Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Home Rules [Mordheim] › Overwatch i Advance Deployment
Overwatch i Advance Deployment
... czyli wszystko dla ludzi z nadwyżką potencjału twórczego i skłonnością do grafomanii.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Overwatch i Advance Deployment
Posted: Pt marca 23, 2012 12:34 PM
Reply with quote

Wpadłem na pomysł dwóch usprawnień, których jakoś mi w mordku brakuje.

Pierwszym z nich jest zasada Overwatch z Necromundy, czyli że zamiast poruszania jednostki w danej turze poświęcamy wszystkie jej akcje na przejście w stan Overwatch, pozwalający nam zadziałać w turze przeciwnika, pod warunkiem, że coś wydarzy się w naszym LoS. Możemy zatem widząc wchodzącego do budynku przeciwnika zaszarżować go zza futryny, strzelić doń z wnętrza pomieszczenia, lub uciec piętro wyżej. Jeżeli coś takiego jest już w Mordce to mega.

Druga rzecz to AD dla Imperial Assassina. Rzecz działa by tak, że możemy typa wystawić do połowy stołu ukrytego, tj tak jak TO w Infinity. Prosimy kolegę by się odwrócił, stawiamy figurkę po czym robimy jej zdjęcie komórką, względnie rysujemy na kawałku papieru gdzie dokładnie stoi nasz człowiek. W dowolnej z naszych tur możemy go aktywować i normalnie poruszyć. Pytanie o ile takie coś zwiększało by koszt Assassina?


_________________
www.youtube.com/watch?v=g8vL3cN1fRc
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Overwatch i Advance Deployment
Posted: Sb marca 24, 2012 03:38 PM
Reply with quote

Naprawdę nikt nie ma pomysłu na koszt punktowy assassina z AD oraz zdania na temat overwatch?


_________________
www.youtube.com/watch?v=g8vL3cN1fRc
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Overwatch i Advance Deployment
Posted: Sb marca 24, 2012 07:18 PM
Reply with quote

O overwatch już kiedyś myślałem,ale jak na razie zostało to w sferze przemyśleń, co do assassina to wystarczy 10 pkt (chociaż żeby osiągnąc podobny efekt wystarczy skill tactican).

Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Overwatch i Advance Deployment
Posted: Sb marca 24, 2012 10:18 PM
Reply with quote

Telchar wrote:
co do assassina to wystarczy 10 pkt (chociaż żeby osiągnąc podobny efekt wystarczy skill tactican).

albo infiltracja Wink


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Panda
Przebudzony
Przebudzony

Panda

Offline

Joined: marca 11, 2011
Posts: 280
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Overwatch i Advance Deployment
Posted: Pn marca 25, 2012 05:51 PM
Reply with quote

Wcisnę swoje trzy grosze.

Mordheim powstało po Necromundzie, a Overwatch z jakiegoś powodu nie został zaimplementowany.

W Necro minus za Overwatch to brak jakiegokolwiek ruchu i minus jeden do trafienia w fazie przeciwnika za jeden strzał. Przy czym większość ekwipunku na bliski zasięg ma jakieś plusy do trafienia.

Przy jednym strzeleckim modelu w bandzie opcja ta nie robiłaby praktycznie nic. Przy komplecie 15 modeli 13 kusz to byłby zbyt głęboki ukłon. Tak głęboki, że cycki wypadają z dekoltu.

W ramach przemyśleń można by jednak potestować overwatch jako skill z kategorii shooting. Na podobnych zasadach, bez quick shota trick shota, sniper shota, onan shota. Tylko wtedy IMHO miałoby to sens. Jakiś.

Back to top
View user's profile
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Overwatch i Advance Deployment
Posted: Pn marca 25, 2012 07:09 PM
Reply with quote

Czy ja wiem? Grając w nowoczesne systemy a nie archaiczne twory sprzed kilku dekad zauważam, że taki tryb zmienia gameplay i rozpiski. Tak samo było by i tu. Zwyczajnie wchodzenie na pałę do budynku, w którym czatuje wróg nie jest najmądrzejsze. Staramy się także nawet w naszej turze poruszać się pod osłoną, ażeby przeciwnik miał mniejsze szanse złapania nas w krytej strefie. Dodatkowo, można by tak jak np w Infinity przu suppressive fire wprowadzić widzenie tunelowe, tj na overwatch mamy kąt widzenia 45 stopni w przód, lub jeszcze mniejszy. Tak jak w mordku z tego zrezygnowano (zapewne dlatego że był to setting fantasy) tak niemal wszystkie współczesne skirmishe zawierają takowy i zmienia on gameplay na lepsze o 180 stopni.


_________________
www.youtube.com/watch?v=g8vL3cN1fRc
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 29
_BBOT: 0
Razem: 29
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy