Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 9 10 11 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 10:39 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Doman wrote:
sygnalista i chorąży powinni mieć tylko zakaz używania tarczy w czasie combatu, tak to normalnie powinni mieć przeciwko strzelaniu
Quote::
Chorąży [...] nie może używać tarczy, broni WYMAGAJĄCEJ OBU RĄK oraz walczyć dwoma BRONIAMI RĘCZNYMI.
Tutaj się nic nie zmieni.

a co jak sygnalista ma tarczę z automatu?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 10:42 AM
Reply with quote

Sygnalista powinien mieć tarcze bo dajmy na to Róg jako instrument zakładasz przez szyje i masz wolne ręce.

A mam pytanie do Broń Unieruchamiająca: Gdy trafi od razu unieruchamia, a model w tym momencie już może próbować się uwolnić, czy na początku swojej dopiero?


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 10:47 AM
Reply with quote

Doman wrote:
a co jak sygnalista ma tarczę z automatu?
Nie może jej używać.

Malakid wrote:
Sygnalista powinien mieć tarcze bo dajmy na to Róg jako instrument zakładasz przez szyje i masz wolne ręce.
Nie gwałć kotków. Bo dojdziemy do tego, że sztandarem też można całkiem nieźle walczyć, podobnie jak solidnym rogiem.

Malakid wrote:
A mam pytanie do Broń Unieruchamiająca: Gdy trafi od razu unieruchamia, a model w tym momencie już może próbować się uwolnić, czy na początku swojej dopiero?
Unieruchomiony model może próbować uwolnić się w fazie rozpoczęcia tury.
Po erracie (umieszczonej na poprzednim forum) broń unieruchamiająca działa następująco:
Quote::
Unieruchamiający:
Tego rodzaju oręż nie jest przeznaczony do zabijania, lecz do pochwycenia żywcem i unieruchomienia przeciwnika. Trafiony model zostaje unieruchomiony (postać traktowana jest tak, jakby została Oszołomiona!). Model pozostanie unieruchomiony dopóki w fazie rozpoczęcia tury nie wykona udanego testu SIŁY (by rozerwać więzy) lub INICJATYWY (by wyśliznąć się z pęt) w zależności od tego, który ze współczynników jest większy. Test należy ponawiać w każdej turze modelu.
Broń UNIERUCHAMIAJĄCA to skuteczny i niebezpieczny oręż, który jednak w rękach niedoświadczonego użytkownika, może przynieść więcej szkód niż pożytku. Jeśli w czasie rzutu na trafienie wypadło 1, to użycie broni kończy się kłopotami - władający orężem popełnia fatalny błąd, w wyniku którego zostaje unieruchomiony. Ponadto, dystansowej broni unieruchamiającej nie można użyć w reakcji na szarżę stój & strzelaj.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 10:49 AM
Reply with quote

ok thx Smile a ten model jak się uwolni może szarżować i normalnie ma turę czy podlega jakiejś sankcji?


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 10:56 AM
Reply with quote

Malakid wrote:
model jak się uwolni może szarżować i normalnie ma turę czy podlega jakiejś sankcji?

Model może szarżować i nie podlega sankcjom, ponieważ:
- Test "uwolnienia' przeprowadza się w fazie rozpoczęcia tury, która jest przed fazą ruchu w której deklaruje się szarże.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 10:57 AM
Reply with quote

szkoda myślałem już nad 5 szkieletów z sieciami wtedy ich US by ich tak nie skreślał do użytku.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 11:07 AM
Reply with quote

Malakid wrote:

PS: A to spojrzenie Von Casteinów moim zdaniem powinno działać na model z którym się walczy, w końcu przeciwnicy mierzą się wzrokiem nim uderzą Smile
dawało by to efektywność tej umiejętności i opłacalność.

Tutaj się zgadzam w 100% z Tobą, w erpegu właśnie tak to spojrzenie działało.
Można wprowadzić ograniczenie, że tylko w 1 rundzie walki mozna go użyć. Raz zdany test CP zostaje do końca walki wręcz.

Czy jeśli zahipnotyzuje przeciwnika i zaszarżuję w kogoś innego, to co wtedy?(wszystko dzieje się w zasięgu 12')


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 11:15 AM
Reply with quote

Bysior wrote:
Czy jeśli zahipnotyzuje przeciwnika i zaszarżuję w kogoś innego, to co wtedy?(wszystko dzieje się w zasięgu 12')
Hipnotyczne spojrzenie traci swą moc:
Quote::
...jeśli wampir wykona ruch poza zasięg spojrzenia, podejmie próbę rzucenia zaklęcia, użyje broni dystansowej lub zostanie trafiony lub zraniony.
Więc teoretycznie w następnej rundzie po zahipnotyzowaniu możesz szarżować. Możesz także najpierw zahipnotyzować model, a jeśli ten nie przełamie uroku zaszarżować go - wówczas zahipnotyzowany traktowany jest jak Oszołomiony! i wystarczy go zranić, żeby wyłączyć.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 02:01 PM
Reply with quote

wprowadzone będą mniej znane Bandy takie jak:
-Norska
-Cathay
-Nippon
-Amazon
-estalia
-Arabby
?? jeśli nie to chociaż by można nie któreś jednostki dać jako Najemników


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 02:25 PM
Reply with quote

tłumacz fluff to QC, może się zlituje xD


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 02:29 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
-Norska
Grasanci są z Norski.

Malakid wrote:
-Cathay
-Nippon
-Amazon
-estalia
Nie. Ale jeśli ktoś opracuje taką drużynę w sposób który mnie zadowoli to nie widzę przeszkód żeby włączyć taką kompanię do podręcznika.

Malakid wrote:
-Arabby
Będą Królowie Grobowców. Ludzie z Arabi? - nie wykluczam.

Malakid wrote:
?? jeśli nie to chociaż by można nie któreś jednostki dać jako Najemników
Jestem otwarty na propozycje.

Doman wrote:
tłumacz fluff to QC, może się zlituje xD
Dobry fluff jest dobrym argumentem Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 02:30 PM
Reply with quote

A najlepiej zrób sam Smile Serio Smile Zrób fluff i wyważoną bandę, potem QC przytnie i może wrzuci Smile IMO to najlepsze wyjście Smile Gdzieś widziałem porządnie zrobione army booki fanowskie do wszystkich które wymieniłeś, a nawet do ryboludzi, więc może Ci się uda?

EDIT: to może ja się z Estalią spróbuje?

Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 02:34 PM
Reply with quote

Quote::
Grasanci są z Norski.
Norska =/= Grasanci
Norska jeszcze bardziej nienawidzi chaosu niż Imperium Smile

Quote::
Będą Królowie Grobowców. Ludzie z Arabi? - nie wykluczam.
Przeklęte ziemie (czyli mumie) są na północ od Araby.

Quote::
Jestem otwarty na propozycje.
dzisiaj Przetłumaczę Fluff z ksiąg tych armii i podam propozycje.
na razie widzę takie jednostki: Walkirie, ronini, Małpi wojownicy, Łowczynie lub Kapłanki, Szermierza estalijscy. W Arabach nie wiem co by się nadawało na jednostkę powszechną do najmu.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 02:38 PM
Reply with quote

ale to oddzielny temat na to;>
np. autorskie bandy Wink
pozdro


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb marca 26, 2011 02:39 PM
Reply with quote

Malakid wrote:

Norska =/= Grasanci
Norska jeszcze bardziej nienawidzi chaosu niż Imperium Smile
Nie według GW. Zresztą wg mnie też nie - ziemie które graniczą z Bramami Chaosu i Królestwem Chaosu nie mogły pozostać nieskażone.
Oficjalna, aktualna wykładnia mówi, że Norska jest zamieszkana przez barbarzyńców oddających cześć Mrocznym Bogom.


Malakid wrote:
Przeklęte ziemie (czyli mumie) są na północ od Araby.
Wiem, TK podałem przy okazji odpowiedzi dotyczącej Arabii.

Quote::
Jestem otwarty na propozycje.
dzisiaj Przetłumaczę Fluff z ksiąg tych armii i podam propozycje.
na razie widzę takie jednostki: Walkirie, ronini, Małpi wojownicy, Łowczynie lub Kapłanki, Szermierza estalijscy. W Arabach nie wiem co by się nadawało na jednostkę powszechną do najmu.[/quote]
To jeszcze poszukaj odpowiednich modeli.

Gabriel_Daco wrote:
EDIT: to może ja się z Estalią spróbuje?
Próbuj Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 9 10 11 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57874 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9377 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115238 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354212 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 336995 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 11
_BBOT: 0
Razem: 11
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy