Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

Artykuły › Licho nie śpi - scenariusz do Mordheim
Scenariusz
Licho nie śpi - scenariusz do Mordheim
Stary niedźwiedź mocno śpi, a licho – czycho!

Teren
Teren typowy dla Mordheim: ulice, zniszczone domy, gruz, murki itp. Na środku stołu należy umieścić budynek (ruiny).

Rozstawienie
Każdy z graczy rzuca k6. Ten który wyrzucił najwięcej wybiera brzeg stołu i wystawia się jako pierwszy. Jeżeli jest dwóch graczy, to przeciwnik wystawia się na przeciwległej krawędzi pola bitwy. W przypadku rozgrywki na multiplayer obowiązują zasady z „Chaos on the streets”.
Zasady Specjalne Gdy jakikolwiek model wejdzie na obszar ruin na środku stołu i tura gracza zakończy się, rzucamy kością k6 by określić „jakie licho tu gnieździ”.

„Jakie licho tu gnieździ”:



1 Laleczka Chucky
Tura gracza zakończyła się. Do pierwszego modelu, który przekroczył zabudowanie/ruiny dostaw model reprezentujący małą laleczkę Chucky (szarża).

Chucky – niewinnie wyglądająca laleczka.

M 4 | WS 5 | BS 0 | S 3 | T 3 | W 2 | I 5 | A 2 | Ld 7
broń: 2 x nóż
Mały cel – model walczący w walce wręcz z Chucky ma ujemny modyfikator (-1) WW.
Przerażający – wzbudza strach
Mały a żądny – Im więcej przeciwników, tym większa machina mordu. Chucky zdolny do walki z wieloma przeciwnikami na raz. Jeżeli walczy z więcej niż jednym przeciwnikiem – za każdego otrzymuje +1 atak.

Od tego momentu liczone są tury dla Chucky, po jego pokonaniu – ruiny na środku będą oczyszczone.



2 Kropla w Krople
Tura gracza zakończyła się, w ruinach na środku coś buchnęło, coś gruchnęło. Do każdego z modeli, który był na tym terenie, dostaw model reprezentujący jego „sobowtóra” (szarża klonów). Jak sama nazwa wskazuje – współczynniki, uzbrojenie etcetera są „kroplą w krople” modeli. Od tego momentu liczone są tury dla sobowtórów, po ich pokonaniu – ruiny na środku będą oczyszczone.



3 Town Portal
Tura gracza zakończyła się, w ruinach na środku coś buchnęło, coś gruchnęło. Każdy z modeli, który był na tym terenie, znika by pojawić się w innym miejscu. Ponumeruj tereny na stole i losuj dla każdego modelu oddzielnie, gdzie się pojawi (gdzie 1 to automatyczne ściągniecie ze stołu – model pojawił się gdzieś poza krawędziom stołu).
Kolejne podejście do ruin – losuj ponownie efekt dla „jakie licho tu gnieździ”



4 W kółko Macieju.
Tura gracza zakończyła się, w ruinach na środku coś buchnęło, coś gruchnęło i powietrze uszło. Ponumeruj tereny na stole i wylosuj z śród nich, nowy teren zwany „ruiny na środku stołu”. Podejście do nowych ruin – losuj ponownie efekt dla „jakie licho tu gnieździ”



5 Kabum siwy gołąbeczku.
Tura gracza zakończyła się, w ruinach na środku coś buchnęło, coś gruchnęło, popękało i się zarwało. Ruina znika pod ziemią z wielkim hukiem i wśród tumanów kurzu. Modele, które weszły do środka, wykonują test Inicjatywy. Udany - zdążyły uskoczyć, nieudany – schodzą ze stołu.



6 Boskie fatality
Tura gracza zakończyła się, w ruinach na środku coś buchnęło, coś gruchnęło. Poczuło się „coś”.
Jeżeli pierwszy zabudowanie przekroczył bohater – możesz dowolnie przydzielić mu jeden punkt do jego współczynników, nawet, jeżeli przekroczy tym dopuszczalne maksymum dla rasy (boskie fatality zwane darem).
Jeżeli pierwszy zabudowanie przekroczył stronnik – staje się bohaterem, nawet jeżeli przekroczysz tym dopuszczalną ilość bohaterów wedle zasad gry (boskie fatality zwane darem).


Zakończenie
Rozgrywka kończy się natychmiastowo gdy wszystkie bandy oprócz jednej uciekną z pola walki. Banda, która ucieka automatycznie przegrywa. Jeżeli dwie lub więcej band założyło sojusz, a pozostałe z band uciekły, gracze mogą zadecydować, że dzielą się zwycięstwem i kończą grę albo walczą między sobą dopóki nie rozstrzygnie się wygrana (sojusz zostaje zerwany!).

Doświadczenie
+1 za przeżycie. Jeśli bohater lub grupa stronników przeżyła bitwę dostaje 1 punkt
doświadczenia.
+1 za wygraną. Dowódca zwycięskiej bandy dostaje 1 punkt doświadczenia.
+1 za zabicie wroga. Jeśli bohater zdejmie wroga z pola bitwy dostaje 1 punkt doświadczenia.

Nagroda Banda, w której posiadaniu będą „ruiny na środku stołu” (przynajmniej jeden model wewnątrz) w momencie zakończenia rozgrywki otrzymuje dodatkowe dwie kości eksploracji.



wielebny Rafael z MORRów


Nadesłane przez wielebny_Rafael dnia 30-03-2011 o godz. 20:13:35 (1848 wyświetleń)

Powiązane tematy

ZasadyScenariuszMordheim

"Licho nie śpi - scenariusz do Mordheim" | Logowanie/Założenie konta | 0 komentarzy
Próg
Komentarze są własnością ich autorów. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.

_TOGGLE Pokrewne linki
 Więcej na temat Scenariusz

Najczęściej czytany artykuł Scenariusz:
Licho nie śpi - scenariusz do Mordheim

_TOGGLE Oceny artykułu
Wynik głosowania: 4.5
Głosów: 2


Poświęć chwilę i oceń ten artykuł:

Wyśmienity
Bardzo dobry
Dobry
Przyzwoity
Kiepski


_TOGGLE Opcje

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy