Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Jesienno-zimowa kampania BtB w SDKu
Jesienno-zimowa kampania BtB w SDKu
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 ... 26 27 28
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Kadzik - Pn stycz 28, 2013 02:22 PM
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jesienno-zimowa kampania BtB w SDKu
Posted: Sb grud 01, 2012 07:54 PM
Reply with quote

Ok, żeby już nie mącić z Silent Threatem - wg mnie też ma to być skrytobójstwo. Czyli po ludzku mówiąc - popieram interpretację Telchara i M.T. W takim razie zdarzyła się jedna sytuacja spełniająca te warunki (choć niezależnie od interpretacji, była to walka z dala od reszty zarówno dla zdjętego, jak i zdejmującego ludka). Rzuciłam D3 (w obecności Tomka Wink ) - 2 CP. Czyli łącznie 6 CP mam, a na przyszłość będę bardziej uważać na te zapisy, bo ma to znaczenie chociażby przy kolejnych achievementach. No i przepraszam za wała ostatnio Smile

Domalowałam 3 zombiaki do bandy. Będzie wybuchający zombie z corpse bomba Razz

Kto będzie we wtorek? My na pewno Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Jesienno-zimowa kampania BtB w SDKu
Posted: Sb grud 01, 2012 08:52 PM
Reply with quote

Skavenblight wrote:
Kto będzie we wtorek? My na pewno Smile
Mój brat też ma być ze swoimi zielonoskórymi Wink .


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 618
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jesienno-zimowa kampania BtB w SDKu
Posted: Pn grud 02, 2012 02:20 PM
Reply with quote

Ja na 100 % z makietami, mam 3CP

Ale umówiłbym sie z kimś o 18.50 na podzamczu ,żeby mi pomógł makiety nieść


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jesienno-zimowa kampania BtB w SDKu
Posted: Pn grud 03, 2012 11:37 AM
Reply with quote

Spoko postaram się być 18:50 - mój tel znasz więc daj znać co i gdzie.

Do tego wszyscy z możliwością wyboru przeciwnika czyli chyba vercy jako pierwszy, na pewno Natalia i M.T niech zastanowią się jaki scenariusz i z kim chcą zagrać.

Jakby co zasady wyboru scenariusza/przeciwnika są na 46 stronie podręcznika.

pzdr

Back to top
View user's profile
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 618
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jesienno-zimowa kampania BtB w SDKu
Posted: Pn grud 03, 2012 03:14 PM
Reply with quote

Horrors of the underground! Very Happy


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Jesienno-zimowa kampania BtB w SDKu
Posted: Pn grud 03, 2012 04:03 PM
Reply with quote

Vercy wrote:
Horrors of the underground! Very Happy
Jestem za, o ile będą makiety Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jesienno-zimowa kampania BtB w SDKu
Posted: Pn grud 03, 2012 07:03 PM
Reply with quote

Nie, bo wózkiem nie wjadę Razz .

A serio, makiety powinny być, zwłaszcza że "podziemia 2D" zamierzamy na użytek SDKowy przynieść.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 618
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jesienno-zimowa kampania BtB w SDKu
Posted: Pn grud 03, 2012 08:58 PM
Reply with quote

Makiety będą Very Happy


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jesienno-zimowa kampania BtB w SDKu
Posted: Pn grud 03, 2012 09:42 PM
Reply with quote

TELCHAR WEŹ DLA MNIE ELFA!

Może tym razem przypomnienie podziała Very Happy


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jesienno-zimowa kampania BtB w SDKu
Posted: Wt grud 04, 2012 10:51 AM
Reply with quote

Spakowałem już przedwczoraj. Problem jest inny - rozłożyło mnie przeziębienie i dziś mnie nie będzie. Dogadajcie się jakoś z vercym w sprawie makiet.

Back to top
View user's profile
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jesienno-zimowa kampania BtB w SDKu
Posted: Wt grud 04, 2012 10:54 AM
Reply with quote

Ok, spoko, Tomek ma upoważnienie na klucz.
Wracaj do zdrowia i nie zapomnij elfa następnym razem Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jesienno-zimowa kampania BtB w SDKu
Posted: Wt grud 04, 2012 01:23 PM
Reply with quote

Dzisiaj mnie też nie będzie Sad

Back to top
View user's profile
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jesienno-zimowa kampania BtB w SDKu
Posted: Wt grud 04, 2012 01:48 PM
Reply with quote

Nadal zostaje nas czworo - Vercy, ja, Tomek, Krzysiek.
Więc spotkanie pozostaje aktualne Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Jesienno-zimowa kampania BtB w SDKu
Posted: Wt grud 04, 2012 03:01 PM
Reply with quote

Czekam na jakiś raport i fotki! Wink


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jesienno-zimowa kampania BtB w SDKu
Posted: Wt grud 04, 2012 10:16 PM
Reply with quote

Nam aparat padł na wstępie, ale fot jest dużo z telefonu i jutro jakieś wrzucę. Ja i pewnie Vercy, bo też robił swoim. Po prawdzie to telefon nie robi dużo gorszych fot od naszego aparatu Wink

Natomiast scenariusz Horrors of the Underground - poezja Very Happy Od początku czekałam na tę grę. Właściwie kilka lat temu, kiedy wychodziło BtB, to był pierwszy scenariusz, na który zwróciłam uwagę. Strasznie mi się podoba to stopniowe odkrywanie tuneli i te wszystkie niespodzianki. Wreszcie jakiś scenariusz, gdzie nawalanka jest na drugim planie Very Happy


Wracając do naszej gry. Vercy wybrał mnie na przeciwnika Smile Nie miałam nic przeciwko, bo jeszcze nie grałam przeciw mnichom, a lubię nowości. Wylosowałam pozycję atakującego, więc wchodziłam do podziemi, a Vercy był parę modułów dalej w rozwidleniu. Miał większe możliwości odkrywania tuneli i przeszukiwania (zwłaszcza, że undeady pełznące 4 cale wolno odkrywały nowe podziemia). Prawie co chwila losował ślepy zaułek Very Happy A jak już wylosował tunel, to mu się zawalił Very Happy Ale znalazł też sporo beczek z prochem, więc było czym wysadzić tunel. Chłopi-samobójcy podołali tej misji Wink Pająki zatrzymały dzielnych mnichów na dwie tury...

...w tym czasie trupy podjęły własną akcję. Piroman od mnichów wprawdzie puszczał rakiety jak szalony, ale dzielny zombie zebrał ostrzał na siebie... i przeżył (choć "przeżył" to określenie trochę na wyrost w przypadku tej jednostki). Potem piroman zaliczył kilka missfire'ów, nic się nie stało mnichom, ale zdążyliśmy w tym czasie schować się za rogiem i pójść w bok (pająk nie stanowił większego problemu - padł prawie od razu), a gdy wróciliśmy, nie miał już po co strzelać, bo... ale o tym za chwilę. W każdym razie, trupy poszły w bok. W pierwszym module, poza pająkiem, nie było nic, lecz w następnym... tadam! Jajo żmija. A scenariusz ma za cel właśnie wyniesienie jaja z podziemi. Atakujący ma teoretycznie łatwiejsze zadanie. Teoretycznie, bo w momencie znalezienia jaja byłam dalej od wyjścia niż Vercy. Szybko przekazałam jajo liczowi (znalazł je zombie, zanim by dobiegł do wyjścia to by minęły wieki), który podążył śpiesznym krokiem w stronę wyjścia. 3 czy 4 tury w sumie dzieliły nas od wygranej... lecz niestety, w każdym kolejnym module mógł pojawić się wkurzony żmij, którego jajo właśnie żeśmy wynosili... rzuty na początku były sprzyjające. Żaden żmij nie wyleciał zza rogu.

Mnisi wyczuli, co się dzieje i postanowili działać. Niestety na przeszkodzie stała pełzająca horda zombiaków, szkieletów i wszelkiego innego badziewia. Co było robić - mnisi zaatakowali. Nie ulękli się nieumarłych, ale i walka szła im tak sobie. Sprawiedliwie przyznam, że trupom szło też nie lepiej, ale spełniały swoje zadanie - zatrzymywały wroga w tunelu. Chłopi w tym czasie znaleźli drugie jajo, ale od wyjścia byli bardzo daleko, więc pozostali w bezpiecznym miejscu. Licz tymczasem zwiewał w asyście swego wiernego pomagiera, nekromanty. Mijał kolejne tunele, a o żmiju jakby słuch zaginął. Aż na horyzoncie pojawiło się światełko w tunelu zwiastujące wyjście z podziemi...

...tak, zgadliście. Właśnie przy tym wyjściu pojawił się żmij. Trudno, nastawiłam się na walkę. Walkę dwóch ludków z niezbyt miłym gadem. Ale wpierw faza magii. Może rzucimy zaklęcie? Dla porządku, bo trudność 10, całą bitwę nie wychodziło, ale może wyjdzie. Ale pewnie nie...

...Oo! 10!

Żmij zmył się natychmiast. W kolejnej turze licz wyszedł z jajem na światło dzienne i bitwa została wygrana.

Wynik: mam bandę w stanie nienaruszonym (zszedł szkielet, ale przeżył), 6 kostek w eksploracji i... familiara, bo z jajka wykluła się mała gadzina Very Happy


No, jestem zachwycona.

Zgłaszam, że mam obecnie 8 CP i że trupy rządzą Very Happy


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 4 5 6 ... 26 27 28
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Raporty bitewne Kampania Wschodnia 11 verdome 12216 Re: Kampania Wschodnia
 Śr sierp 28, 2019 06:45 PM 
verdome View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Świdnik koło Lublina, Lubelskie 4 verdome 8116 Kampania, Świdnik ko...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania na zasadach turnieju
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
103 Radzik 77361 Kampania na zasadach t...
 Cz lut 08, 2018 10:23 PM 
Grish View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
„Wielki Łooomot Nurbaga, czyli ucieczka z Gór Czarnych”
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
97 Findar 72628 Kampania Warheim - wrz...
 Śr stycz 10, 2018 10:35 AM 
Radzik View latest post
No new posts Wydarzenia Mordheim w SDKu? 2 Telchar 4746 Mordheim w SDKu?
 Śr grud 27, 2017 10:11 AM 
Telchar View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy