszcze bardziej przytępiłeś ogry, i tak powoli awansują:]


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Śr marca 23, 2011 02:28 PM
Reply with quote

CHOWAŃCE:

Quote::
POWIERNIK:
Według podań Powierniki przyjmują najczęściej postać chodzących ksiąg, które nieustannie podążają za swoimi panami.

MAG posiadający Powiernika może raz w ciągu potyczki przerzucić wszystkie kostki podczas rzucania lub rozpraszania zaklęcia. Przerzut może unieważnić uzyskane Przekleństwo Tzeentcha, może też prowadzić do rzucenia czaru z Nieodpartą Siłą lub Przekleństwa Tzeentcha.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Śr marca 23, 2011 04:41 PM
Reply with quote

Quote::
Nieumarły:
Wszystkie stworzenia ze zdolnością specjalną NIEUMARŁY podlegają następującym zasadom:
- Nieumarli są ODPORNI NA PSYCHOLOGIĘ.
- Nieumarli stronnicy nigdy nie zdobywają doświadczenia.
- Nieumarli są odporni na wszelkie zaklęcia działające na umysł oraz niepodatni na choroby i trucizny – za wyjątkiem grobowego korzenia.
- Ożywieńcy są całkowicie odporni na ból, w grze odzwierciedla to zasada według której wynik rzutu Powalony na ziemię! w TABELI EFEKT ZRANIENIA, należy traktować jako Oszołomiony!. Ponadto, w przypadku ożywieńców nie stosuje się zasady OGŁUSZAJĄCY.
- Nieumarli stronnicy nie mogą biegać o ile w momencie rozpoczęcia ruchu nie znajdują się w zasięgu dowodzenia modelu bohatera podlegającego zasadzie DOWÓDCA. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy bohater jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
- Nieumarli stronnicy w ramach reakcji na szarżę mogą tylko trzymać pozycję.

Quote::
Ghoule zaczynają z A2.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Śr marca 23, 2011 07:54 PM
Reply with quote

Ok, raz jeszcze usiadłem przy zasadach dotyczących wyznawców Khorna i wymyśliłem coś takiego.
Quote::
Piętno Khorna:
Khorne sprzyja swym wybrańcom. Bohater naznaczony Piętnem Khorna zadaje trafienia krytyczne jeżeli w rzucie na zranienia wypadnie niemodyfikowalna 5 lub 6
Kult Karmazynowej Czaszki posiadał już dostęp do tej umiejętności tyle, że nazywała się 'Gniew Khorna', zamiast w/w zdolności mają teraz dostęp do:
Quote::
Egida Khorna:
Bohater cieszy się wyjątkową łaską Pana Krwi, która naznacza ciało wybrańca runami Chaosu. Bohater podlega zasadzie specjalnej ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (2).
Pozostałe kompanie (Grasanci i Zwierzoludzie) mają dostęp do 'nowego' Piętna Khorna.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do wersji 0.12
Posted: Sb marca 26, 2011 01:51 AM
Reply with quote

Quote::
Strzelanie a Walka Wręcz:
Modele związane walką wręcz są dalece zbyt zajęte bojem o życie, by korzystać z broni dystansowej lub umiejętności czy zasad specjalnych używanych w fazie strzelania.
Związane walką wręcz modele nie mają prawa strzelać z broni dystansowej oraz korzystać z umiejętności lub zasad specjalnych używanych w fazie strzelania.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do wersji 0.12
Posted: Pn marca 27, 2011 05:45 PM
Reply with quote

Quote::
Obrona przeszkody oraz schodów & drabin:
Modele ustawione do 1” za murem, żywopłotem, czy inną przeszkodą lub stojące do 1" od szczytu schodów czy drabiny mogą zająć pozycje do ich obrony. W takim przypadku należy model natychmiast dostawić do przeszkody lub schodów albo drabiny. Wróg, chcąc zaatakować obrońcę w walce wręcz, musi to zrobić w zwykły sposób, a więc wykonując szarżę. Atakujący model nie musi fizycznie przekraczać przeszkody, a wręcz nie może tego zrobić, gdyż jest broniona. Zamiast tego model ustawia się po drugiej stronie przeszkody, na wprost obrońcy.
Model szarżujący na wroga za bronioną przeszkodą czy stojącego u szczytu schodów lub drabiny nie uzyskuje premii, które normalnie wynikają z szarży i walczy w taki sposób, jakby włączył się do walki już w poprzedniej turze. Oznacza to, że nie uzyskuje automatycznie pierwszeństwa działania, lecz działa zgodnie z porządkiem INICJATYWY, nie otrzymuje premii do broni za używanie kopii czy innych broni, które premiują szarżujących, nie będą również działały zasady specjalne związane z szarżą i tak dalej.
Zasadzie tej nie podlegają atakujące wroga modele ze zdolnością LOT.
Broniący przeszkody model, może związać walką maksymalnie tyle modeli, ile stykałoby się z jego podstawką, gdyby ustawić je w linii prostej.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Cz kwiet 14, 2011 08:44 PM
Reply with quote

czy nowa treść piętna khorna oznacza, że już nie daje ono kości rozproszenia, a w efekie tego banda zaczyna i kończy z 1 kością dispela + 2 moca używanymi do dispela??

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Cz kwiet 14, 2011 08:55 PM
Reply with quote

szczery-do-bolu wrote:
czy nowa treść piętna khorna oznacza, że już nie daje ono kości rozproszenia, a w efekie tego banda zaczyna i kończy z 1 kością dispela + 2 moca używanymi do dispela??
Oznacza to, że drużyna Zwierzoludzi Khorna ma 2 Kości Rozproszenia (1 generowana przez szamana + 1 generowana przez drużynę) + 2 Kości Mocy (1 generowana przez szamana + 1 generowana przez drużynę). Czyli łącznie może mieć 4 kości.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Cz kwiet 14, 2011 09:27 PM
Reply with quote

Sorki, faktycznie, mój błąd. Ma 4 kości, które może łączyć.
Ale nigdy nie będzie miała więcej, czy tak.
Tutaj pojawia się też kwestia rydwanu. Tu też wg nowej zasady rydwan zadaje krytyka na 5 i 6 tak.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Cz kwiet 14, 2011 09:35 PM
Reply with quote

szczery-do-bolu wrote:
Ale nigdy nie będzie miała więcej, czy tak.
Może mieć więcej z mutacji lub magicznych przedmiotów.

szczery-do-bolu wrote:
Tutaj pojawia się też kwestia rydwanu. Tu też wg nowej zasady rydwan zadaje krytyka na 5 i 6 tak.
Rydwany i zaprzęgi z piętnem Khorna generują dodatkową Kostkę Rozproszenia - tutaj się nic nie zmieniło.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Pt kwiet 15, 2011 07:15 AM
Reply with quote

Uff, to fajnie, bo już wątpiłem w sens grania tą nową bandą Very Happy

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Pt kwiet 22, 2011 07:31 AM
Reply with quote

Zunifikowałem i nieco zmodyfikowałem zasadę specjalną fanatyk (której pod różnymi nazwami podlegali między innymi Flagelanci, Trollobójcy, Tancerze Wojny, Wiedźmy Khaina i Odrzuceni). Obecnie brzmi ona tak:

Quote::
Fanatyk:
Być może, model jest szalonym fanatykiem religijnym, a może wojownikiem który swe życie poświęcił drodze miecza lub nieświadomym swego istnienia niewolnikiem Bogów Chaosu, niezależnie od motywów gotowym bez wahania poświęci własne życie, byleby tylko zadać jeszcze jeden cios znienawidzonemu przeciwnikowi. Fanatycy automatycznie zdają wszystkie testy oparte na współczynniku CECHY PRZYWÓDCZE. Fanatycy są jednak zbyt szaleni by ktokolwiek uznał ich zwierzchność, fanatycy nigdy nie mogą zostać przywódcami kompanii w której służą.
Ponadto, modele podlegające zasadzie specjalnej fanatyk nigdy nie mogą używać pancerzy i mogą korzystać wyłącznie z własnej listy ekwipunku. Co więcej, jeżeli model stronnika podlegający zasadzie specjalnej fanatyk w rzucie na TABELĘ ROZWOJU uzyska wynik Chłopak ma talent! gracz określając dostępne dla bohatera LISTY UMIEJĘTNOŚCI nie może wybrać UMIEJĘTNOŚCI STRZELECKICH oraz AKADEMICKICH.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rzędzian
Śniący
Śniący

Rzędzian

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Pn kwiet 24, 2011 10:31 AM
Reply with quote

Czy to znaczy, że fanatycy nie zyskują też listy ekwipunku bohaterów? Jeśli tak, to myślę, że warto to uściślić, a jeśli nie, to wprowadzić, żeby nie było tancerzy wojny w ithilmarowych pancerzach potem Gwizdze

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Pn kwiet 24, 2011 09:31 PM
Reply with quote

Rzędzian wrote:
Czy to znaczy, że fanatycy nie zyskują też listy ekwipunku bohaterów? Jeśli tak, to myślę, że warto to uściślić, a jeśli nie, to wprowadzić, żeby nie było tancerzy wojny w ithilmarowych pancerzach potem Gwizdze

To znaczy, że:

Quote::
Ponadto, modele podlegające zasadzie specjalnej fanatyk nigdy nie mogą używać pancerzy i mogą korzystać wyłącznie z własnej listy ekwipunku.
Czyli nigdy nie mogą używać pancerzy (nawet jeśli zostaną bohaterami i nabędą umiejętność Siłacz) i mogą korzystać tylko z własnej listy ekwipunku - czyli bohater Tancerz Wojny, dalej może korzystać tylko z listy ekwipunku Tancerzy Wojny - no chyba, że nabędzie umiejętność Fechmistrz.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Śr kwiet 27, 2011 04:45 PM
Reply with quote

Quote::
Furia:
[...]
Modele podlegające zasadzie specjalnej FURIA podlegają także zasadzie specjalnej ODPORNOŚĆ NA PSYCHOLOGIĘ, ponadto modele nie mogą korzystać z cechy oręża PARUJĄCY w fazie walki wręcz.

Quote::
Płonący atak:
[...]
Ponadto, modele uzbrojone w broń posiadającą cechę oręża PŁONĄCY ATAK wzbudzają STRACH w WIERZCHOWCACH, ZWIERZĘTACH oraz ZWIERZĘTACH POCIĄGOWYCH.

Quote::
Regeneracja:
[...]
- rany odniesione w wyniku PŁONĄCYCH ATAKÓW nie podlegają zasadzie specjalnej REGENERACJI - nie można stosować ochrony REGENERACJI przeciwko tego typu atakom. Ponadto, model który odniósł rany w wyniku PŁONĄCYCH ATAKÓW, traci zasadę specjalną REGENERACJA do końca fazy walki wręcz.
[...]


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Śr kwiet 27, 2011 05:31 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:


Quote::
Regeneracja:
[...]
- rany odniesione w wyniku PŁONĄCYCH ATAKÓW nie podlegają zasadzie specjalnej REGENERACJI - nie można stosować ochrony REGENERACJI przeciwko tego typu atakom. Ponadto, model który odniósł rany w wyniku PŁONĄCYCH ATAKÓW, traci zasadę specjalną REGENERACJA do końca fazy walki wręcz.
[...]

a strzelania?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Śr kwiet 27, 2011 05:49 PM
Reply with quote

Doman wrote:
a strzelania?
Strzelania też.

Quote::
Regeneracja:
[...]
- rany odniesione w wyniku PŁONĄCYCH ATAKÓW nie podlegają zasadzie specjalnej REGENERACJI - nie można stosować ochrony REGENERACJI przeciwko tego typu atakom. Ponadto, model który odniósł rany w wyniku PŁONĄCYCH ATAKÓW, traci zasadę specjalną REGENERACJA do końca tury.
[...]


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Sb kwiet 30, 2011 06:39 PM
Reply with quote

Rozdział Modele:
Quote::
Pole widzenia:
Pole widzenia określa to, co model widzi. Potrzeba ustalenia pola widzenia modelu zdarza się bardzo często. Model musi widzieć przeciwnika, którego zamierza zaatakować, czy to za pomocą broni dystansowej czy w walce wręcz.
Na początku każdej fazy, model może się dowolnie obrócić. Przyjmuje się, że model w WARHEIM – FANTASY SKIRMISH może wykonywać czynności i reagować na to co ma jedynie z przodu lub z boku, modele nie widzą do tyłu. Jeśli postać zostanie zaatakowana od tyłu, nie może korzystać z cechy oręża PARUJĄCY, Ochrony Pancerza jaką zapewnia TARCZA czy PAWĘŻ natomiast w ramach reakcji na szarżę nie może stać & strzelać.
Na linii wzroku modelu, pomiędzy nim samym, a potencjalnym celem, może znaleźć się coś, co ogranicza widoczność. Dlatego też modele i elementy scenerii pola bitwy, znajdujące się między modelem a jego celem, mogą przesłaniać pole widzenia.
Rozdział Walka Wręcz:
Quote::
Model zaszarżowany z boku walczy normalnie tak jak przy walce twarzą w twarz, ale jeśli zostanie zaatakowany od tyłu, nie może korzystać z cechy oręża PARUJĄCY oraz Ochrony Pancerza jaką zapewnia TARCZA, natomiast w ramach reakcji na szarżę nie może stać & strzelać. W kolejnych fazach walki wręcz model może zmienić swoje ustawienie dowolnie, ale jeśli walczy z kilkoma modelami może się okazać, że nadal będzie miał jakiegoś przeciwnika za sobą.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..

Last edited by quidamcorvus on Wt May 03, 2011 02:27 PM; edited 3 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8508
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Pn May 01, 2011 08:28 PM
Reply with quote

Niedługo wypuszczę kolejną edycję podręcznika, ale tak w ramach uporządkowania:

Quote::
Uderza jako ostatni:
Wiele rodzajów broni, jak wielkie miecze – ulubiona broń niektórych ludzkich najemników, czy też wielkie topory Krasnoludów, są bardzo ciężkie, a władanie nimi wymaga lat treningu i wyjątkowej tężyzny. O broni tego typu mówi się, że UDERZA JAKO OSTATNIA.
Modele uzbrojone w broń, która UDERZA JAKO OSTATNIA, będą zawsze atakować jako ostatni w walce wręcz, w której o kolejności ciosów decyduje porządek INICJATYWY. Jeżeli obie walczące strony podlegają tej karze, to o pierwszeństwie zadawania ciosów zdecyduje porządek INICJATYWY. W przypadku równej INICJATYWY o pierwszeństwie zadecyduje rzut kostką.
Jeżeli model walczy bronią z cechą oręża UDERZA JAKO OSTATNIA i podlega jednocześnie zasadzie UDERZA JAKO PIERWSZY – na przykład w turze w której szarżował, to zasady te znoszą się i żadna nie ma zastosowania, a model atakuje w porządku INICJATYWY.

Quote::
Stronnicy Muszkieterów z Nuln zamiast Muszkietu krasnoludzkiego mają dostęp do Muszkietu.

Quote::
No i sprawdźmy to Przebicie pancerza na kuszach


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Errata] do wersji Księstwa Graniczne.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
21 quidamcorvus 656 [Errata] do wersji Ksi...
 Pn May 13, 2019 09:25 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Errata] ...do wersji...
...Ostatnia faktoria.
4 quidamcorvus 402 Re: [Errata] ...do wer...
 Pn stycz 20, 2019 01:52 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do Przeklęty Szczurołap. 0 quidamcorvus 1423 Errata do Przeklęty S...
 Pn czerw 10, 2018 04:21 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do Mitterherbst. 5 quidamcorvus 1798 Re: Errata do Mitterhe...
 Wt grud 05, 2017 03:58 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 8290 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE   O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Gwardzista
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 452

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 22
_BBOT: 0
Razem: 22
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE   Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 169
Komentarzy: 0