Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Sala zabiegowa › Konkursy › [Warheim] KONKURS - Raport 2 (Dulix)
[Warheim] KONKURS - Raport 2 (Dulix)
Czyli miejsce ogłoszeń i oddawania głosów w akcjach mobilizacyjno - rywalizacyjnych.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: [Warheim] KONKURS - Raport 2 (Dulix)
Posted: Pt lut 10, 2012 09:54 PM
Reply with quote

Przedstawiam drugi raport kampanii jaką prowadzą krasnoludy pod przywództwem Baragora Storbjorna przeciwko zwierzoludziom dowodzonym przez … ale o tym dowiecie się z raportu. Życzę miłej lektury.


Krasnoludy

Przed kolejna potyczką do drużyny dołączył Inżynier Urgrim Madsson, który został wyposażony w ekwipunek ś.p. Alarica oraz kuszę Kragga Morndina.



BOHATEROWIE:
________________________________________
TAN: Baragor Storbjorn

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  5  4  4  4  1  2* 1   9
Punkty Doświadczenia: 22
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2), Trudny do zabicia, Dowódca, Zasadzka.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki, Pistolet Pojedynkowy); pancerz (Średni pancerz, Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza: 4+/3+

MISTRZ INŻYNIER: Urgrim Madsson

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  5  3  4  1  1* 1   9
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2), Trudny do zabicia, Błogosławieństwo przodków.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot Bojowy, kusza); pancerz (Średni pancerz, Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza: 4+/3+

DŁUGOBRODY: Drong Jebudsson

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  5  3  3  4  1  1* 1   9
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2), Trudny do zabicia, Męstwo przodków.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot dwuręczny, Młot Bojowy); pancerz (Średni pancerz, Tarcza, Hełm)
Ochrona Pancerza: 4+/3+

ROZŁUPYWACZ ŻELAZA: Bjork Skurvensson

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  3  4  4  1  1* 1   9
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2), Trudny do zabicia, Pancerz przodków.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza, Hełm)
Ochrona Pancerza: 3+/2+


STRONNICY:

________________________________________

STRZELEC: Kragg Morndin

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  3  3  4  1  2  1   9
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 1
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2), Trudny do zabicia
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot bojowy); pancerz (Lekki pancerz, Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza: 5+/4+

________________________________________

Prestiż drużyny: 88
Punkty Kampanii: 4
Skarbiec: lekki pancerz, hełm


SLAANGORY


Za cenę dwuręcznego miecza i dwóch sztyletów oraz łupów zdobytych w poprzedniej potyczce do zbrojnego stada dołączył Ugruk, który dzięki magii będzie się starał wykorzystać stado do własnych celów.





BOHATEROWIE:

________________________________________

SZAMAN ZWIERZOLUDZI: Ugruk

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  4  3  3  4  1  4  1   7
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności: Piekielny Wrzask.
Zasady specjalne: Zasadzka, Mag.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Kostur Rykowca); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

BESTIGOR: Jedno Brwi

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  4  3  4  4  1  2* 1   7
Punkty Doświadczenia: 10
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Topór Bojowy); pancerz (Średni pancerz).
Ochrona Pancerza: 5+

BESTIGOR: Kozojed

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  4  3  4  4  1  2* 1   7
Punkty Doświadczenia: 10
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Bojowy); pancerz (Średni pancerz).
Ochrona Pancerza: 5+

CENTIGOR: Triceragor

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
8  4  3  4  4  1  2 1(2) 7
Punkty Doświadczenia: 9
Umiejętności:
Zasady specjalne: Alkoholizm, Centaur, Tratowanie.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Włócznia); pancerz (Lekki Pancerz, Tarcza)
Ochrona Pancerza: 5+/4+



STRONNICY:

________________________________________

GOR: Gilganesh & Schwinschtiger

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
5  4  3  3  4  1  3  1   6
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 1
Umiejętności:
Zasady specjalne: Berserk, Zasadzka
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór bojowy); pancerz ( - ).
Ochrona Pancerza: -

