Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 86 87 88 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
krecik_77
Śniący
Śniący

krecik_77

Offline

Joined: lip 31, 2012
Posts: 25

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 06:47 PM
Reply with quote

Po co Khazadom um specjalny "Twardy jak granit" skoro w umiejętnościach siłowych jest lepszy um "Twardy jak ściana", a każdy bohater krasnoludzki ma dostęp do umów siłowych?

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 06:47 PM
Reply with quote

uczy się dwóch
pradawnych i wybranej domeny


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 07:35 PM
Reply with quote

czy jeśli postać jest w walce i szarżuje na nią postać budząca strach to trzeba testować CP?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 07:53 PM
Reply with quote

Nawet mnie to bawi... Smile

Areo wrote:
Edit.@Pepe - jednak w naszych rozważaniach było 2:1 dla mojej wersji,więc nie jest to takie jasne do końca :P.
No tak. Miliony much nie mogą się mylić Wink Bez obrazy Smile

Wasze założenia mnie nie przekonują, bo wprowadza się je tam, gdzie jest jakaś niewiadoma, a w przypadku Okupu niewiadomej nie ma.
Wystarczy przeczytać cały tekst na karcie. Wynika z niego, że aby zrealizować zadanie trzeba wygrać potyczkę i ograbić wszystkie wyłączone z akcji modele. A skoro ograbić można tylko wyłączone z akcji modele, to jakieś wyłączyć trzeba. Stąd jakiekolwiek inne interpretacje świadczą o pominięciu wcześniejszych zapisów i szukaniu dziury w całym Smile

@Sarmor
Kapłan Skinków uczy się jednego zaklęcia z Magii Pradawnych i dodatkowego zaklęcia z wybranej przez gracza Tradycji Magii (chodzi o jedną z ośmiu tradycji kolegialnych).

@krecik_77
Każdy krasnoludzki bohater ma dostęp do umiejętności specjalnych, ale już stronnik awansowany na bohatera niekoniecznie musi mieć dostęp do umiejętności siłowych.

@Dulix
Nie.
Quote::
Testy psychologiczne a testy Rozbicia:
Gracze zorientują się od razu, że test PSYCHOLOGICZNY przeprowadza się w zbliżony sposób do testu rozbicia, w oparciu o wartość tego samego współczynnika, współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE konkretnie. Jednakże test rozbicia nie jest testem PSYCHOLOGICZNYM. Jest to niezwykle istotne, gdyż niektóre premie i zdolności odnoszą się do testów rozbicia, podczas gdy inne dedykowane są testom PSYCHOLOGICZNYM.
Najważniejsza z zasad, która rozróżnia je między sobą mówi, że jednostka, która Ucieka! lub walczy wręcz nie podlega testom PSYCHOLOGICZNYM (STRACH, GROZA czy GŁUPOTA). Dzieje się tak, ponieważ modele są zbyt zajęte ratowaniem własnej skóry bądź też pędzą na oślep w kierunku wypatrzonego schronienia, są mniej podatne na czynniki zewnętrzne i nie reagują na dziejące się wokół nich, choćby i przykre, bodźce.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 09:08 PM
Reply with quote

Ale patrząc z drugiej strony,to czy zostawiłem nieograbionym któryś z wyłączonych modeli? Very Happy
No nieważne,jest jak mówisz,nie będę już sobie postów nabijał :).

Back to top
View user's profile
krecik_77
Śniący
Śniący

krecik_77

Offline

Joined: lip 31, 2012
Posts: 25

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 10:07 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:


@krecik_77
Każdy krasnoludzki bohater ma dostęp do umiejętności specjalnych, ale już stronnik awansowany na bohatera niekoniecznie musi mieć dostęp do umiejętności siłowych.


Jeśli chcesz, żeby stronnik krasnoludzki wybrał specjale, to zrób tę umiejętność silniejszą niż jej odpowiednik w siłowych. Bo póki co opłaca się wziąć dla stronnika strzeleckie/siłowe + akademickie chociażby (dla kolejnego felczera) - specjalne nie są zbyt kuszące (poza krzepkim) dla khazadzkich bohaterów niebędących szefem...

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 07, 2012 10:20 PM
Reply with quote

W kolejnej edycji zdolność twardy jak granit zostanie zastąpiona przez mocną głowę w przypadku Khazadów z Gór Krańca Świata oraz krzepkiego w przypadku Kultu Pogromców.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krecik_77
Śniący
Śniący

krecik_77

Offline

Joined: lip 31, 2012
Posts: 25

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 07:23 AM
Reply with quote

I git, to ma sens Smile

Back to top
View user's profile
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 09:05 AM
Reply with quote

Co sądzicie na temat wampirzej umiejętności transormacja?

Quote::
Von Carsteinowie słyną ze swej zdolności do zmiany kształtu. Wampir który opanował tajniki transformacji może na początku fazy magii zmienić swe ciało w dziesiątki nietoperzy i wykonać zwykły ruch lotu na 16”, który może być również ruchem szarży (szarża ta podlegać będzie wszystkich zasadom szarży). Wampir może nawet, jeśli gracz sobie tego życzy, przerwać walkę, w której brał udział, ale w takim wypadku nie będzie mógł szarżować.

Wampir z tą zdolnością i swoimi charakterystykami (nie wspomnę już o kilku punktach doświadczenia na rozwinięcia), przy zasadzie nieumarły (powalony na ziemię traktowany jak oszołomiony) jest postacią bardzo potężną Smile Zwłaszcza zapis tej umiejętności że może jeśli chce opuścić walkę w swojej fazie magii bez żadnych konsekwencji.

Zastanawiam się czy nie byłoby sensowne jakoś przyciąć to wszystko Smile Wczoraj graliśmy potyczkę (moje krasnoludy po pięci rozegranych starciach) i wampiry Kusiowatego (po dwóch rozegranych starciach). Wampir wpakował się w moje krasnale przy pomocy tej zdolności a kiedy go obskoczyły we czterech zwiał. Później znowy wpadł w jednego i juz uporał się tym razem.

Moim zdaniem taka postać jest bardzo słabo zbalansowana. Co o tym sądzicie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 09:15 AM
Reply with quote

Dulix wrote:
Moim zdaniem taka postać jest bardzo słabo zbalansowana. Co o tym sądzicie?
Tylko nie zapomnij, że balans to porównanie całej kompanii oraz możliwości jakimi dysponuje. Nie wybranych modeli. Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 09:23 AM
Reply with quote

To niby kto w tej kompanii jest słaby? Dregowie mają normalne ludzkie charakterystyki, ghuli słabymi bym nie nazwał. Nekromanta jak zwykły czarodziej (nie odstaje w żadną stronę) zombi, których nie mozna powalic na ziemię i wyłączyć tylko na 6. Uważam że reszta drużyny nie jest słaba, naprawdę to ta jedna umiejętność tak mi sie widzi daje za duże możliwości wampirowi.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 09:31 AM
Reply with quote

Większość stronników w kompanii Nieumarłych nie zdobywa doświadczenia, co oznacza, że ciężko zdobyć szóstego bohatera. Ghule nie mogą używać oręża i uzbrojenia, a sam ekwipunek jest droższy zaś przychód z racji zasady Incognito mniejszy.

Zamiast kombinować nad przycięciem potencjały przeciwnika skoncentruj się nad tym, co możesz zrobić ze swoją kompanią. Może źle ustawiasz modele na stole, wystawiając się na atak przeciwnika, może nie wykorzystujesz potencjału swojej kompanii - a Krasnoludy go mają.

Wcześniej, nawet w tym temacie, toczyły się podobne dyskusje, których powodem było to, że gracze nie potrafili wykorzystać siły kompanii którą grali.

Wampir jest silny, ale nie jest niepokonany - jest łatwopalny, boi się czosnku, rani go święcona woda. Wystarczy pokombinować i poszukać odpowiedniego oręża. Skoro strachliwym i miękkim Reiklandem (w porównaniu z Krasnoludami) potrafiłem wygrywać wielokrotnie z Nieumarłymi to można to zrobić też Krasnoludami właśnie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 12:17 PM
Reply with quote

Dulix wrote:
To niby kto w tej kompanii jest słaby? Dregowie mają normalne ludzkie charakterystyki, ghuli słabymi bym nie nazwał. Nekromanta jak zwykły czarodziej (nie odstaje w żadną stronę) zombi, których nie mozna powalic na ziemię i wyłączyć tylko na 6. Uważam że reszta drużyny nie jest słaba, naprawdę to ta jedna umiejętność tak mi sie widzi daje za duże możliwości wampirowi.

Nie marudz, to nie krasnoludowe Razz zombiaki da sie obejść zeby cie nie blokowały, ostrzelaj człeczyny szczególnie nekromante, wykożystaj pogromców, wampirowi podsyłaj stronników no i masz runy/mechanizmy. Pograj krasiami przeciwko Pogromcą to zobaczysz co to jest mieć przerąbane Rolling Eyes

Back to top
View user's profile AIM Address
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 01:34 PM
Reply with quote

Ciekawe, bo kraśki są dobrą na bandą na Wampiry. Na każdego w zasadzie. Powaga - to potwory są jakieś. A jeszcze jak ten poj...any inżynier wyskoczy z US 5 i krasnoludzkim muszkietem i trudnym do zabicia - no kurde, żadna banda na świecie nie powinna strzelać się z kraśkami. Nawet leśnymi elfami zebrałem taki wpierdziel na dystans, że aż wstyd.

Powiem tak - jeśli obsiadłeś Wampira 4 - ma kraśkami z 5 bitwami za sobą, to to że dotrwał do własnej fazy magii to nie jest jakieś przesadnie częste, chociaż jasne, będzie się czasami zdarzać. Tak samo Wampir samotnie szarżujący na kraśka i zabijający go w pierwszej rundce nie jest codziennością. Wiadomo - nawet jak zrani, to raczej skończy się na wywalonym/oszołomionym brodaczu. Więc spoko - shit happens, ale Twój przeciwnik nie powinien się przyzwyczajać do takiej sytuacji. Raz wyjdzie, a za drugim razem już czapa.

Ogólnie wampirze bandy, co ciekawe, nie są jakoś przesadnie mocne. Dobry szef (chociaż 1 atak trochę boli) i trochę średniaków/cieniasów. Ogólnie bady to taki trochę bardziej rozbudowany kamień/nożyce/papier. Wampiry zostaną rozjechane przez elfy, elfy dostaną łomot od skavenów, a skavenów zeżrą nieumarli - każda banda ma swoje słabe strony.

PS. Chociaż ta zamiana w nietoperze to bardzo dobry skill. Wynagradza Carsteinowi, że nie jest tak fajny, jak Krwawy Smok Smile

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dulix
Przebudzony
Przebudzony

Dulix

Offline

Joined: stycz 15, 2012
Posts: 199
Location: Rzeszów
Filia Podkarpacka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 08, 2012 01:38 PM
Reply with quote

Rollnik wrote:
Dulix wrote:
To niby kto w tej kompanii jest słaby? Dregowie mają normalne ludzkie charakterystyki, ghuli słabymi bym nie nazwał. Nekromanta jak zwykły czarodziej (nie odstaje w żadną stronę) zombi, których nie mozna powalic na ziemię i wyłączyć tylko na 6. Uważam że reszta drużyny nie jest słaba, naprawdę to ta jedna umiejętność tak mi sie widzi daje za duże możliwości wampirowi.

Nie marudz, to nie krasnoludowe Razz zombiaki da sie obejść zeby cie nie blokowały, ostrzelaj człeczyny szczególnie nekromante, wykożystaj pogromców, wampirowi podsyłaj stronników no i masz runy/mechanizmy. Pograj krasiami przeciwko Pogromcą to zobaczysz co to jest mieć przerąbane Rolling Eyes

Nie marudzę tylko poddaję pod dyskusje temat (w tym temacie chyba o to chodzi:)). Potencjał mojej drużyny znam. Nie licząć QC wypowadali się narazie (przynajmniej tak mi się wydaje) Ci, którzy nie grali przeciw nieumarłym. Zresztą nie pytam jak pokonać wampira czy drużynę nieumarłych tylko co sądzicie o tej zdolności. Jeśli chce się ktoś podzielić swoimi przemyśleniami to niech to zrobi Smile a jak nie to nie Smile

Drachu napisałeś w chwili pisania tego posta

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 86 87 88 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57880 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9379 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115274 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354317 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337098 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 22
_BBOT: 0
Razem: 22
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy