Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › [warsztat] jednostki dodatkowe
[warsztat] jednostki dodatkowe
Sala natchnionych, mniej i bardziej...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1112
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pn lip 11, 2011 01:19 PM
Reply with quote

Podmień Lwa na Feniksa(nie ma sensu gmerać w zasadach, jak banda jest spójna)
All staty i umiejętności od Lwa
zamiast topora=halabarda, zamiast płaszcza=nic
co do Warda dać max 5+(przetestujecie i zobaczycie jak jest ze zdawalnością, jak za mocne , dacie 6+ Warda)

Starczy Very Happy


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pn paźdź 23, 2011 04:31 PM
Reply with quote

Witam po dłuższej przerwie Very Happy
sporo miałem na głowie ale w warheima trochę się grało jeszcze bo muszę przyznać świeży system z dużymi możliwościami edytowania zasad Razz pod kampanie.

Co do ostatniego pytania w tym wątku by nie było offtopa.

Grałem z moim bratem on HE ja (ehhm nowe bandy które z kumplami balansowaliśmy i nadal prace trwają Razz ) wracając do wątku mój brat właśnie wstawił PG zamiast WL warda daliśmy w umiejce i na 4+ bo może to dziwnie zabrzmi ale dla mnie to taka gorsza regenka. więc 4+ nie jest przegięciem, ale jak już kiedyś mówiłem i to w tym wątku dla jednego coś jest przegięte a dla drugiego ta sama rzecz może być za słaba.


Pomyślałem że niedługo bym tu wrzucił nasze prace tzn moje i kolegów:
Nippon z fluffem (w planach jest wszystkie 14 klanów ale w praniu wyjdzie gotowych jest 6;p)
Wrzucę to gdy dokończymy balans Ekwipunku i jego dostępność Smile
3 z 6 klanów rozegrały już co najmniej 2 pełne kampanie i jakoś wydaje się że są zbalansowane choć na pierwszy rzut oka mogą się wydać dziwne dla niektórych Razz choćby dodaną specjalną mechaniką dla jednostek Nipponu.

Używaliśmy Fflufa z Fan Army Booka z 7 edycji oraz Orginału z edycji 2 plus coś od siebie znaczy poszerzyliśmy ilość klanów Youkai (demonów Nipponu)

@ Jeśli quidamcorvus nie będzie miał miał nic przeciw dodam to w tym wątku za niedługo


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"

Last edited by Malakid on Pn paźdź 23, 2011 04:38 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8371
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Pn paźdź 23, 2011 05:03 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
Witam po dłuższej przerwie Very Happy
Fajnie, że wróciłeś.

Malakid wrote:
@ Jeśli quidamcorvus nie będzie miał miał nic przeciw dodam to w tym wątku za niedługo
W Home Rules możecie dodawać cokolwiek chcecie (o ile ma związek z Warheim), ale proponowałbym, żebyś stworzył nowy wątek - będzie przejrzyściej.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1482
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Śr kwiet 04, 2012 07:05 PM
Reply with quote

Mam dwa pytania czy DE nie mogłyby dostać pejcza/bata? jako sado-maso by to pasowało? po drugie dlaczego stronnicy mogą mieć topór bojowy a bohaterowie już nie? i ostatnie czy nie dałoby się wprowadzić najemnego DE takiego mengila? który by mógł dołączyć do DE?

www.scribd.com/doc/140...manflayers

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8371
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Śr kwiet 04, 2012 09:28 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Mam dwa pytania czy DE nie mogłyby dostać pejcza/bata? jako sado-maso by to pasowało?
W następnej edycji będą miały.

Pepe wrote:
po drugie dlaczego stronnicy mogą mieć topór bojowy a bohaterowie już nie?
To błąd, bohaterowie także powinni mieć dostęp do Toporów Bojowych.

Pepe wrote:
i ostatnie czy nie dałoby się wprowadzić najemnego DE takiego mengila? który by mógł dołączyć do DE?

www.scribd.com/doc/140...manflayers
Nie, nie dałoby rady.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1482
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Cz kwiet 05, 2012 04:12 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:


Pepe wrote:
i ostatnie czy nie dałoby się wprowadzić najemnego DE takiego mengila? który by mógł dołączyć do DE?

www.scribd.com/doc/140...manflayers
Nie, nie dałoby rady.

Why not?

Przecież nie musi mieć konkretnie identycznych zasad jak ten z WFB.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8371
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Cz kwiet 05, 2012 08:32 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Przecież nie musi mieć konkretnie identycznych zasad jak ten z WFB.
Bo to DE nie mają najemników. Same w sobie są silną kompanią.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1482
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Cz kwiet 05, 2012 09:36 AM
Reply with quote

Ja rozumiem, że nie mają najemników ale przecież mogą mieć Smile Taki mengil przecież też jest elfem, tylko ma zatrutą broń, - 1/-2 do hita jeśli się w niego strzela i zarabia kasę za zabite jednostki. Nigdy nie grałem w Warheim więc nie wiem czy za zabicie gościa +5zk czy +10zk to dużo ale nie wydaje mi się on aż tak przegięty żeby nie można go było wynajmować, a pewnie trochę by zniwelował (zakładając, że będzie zabijał) fakt, że DE za sprzęt muszą płacić z podatkiem Smile Zastanów się jeszcze raz w końcu to ty jesteś ekspertem, pewnie gdybym rozegrał tyle potyczek co ty to miałbym zbieżne stanowisko z twoim.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8371
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Cz kwiet 05, 2012 09:53 AM
Reply with quote

Niektóre kompanie w Warheim mogą zatrudniać najemników inne nie. Wynika to z faktu, że niektóre drużyny potrzebują wsparcia, a w przypadku innych jak Mroczne Elfy czy Zwierzoludzie wynika to z fluffu i faktu, że te kompanie są mocne i nie potrzebują wsparcia, a dodanie najemników, szczególnie tak potężnych znacznie zmieniłoby równowagę sił.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Cz kwiet 05, 2012 10:00 AM
Reply with quote

No, dodanie najemników DE sprawiłoby, że mogliby dobić do 13 wojowników, tym samym wskakując na wyższy próg do testów rozbicia.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8371
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Cz kwiet 05, 2012 10:19 AM
Reply with quote

drachu wrote:
No, dodanie najemników DE sprawiłoby, że mogliby dobić do 13 wojowników, tym samym wskakując na wyższy próg do testów rozbicia.
Do 13 modeli można dobić dzięki Kucharskiej Księdze, bo choć póki co Elfy nie mogą kupić jej bezpośrednio, to mogą zdobyć w scenariuszach.

Ale Mroczne Elfy są wystarczająco silne by nie potrzebować wsparcia mocnego Mengila (szczególnie z Harpiami Wink ).


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Cz kwiet 05, 2012 10:21 AM
Reply with quote

Niby mogą też dobić za punkty kampanii, ale i tak muszą się napocić Smile
A banda jest niesłaba i bez tego Smile

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1482
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Cz kwiet 05, 2012 12:21 PM
Reply with quote

A czy masz może zamiar takowego mengila jako najemnika zrobić do innych band?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8371
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Cz kwiet 05, 2012 12:23 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
A czy masz może zamiar takowego mengila jako najemnika zrobić do innych band?
Nie. Ale nie wykluczam, że pojawi się jako Postać Dramatu.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1482
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [warsztat] jednostki dodatkowe
Posted: Cz kwiet 05, 2012 12:25 PM
Reply with quote

A z czym to się je Smile ?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
41 quidamcorvus 785 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn marca 24, 2019 06:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 35 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 06:54 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
15 quidamcorvus 1636 Re: [Warsztat] Zwiadow...
 Sb marca 16, 2019 01:10 PM 
Wredny View latest post
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Nocne Gobliny...
...do Warheim FS.
0 quidamcorvus 43 [Warsztat] Nocne Gobli...
 Cz lut 21, 2019 01:29 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 30, 31, 32 ]
470 quidamcorvus 153024 [Warsztat] Drużyny
 Wt lut 12, 2019 03:56 PM 
Blumstein View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy