Propozycje innowacji

All Posts
<
1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16
>
Forum IndexHome Rules [Warheim FS]

#166: Propozycje innowacji Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz marca 01, 2012 12:36 PM
    ----
A zresztą wiswig nie jest wymagany w tej grze.

#167: Re: Propozycje innowacji Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz marca 01, 2012 12:38 PM
    ----
Pepe wrote:
A zresztą wiswig nie jest wymagany w tej grze.
Zgadza się, nie jest Smile

#168: Propozycje innowacji Author: drachu , Location: Gdańsk Post Posted: Wt kwiet 03, 2012 06:14 PM
    ----
Okej, dalej wałkuję Bretonię.
1. Czy na liście EQ zbrojnych i pielgrzymów nie powinno być miecza? Tym bardziej, że jedni i drudzy zaczynają z nim w łapie, a kwas jak Ci rozbroją pielgrzyma, a nie możesz miecza odkupić.
2. Czy nie byłby fluffowo lepiej jakby w bretońskich najemnych ostrzach bombardier stał się balistykiem?

#169: Re: Propozycje innowacji Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr kwiet 04, 2012 12:56 AM
    ----
1. Tak.
2. Tak.

#170: Propozycje innowacji Author: drachu , Location: Gdańsk Post Posted: Wt May 08, 2012 09:56 AM
    ----
QC mam propozycję innowacji Warheimu.
Chodzi o przyszłe edycje podręcznika - czy dałoby się przy opisach jednostek zapisać na jakiej podstawce kto stoi?
Nie gram w WFB i nie wiem na jakiej podstawce kto się przechadza (no a cześć band wychodzi poza WFB)... np. wczoraj kupiłem box maruderów i odkryłem, że sterczą na 25x25. Że warriorzy sterczą na 25x25 to wiedziałem. Ale zacząłem myśleć - na czym stoi dowódca bandy i mag chaosu? I myślę, że fajnie byłoby, jakby to dać do podręcznika.

#171: Re: Propozycje innowacji Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt May 08, 2012 10:07 AM
    ----
drachu wrote:
QC mam propozycję innowacji Warheimu.
Chodzi o przyszłe edycje podręcznika - czy dałoby się przy opisach jednostek zapisać na jakiej podstawce kto stoi?
Nie gram w WFB i nie wiem na jakiej podstawce kto się przechadza (no a cześć band wychodzi poza WFB)... np. wczoraj kupiłem box maruderów i odkryłem, że sterczą na 25x25. Że warriorzy sterczą na 25x25 to wiedziałem. Ale zacząłem myśleć - na czym stoi dowódca bandy i mag chaosu? I myślę, że fajnie byłoby, jakby to dać do podręcznika.
Można dodać. Ogólne zasady przedstawione są w rozdziale Modele, ale nie widzę problemu by dodać to przy opisach drużyn lub w jakimś innym miejscu podręcznika.

#172: [Warsztat] Umiejętności Author: Rizzen Post Posted: Cz czerw 14, 2012 08:06 PM
    ----
W WFB gram Druchii, więc przejrzałem ich odpowiednik w Warhaimie. Z uwag jakie mam to:
- Egzekutorzy mają tylko nienawiść - moim zdaniem powinni mieć zabójczy cios tak jak w podręczniku
- Wiedźmy mają zabójczy cios, którego moim zdaniem mieć nie powinny, z zestawem (FANATYK, FURIA, NIENAWIŚĆ, ZABÓJCZY CIOS, ZATRUTY ATAK) wydają się być za mocne na ich koszt i bardziej pasują na bohaterów niż stronników
- Draichy są bronią wielką - tymczasem w Warhaimie są bronią ręczną
- z tego co zrozumiałem Draich jest dostępny dla każdego, kogo stać na zwykły miecz (10 szt. złota) i dość dostępny (9), tymczasem wg. podręcznika to wyjątkowa broń wykuwana osobiście przez każdego Egzekutora, udoskonalona przez lata używania tak, że staje się nieomal jednością z Egzekutorem. Dodałbym jakieś zasady typu:
- dużo wyższa cena
- mistrzostwo wykonania
- tylko Egzekutor może wykorzystywać dodatkowe cechy tego oręża, dla innych postaci działa on jak zwykły dwuręczny miecz/topór
- każdy Egzekutor (a może i każdy Druchii) widząc w niepowołanych rękach Draicha musi zgładzić osobę nim władającą i odebrać jej ostrze (nie można go sprzedać ani używać - tylko oddać prawowitemu właścicielowi lub zawieźć do Har Ganeth), podczas atakowania takiego uzurpatora Egzekutor (a może i każdy Druchii) uzyskuje cechę Wieczna Nienawiść działającą tak jak przeciw Wysokim Elfom

To z takich moich propozycji.

#173: [Warsztat] Umiejętności Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz czerw 14, 2012 08:40 PM
    ----
Zabójczy cios można przenieść z Diablic na Egzekutora, zresztą już wcześniej to rozważałem.

Co do Draicha to w Warheim w sumie pod tą nazwą występują te fikuśne ostrza używane przez Mroczne Elfy, a nie rytualne ostrze Egzekutora.

Dzięki za propozycje.

#174: Re: [Warsztat] Umiejętności Author: Doman Post Posted: Cz czerw 14, 2012 09:04 PM
    ----
w ogóle zasada zabójczego ciosu w obecnej formule jaj nie urywa

#175: Re: [Warsztat] Umiejętności Author: Pogodyn Post Posted: Cz czerw 14, 2012 10:14 PM
    ----
A ja bym zostawił jak jest , wydaje mi sie , ze parametry uzyskania są rozsądne . Jak obnizycie , bedzie za mocne.

#176: Re: [Warsztat] Umiejętności Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz czerw 14, 2012 10:16 PM
    ----
Pogodyn wrote:
A ja bym zostawił jak jest , wydaje mi sie , ze parametry uzyskania są rozsądne . Jak obnizycie , bedzie za mocne.
Wyjaśnij, bo nie wiem co komentujesz. Chodzi ci o Zabójczy Cios?

#177: Re: [Warsztat] Umiejętności Author: Pogodyn Post Posted: Wt lip 10, 2012 01:27 PM
    ----
Tak chodziło mi o zabójczy cios. Przepraszam , że tak późno , ale troche tu nie zagladałem. Gram juz sporo i mamy z kumplem mocno rozwinięte bandy. W początkowym etapie rozgrywki przy mało rozwiniętych bandach , to rzeczywiście słabizna , jednak przy 3 , 4 atakach robi się zbyt mocne rzekłbym nawet...

#178: Re: [Warsztat] Umiejętności Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt lip 10, 2012 03:35 PM
    ----
Zasad zabójczego ciosu nie zamierzam zmieniać.

#179: Re: [Warsztat] Umiejętności Author: Pogodyn Post Posted: Wt lip 10, 2012 06:30 PM
    ----
I słusznie , myślę , że jest idealnie wyważona.

#180: Propozycje innowacji Author: drachu , Location: Gdańsk Post Posted: Pt stycz 11, 2013 01:46 PM
    ----
Okej, ja mam propozycję innowacji.
Chodzi o listę magii wysokich elfistów. Chodzi to, by tak zmienić kolejność czarów na liście, żeby jako pierwszy był jakikolwiek inny niż obecny. Nic nie wzmacniać, nic nie dopakowywać jedynie zamienić kolejność.

Już tłumaczę czemu tak - pierwsze czary na innych listach, czasem są mocniejsze, czasem słabsze, ale przynajmniej są uniwersalne. A tutaj - niby grasz mega magicznymi elfami, ale jak trafisz na ten pierwszy czar, to jesteś w esicy - z cześcią band czar ten nie ma zastosowania (np. przeciw kapłanom). A z innymi - niby coś robi, ale jak grasz elfami to chcesz poczarować, a nie przeszkadzac innym Razz
Czar ma zakres 1-2 i niby mega fajnie czarują te wysokie elfy, ale jak go dostaniesz, to możesz i 10 potyczek się bujac zanim dostaniesz inny.

Ten czar jest okej, ale tylko kiedy masz jakąś alternatywę przy jego wyborze.



Forum IndexHome Rules [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16
>
Page 12 of 16