Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Propozycje innowacji
Propozycje innowacji
Sala natchnionych, mniej i bardziej...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 10 11 12 ... 14 15 16
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Wt marca 29, 2011 09:23 PM
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 12, 2011 01:50 PM
Reply with quote

foch?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 12, 2011 03:00 PM
Reply with quote

Nosz kurcze - DE to mocna banda i tak. HE mają 600 zk i dwa czary co level, DE mają nienawiść u każdego i mocnych stronników (harpie, wiedźmy i cienie). HE jako stronników mają zupełnie średnich włócznikow, zupełnie średnich (tzn. żadnych fajnych skilli) łuczników i wojowników cienia (fajnych, bo mają hate - ale u DE każdy go ma).

Ale ja widzę tylko czubek własnego nosa. Natomiast Ty, starając się dopakować każdą bandę którą grasz, patrzysz, prosze ja Ciebie, perspektywicznie.

Nie potępiam - bo tez wolę grać mocnymi bandami (raczej gardłuję za przycinaniem najmocniejszych), ale DE jest cholernie mocną, ofensywną bandą (a na harpiach to już w ogóle kosi), któa radzi sobie sama i bez dopakowywania.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 12, 2011 03:42 PM
Reply with quote

Bysior wrote:
Natomiast brakuje mi w DE balisty powtarzalnej. Zastanawiam się czemu jej tam nie ma.
Bo Mroczne Elfy jej nie potrzebują, same z siebie są mocną kompanią.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 12, 2011 03:51 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
jeśli to jest PG to dla mnie jesteście ślepi .... przestane się odzywać bo to już szkoda czasu jak lubicie tylko wygrywać i żeby tylko dobre armie miały na + (powodzenia).
To się QC ucieszy, że jego Reikland jest PG Smile Bo wygrywał nim z i z Mrocznymi Elfami i ze Zwierzoludźmi Wink

A o to, że moje Orki & Gobliny to PG, to już od dawna wiadomo Twisted Evil


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Pn grud 12, 2011 04:08 PM
Reply with quote

Doman wrote:
foch?
Nie foch, tylko narracja za pomocą strumienia podświadomości Razz

Back to top
View user's profile
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Śr grud 14, 2011 09:40 AM
Reply with quote

Malakid wrote:

Szkoda mi słów z mojedo doświadczenia wiem że jak czytam tą księge to tu jest tak stronnicze rostawienie bonów że ehh dobra to mój ostatni post tu bo szkoda mi gadać z ludźmi który widzą czubek własnego nosa i nic więcej.

Wydaje mi się, że wszystkie Twoje propozycje zawsze dotyczyły wzmocnienia bandy, która akurat grasz. A jako argument za wzmocnieniem zwykle podawałeś przykład bandy chaosu, która miała wspaniałe mutacje wylosowane przez gracza, z którym przestaliście grać, bo lubił PG -> rozumiesz paradoks?

Fajnie, zę zająłeś się Warheimem, ale widocznie Twoja wizja i QC się rozmijają.

Ja niestety też musiałem się pożegnać z graczem, który bardzo lubił wygrywać w Warheimie, a moje bandy mu na to nie pozwalały.


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
Xeratus
Nieświadomy
Nieświadomy

Xeratus

Offline

Joined: kwiet 08, 2011
Posts: 4
Location: Wrocław

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Wt grud 20, 2011 02:57 PM
Reply with quote

Czołem,

Nie znalazłem bandy Demonów Razz i mam pytanie czy ktoś robił własna bandę opartą na samych demonach ?


_________________
Xeratus
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Śr grud 21, 2011 10:12 AM
Reply with quote

Xeratus wrote:
Czołem,
Czołem Smile

Xeratus wrote:
Nie znalazłem bandy Demonów Razz i mam pytanie czy ktoś robił własna bandę opartą na samych demonach ?
Z tego co się orientuję to nie. Za bardzo nawet nie wiem jak by miała mechaniczne wyglądać: podobnie jak w przypadku TK stronnicy nie zdobywaliby doświadczenia, no i demony różnych bóstw musiałyby być wymieszane.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pt grud 30, 2011 12:20 PM
Reply with quote

Mam kilka uwag co do Spaczmuszkietu.
W rozgrywce trwającej 8 rund średnio zajęcie pozycji zajmuje 2 rundy(nie moze biegać, szybkość 5), wymaga forkietu więc musi się przygotowac przez jedną rundę, strzał(z US 3..), przeładowanie, strzał, przeładowanie, strzał.

Jednostka przeładowuje, ustawia forkiet tak samo jak pojedyncza jednostka z arkebuzem, a drużyna obsługi to dwóch harcowników.
Podsumowując za 2x35zk(harcownicy) + 50zk = 115ZK mam broń która strzela średnio 3 x na bitwę. A cechujący się dokładnie takimi samymi właściwościami(minus strzelca wyborowego) arkebuz kosztuje 30zk i jest obsługiwany przez jedną osobę.
Jeśli ktoś poda argument posiadania strzelca wyborowego to strzał do biegnącej jednostki wychodzi tylko na '6'

Proponuję usunąć 'wymaga forkietu' w opisie broni....przy czym nadal uważam, że to będzie za małe 'bang for the buck'

Osobiście bym jeszcze dodał +1 do tabeli zranienia lub dał mistrzowskie wykonanie lub S6 jak w battlu.
Jest również napisane w armybooku, że jest to najbardziej niezawodna Bron Skryre, więc niech wybucha tylko na 1, nie 1-2.


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Pt grud 30, 2011 02:21 PM
Reply with quote

Forkiet musi zostać, inaczej całe to bieganie z pawężem nie miałoby sensu Wink Ale w sumie można usunąć zapis 'wymaga przygotowania'.

Edit: A gdzie jest napisane, że wybucha na 1-2? Mysli


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pt grud 30, 2011 03:20 PM
Reply with quote

Sory, mój błąd. Wybucha na 1, myślałem ze tak jak inne 'wynalazki' skryre wybucha na 1-2.


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Cz marca 01, 2012 12:09 PM
Reply with quote

Czy mroczne elfy mogłyby dostać sieć?? do ekwipunku, to do nich pasuje w końcu łapią niewolników. A myślę że to nie wpłynie znacząco na rozgrywkę.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Cz marca 01, 2012 12:13 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Czy mroczne elfy mogłyby dostać sieć?? do ekwipunku, to do nich pasuje w końcu łapią niewolników. A myślę że to nie wpłynie znacząco na rozgrywkę.

Nie. Bohaterowie mają dostęp do Łapaczy. Ponadto Korsarz może nauczyć się umiejętności strzelec i korzystać z sieci.
A sieci w łapach elfów to potężna broń, co wykazały testy w wyniku których sieć nie pojawiła się na liście ekwipunku Mrocznych Elfów.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Cz marca 01, 2012 12:20 PM
Reply with quote

No to może chociaż jedną Smile mam taki fajny koncept na konwersję

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Cz marca 01, 2012 12:32 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
No to może chociaż jedną Smile mam taki fajny koncept na konwersję
To daj ją Korsarzowi i naucz go umiejętności strzelec. Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 10 11 12 ... 14 15 16
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Warsztat [Figurki] Propozycje i inspiracje do bandy Ostlanders 5 Dwalthrim 9199 Re: [Figurki] Propozyc...
 Pt marca 07, 2014 10:27 AM 
Dwalthrim View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 34
_BBOT: 0
Razem: 34
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Kontakt
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy