LIZAKi

All Posts
Forum IndexTaktyki & Strategie [Warheim FS]

#1: LIZAKi Author: Doman Post Posted: Wt marca 15, 2011 06:10 PM
    ----
Taka rozpiska mi się klaruje po testach:

Szef: 90gc
-tarcza
-hełm
-dmuchawka
-LA
-Miecz

Kapłan: 50gc

Saurus: 75gc
-hełm
-włócznia
-tarcza
-LA
-broń wielka

Saurus: 75gc
-hełm
-włócznia
-tarcza
-LA
-broń wielka

3 x
Kameleon: 36gc
-dmuchawka
-2 x buława

Kameleon 33gc
-dmuchawka
-buława

3 x
Skink: 23gc
-dmuchawka
-buława

Po kolei:
Skinki(zwykłe) -> żywe tarcze,modele do poświęcania, nigdy się nie spisują, przetrzymują pierwszą rundę CC z pojedynczym przeciwnikiem i tyle Wink coś tam poplują ... w krytycznych sytuacjach daje ich zjeść i się rozbijam

Kameleony-> tutaj liczymy na rozwój w postaci : Kolega ma talent Very Happy bo banda ta ma od początku spore problemy finansowe(dlatego bohaterowie troszkę obładowani od pierwszych potyczek). Jednostka dużo lepsza od zwykłasów z kilku powodów:
-większy US, efektywność plucia wzrasta
-kamuflaż, przydatne przy strzelających bandach - 1 do hita Very Happy
-zwiadowca interesujące przy rożnej maści wodnych elementach terenu

Kapłan Rozegrane potyczki wskazują, że jeśli na początku kampanii nie wylosujemy czaru: Wyssanie Magii
(czar ten marnuje potencjał kapłana), to jednostka ta, jest bardzo użyteczna ze względu na mocne czary ze swojej domeny Cool
U mnie startuje bez EQ trzyma się z tyłu, takie ma zadanie:P

Saurus tankerzy dobrze trzymają grupki śmieci ze względu na swój imponujący AS od pierwszej potyczki Very Happy
Jeśli rozwoje dobrze wejdą są to solidne maszynki. Z EQ mają dodane GW żeby mogli solidnie otwierać puszki i kroić innych otwieraczy którzy sami latają z GW. Jednostka ta nie lubi Beastów duża ilość GW szybko modyfikuje im AS trzeba o tym pamiętać i unikać takich starć. Minusy:
-ruch tylko 4, wolni względem reszty bandy.
-inicjatywa na poziomie 1, to drugi argument za GW na początku Cool

Szef Krwiożerczy Skink wyekwipowany żeby zwiększyć AS(przeżywalność), bardzo dobre parametry I i US Very Happy nie boję się nim walczyć 1on1, chociaż można go głupio stracić Klamca Preferuje go tez jako dobijacza żeby przyfarmić PDki Razz

Ogólne Zalety/Wady:
+szybkość bandy(z wyjątkiem Saurusów)
+możliwość grania masówką
+dobra magia
+konkretny AS na kilku jednostkach
+testy LD

-4 bohaterów na start!!!!
-koszta i handel-> pochodna słabego dochodu
-kiepskie WW skinków względem pionków z innych band
-malutkie plujki-> bez multipla, ale już się przyzwyczaiłem Embarassed

Jak ktoś już grał nimi niech podzieli się spostrzeżeniami Wink
Pozdro
Last edited by Doman on Śr marca 23, 2011 11:21 PM; edited 1 times in total

#2: LIZAKi Author: Kadzik , Location: Warszawa Post Posted: Śr marca 23, 2011 10:36 PM
    ----
Jak sprawdzają się Saurusy i Kroxigory z Inicjatywą 1? Spojlerując; w KZ Krox dostał I2, bo wyszliśmy z założenia, że w przeciwieństwie do battla ta cecha decyduje nie tylko o kolejności walki.

#3: LIZAKi Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Śr marca 23, 2011 10:43 PM
    ----
kroxa ini2 Surprised skink z T3 Surprised może dajcie salamandrze 5xzioniecie na turę 0.o

A z moich doświadczeń z skinkami w warheimie mam tyle co nic jedynie kiedy testowałem pare rzeczy, ale to niebyła czysta bitwa, a okolicznościówki.

Z tego co zauważyłem saurus to Czołg (save na 1+ za 10zk :O). trudny do zabicia jest naprawdę irytujący jeśli grasz Slawa vs Salwa z tymi skinolami.

Kolega zamierza nimi zagrać w najbliższej kampanii więc potem zdam raport.

#4: Re: LIZAKi Author: Kadzik , Location: Warszawa Post Posted: Śr marca 23, 2011 10:49 PM
    ----
Malakid wrote:
kroxa ini2 Surprised skink z T3 Surprised może dajcie salamandrze 5xzioniecie na turę 0.o
Demagogia. Czym różni się krox z I1 od tego z I2? Że z kraśkami bije się na równi? A we wszelkim fluffie są dość żwawe.

Reszta wynurzeń mnie nie interesuje, bo w Warheim grać nie zamierzam. Chodzi mi jedynie, czy istota z I1 nie potyka się o własne nogi.

#5: LIZAKi Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Śr marca 23, 2011 11:07 PM
    ----
bardziej chodzi mi o to że Jednostki lizaków dostają dodatkowe up do statów

#6: Re: LIZAKi Author: Kadzik , Location: Warszawa Post Posted: Śr marca 23, 2011 11:20 PM
    ----
Malakid wrote:
bardziej chodzi mi o to że Jednostki lizaków dostają dodatkowe up do statów

Up statów? Wszystko zależy od tego, co przyjmiesz za bazę. Przez ponad połowę czasu istnienia Mordheim kroxy w batlu miały siłę 5, dopiero w 2007 im zmniejszono. Widać to zresztą w bandzie lizaków do Lustri. Tak więc jednostki lizaków dostały nerfa Wink Osobiście nie czuję skrępowania przed zmianami w statach, jeśli służą zwiększeniu balansu i różnorodności. Tu się znerfi, tu się da buffa i jest fajnie Smile

#7: Re: LIZAKi Author: Doman Post Posted: Śr marca 23, 2011 11:21 PM
    ----
Kadzik wrote:
Jak sprawdzają się Saurusy i Kroxigory z Inicjatywą 1? Spojlerując; w KZ Krox dostał I2, bo wyszliśmy z założenia, że w przeciwieństwie do battla ta cecha decyduje nie tylko o kolejności walki.

niska I zwiększa efektywność GW,jeśli chodzi o walkę
Oczywiście nie robić nic co testuje I, bo to porażka jest
Model w Warheimie nadrabiają początkowym AS
W sumie to I ,jakoś wyrównuje się ze skinkami i ich możliwościami w tej dziedzinie Wink
Quote::

Z tego co zauważyłem saurus to Czołg (save na 1+ za 10zk :O). trudny do zabicia jest naprawdę irytujący jeśli grasz Slawa vs Salwa z tymi skinolami.

Czym te bidne jaszczurki mają do Ciebie salwować? Wink
Albo cie trawią, albo utykają

#8: Re: LIZAKi Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz marca 24, 2011 09:12 AM
    ----
Kadzik wrote:
Reszta wynurzeń mnie nie interesuje, bo w Warheim grać nie zamierzam. Chodzi mi jedynie, czy istota z I1 nie potyka się o własne nogi.
Nie potyka się Wink W Warheim aby określić czy Wspinaczka, Skok, Szarża Nurkująca itp zakończyła się sukcesem...
Quote::
...należy wykonać test SIŁY lub INICJATYWY w zależności od tego, który ze współczynników modelu jest większy...
Dzięki temu szanse na powodzenie są wyrównane. Krasnoludy i Kroxigory mogą się wspinać - jeśli nie dzięki swej zręczności i gibkości to dzięki brutalnej sile, itp.

#9: Re: LIZAKi Author: Doman Post Posted: Cz marca 24, 2011 01:05 PM
    ----
ze wspinaniem i resztą tych skocznych zbytnio nie ma problemu

#10: Re: LIZAKi Author: Doman Post Posted: Pt kwiet 22, 2011 09:15 PM
    ----
co do rozpy powyżej
3 skinki na mięso i dziękuje i do widzenia Mad

tak na poważnie pograłem z najcięższym metagamingiem dla jaszczurek...
jednostki nie są złe i nie ma co im zarzucać jak kosztują 20 gc +eq
reszta mocniejszych tez daje radę
Magia na + chyba ze w pierwszym losowaniu wpadnie 1-2 Wink
Ekonomia ręce mi opadły w pierwszej potyczce zarobiłem 20gc z groszami, jeden z bohaterów musiał opuścić kolejna potyczkę, startowałem z 3ma...
przy kolejnych stratach trzeba zagrać nową bandą skjnka można zrekrutowac ale żeby mu coś kupić to już lada wyzwanie
po kolejnej grze 2ch bohaterów martwych---> zatem już powstaje nowa kompania... Wielka Żaba przeteleportuje nową ekipę miejmy nadzieje że chociaż Kapłan skończył ekonomie na kursie wysyłkowym


Saurusy bardzo spoko, przy rozwojach wpadają nam albo pkt Żw lub ataki trochę to dziwne, ale jako tanki ze zdolnością Twardziel będą się spisywać

Kameleony spoko na strzelaczy, nie zauważyłem negatywnych cech

Skinki cena/jakość = całkiem całkiem

Kapłan - ofensywne spelle Twisted Evil dobre straszaki

Szefu szybki i zwinny lekko mu Eq zmodyfikuje

pozdro



Forum IndexTaktyki & Strategie [Warheim FS]
Page 1 of 1