Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Propozycje innowacji
Propozycje innowacji
Sala natchnionych, mniej i bardziej...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Wt marca 29, 2011 09:23 PM
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Cz marca 01, 2012 12:36 PM
Reply with quote

A zresztą wiswig nie jest wymagany w tej grze.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Cz marca 01, 2012 12:38 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
A zresztą wiswig nie jest wymagany w tej grze.
Zgadza się, nie jest Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Wt kwiet 03, 2012 06:14 PM
Reply with quote

Okej, dalej wałkuję Bretonię.
1. Czy na liście EQ zbrojnych i pielgrzymów nie powinno być miecza? Tym bardziej, że jedni i drudzy zaczynają z nim w łapie, a kwas jak Ci rozbroją pielgrzyma, a nie możesz miecza odkupić.
2. Czy nie byłby fluffowo lepiej jakby w bretońskich najemnych ostrzach bombardier stał się balistykiem?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Śr kwiet 04, 2012 12:56 AM
Reply with quote

1. Tak.
2. Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Wt May 08, 2012 09:56 AM
Reply with quote

QC mam propozycję innowacji Warheimu.
Chodzi o przyszłe edycje podręcznika - czy dałoby się przy opisach jednostek zapisać na jakiej podstawce kto stoi?
Nie gram w WFB i nie wiem na jakiej podstawce kto się przechadza (no a cześć band wychodzi poza WFB)... np. wczoraj kupiłem box maruderów i odkryłem, że sterczą na 25x25. Że warriorzy sterczą na 25x25 to wiedziałem. Ale zacząłem myśleć - na czym stoi dowódca bandy i mag chaosu? I myślę, że fajnie byłoby, jakby to dać do podręcznika.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Wt May 08, 2012 10:07 AM
Reply with quote

drachu wrote:
QC mam propozycję innowacji Warheimu.
Chodzi o przyszłe edycje podręcznika - czy dałoby się przy opisach jednostek zapisać na jakiej podstawce kto stoi?
Nie gram w WFB i nie wiem na jakiej podstawce kto się przechadza (no a cześć band wychodzi poza WFB)... np. wczoraj kupiłem box maruderów i odkryłem, że sterczą na 25x25. Że warriorzy sterczą na 25x25 to wiedziałem. Ale zacząłem myśleć - na czym stoi dowódca bandy i mag chaosu? I myślę, że fajnie byłoby, jakby to dać do podręcznika.
Można dodać. Ogólne zasady przedstawione są w rozdziale Modele, ale nie widzę problemu by dodać to przy opisach drużyn lub w jakimś innym miejscu podręcznika.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rizzen
Nieświadomy
Nieświadomy

Rizzen

Offline

Joined: czerw 14, 2012
Posts: 8

Post Post subject: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Cz czerw 14, 2012 08:06 PM
Reply with quote

W WFB gram Druchii, więc przejrzałem ich odpowiednik w Warhaimie. Z uwag jakie mam to:
- Egzekutorzy mają tylko nienawiść - moim zdaniem powinni mieć zabójczy cios tak jak w podręczniku
- Wiedźmy mają zabójczy cios, którego moim zdaniem mieć nie powinny, z zestawem (FANATYK, FURIA, NIENAWIŚĆ, ZABÓJCZY CIOS, ZATRUTY ATAK) wydają się być za mocne na ich koszt i bardziej pasują na bohaterów niż stronników
- Draichy są bronią wielką - tymczasem w Warhaimie są bronią ręczną
- z tego co zrozumiałem Draich jest dostępny dla każdego, kogo stać na zwykły miecz (10 szt. złota) i dość dostępny (9), tymczasem wg. podręcznika to wyjątkowa broń wykuwana osobiście przez każdego Egzekutora, udoskonalona przez lata używania tak, że staje się nieomal jednością z Egzekutorem. Dodałbym jakieś zasady typu:
- dużo wyższa cena
- mistrzostwo wykonania
- tylko Egzekutor może wykorzystywać dodatkowe cechy tego oręża, dla innych postaci działa on jak zwykły dwuręczny miecz/topór
- każdy Egzekutor (a może i każdy Druchii) widząc w niepowołanych rękach Draicha musi zgładzić osobę nim władającą i odebrać jej ostrze (nie można go sprzedać ani używać - tylko oddać prawowitemu właścicielowi lub zawieźć do Har Ganeth), podczas atakowania takiego uzurpatora Egzekutor (a może i każdy Druchii) uzyskuje cechę Wieczna Nienawiść działającą tak jak przeciw Wysokim Elfom

To z takich moich propozycji.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Cz czerw 14, 2012 08:40 PM
Reply with quote

Zabójczy cios można przenieść z Diablic na Egzekutora, zresztą już wcześniej to rozważałem.

Co do Draicha to w Warheim w sumie pod tą nazwą występują te fikuśne ostrza używane przez Mroczne Elfy, a nie rytualne ostrze Egzekutora.

Dzięki za propozycje.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Cz czerw 14, 2012 09:04 PM
Reply with quote

w ogóle zasada zabójczego ciosu w obecnej formule jaj nie urywa


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Pogodyn
Przytomny
Przytomny

Pogodyn

Offline

Joined: lut 10, 2012
Posts: 79

Post Post subject: Re: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Cz czerw 14, 2012 10:14 PM
Reply with quote

A ja bym zostawił jak jest , wydaje mi sie , ze parametry uzyskania są rozsądne . Jak obnizycie , bedzie za mocne.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Cz czerw 14, 2012 10:16 PM
Reply with quote

Pogodyn wrote:
A ja bym zostawił jak jest , wydaje mi sie , ze parametry uzyskania są rozsądne . Jak obnizycie , bedzie za mocne.
Wyjaśnij, bo nie wiem co komentujesz. Chodzi ci o Zabójczy Cios?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pogodyn
Przytomny
Przytomny

Pogodyn

Offline

Joined: lut 10, 2012
Posts: 79

Post Post subject: Re: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Wt lip 10, 2012 01:27 PM
Reply with quote

Tak chodziło mi o zabójczy cios. Przepraszam , że tak późno , ale troche tu nie zagladałem. Gram juz sporo i mamy z kumplem mocno rozwinięte bandy. W początkowym etapie rozgrywki przy mało rozwiniętych bandach , to rzeczywiście słabizna , jednak przy 3 , 4 atakach robi się zbyt mocne rzekłbym nawet...

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Wt lip 10, 2012 03:35 PM
Reply with quote

Zasad zabójczego ciosu nie zamierzam zmieniać.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pogodyn
Przytomny
Przytomny

Pogodyn

Offline

Joined: lut 10, 2012
Posts: 79

Post Post subject: Re: [Warsztat] Umiejętności
Posted: Wt lip 10, 2012 06:30 PM
Reply with quote

I słusznie , myślę , że jest idealnie wyważona.

Back to top
View user's profile
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pt stycz 11, 2013 01:46 PM
Reply with quote

Okej, ja mam propozycję innowacji.
Chodzi o listę magii wysokich elfistów. Chodzi to, by tak zmienić kolejność czarów na liście, żeby jako pierwszy był jakikolwiek inny niż obecny. Nic nie wzmacniać, nic nie dopakowywać jedynie zamienić kolejność.

Już tłumaczę czemu tak - pierwsze czary na innych listach, czasem są mocniejsze, czasem słabsze, ale przynajmniej są uniwersalne. A tutaj - niby grasz mega magicznymi elfami, ale jak trafisz na ten pierwszy czar, to jesteś w esicy - z cześcią band czar ten nie ma zastosowania (np. przeciw kapłanom). A z innymi - niby coś robi, ale jak grasz elfami to chcesz poczarować, a nie przeszkadzac innym Razz
Czar ma zakres 1-2 i niby mega fajnie czarują te wysokie elfy, ale jak go dostaniesz, to możesz i 10 potyczek się bujac zanim dostaniesz inny.

Ten czar jest okej, ale tylko kiedy masz jakąś alternatywę przy jego wyborze.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Warsztat [Figurki] Propozycje i inspiracje do bandy Ostlanders 5 Dwalthrim 9193 Re: [Figurki] Propozyc...
 Pt marca 07, 2014 10:27 AM 
Dwalthrim View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy