Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Propozycje innowacji
Propozycje innowacji
Sala natchnionych, mniej i bardziej...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 14 15 16
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Wt marca 29, 2011 09:23 PM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 11:00 AM
Reply with quote

Bysior wrote:
2. Zauważ, że ma jeszcze M=4 i nie może biegać. Jak dla mnie obecny ratogr jest za mało mechaniczny.
Przychodzi mi na myśl ten plastikowy z boxa, gdzie doklejona jest tylko ręka z miotaczem spaczognia, a nie www.games-workshop.com...rod1120027 (mniam!) lub Bonerippera, którego posiadam.
Prześlij mi to w wersji PL to poczytam.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 11:03 AM
Reply with quote

Gabriel_Daco wrote:
Grając elfami na elfy, to Ci akurat niewiele wyjdzie, bo siłą rzeczy są podobne Rolling Eyes Zagraj tak jak mówi Doman, na chaos, albo lepiej jakichś imperialnych ludzików to zobaczysz co potrafią elfy Razz Bo jak walczysz wręcz elf na elfa, to nie czujesz różnicy, ale jak zawalczysz z człowieczkiem z WW3 to poczujesz różnice Wink

zauważ że grasanci mają najmniej WW4 jak elfy, a mają S więcej na herosach plus jak kupi się bubka Odrzuconego to sam może zamieść te elfy bo Grałem Grasanci vs Ludzie i ten bubek wylosował długie nogi na Odrzuconym i szybko mi zamiótł prawie wszystko jednym modelem.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 11:07 AM
Reply with quote

Bo ludzie IMO są najsłabsi Wink Nie mają WS4 w standardzie, dużego T, dużego S, Żw, no właściwie nic szczególnego nie mają, poza wybitnymi jednostkami w stylu miecznicy. Za to mają więcej sprzętu Wink

Generalnie IMO nie ma co marudzić, gra jest wyważona, jak ktoś ma za duży T żebyś go ubił to zainwestuj w coś co Ci podniesie siłę Wink Zawsze będzie jakieś mistrzowskie combo, które zajedzie wszystko, ale to tylko gra oparte na rzutach k6, nie przeskoczysz tego Smile

Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 11:15 AM
Reply with quote

akurat kombo na wampirze mam jak i na reszcie herosów tylko niektórych klimatycznych rzeczy mi brakuje tak jak Nocnej Mary<Lew Bojowy jak bym grał na efektywność bym nie kłócił się o tego konia bo lew lepszy ponad to jak bym chciał wziąć najsilniejszą bandę wyciągną bym wampiry Strygoi i by było pozamiatane.

Po prosu wyrażam opnienie i mówię czego mi brakuje Smile z kolegami i tak dodaliśmy możliwość posiadania potwora i to nie od razu dorosłego Razz na razie nikt jaja nie dotrzymał nawet jednej bitwy.

Ludzie nie są najsłabsi są najwszechstronniejsi. Grałem Ostlandem i grasanci ani razu nie wygrali a powiem jeszcze że grałem zmodyfikowanym Ostalndem czyli usunąłem z Bandy kapitana i Magus dowodził Very Happy więc brakowało Herosa z dobrymi statami.

rzuty k6 50% sukcesu ja mam strasznie słabe rzuty nieraz przez całą bitwe nie rzucę 5+ a daje rade wygrać.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 11:29 AM
Reply with quote

Malakid wrote:


rzuty k6 50% sukcesu ja mam strasznie słabe rzuty nieraz przez całą bitwe nie rzucę 5+ a daje rade wygrać.
I tak może się zdarzyć Wink

Back to top
View user's profile
Choorus
Nieświadomy
Nieświadomy

Choorus

Offline

Joined: marca 30, 2011
Posts: 6

Post Post subject: Forkiet
Posted: Śr marca 30, 2011 08:42 PM
Reply with quote

Witam, gram ostatnio nową bandą strzelców z Nuln i z tej racji zainteresowałem się ekwipunkiem dodatkowym związanym z muszkietami.
Zastanawiałem się nad wprowadzeniem forkietu jako opcjonalnego wyposażenia dla muszkieterów. Montowany tak samo jak obecnie przez całą turę likwidowałby minus do trafienia na dalekim zasięgu. Jak się na taką zasadę zapatrujecie?

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Forkiet
Posted: Śr marca 30, 2011 09:08 PM
Reply with quote

Choorus wrote:
Jak się na taką zasadę zapatrujecie?
Muszkieterzy mają Inżyniera, który wspomaga stronników, dlatego nie wydaje mi się, żeby taki dodatkowy bonus był im potrzebny.
No bo skoro muszkieterzy mieliby dostęp do forkietów, to czemu reiklandczycy - wzorem tileańskich oblężników - nie mieliby opierać swoich kusz na pawężach? Podobnie z krasnoludzkimi strzelcami, itd. Dlaczego bonus miałby dotyczyć tylko Muszkieterów?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Choorus
Nieświadomy
Nieświadomy

Choorus

Offline

Joined: marca 30, 2011
Posts: 6

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Śr marca 30, 2011 09:12 PM
Reply with quote

Nie uważam, żeby miał dotyczyć tylko muszkieterów czy też jedynie muszkietów, to była jedynie kwestia przykładu. Również bonus do dalekiego zasięgu nie jest dla mnie sprawą kanoniczną-po prostu wydał mi się najlogiczniejszym dla forkietu, który jest motywem niewykorzystanym.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Śr marca 30, 2011 09:24 PM
Reply with quote

Pomysł ciekawy Smile Tyle, że forkiet jest zasadą specjalną kilku egzemplarzy broni palnej i nie występuje osobno jako przedmiot.
Wprowadzenie takiego ekwipunku jednocześnie wymusiłoby zmianą chociażby ceny tych broni - zwiększenia, przy założeniu że forkiet jest w komplecie lub pozostawienia na tym samych poziomie, przy założeniu że forkiet trzeba dokupić. Mysli


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Choorus
Nieświadomy
Nieświadomy

Choorus

Offline

Joined: marca 30, 2011
Posts: 6

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Śr marca 30, 2011 09:36 PM
Reply with quote

Biorąc pod uwagę, że do strzelania z kuszy czy muszkietu podpórka niezbędna nie jest, a do używania arkebuza owszem, to optowałbym za nie zmienianiem cen broni. Miałby status podobny do bagnetu, koszt może wynosić około 3 do 5-w końcu to raptem kawałek drutu z widełkami. Pozostaje jednak pytanie zasadnicze-mianowicie jakie ulepszenie winien oferować?

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Śr marca 30, 2011 09:43 PM
Reply with quote

Moim zdaniem boostowanie strzelania na dzisiejszym etapie podręcznika nie wchodzi w grę Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Choorus
Nieświadomy
Nieświadomy

Choorus

Offline

Joined: marca 30, 2011
Posts: 6

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Śr marca 30, 2011 09:46 PM
Reply with quote

Co rozumiesz przez "etap podręcznika"?

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Śr marca 30, 2011 09:54 PM
Reply with quote

Choorus wrote:
Co rozumiesz przez "etap podręcznika"?
podręcznik ciągle się rozwija Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Choorus
Nieświadomy
Nieświadomy

Choorus

Offline

Joined: marca 30, 2011
Posts: 6

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Śr marca 30, 2011 09:59 PM
Reply with quote

Rozumiem, że wg Ciebie w ogóle nie strzelanie w ogóle nie pownnio być wzmacniane?
Drugim pomysłem na forkiet może być zwiększenie dalekiego zasięgu lub jakiś plus przy Stać i Strzelać.

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Cz marca 31, 2011 08:40 AM
Reply with quote

jest tyle pierdółek wzmacniających strzelanie Wink
kolejne usprawnienie broni mogłoby powodować małe kwiotki Mysli


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 14 15 16
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Warsztat [Figurki] Propozycje i inspiracje do bandy Ostlanders 5 Dwalthrim 9064 Re: [Figurki] Propozyc...
 Pt marca 07, 2014 10:27 AM 
Dwalthrim View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 28
_BBOT: 0
Razem: 28
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy