Propozycje innowacji

All Posts

1 2 3 ... 14 15 16
>
Forum IndexHome Rules [Warheim FS]

#1: Propozycje innowacji Author: Bysior , Location: Katowice-Ligota/Bytom Post Posted: Sb marca 26, 2011 12:01 AM
    ----
Myślę, że warto ten wątek wydzielić od 'Pytań i odpowiedzi'

Temat dla wynalazców Razz
Piszący rzuca pomysł, inni komentują, a twórca być może uwzględnia ;]

Na początek dwie rzeczy, których mi dość mocno brakuje

1. Umiejętność dla wszystkich band wampirów:
'Atak kłami' - pojedynczy atak wykonywany zamiast wszystkich innych posiadanych ataków; jeśli zrani to wampir odzyskuje 1 pkt żywotności; działa tylko na istoty żywe.

2. Inne zasady dla Ratogra klanu Skryre, a mianowicie takie: www.mordheimer.com/hir...re_rat.htm
z zachowaniem montowania dowolnej broni.

Da się odczuć, że Ratogr jest maszyną(sv +4) i jest szansa że się zepsuje i wybuchnie Very Happy Co dodaje smaczku i jest jak najbardziej poprawne dla Skryre.

#2: Propozycje innowacji Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Sb marca 26, 2011 12:14 AM
    ----
1. ciekawe i dla mnie klimatyczne (jestem za)
2. nawet Razz choć nie oglądałem tego klanu w warheim chyba go przejrzę.

#3: Re: Propozycje innowacji Author: Repentia.Vlk , Location: Frederheim Post Posted: Sb marca 26, 2011 12:21 AM
    ----
1. Pewnie, że ciekawe i klimatyczne Klamca Ale to gra figurkowa, a nie RPG. Nekromanci i czarujące wampiry mają dostęp do nekromancji i zaklęcia wyssania życia, które działa podobnie.
A jeśli bawić się we fluff i klimat to samo ugryzienie nie wystarczy by zregenerować ranę, no i jaki wampir będzie gryzł w czasie bitwy?

2. Z jednej strony jest bardziej dopakowany WT 5 i CP 10, z drugiej można go stracić w wyniku pechowego rzutu kostką. Ten z Warheim bardziej mi się podoba - jest prostszy w obsłudze i nie wymaga tylu rzutów i zasad specjalnych.

#4: Re: Propozycje innowacji Author: Gabriel_Daco Post Posted: Sb marca 26, 2011 10:08 AM
    ----
1) jestem przeciw. No kurcze, może od razu dajmy wampirowi zasadę, że można go zabić tylko srebrem? Co tam, dajmy nieśmiertelność Wink IMO coś takiego, chociaż jest klimatyczne, jest to za mocna umiejętność, która IMO dawałaby taki efekt, że albo utłuczesz wampira w jednej kolejce na śmierć, albo będzie kąsał Wink Za duże wzmocnienie IMO Smile

#5: Re: Propozycje innowacji Author: Doman Post Posted: Sb marca 26, 2011 10:27 AM
    ----
zostawcie te wampiry trzymają balans

#6: Propozycje innowacji Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Sb marca 26, 2011 10:29 AM
    ----
Dobra to przyczepie się teraz Grasantów Very Happy

#7: Re: Propozycje innowacji Author: Doman Post Posted: Sb marca 26, 2011 10:31 AM
    ----
Malakid wrote:
Dobra to przyczepie się teraz Grasantów Very Happy

z tego co z nimi grałem, są normalni

#8: Propozycje innowacji Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Sb marca 26, 2011 10:39 AM
    ----
Dobrze rozegrane Karty tarota + mutacje i masz normalnych Very Happy

Gram z nimi 2 razy w tygodniu i mam spore doświadczenie z nimi.

1. Smoczy Ogr Surprised WTF Jak wejdzie na Herosa to weź go ubij Chaos Armor + jego Skóra. Do tego karty tarota w końcu dostępność 7 to łatwiutko włapać.
i masz zawsze pozytywna mutacje.

2. Odrzucenie (Forsekeni) na dzień dobry K3 ataków + furia, S4+1z szarzy
Mają Stygmat jeśli Tzeenchowy to co bitwę kolega rozpracowywał by dostali Teleportacje i z zasadą że zawsze zdają CP to sobie pomyśl 24" szarża taka.

3. Bohaterowie mają od razu wymaksowaną S i T co daje na 6 i 9 pewny Atak/Zyw. niby nic ale w praktyce to robi takiego kopa że ja się jego Maga Boje 4 Ataki z wielkiej Broni z mutacji miał +do Szybkości i czar przeżuty.

Nurglowy Mark jest też przegięty +1Żyw daje to prawie 100% szanse że po 1 lvl bohaterowie mają już 2Zyw z Armorem na 3/2+

#9: Re: Propozycje innowacji Author: Doman Post Posted: Sb marca 26, 2011 10:42 AM
    ----
tak można powiedzieć o każdej bandzie Very Happy
Zagraj sobie HE 600 golda na start, elfie statystyki, konkretne magiczne przedmioty Very Happy

#10: Propozycje innowacji Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Sb marca 26, 2011 10:44 AM
    ----
He akurat graliśmy kiedy miałem grać swoją battlową Bandą DE Smile i stwierdziłem że elfy akurat są słabsze od takich muszkietów z Nuln.
DE mają ten płaszcz z łusek Smoka co daję im fajne możliwości Tanka.
He mają Maga dobrego ale nagle mu staty nie wyskoczą tak jak Grasantom Razz

A co do tych ataków kłami wampirów powinny być bo jak Chaos ma mutacje : Kły jadowe dostaje atak gębą.

#11: Re: Propozycje innowacji Author: Doman Post Posted: Sb marca 26, 2011 10:49 AM
    ----
zagraj HE na ten chaos, to się przekonasz Very Happy

#12: Re: Propozycje innowacji Author: Bysior , Location: Katowice-Ligota/Bytom Post Posted: Sb marca 26, 2011 10:54 AM
    ----
Sister_of_Mercy wrote:
1. Pewnie, że ciekawe i klimatyczne Klamca Ale to gra figurkowa, a nie RPG. Nekromanci i czarujące wampiry mają dostęp do nekromancji i zaklęcia wyssania życia, które działa podobnie.
A jeśli bawić się we fluff i klimat to samo ugryzienie nie wystarczy by zregenerować ranę, no i jaki wampir będzie gryzł w czasie bitwy?

2. Z jednej strony jest bardziej dopakowany WT 5 i CP 10, z drugiej można go stracić w wyniku pechowego rzutu kostką. Ten z Warheim bardziej mi się podoba - jest prostszy w obsłudze i nie wymaga tylu rzutów i zasad specjalnych.

1. Zasada wzięta z jakiejś (pół?)oficjalnej modyfikacji, ale za Chiny nie potrafiłem jej znaleźć.
Tylko na początku rozwoju band może się wydawać, ze psuje balans, później kiedy ma sie po 2-3 ataki to już jest poważny wybór.

2. Zauważ, że ma jeszcze M=4 i nie może biegać. Jak dla mnie obecny ratogr jest za mało mechaniczny.
Przychodzi mi na myśl ten plastikowy z boxa, gdzie doklejona jest tylko ręka z miotaczem spaczognia, a nie www.games-workshop.com...rod1120027 (mniam!) lub Bonerippera, którego posiadam.
Last edited by Bysior on Sb marca 26, 2011 10:55 AM; edited 1 times in total

#13: Propozycje innowacji Author: Malakid , Location: Lublin Post Posted: Sb marca 26, 2011 10:54 AM
    ----
może początkowo He mogą wygrywać z Grasantami, ale zagram zobaczę, łuki guzik dają na dłuższą metę przeciw Grasantom. potem to mają Puszki z twardzielami. Do tego dodaj w późniejszych bitwach teleportacje, He mają mniejszy limit modeli więc sporo wadliwości jest w tym spowodowane.


Rycerze Grala są fajni i to moja Pierwsza Armia WFB jeszcze na 6ed Very Happy Pamiętam jak w LBN byłem jedynym Bretończykiem grającym na gralach ale jak rozkminiłem +8 do CR to był pociąg nie do zatrzymania.

#14: Propozycje innowacji Author: Gabriel_Daco Post Posted: Sb marca 26, 2011 10:58 AM
    ----
Grając elfami na elfy, to Ci akurat niewiele wyjdzie, bo siłą rzeczy są podobne Rolling Eyes Zagraj tak jak mówi Doman, na chaos, albo lepiej jakichś imperialnych ludzików to zobaczysz co potrafią elfy Razz Bo jak walczysz wręcz elf na elfa, to nie czujesz różnicy, ale jak zawalczysz z człowieczkiem z WW3 to poczujesz różnice Wink

#15: Re: Propozycje innowacji Author: Repentia.Vlk , Location: Frederheim Post Posted: Sb marca 26, 2011 10:59 AM
    ----
Bysior wrote:
2. Zauważ, że ma jeszcze M=4 i nie może biegać. Jak dla mnie obecny ratogr jest za mało mechaniczny.
Przychodzi mi na myśl ten plastikowy z boxa, gdzie doklejona jest tylko ręka z miotaczem spaczognia, a nie www.games-workshop.com...rod1120027 (mniam!) lub Bonerippera, którego posiadam.
Spaczinżynierowie Skryre mieli ponad 500 lat co by go ulepszyć Wink



Forum IndexHome Rules [Warheim FS]

1 2 3 ... 14 15 16
>
Page 1 of 16