Najczęściej czytany artykuł Scenariusz:
Licho nie śpi - scenariusz do Mordheim
| |||
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]()
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look. |
Artykuły › Licho nie śpi - scenariusz do Mordheim
![]() Licho nie śpi - scenariusz do Mordheim
Stary niedźwiedź mocno śpi, a licho – czycho! Teren Teren typowy dla Mordheim: ulice, zniszczone domy, gruz, murki itp. Na środku stołu należy umieścić budynek (ruiny). Rozstawienie Każdy z graczy rzuca k6. Ten który wyrzucił najwięcej wybiera brzeg stołu i wystawia się jako pierwszy. Jeżeli jest dwóch graczy, to przeciwnik wystawia się na przeciwległej krawędzi pola bitwy. W przypadku rozgrywki na multiplayer obowiązują zasady z „Chaos on the streets”. Zasady Specjalne Gdy jakikolwiek model wejdzie na obszar ruin na środku stołu i tura gracza zakończy się, rzucamy kością k6 by określić „jakie licho tu gnieździ”. „Jakie licho tu gnieździ”: 1 Laleczka Chucky Tura gracza zakończyła się. Do pierwszego modelu, który przekroczył zabudowanie/ruiny dostaw model reprezentujący małą laleczkę Chucky (szarża). Chucky – niewinnie wyglądająca laleczka. M 4 | WS 5 | BS 0 | S 3 | T 3 | W 2 | I 5 | A 2 | Ld 7 broń: 2 x nóż Mały cel – model walczący w walce wręcz z Chucky ma ujemny modyfikator (-1) WW. Przerażający – wzbudza strach Mały a żądny – Im więcej przeciwników, tym większa machina mordu. Chucky zdolny do walki z wieloma przeciwnikami na raz. Jeżeli walczy z więcej niż jednym przeciwnikiem – za każdego otrzymuje +1 atak. Od tego momentu liczone są tury dla Chucky, po jego pokonaniu – ruiny na środku będą oczyszczone. 2 Kropla w Krople Tura gracza zakończyła się, w ruinach na środku coś buchnęło, coś gruchnęło. Do każdego z modeli, który był na tym terenie, dostaw model reprezentujący jego „sobowtóra” (szarża klonów). Jak sama nazwa wskazuje – współczynniki, uzbrojenie etcetera są „kroplą w krople” modeli. Od tego momentu liczone są tury dla sobowtórów, po ich pokonaniu – ruiny na środku będą oczyszczone. 3 Town Portal Tura gracza zakończyła się, w ruinach na środku coś buchnęło, coś gruchnęło. Każdy z modeli, który był na tym terenie, znika by pojawić się w innym miejscu. Ponumeruj tereny na stole i losuj dla każdego modelu oddzielnie, gdzie się pojawi (gdzie 1 to automatyczne ściągniecie ze stołu – model pojawił się gdzieś poza krawędziom stołu). Kolejne podejście do ruin – losuj ponownie efekt dla „jakie licho tu gnieździ” 4 W kółko Macieju. Tura gracza zakończyła się, w ruinach na środku coś buchnęło, coś gruchnęło i powietrze uszło. Ponumeruj tereny na stole i wylosuj z śród nich, nowy teren zwany „ruiny na środku stołu”. Podejście do nowych ruin – losuj ponownie efekt dla „jakie licho tu gnieździ” 5 Kabum siwy gołąbeczku. Tura gracza zakończyła się, w ruinach na środku coś buchnęło, coś gruchnęło, popękało i się zarwało. Ruina znika pod ziemią z wielkim hukiem i wśród tumanów kurzu. Modele, które weszły do środka, wykonują test Inicjatywy. Udany - zdążyły uskoczyć, nieudany – schodzą ze stołu. 6 Boskie fatality Tura gracza zakończyła się, w ruinach na środku coś buchnęło, coś gruchnęło. Poczuło się „coś”. Jeżeli pierwszy zabudowanie przekroczył bohater – możesz dowolnie przydzielić mu jeden punkt do jego współczynników, nawet, jeżeli przekroczy tym dopuszczalne maksymum dla rasy (boskie fatality zwane darem). Jeżeli pierwszy zabudowanie przekroczył stronnik – staje się bohaterem, nawet jeżeli przekroczysz tym dopuszczalną ilość bohaterów wedle zasad gry (boskie fatality zwane darem). Zakończenie Rozgrywka kończy się natychmiastowo gdy wszystkie bandy oprócz jednej uciekną z pola walki. Banda, która ucieka automatycznie przegrywa. Jeżeli dwie lub więcej band założyło sojusz, a pozostałe z band uciekły, gracze mogą zadecydować, że dzielą się zwycięstwem i kończą grę albo walczą między sobą dopóki nie rozstrzygnie się wygrana (sojusz zostaje zerwany!). Doświadczenie +1 za przeżycie. Jeśli bohater lub grupa stronników przeżyła bitwę dostaje 1 punkt doświadczenia. +1 za wygraną. Dowódca zwycięskiej bandy dostaje 1 punkt doświadczenia. +1 za zabicie wroga. Jeśli bohater zdejmie wroga z pola bitwy dostaje 1 punkt doświadczenia. Nagroda Banda, w której posiadaniu będą „ruiny na środku stołu” (przynajmniej jeden model wewnątrz) w momencie zakończenia rozgrywki otrzymuje dodatkowe dwie kości eksploracji. ![]() wielebny Rafael z MORRów Nadesłane przez wielebny_Rafael dnia 30-03-2011 o godz. 20:13:35 (1848 wyświetleń)
|
![]()
• Więcej na temat Scenariusz
Najczęściej czytany artykuł Scenariusz: Licho nie śpi - scenariusz do Mordheim ![]() Wynik głosowania: 4.5 Głosów: 2 ![]() Poświęć chwilę i oceń ten artykuł: ![]() ![]() ![]() Witaj Nieznajomy Członkowie: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro Artykuły ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro ForumsPro Zespół online: Nie ma nikogo z zespołu online! |