WILCZARZ CHAOSU:

Code::
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
7  4  0  4  3  1  3  1   5
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: -
Umiejętności:
Zasady specjalne: Zasadzka, Sfora, Zwierzę.
Ekwipunek: oręż (broń naturalna); pancerz ( - ).
Ochrona Pancerza: -
________________________________________

Prestiż drużyny: 87
Punkty Kampanii: 5
Skarbiec: -


PRZYGOTOWANIE DO ROZGRYWKI:



Quote::
Wielka, świecąca kula Morrslieba wisiała nisko nad lasem zalewając polanę zgniłozielonym blaskiem. Przy ogromnym głazie stała rogata postać wpatrując się chciwie w makabryczny księżyc jakby chciała wchłonąć całą jego poświatę. Ugruk powoli przeniósł spojrzenie na dwóch bestigorów przygotowujących się do starcia. Po utracie przywódcy stado musiało wyłonić nowego. Ugruk wiedział, którego łatwiej będzie kontrolować dlatego postanowił wplątać się w poczynania pretendentów. Głośne beknięcie wyłaniającego się z lasu Triceragora wyrwało Szamana z zamyślenia.
Jak na komendę przeciwnicy uzbrojeni w topory rzucili się do walki. Kozojed nieznacznie szybszy rąbnął z całej siły chcąc pierwszym ciosem zakończyć pojedynek lecz topór przeszył powietrze a celny cios Brewki wyrwał kilka kółek z jego pordzewiałej kolczugi. Bez chwili zwłoki Kozojed ponowił atak nadwyrężając nieco pancerz przeciwnika lecz ten nie bacząc na nic staranował go barkiem powalając na ziemię.
Ugruk mamrocząc pod nosem inkantację otworzył oczy wbijając dzikie spojrzenie w górującego nad rywalem bestigora. Jedno Brwi na moment zawahał się lecz przełamał niemoc spływającą na jego ciało i rąbną wstającego rywala. Topór ześlizgnął się po kolczudze nie raniąc Kozojeda lecz wytrącił go z równowagi na tyle, że kontrujący cios przeszył powietrze.
Kozojed kułakiem drugiej ręki uderzył przeciwnika w szczękę uchylając się przed ciosem wyszczerbionego topora i z całej siły rąbnął toporem w pierś Brewki. Cios był na tyle silny, że rzucił nieprzytomnego rywala na ziemię. Żądza mordu wzięła górę Kozojed skoczył w kierunku leżącego by dokończyć dzieła.
Nagle zastygając w miejscu, spojrzał na Ugruka ze zdziwieniem. W jego głowie rozbrzmiał rozkazujący głos Szamana – zostaw, będzie nam potrzebny! Czerwone ślepia Ugruka powoli zaczęły tracić blask a niczym niezmąconą ciszę, która zapadła po walce przerwało głośne beknięcie Triceragora.


Losowanie scenariusza:

Dulix: Tym razem kompania krasnoludów została zaskoczona w wyludnionej wiosce. Niższy prestiż Zwierzoludzi pozwolił im wybrać stronę atakującą:

Quote::
24 NAPAD

Stary Świat nie zna litości, a Mroczni Bogowie uwielbiają przelew krwi… Spragniony widoku rzezi Khorne powiódł głodnych łupów drużynników wprost na znużonych poszukiwaniem, obładowanych skarbami i rozproszonych pośród leśnych ostępów przeciwników. Zachłanni drużynnicy raz jeszcze zmuszeni zostaną do odpokutowania chciwości własną krwią.

Teren:

Zaleca się, aby potyczka została rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’. Każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, ktory z nich rozpocznie rozmieszczanie elementow terenu wiejskiego (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy. Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, poki elementy terenu wiejskiego się nie skończą.

Pogoda:

Aby określić panujące w czasie rozgrywania potyczki warunki atmosferyczne należy postąpić zgodnie z zasadami podanymi w umieszczonym na początku rozdziału paragrafie POGODA W STARYM ŚWIECIE.

Drużyny:

Przed rozstawieniem modeli gracz, którego drużyna posiada niższe notowania Prestiżu Drużyny musi określić, czy dowodzona przez niego kompania będzie w czasie rozgrywania scenariusza Napad stroną ‘atakującą’ czy ‘broniącą się’. ‘Obrońca' wykonuje rzut K3+1, którego wynik określi ilość znaczników kosztowności posiadanych przez drużynę na początku potyczki. Znaczniki należy rozdzielić pomiędzy należących do drużyny bohaterów, przy czym żaden model nie może nieść więcej niż jeden znacznik. Następnie ‘obrońca’, w wybranej przez siebie kolejności, wykonuje rzut K6 dla każdego bohatera i grupy stronników należących do drużyny. Wynik 1-2 oznacza, że modele rozproszyły się w trakcie eksploracji i będą mogły dołączyć do reszty kompanii dopiero w następnych turach. Wynik 3+ oznacza, że modele mogą zostać rozstawione w strefie rozstawienia w zwykły sposób. Ponadto należy zauważyć, że przynajmniej jeden bohater i grupa stronników musi zostać rozstawiona na początku rozgrywki w strefie rozstawienia. Jeżeli dla wszystkich bohaterów i grup stronników gracz uzyskał rezultat 1-2, ostatni z bohaterów i grupa stronników zostaje wystawiona automatycznie na początku rozgrywki. ‘Obrońca’ rozstawia jako pierwszy dostępne modele bohaterów i stronników. Modele mogą zostać wystawione w dowolnym miejscu na powierzchni stołu w odległości nie mniejszej niż 6” od siebie i przynajmniej 6” od dowolnej krawędzi stołu. Następnie ‘atakujący’ rozstawia swoje modele jako drugi w strefie rozstawienia w odległości do 6” od wybranej krawędzi stołu. Na początku drugiej, trzeciej, czwartej, itd., tury ‘obrońcy’, w fazie ruchu podczas wykonywania pozostałych ruchów gracz musi wykonać rzut K6 dla każdego niewystawionego na początku rozgrywki bohatera lub grupy stronników. Rezultat 3+ oznacza, że należy wykonać rzut Kostką Rozrzutu, aby losowo określić krawędź stołu i punkt na tej krawędzi, w którymi pojawi się model, zupełnie tak, jakby w poprzedniej turze wykonał ruch poza krawędź stołu. Model może wykonać zwykły ruch, ale nie może biegać oraz szarżować. W scenariuszu Napad nie obowiązuje zasada specjalna ZWIADOWCA.

Rozpoczęcie potyczki:

Potyczkę rozpoczyna drużyna ‘atakującego’ gracza.

Cel:

Rozgrywka zostaje zakończona, gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia.

Punkty Doświadczenia:

+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. Dowódca drużyny, która osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy Wyłączony z akcji! wrogi model.
+1 za znacznik kosztowności. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy znacznik kosztowności z którym zakończył rozgrywkę.
Po zakończeniu potyczki kompanie zwiększają ilość znalezionych w fazie eksploracji łupów o ilość ewentualnych znaczników kosztowności z którymi zakończyły rozgrywkę.

Teren:

Opuszczona wioska gdzieś między Nagenhoffem a Górami Krańca Świata stała się polem bitwy niestrudzonej kompanii krasnoludów Baragora Storbjorna i zbrojnego stada Zwierzoludzi pod przywództwem Kozojeda.





Pogoda:


Quote::
Pogodny dzień. Przez cały dzień utrzymuje się piękna, słoneczna pogoda.

Drużyny:

Zwierzoludzie: Zapowiadało się łatwe zwycięstwo. Dzięki nikczemnemu planowi uknutemu przez Ugruka stado zaskoczyło rozproszone krasnoludy nie przedstawiające w tym przypadku większego zagrożenia.




Krasnoludy: Widząc co los przyniósł przy wystawieniu, pełen obaw przystąpiłem do tej potyczki. Kości nie pozwoliły mi wystawić się w grupie, co gorsza losowe miejsce wyjścia ponad 60% drużyny przy niebywałej szybkości krasnoludów nie wróżyło nic dobrego. Dzisiejszego dnia męstwo bohaterów ostatniej potyczki może nie być wystarczającą bronią.




Zadania specjalne wlały odrobinę nadziei w utrapione serce na jakiekolwiek punkty. Pierwsze i trzecie zadanie już na początku potyczki można uważać za wykonane natomiast czy Drong zdoła zaszarżować na któregoś z przeciwników to już inna historia.



Zadania Zwierzoludzi:

Pierwsze zadanie nie powinno stanowić problemu, drugie ze względu na brak duchownych w kompanii brodaczy niemożliwe do wykonania. Ostatnie zadanie jak najbardziej realne choć mogą być pewne trudności.




Rozpoczęcie potyczki:


Quote::
Powoli zapadał zmierzch, gdy dwóch krasnoludów weszło w obręb zabudowań opustoszałej wioski. Kragg idąc wolno wpatrywał się w zabudowania i skraj lasu.
– Chyba nikogo tu nie ma – rzekł do towarzyszącego mu Bjorka Skurvenssona.
– Bądź ostrożny, pamiętasz co znaleźliśmy w poprzedniej wiosce – odrzekł starszy krasnolud przywołując w pamięci obraz masakry jaką zgotowali mieszkańcom napastnicy. Nagie zbezczeszczone ciała ludzi płci obojga, dorosłych i dzieci, leżały porozrzucane na głównym placu osady a wszędzie wokół znajdowały się liczne ślady kopyt.
Wtem ruch obok karczmy zdradził czyjąś obecność a po chwili zza budynku wyłoniły się sylwetki Zwierzoludzi.

RUNDA 1:

Tura Krasnoludów: Bjork Skurvensson podbiegł do chaty by zaatakować z zaskoczenia nadciągających przeciwników. Kragg obserwując sytuację zastanawiał się dlaczego właśnie dziś pożyczył swoją kuszę Urgrimowi.



Tura Zwierzoludzi: Widząc jedynie dwóch krasnoludów banda prowadzona przez Kozojeda z rykiem triumfu wyskoczyła z ukrycia i na przepadłe ruszyła by mordować.




RUNDA 2:

Tura Krasnoludów: Kragg dostrzegł sylwetki Baragora i Svena wyłaniające się zza skał (kość rozrzutu pomogła). Mocniej ścisną swój młot i podbiegł do przodu by wesprzeć Rozłupywacza Żelaza. Urgrim Madsson podrzucił kuszę do barku szybko spuszczając cięciwę, bełt o włos minął pędzącego Triceragora.





Tura Zwierzoludzi: Nieoczekiwane pojawienie się kolejnych przeciwników tylko wzmogło chęć mordu pędzącej bandy, która szybko skracała dystans dzielący ją od wroga. Wilczarze wlepiwszy dziki wzrok w Kragga pędziły niczym lawina by rozszarpać osamotnionego krasnoluda.



RUNDA 3:

Tura Krasnoludów: Za plecami strzelca pojawił się siwobrody Drong dzierżąc swój krasnoludzki topór. Kragg wbiegł za chatę znikając wilczarzom z pola widzenia. Urgrim tym razem lepiej przymierzył lecz znowu bełt nie trafił do celu. Głośny huk wystrzału przerwał potok przekleństw płynących z ust wściekłego inżyniera. Baragor widząc nieudolne próby strzeleckie przyjaciela, wyciągnął pistolet i bez mierzenia strzelił pewnie. Kula rozorała bok centigora (ogłuszenie), który nawet nie zwolnił biegu.



Tura Zwierzoludzi: Ugruk rozpostarł szponiaste łapy i zaczerpną mocy z wszechobecnych Wiatrów Magii. Piekielny Wrzask szamana rozdarł ciszę jednak ku jego zaskoczeniu zaklęcie rozwiał potężny podmuch wiatru. Widząc kolejnego przeciwnika Triceragor z pianą na pysku i wzrokiem wlepionym w Dronka dziko zaszarżował długobrodego krasnoluda. Drong w ostatniej chwili uskoczył przed włócznią wymierzoną w jego pierś jednak nie zdołał wyprowadzić celnego uderzenia. Wilczarze widząc nowego przeciwnika z wyciem ruszyły w kierunku nowej ofiary. Jedno Brwi postanowił obejść chatę z drugiej strony by od tyłu zdradziecko zaatakować.




RUNDA 4:

Tura Krasnoludów: Bjork Skurwenson przepuścił pierwszego wilczarza i z głośnym krzykiem rzucił się na drugiego oszołamiając go celnym uderzeniem. Kragg zabiegł drogę pierwszej bestii i celnym ciosem powalił ją na ziemię. Drong uchylił się przed grotem włóczni wprost pod celny kopniak, który trafił go w czoło (krytyk) zalewając oczy krwią. Cios oszołomił krasnoluda i tylko solidny hełm pozwolił mu utrzymać się na nogach. Urgrim spostrzegłszy zbliżającego się gora przymierzył, cięciwa szczęknęła a bełt znowu nie trafił w cel. Baragor z lekkim uśmiechem poświęcił się przeładowaniu pistoletu.



Tura Zwierzoludzi: Szaman zniechęcony poprzednią próbą poplątał zaklęcie tracąc szansę na obniżenie morale krasnoludów. Urgrim, widząc szarżującego gora mocniej ścisnął kuszę lecz ręka mu drgnęła a czuły mechanizm spustowy zwolnił bełt posyłając go wysoko nad dachami chałup. Baragor z wyraźnym uśmiechem wycelował w nadbiegającego Kozojeda i ze spokojem posłał ołowianą kulę prosto między pochylone w szarży rogi wyłączając go z walki. Cios włócznią dosięgną Dronga lecz kuta w krasnoludzkiej kuźni kolczuga uratowała go przed zgubą. Zwinnie unikając ciosów Skurvensson wyprowadził celne uderzenie lecz topór ześlizgnął się po sierści czteronogiej bestii. Podobnie Kragg nieczystym ciosem nie zdołał wyłączyć włochatego przeciwnika.




RUNDA 5:

Tura Krasnoludów: Baragor chwycił swój topór i rzucił się na przemykającego obok płotu Ugruka. Ten stawił czoła krępemu przeciwnikowi uskakując w tył przed ostrzem jednak na tyle daleko, że nie dosięgną go kosturem. Rozwścieczony Inżynier po uniknięciu topora mocnym ciosem powalił zaskoczonego przeciwnika. Walka przy chacie wciąż nie przyniosła rozstrzygnięcia, Skurvensson trzymając przeciwników na dystans łapał drugi oddech. Tym razem Długobrody nie zdołał sparować włóczni dzierżonej przez Triceragora i celny cios posłał go na ziemię pozbawiając tchu.




Tura Zwierzoludzi: Młody strzelec wyczekał dogodnego momentu i błyskawicznym uderzeniem pozbawił wilczarza wszelkich złudzeń wyłączając go z walki. Bjork Skurvensson cudem zdołał sparować cios toporem wyczerpując limit cudów na ten dzień. Wilczarz rzucił się do gardła krasnoluda (krytyk 6!) rozdzierając policzek i strącając hełm. Krasnolud padł bez ducha pogrążając się w ciemność. Triceragor potężnym pchnięciem włóczni dobił leżącego Dronga po czym wyciągną flaszkę przepalanki niewiadomo skąd i golnął potężnie. Kiedy odjął flaszę od pyska jego ciało przeszył dreszcz rozkoszy pod wpływem którego zameczał opętańczo. Mocna wódka – pomyślał.

Quote::
Rzut na TABELĘ DARÓW CHAOSU dla Triceragora
Burza ostrzy: Mroczni Bogowie wypełniają ciało wybrańca energią Dhar zwiększając metabolizm bohatera. Wartość współczynnika ATAKI bohatera do końca potyczki zostaje zwiększony o +1 punkt.

Widząc poczynania Krasnoludzkiego Inżyniera, Jedno Brwi z rykiem wściekłości rzucił się do walki. Urgrim nie bacząc na nowe zagrożenie a może widząc, że bestigor nie dobiegnie (spalona szarża) na jego oczach dobił gora po czym sięgnął po kuszę.




RUNDA 6:

Tura Krasnoludów: (krasnoludy zdają test rozbicia) Widząc leżącego Skurvenssona, Kragg z niekrasnoludzkim rykiem ruszył by ratować przyjaciela. Spłoszony wilczarz zdołał jednak uskoczyć przed szarżującym krasnoludem ocalając życie. Szaman spostrzegł przebiegającego Brewkę, ryknął o pomoc lecz nie widząc spodziewanego efektu skupił się na odpieraniu ataków krasnoludzkiego Tana. Urgrim pewnie chwycił kuszę, pomyślał, że jeśli nie teraz to kiedy? Spokojnie przymierzył widząc przerażenie w oczach zwalniającego bestigora. Wolno spuścił cięciwę a bełt z mocą trafił w płot. Krasnolud ryknął a w ryku tym była cała złość gromadzona od początku bitwy.




Tura Zwierzoludzi: Jedno Brwi aż przysiadł na zadzie uchylając się przed bełtem. Kątem oka wychwycił ruch uciekającego Gilganesha. Ryk krasnoluda, w złości rzucającego kuszą wyrwał go z odrętwienia. Zobaczył Ugruka ratującego się ucieczką i zdecydował. Odwrócił się i pobiegł przed siebie zauważając zdziwioną minę Triceragora.




SEKWENCJA PO POTYCZCE:


Zwierzoludzie
Tabela Poważnych Obrażeń:
Kozojed i reszta wrócili całkowicie do zdrowia:

Quote::
(41-55) POWROT DO ZDROWIA
Obrażenia odniesione przez bohatera nie były zbyt poważne. Model
powraca do pełni sił i może walczyć w kolejnej potyczce.

Dzięki uzbieranym Punktom Doświadczenia, Schwinschtiger po wylosowaniu chłopak ma talent! wylosował umiejętność. Gilganesh wylosował +1 S, Triceragor +1 A, Kozojed +1 Wt, Jedno Brwi umiejętność.

Punkty Kampanii:
Zwierzoludzie zyskali +1 punkt Determinacji, +1 punkty Gniewu, +2 punkty Odporności oraz rozwinięcie z TABELI RZUT NA GNIEW

Quote::
Żądza krwi. W czasie określania kolejności rozgrywania tur, drużyna może wykonać rzut dwoma kostkami i wybrać lepszy wynik.

W wyniku rzutu na eksplorację kompania zdobyła 2 Łupy, które sprzedała za 45 zk.

Krasnoludy
Tabela Poważnych Obrażeń:
Długobrody Drong Jebudsson oraz Bjork Skurvensson powrócili do zdrowia:

Quote::
(41-55) POWROT DO ZDROWIA
Obrażenia odniesione przez bohatera nie były zbyt poważne. Model
powraca do pełni sił i może walczyć w kolejnej potyczce.

W wyniku uzbieranych Punktów Doświadczenia, Kgragg Morndin otrzymał +1 A, Baragor Storbjorn 2x umiejętność, Urgrim Madsson umiejętność, Drong Jebudsson umiejętność, Bjork Skurvensson umiejętność.

Punkty Kampanii:
Krasnoludy zyskały +2 punkt Determinacji, +1 punkty Gniewu oraz +2 punkty Odporności.

W wyniku rzutu na eksplorację oraz skarbom zdobytym przez Tana i Inżyniera, kompania zdobyła 4 Łupu , które sprzedała za 80 zk.


PODSUMOWANIE:

Dulix: Ponownie Pani Fortuna nie pozwoliła spokojnie przyglądać się zmaganiom obydwu kompanii. Najpierw wprowadziła u mnie niemałe zakłopotanie, kiedy potyczkę przyszło mi rozpocząć z dwoma tylko krasnoludami. Trudno w tej sytuacji mieć nadzieję na pomyślne rozstrzygnięcie całego starcia, jednak każda kolejna tura przynosiła zmianę nastroju. Najpierw Baragor z Urgrimem wyszli niemal w tym samym miejscu a w kolejnej turze pojawił się Drong, dołączając do kompanii w tej samej okolicy. Nowy nabytek drużyny z najwyższym US nie popisał się strzelaniem za to walczył dzielnie i za to chwała mu. Tan walczył tak jak Inżynier strzelał za to strzelał tak jak Inżynier walczył i za to też chwała mu. Bjork Skurvensson jako jedyny musiał odpierać ataki dwóch przeciwników zatrzymując ich na tyle długo, że oprócz wyłączenia go z walki nie zdążyli zrobić nic więcej. Kragg Morndin znowu spisał się dobrze wyłączając wilczarza a samemu nie doznając uszczerbku. Najsłabiej dzisiaj wypadł Drong Jebudsson, który nie sprostał szaleńczym atakom Triceragora. Uważam jednak, że przypadł mu tego dnia najsilniejszy przeciwnik, którego i tak zajął przez całą potyczkę. Generalnie udane starcie, w którym trudno wskazać jednoznacznie najmocniejsze lub najsłabsze ogniwo. Jedna krzywda z Księgi zostaje wykreślona i z niecierpliwością czekam na kolejne starcie. Dzięki zdobytemu doświadczeniu i łupom obydwie kompanie rozwinęły się co pozwala mieć nadzieje na jeszcze fajniejszą potyczkę.

Adam: Od potyczki minęło trochę czasu, emocje opadły i na spokojnie analizując przebieg bitwy dostrzegam jak wiele błędów popełniłem. Wystawienie się szamanem na szarże, bezużyteczne ruchy brewką, który na dodatek spalił szarże, wpłynęły negatywnie na przebieg rozgrywki. Pochwała należy się Centigerowi, który wyrasta na lidera bandy. Niezdany test rozbicia za pierwszym razem zaczyna mnie trochę irytować Wink Zaskoczeniem jest dla mnie postawa szamana. Mianowicie w walce wręcz, jest wstanie stanąć jak równy z równym z tak dobrym wojownikiem jak Tan krasnoludzki. Plus dla szamana, jak nie czarem to kosturem na krasnale. Nadchodzi trzecie starcie, będące kluczowe dla dalszych losów band. Wierze, że Slaanesh będzie łaskawy i pomoże swoim wiernym wyznawcom na odniesienie pierwszego ale jak okazałego zwycięstwa.


Last edited by Dulix on Pn lut 12, 2012 09:52 AM; edited 2 time in total
Back to top
View user's profile
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 462
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Warheim] KONKURS - Raport 2 (Dulix)
Posted: Sb lut 11, 2012 12:50 PM
Reply with quote

Kolejna emocjonująca bitwa i kolejny bardzo udany opis. Najbardziej spodobał mi się fragment o walce o przywództwo między Bestigorami (i poznałem dodatkowe znaczenie słowa kułak! Mr. Green ).
Za to mam prośbę, byś raport przepuszczał przez jakąś autokorektę, bo zdarzają się głupie i banalne błędy (przede wszystkim gubienie ł w czasownikach kończących się na -ął).


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
wielebny_Rafael
Przytomny
Przytomny

wielebny_Rafael

Offline

Joined: marca 18, 2011
Posts: 120
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: [Warheim] KONKURS - Raport 2 (Dulix)
Posted: Sb lut 11, 2012 02:22 PM
Reply with quote

Kawał dobrej roboty, będziesz miał co wnukom pokazać jak to się szlachta bawiła. Świetne.


_________________


IA! IA!
KUTULU ZI KUR
IA! IA!
___________________________________
Scenariusze do Mordheim
Luźne blogowanie
Back to top
View user's profile
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Re: [Warheim] KONKURS - Raport 2 (Dulix)
Posted: Sb lut 11, 2012 04:29 PM
Reply with quote

Sarmor wrote:
...Za to mam prośbę, byś raport przepuszczał przez jakąś autokorektę, bo zdarzają się głupie i banalne błędy (przede wszystkim gubienie ł w czasownikach kończących się na -ął).

Głupia sprawa bo Word mi właśnie tak poprawił a ja nawet się nie zastanowiłem Mysli poprawię to wieczorem. Jesteś może polonistą? Neutral

Back to top
View user's profile
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 462
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Warheim] KONKURS - Raport 2 (Dulix)
Posted: Sb lut 11, 2012 05:28 PM
Reply with quote

Anglistą, ale to zmienia tylko tyle, że czepiam się błędów w dwóch językach (czasem trzech). Wink
A tak na poważniej, to po prostu tak mam, że wymagam pewnego standardu od tekstów przeznaczonych do jakiegoś szerszego obiegu. Mam nadzieję, że Cię te uwagi nie denerwują, ani nie zniechęcają do dalszego pisania. W porównaniu z tekstami, które napotykam w internecie, Twoje raporty prezentują naprawdę świetny poziom.

Edit. A tak poza tym to dureń ze mnie, autokorekta nie poprawi tych błędów, bo to poprawne słowa - tylko forma nie pasuje do kontekstu.


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warheim] KONKURS - Raport 2 (Dulix)
Posted: Sb lut 11, 2012 06:01 PM
Reply with quote

Mam nadzieję, że po zakończeniu konkursu dalej będziesz publikował raporty Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Re: [Warheim] KONKURS - Raport 2 (Dulix)
Posted: Sb lut 11, 2012 08:17 PM
Reply with quote

Sarmor wrote:
... Mam nadzieję, że Cię te uwagi nie denerwują, ani nie zniechęcają do dalszego pisania...

Zdecydowanie nie, konstruktywna krytyka mile widziana Very Happy (pisanie w jednym czasie poprawiłem Very Happy )

quidamcorvus wrote:
Mam nadzieję, że po zakończeniu konkursu dalej będziesz publikował raporty Smile

Jak dalej będzie chciał ktoś to czytać pewnie coś tam naskrobie czasem Smile

Back to top
View user's profile
mysli
Przebudzony
Przebudzony

mysli

Offline

Joined: lut 16, 2012
Posts: 187
Location: Rzeszów/Warszawa
Filia Mazowiecka
Filia Podkarpacka

Post Post subject: [Warheim] KONKURS - Raport 2 (Dulix)
Posted: Pn lut 27, 2012 03:00 PM
Reply with quote

Sporo emocji na stole i kolejny fajny raport.

Back to top
View user's profile
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Turnieje Warheim FS [Turniej] Warheim FS - Dwie Wieże...
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
66 quidamcorvus 52830 [Turniej] Warheim FS -...
 Śr sierp 28, 2019 01:37 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, Dwie Wieże 0 quidamcorvus 7238 [Download] Podręcznik...
 Sb czerw 15, 2019 10:45 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS Sponsorzy turnieju Warheim FS 0 quidamcorvus 8277 Sponsorzy turnieju War...
 Sb marca 12, 2016 10:19 AM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Księstwa Graniczne. Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.03.2019 w Innym Wymiarze w Katowicach.
2 quidamcorvus 7960 [Relacja] Księstwa Gr...
 Cz kwiet 04, 2019 03:55 PM 
Grish View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Ostatnia Faktoria. Turniej Warheim FS...
...w dniu 06.10.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 7621 [Relacja] Ostatnia Fak...
 Cz stycz 10, 2019 12:30 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 33
_BBOT: 0
Razem: 33
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy