Propozycje innowacji

All Posts
<
1 2 3 ... 13 14 15 16
>
Forum IndexHome Rules [Warheim FS]

#196: Co nowego w kolejnej edycji... Author: Krnabrny Post Posted: Wt czerw 10, 2014 06:11 PM
    ----
Nowa tabelka wydaje się lepsza - Może tym razem nie będę miał pecha na tyle by mieć rozwinięcie LD na każdym możliwym bohaterze...

#197: Co nowego w kolejnej edycji... Author: wujass Post Posted: Wt czerw 10, 2014 06:35 PM
    ----
Ja już swego czasu próbowałem modyfikować tabelkę tak żeby stronnicy także mieli wybór pomiędzy cechami: Pomijając oczywiście wytrzymalość i żywotność.

Sam osobiście posługiwałem się czymś takim

1-3 Siła lub atak
4-6 Inicjatywa bądź cechy przywódcze
7-9 US lub WW
10-12 CMT

#198: Co nowego w kolejnej edycji... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr czerw 11, 2014 12:09 AM
    ----
Ja bym to widział raczej w tej kolejności:

TABELA RZUT NA ROZWÓJ STRONNIKA
2K6 WYNIK
2-5 Wedle wyboru gracza +1 do I lub CP.
6-7 Wedle wyboru gracza +1 do WW lub US.
8-9 Wedle wyboru gracza +1 do S lub A.
10-12 Chłopak ma talent!.

#199: Co nowego w kolejnej edycji... Author: Krnabrny Post Posted: Śr czerw 11, 2014 12:52 AM
    ----
Brak rozwinięcia WT ?

#200: Re: Co nowego w kolejnej edycji... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr czerw 11, 2014 12:53 AM
    ----
Krnabrny wrote:
Brak rozwinięcia WT ?
Stronnicy nie mogą rozwinąć WT.

#201: Co nowego w kolejnej edycji... Author: wujass Post Posted: Śr czerw 11, 2014 07:28 AM
    ----
Dokładnie ,wczoraj jak pisalem bylem po 12h roboty i nie dostrzegłem ,że przy rzucie 2k6 napisałem wynik od 1do 3 Very Happy

Generalnie taka modyfikacja w tabelce spowoduje ,że stronnicy będą zorientowani zadaniowo. Bo na aktualnej tabelce bardzo często miewałem strzelców czy wojowników z totalnie niepotrzebnymi rozwójkami.

#202: Re: Co nowego w kolejnej edycji... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Śr czerw 11, 2014 12:36 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Co szanowne państwo-draństwo myśli o tych zmianach?

Generalnie zawsze bawi mnie to sformułowanie Smile bo i tak to co napiszesz jest już postanowione Smile

#203: Co nowego w kolejnej edycji... Author: Krnabrny Post Posted: Śr czerw 11, 2014 04:09 PM
    ----
A ja mam propozycję :

Może w przypadku magów i kapłanów wprowadzić układ który zawsze pozwala im wziąć zaklęcie? Tzn bez rzucania na tabelkę. Niby magowie by szybko awansowali ale awansowali by w magii jedynie nie jak obecnie we wszystkim.

Może to i trochę to przegięte ale zawsze warto wrzucić pomysł Very Happy

#204: Re: Co nowego w kolejnej edycji... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr czerw 11, 2014 06:06 PM
    ----
Pepe wrote:
quidamcorvus wrote:
Co szanowne państwo-draństwo myśli o tych zmianach?

Generalnie zawsze bawi mnie to sformułowanie Smile bo i tak to co napiszesz jest już postanowione Smile
Nie wszystko. Większość ale nie wszystko Wink

Co widać na przykładzie wielkiej broni, dmuchawki czy tabeli rozwoju.

Krnabrny wrote:
A ja mam propozycję :

Może w przypadku magów i kapłanów wprowadzić układ który zawsze pozwala im wziąć zaklęcie? Tzn bez rzucania na tabelkę. Niby magowie by szybko awansowali ale awansowali by w magii jedynie nie jak obecnie we wszystkim.

Może to i trochę to przegięte ale zawsze warto wrzucić pomysł Very Happy
Za mocne to. Obecnie i tak mają spore szanse na umiejetnosc.

#205: Re: Co nowego w kolejnej edycji... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb czerw 14, 2014 11:20 PM
    ----
I jeszcze uściślenie zasad specjalnych cepa bojowego/korbacza:

Quote::
Ciosy zadane orężem obejmują swym zasięgiem wszystkie postacie (wrogie i sprzymierzone) znajdujące się w kontakcie z podstawką modelu uzbrojonego w cep bojowy/korbacz, a dla każdej takiej postaci należy przeprowadzić oddzielny test trafienia. Ponadto, cep bojowy/korbacz to oręż równie niebezpieczny dla wrogów jak i użytkownika. Jeśli w rzucie na zranienie przeciwnika trafionego cepem bojowym/korbaczem wypadnie 1, użycie oręża kończy się kłopotami. Należy ponownie wykonać rzut K6, kolejna 1 oznacza, że cep bojowy/korbacz uderzył także w użytkownika oręża, zadając mu jedno automatyczne trafienie.

I co wy na to?

#206: Co nowego w kolejnej edycji... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn czerw 15, 2014 04:54 AM
    ----
Ok ale strasznie dużo rzutów będzie przy tych broniach. Jeżeli te bronie będą zadawać tyle ataków to cena powinna być wyższa, bo teraz wyskoczą chopki tylko z takimi broniami.

#207: Co nowego w kolejnej edycji... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn czerw 15, 2014 05:33 AM
    ----
Cep kosztuje 15 zk, czyli o 5 zk więcej niż broń wielka. A korbacz 5 zk. O ile byś podniósł cenę? O +5 zk?

Poza tym nie wiem czy to taka fajna broń. Ofensywnie może i tak, ale cep wymaga dwóch rąk, korbacz nie jest bronią ręczną i nie zwiększa Ochrony Pancerza w kombinacji z tarczą, nie można tym parować. A w walce można się samemu zranić (podobnie jak w przypadku eksperymentalnej broni Skavenów).

#208: Co nowego w kolejnej edycji... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn czerw 15, 2014 05:36 AM
    ----
Ok to nie zmieniaj ceny, czas pokaże czy broń stanie się powszechną czy też nie.

#209: Co nowego w kolejnej edycji... Author: wujass Post Posted: Pn czerw 15, 2014 11:57 AM
    ----
Co do korbacza to rozumiem ,że oprócz wyżej opisanej zasady nie ma już modyfikatora do siły ? Last edited by wujass on Pn czerw 15, 2014 02:26 PM; edited 1 times in total

#210: Co nowego w kolejnej edycji... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn czerw 15, 2014 02:04 PM
    ----
Korbacz nie ma premii do siły, a cep bojowy ma +1 w pierwszej rundzie walki.



Forum IndexHome Rules [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 13 14 15 16
>
Page 14 of 16