Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 53 54 55 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb May 12, 2012 12:56 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

4. Tak. Chociaż w większości przypadków nie ma to znaczenia.

9. To znaczy, że do wyniku rzutu K6 na Efekt zranienia dodajesz +2. Oznacza, to że łatwiej Wyłączyć model z akcji!.

Ad. 4 Dlaczego piszesz, że nie będzie miało znaczenia? Jeżeli model oszołomiony dostanie krytyka, a jest dobrze opancerzony to może mieć "-" do Sv.

Ad. 9 Chcesz mi powiedzieć, że po zranieniu krytycznym też się rzuca na T.E.Z. jeżeli krytyk go nie wyłączył z akcji?

Jeszcze jedno: Stoją sobie dwie pary twarzą do siebie i walczą

12
34

model 2 uderzał w model 3 i wyrzucił 6 na zranienie czyli krytyk, a w tabelce na zranienie krytyczne 5-6 Ale szaszłyk! Potężne uderzenie zwala wrogi model przeciwnika z nóg, grot niszcząc pancerz i penetrując ciało. Ofiara uderzenia otrzymuje modyfikator -2 do Ochrony Pancerza oraz +2 do rzutu na Efekt Zranienia. Jeżeli nieszczęśnik został zraniony, to wraz z atakującym zostaje przesunięty o K6” do tyłu. Jeżeli na drodze modeli znajduje się jakakolwiek inna postać, to otrzymuje ona cios o SILE 3.

I teraz pytanie czy modele 1 i 4 otrzymują cios o sile 3?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb May 12, 2012 01:13 PM
Reply with quote

4. Dlatego piszę, że w większości przypadków nie ma to znaczenia... A nie, że niema znaczenia Wink

9. Rzucasz na trafienie, zranienie i a następnie wykonujesz rzut na efekt zranienia. Jeśli miało miejsce trafienie krytyczne to stosujesz ewentualne modyfikatory do rzutu na efekt zranienia.

Ostatnie pytanie:
Nie. Modele 1 i 2 nie otrzymują trafienia. Nie stoją za modelem 3, a tylko modele za nim otrzymałyby trafienie. np.
12
34
5


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn May 13, 2012 02:19 PM
Reply with quote

Zmieniłem zasady dotyczące rozbrojonych postaci i broni improwizowanej, szczegóły TUTAJ.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn May 14, 2012 01:03 PM
Reply with quote

W jaki sposób rozgrywa się kampanię dla nieparzystej liczby uczestników? Czy ma to jakikolwiek wpływ na przebieg kampanii? Bo jeżeli dwie pary rozegrają pierwszą potyczkę to gracz nieparzysty teoretycznie może mieć gorszą pozycję wyjściową.

Jeszcze jedno pytanie czy w momencie gdy zginie dowódca nie można zwerbować modelu odpowiadającego dowódcy, który tej funkcji już nie będzie miał i trzeba czekać na bohatera aż jeden ze stronników będzie miał szczęście?

Ps: Pogodyn ty grasz kampanię, podziel się wiedzą na ten temat. Albo ktokolwiek kto grał w kampanię większą ilością graczy.

Mamy właśnie zamiar zagrać i jest nas pięciu. W składzie HE, VC, DW, LI, SK. Nie wiem jeszcze jakie bandy VC i SK dokładnie. Ja będę grał Khazadami no chyba, że skuszę się na DE.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn May 14, 2012 04:48 PM
Reply with quote

W przypadku nieparzystej liczby graczy, na jednym stole grało 3 graczy - korzystając z zasad gry wieloosobowej.

Model dowódcy to jedyna postać, której nie można zwerbować ponownie. Jego miejsce zgodnie z zasadami zajmuje jeden z bohaterów. I tak jak napisałeś, trzeba czeka na stronnika, który będzie miał talent.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn May 14, 2012 08:31 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
W przypadku nieparzystej liczby graczy, na jednym stole grało 3 graczy - korzystając z zasad gry wieloosobowej.

Nie ma innej opcji?

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn May 14, 2012 09:01 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
quidamcorvus wrote:
W przypadku nieparzystej liczby graczy, na jednym stole grało 3 graczy - korzystając z zasad gry wieloosobowej.

Nie ma innej opcji?

gracz z największym raitingiem pausuje i tyle:D
zazwyczaj jak ktoś nie chciał grać wieloosobowej potyczki to sam pasował i tyle Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Pogodyn
Przytomny
Przytomny

Pogodyn

Offline

Joined: lut 10, 2012
Posts: 79

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn May 14, 2012 09:14 PM
Reply with quote

No rzeczwiście gramy kampanie przy 5 w miare aktywnych graczach. powiem tak kto pierwszy ten lepszy , samoistnie premiowana jest ilość spotkań , kto często gra ten sie rozwija i jestem skłonny tak to zostawić.

Myślałem o jednym rulesie który doskonale sprawdzał się w Necromundzie . Gracz ze słabszym reitingiem dostawał doświadczenie - podobnie jak w Warheimie , ale ta różnica przysługiwała każdemu modelowi , - czyli różnica jest duża i dostajemy 3 punkty do rozdziału , ale nie jak w Warheimie na wszystkie modele , ale na każdy model , ta zasada pozwalała szybko nadrobić zaległości graczom , którzy nie moga za często grac. Myśle , że to uczciwe i dające w miare równe szanse.

Był jeszcze GIANT KILLER BONUS , też fajna zasada ,jeżeli słabszy gracz wygrywał potyczkę zyskiwał sporo kasy - taki bonusik pozwalający sie odbudować , lub wzmocnić.


Chyba tak naprawde jedynym sensownym rozwiązaniem ( przy tych zasadach) jest grać w miarę równą ilość potycek, wtedy jest to w miare zbalansowane.

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr May 16, 2012 07:18 PM
Reply with quote

Jak się mają do siebie te dwa zapisy:
Lekki:
Tego rodzaju broń jest lekka i nie uderza z wielką siłą. Trafiony i zraniony przeciwnik otrzymuje premię +1 do Ochrony Pancerza lub otrzymuje Ochronę Pancerza na 6+ jeśli nie posiada zbroi. Jeżeli w rzucie na zranienie bronią z cechą oręża LEKKI wypadnie wynik oznaczający Trafienie Krytyczne, to należy zignorować cechę oręża LEKKI, a następnie wykonać ewentualny rzut K6 i porównać wynik z TABELĄ TRAFIENIE KRYTYCZNE

Sztylet posiada cechy oręża BROŃ RĘCZNA, LEKKI oraz NIE ZADAJE TRAFIEŃ KRYTYCZNYCH.

Kolejne:

Pogromca:
Wszyscy Pogromcy posiadają osobliwą zdolność, która podnosi ich efektywność w walce wręcz ze szczególnie odpornymi przeciwnikami. W rzutach na zranienie SIŁA Pogromcy przed uwzględnieniem modyfikatorów broni rośnie, dopóki nie zrówna się ze współczynnikiem WT przeciwnika, aż do maksymalnego poziomu 6. Wyznaczona tak SIŁA używana jest również do modyfikacji Ochrony Pancerza celu.

W jaki sposób się podnosi? Stopniowo? Czy też jeżeli Pogromca walczy z modelem o WT równej 6 to zaraz w pierwszej turze walki ma siłę 6? Proszę o wyjaśnienie łopatologiczne Razz

Rozgryzam swoją bandę i stąd tyle pytań.
Jak mam rozumieć, że dzięki zdolności topory pogromcy może on w kolejnej fazie walki zmienić broń? Czy faza to to samo co tura? Że niby w pierwszej mojej turze walki mogę użyć wielkiej broni, a następnie w pierwszej przeciwnika toporów krasnoludzkich?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr May 16, 2012 07:41 PM
Reply with quote

Sztylet posiada cechy oręża lekki i nie zadaje trafień krytycznych.
Co oznacza, że trafiony i zraniony model otrzymuje +1 do OP lub OP na 6+ jeśli nie posiada zbroi. I nawet jeśli w rzucie na zranienie wypadnie 6, to nie ma trafienia krytycznego.

Inaczej jest w przypadku rapiera. Gdzie wynik 6 na zranienie oznacza, że należy zignorować cechę oręża lekki i wykonać rzut na tabelę tk.

Siła Pogromcy od razu rośnie do Wt przeciwnika (max 6).

Tura składa się z faz. A dokładnie z fazy rozpoczęcia, fazy ruchu, fazy magii, fazy strzelania i w końcu z fazy walki wręcz.
A Pogromca na początku każdej fazy walki wręcz (nie ważne czy twojej czy przeciwnika) może wybrać sobie broń którą walczy.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr May 16, 2012 07:49 PM
Reply with quote

Czy Pogromca walcząc z przeciwnikiem o WT 6 używając wielkiej broni ma siłę 8?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr May 16, 2012 07:54 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr May 16, 2012 08:00 PM
Reply with quote

I ostatnie pytanie na dzisiaj. Czy model który jest full wyposażony grabiąc przeciwnika musi wyrzucić na ziemię rzeczy które są ponad limit oręża i zbroi? Czy traci na to turę czy nie? Czy to co wyrzuci leży na ziemi i może to podnieść każdy model sprzymierzony lub wrogi? Czy podnosząc traci się turę? Jak możesz to podaj mi też stronę gdzie to jest opisane chętnie przeczytam.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr May 16, 2012 08:11 PM
Reply with quote

Jeśli model ma full ekwipunku musi odrzucić jakiś przedmiot. Robi to w fazie rozpoczęcia tury. Akcja jest natychmiastowa, ale można porzucić tylko jeden przedmiot.

Podnoszenie przedmiotu również jest akcją natychmiastową, przeprowadza się ją w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów - tyle, że można podnieść jeden przedmiot, z którym model styka się podstawką.

Ekwipunek: wrote:
Limit oręża & zbroi:
W trakcie rozgrywania potyczek, czy to w wyniku ZDARZEŃ LOSOWYCH, założeń scenariusza, czy też zdarzeń mających miejsce w czasie sekwencji po potyczce modele bohaterów & stronników będą wchodziły w posiadanie różnego rodzaju ekwipunku. Poniższe zasady odzwierciedlają zdolność modeli bohaterów & stronników do używania różnego rodzaju ekwipunku. Jeśli w opisie postaci nie zaznaczono inaczej, każdy model bohatera lub stronnika może posiadać:

- Sztylet, oraz dowolne dwa, wymienione na LIŚCIE EKWIPUNKU DRUŻYNY, rodzaje oręża do walki wręcz.
- Dowolne dwa, wymienione na LIŚCIE EKWIPUNKU DRUŻYNY, rodzaje broni dystansowej wraz z odpowiednią amunicją.
- Zbroję, hełm oraz tarczę lub puklerz, pod warunkiem, że przedmioty takie wymienione zostały na LIŚCIE EKWIPUNKU DRUŻYNY.

Model, który nie został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, nie Ucieka! oraz nie walczy wręcz, ma prawo w dowolnej turze rozgrywanej potyczki, w fazie rozpoczęcia tury, porzucić posiadany przedmiot. Gracz powinien umieścić odpowiedni znacznik obok podstawki modelu.
Postać posiadająca komplet oręża & zbroi, która w wyniku działań mających miejsce w trakcie rozgrywania potyczki weszła w posiadanie kolejnych przedmiotów, musi natychmiast odrzucić ekwipunek, którego nie jest w stanie unieść. Które z przedmiotów zostaną odrzucone, zależy wyłącznie od decyzji gracza.

oraz

Quote::
Grabież:
W trakcie rozgrywania potyczek, modele należące do wrogich kompanii będą miały okazję grabieży, czyli obrabowania pokonanych przeciwników.
Model bohatera, który w fazie walki wręcz Wyłączy z akcji! wrogiego bohatera lub stronnika (ale nie Najemne Ostrze) może oszczędzić życie pokonanego w zamian za okup. Zwykle modele starają się dobić przeciwnika, ale gracz może podjąć próbę powstrzymania modeli wykonując testy CP. Jeżeli uda się zdać test, modele zadowalają się okupem i oszczędzają pokonanego. W najbliższej własnej turze w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów zwycięzca OGRABIA wrogi Wyłączony z akcji! model z jednego wybranego przedmiotu. Choć wrogi model wciąż pozostaje Wyłączony z akcji!, to należy jednak zauważyć, że za wyłączone w ten sposób z rozgrywki modele nie należy w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce wykonywać rzutów na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ.
Modele podlegające zasadzie specjalnej FURIA lub darzące przeciwnika NIENAWIŚCIĄ automatycznie nie zdają testu CP i dobijają przeciwnika zaspokajając pragnienie krwi lub gardząc okupem pochodzącym ze znienawidzonych rąk. Podobnie, modele które pozostają związane walką wręcz ze sprawnym wrogiem, nie mogą ograbić przeciwnika Wyłączonego z akcji!, odzwierciedla to sytuację, w której postać skupia uwagę na realnym i bezpośrednim zagrożeniu jakie stanowią sprawni wrogowie i najskuteczniej jak potrafi eliminuje każde możliwe zagrożenie.
Zdobyte w ten sposób przedmioty mogą zostać użyte przez model dopiero w następnej rozgrywce.

i

Quote::
Znacznik kosztowności:
W czasie rozgrywania scenariuszy, drużyny będą mieć styczność ze znacznikami kosztowności, które w grze WARHEIM - FANTASY SKIRMISH reprezentują wartościowe przedmioty, klejnoty oraz szlachetne metale, które mogą zostać zdobyte przez bohaterów już w trakcie rozgrywania potyczki.
Znaczniki kosztowności mogą zostać podniesione w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów przez dowolny model bohatera, którego podstawka pozostaje w kontakcie ze znacznikiem. Bohater, który podniósł znacznik kosztowności nie może biegać oraz korzystać ze zdolności LOT, choć nadal może szarżować w zwykły sposób. Należy zauważyć, że modele nie mogą przekazywać sobie znaczników kosztowności. Ponadto, model który zostanie Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał! traci drogocenności. W przypadku zaistnienia powyższej sytuacji, znacznik kosztowności należy umieścić obok Wyłączonego z akcji! bohatera lub w miejscu, w którym model rozpoczął Ucieczkę!.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 17, 2012 09:42 AM
Reply with quote

1. Czytając zasadę grabieży wnioskuję, że w walce 2 na 1 tylko model który wyłączy z akcji wroga może go ograbić natomiast drugi już nie. Czy dobrze myślę?

2. Czy model jak podniesie przedmiot to może się ruszyć?

3. Jeżeli model ma dwie broni to mimo, że w statystykach wpisany jest 1A może wyprowadzić dwa ataki?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 53 54 55 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57880 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9380 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115279 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354329 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337111 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 29
_BBOT: 0
Razem: 29
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy