
Menu główne
Opcje użytkownika Forum Strona główna Zasady Społeczność Szukaj Web
Newsletter Pro

Polecamy

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
|
ForumsPro › Oddział OGÓLNY › Raporty bitewne › [Warheim] Pilotażowa Kampania Warheim
[Warheim] Pilotażowa Kampania Warheim
Relacje z potyczek, bitew i kampanii.
Users browsing this topic:
Brak
View previous topic :: View next topic
|
Author |
Message |
The following users give thanks for this topic |
Anonymous - Śr paźdź 23, 2013 07:24 PM |
Izwor
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska
|
Post subject: [Warheim] Pilotażowa Kampania Warheim
Posted: Wt grud 11, 2012 11:26 PM
|
|
Witam!
Planuję zorganizować krótką kampanię Warheim, której głównym celem będzie poznanie zasad gry Warheim oraz wykorzystanie ich w praktyce.
Druga sprawa to organizacja wąskiego grona graczy, który dobrze te zasady pozna i będzie pomagać przy tworzeniu kolejnych bardziej już otwartych kampanii.
Kolejny element naszej kampanii to motywacja do malowania oraz tworzenia makiet, a przez to czerpania radości z samej rozgrywki.
Na wstępie muszę zaznaczyć, że nie będzie to kampania dla wszystkich ale dla tych,
co chcą oraz mogą przeznaczyć kilka godzić w tygodniu na przeczytanie, zrozumienie oraz praktyczne zastosowanie zasad Warheim podczas kampanii.
Ci, którzy nie mogą lub w jakikolwiek inny sposób nie będą uczestniczyć w kampanii niech się nie martwią.
Gdy tylko zakończymy pilotażową kampanię, poprawimy i ulepszymy jej zasady postaram się zorganizować kolejną.
ORGANIZACJA:
21.12 na WW ok godz. 19.30 w sklepie Bolter odbędzie się spotkanie organizacyjne.
OPCJA:
Istnieje możliwość zamówienia wydruku podręcznika Warheim.
Orientacyjna cena druku to 25zł (290STR zasad bez tzw. fluffu, 2na1 STR, cena 0.08zł/str plus 1-2zł za bindowanie)
Można oczywiście zamówić inny format (cena ulegnie zmianie), kontakt przez PW.
Podręczniki będzie można odebrać podczas spotkań organizacyjnych.
Aby wszystko było jasne... ja tylko zanoszę pdf i drukuję podręcznik w punkcie ksero, nie pobierając żadnych opłat dodatkowych (i przynoszę paragon).
KAMPANIA:
Polega na rozegraniu potyczek w systemie każdy z każdym.
Na jedną turę kampanii mamy jeden tydzień (pilnujemy się nawzajem, by trzymać się terminów).
Zaczynamy 4.02.2013r. i gramy około miesiąca (4-5 graczy).
Tworząc bandę kierujemy się zasadami podręcznika Warheim.
FAQ znajdziemy tutaj pytania o zasady kierujemy tutaj.
Modeli BOHATERÓW nie obowiązuje WYSYWIG.
Jest to wyjątek, bo tak poza tym obowiązuje ZAKAZ proxowania.
Obowiązuje prezentacja armii (przed rozpoczęciem kampanii):
Polega to na umieszczeniu w temacie kampanii używanych przez gracza modeli wraz z opisem, który model jaką postać prezentuje.
Należy umieścić w czytelnym formacie listę bohaterów oraz stronników wraz z ich rozwinięciami, ekwipunkiem, itp.
w JEDNYM edytowanym co turę poście w temacie kampanii.
Tutaj mamy przykład czytelnej rozpiski bandy (wystarczy zacytować i pozmieniać).
Obowiązuje wysyłanie organizatorowi kampanii rozwinięć (na MAILA!), zakupów, itp. w ciągu jednego dnia od rozegrania bitwy.
Eksplorację oraz inne istotne rzuty wykonywane po bitwie należy wykonywać w obecności innego gracza, a najlepiej osoby niezależnej
(np. widz, pracownik sklepu lub gospodarz miejsca, w którym odbywa się bitwa).
MIEJSCE GRY:
Oczywiście gracze mogą spotykać się i grać w dowolnym miejscu, ale proponowanym przeze mnie miejscem rozgrywania tur kampanii jest sklep Bolter.
W miarę możliwości gracze proszeni są o unikanie gry podczas weekendowych turniejów oraz WW (gdy jest bardzo duża ilość chętnych w danym terminie).
Kolejnym miejscem rozgrywki jest miejscówka u mnie (posiadam bazę terenową oraz stół do gry).
Na potyczkę wystarczy około dwóch godzin, wiec na pewno znajdziecie czas popołudniem w ciągu tygodnia.
IMPREZY towarzyszące kampanii:
- konkurs na najlepiej pomalowany model bandy
(model musi być pomalowany w czasie rozgrywania kampanii),
zwycięzca zostanie nagrodzony pamiątkowym dyplomem.
Szczegółowe zasady wkrótce...
- konkurs na najlepiej wykonaną makietę,
zwycięzca zostanie nagrodzony pamiątkowym dyplomem.
UWAGA! Udział w konkursie 'na makietę' obowiązkowy.
Wystarczy zrobić małą przeszkadzajkę ale można też się pokusić na większy projekt
(maksymalna suma wymiarów xyz to 24").
SUGESTIA:
W związku z tym, że jest to pierwsza kampania, a jej celem jest nauka zasad zachęcam do eksperymentowania z rozpiskami oraz używania jak największej ilości różnych stronników i najemnych ostrzy.
Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w kampanii przeczytaj dokładnie zasady jeszcze przed jej rozpoczęciem.
Kontakt do organizatora:
(w temacie 'Warheim' oraz 'nick' gracza)
PW
mail: izwor142 (at) wp.pl
tel. 793733126
<edit> pierwsze kosmetyczne zmiany, zmiany terminu rozpoczęcia
Już za kilka dni zaczynamy!
Mała aktualizacja:
REGULAMINY KONKURSÓW
Quote:: |
Konkurs na makietę:
1. Konkurs trwa od 4.02.13 do 10.03.13
2. Termin zgłaszania prac konkursowych od 4.02.13 do 4.03.13.
3. Ogłoszenie wyników i wręczenie dyplomu na tydzień po zakończeniu kampanii.
4. Należy umieścić przynajmniej jedno zdjęcie makiety na początku jej wykonywania.
Jedno zdjęcie ukazujące postęp praz oraz jedno końcowe zdjęcie.
5. Mile widziane będzie wykorzystanie swojej pracy w jednej z potyczek, by inni gracze mogli ocenić ją na żywo.
6. Maksymalna suma wymiarów makiety xyz to 24", oczywiście może być to coś mniejszego, wystarczy murek, czy inna przeszkadzajka.
7. Sugeruję wszystkim, by wzięli udział w konkursie, byśmy mogli rozpocząć kolejną kampanię wzbogaceni o kilka nowych makiet. |
Quote:: |
Konkurs malarski:
1. Konkurs trwa od 4.02.13 do 10.03.13
2. Termin zgłaszania prac konkursowych od 4.02.13 do 4.03.13.
3. Ogłoszenie wyników i wręczenie dyplomu na tydzień po zakończeniu kampanii.
4. Należy umieścić przynajmniej jedno zdjęcie figurki na początku jej malowania.
Jedno zdjęcie ukazujące postęp praz oraz jedno końcowe zdjęcie.
5. Model wybrany do konkursu musi być związany z bandą prowadzoną w w kampanii.
Może to być bohater, stronnik, czy najemne ostrze.
Model ma być w całości pomalowany w trakcie trwania kampanii
(oczywiście może być wcześniej sklejony, spodkładowany, czy tez zmyty i zrobiony na nowo).
7. Istnieje możliwość zaprezentowania efektów swojej pracy w wystawce sklepowej Boltera, po zakończeniu konkursu. |
Zachęcam do udziału!
UCZESTNICY:
1. Czarny Elfy Wysokiego Rodu z Ulthuanu
2. Duchowaty Leśne Elfy z Athel Loren
3. Izwor Nieumarły poczet Krwawych Smoków
4. Lukas Żołnierze z Reiklandu
5. Raziel Orki&Gobliny – Stomp Stomp
6. Wedge Kult Purpurowej Dłoni
Last edited by Izwor on Cz lut 28, 2013 11:57 AM; edited 9 time in total
|
|
Back to top
|
|
 |
Izwor
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska
|
Post subject: Pilotażowa Kampania Warheim
Posted: Śr grud 12, 2012 11:16 AM
|
|
I jak? Podoba się, czy też nie? Może macie jakieś uwagi?
|
|
Back to top
|
|
 |
Pepe
Widzący
Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska
|
Post subject: Pilotażowa Kampania Warheim
Posted: Śr grud 12, 2012 11:53 AM
|
|
Ja mam uwagę co do czasu rozgrywania potyczki. Mimo, że już nie wertujemy zbyt często podręczników to i tak jedna rozgrywka zajmuje nam od 1,5 do 2,5 godziny. Oczywiście są też takie które trwają 0,5 godziny szczególnie te które polegają na dotarciu do celu.
Poza tym inicjatywa zacna i bardzo mi się podoba. Chętnie poczytam raporty lub chociażby rozpiski band.
|
|
Back to top
|
|
 |
Izwor
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska
|
Post subject: Pilotażowa Kampania Warheim
Posted: Śr grud 12, 2012 12:03 PM
|
|
Ok, poprawione.
Rozpsiki oraz rozwinięcia na pewno będą, z raportami może być już różnie.
<edit>
Widzę, iż więcej uwag nie ma... wnioskuję, że pomysł może się spodobać 
Postaram się wrzucać tutaj na bieżąco relację z przebiegu kampanii.
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
|
Back to top
|
|
 |
czarny71
Nieświadomy
Joined: grud 10, 2012
Posts: 3
Filia Dolnośląska
|
Post subject: Re: Pilotażowa Kampania Warheim
Posted: Cz grud 13, 2012 06:47 PM
|
|
Ekstra, z chęcią zagrałbym w tą kampanie.
|
|
Back to top
|
|
 |
Izwor
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska
|
Post subject: Pilotażowa Kampania Warheim
Posted: Cz grud 13, 2012 11:45 PM
|
|
Ze względu na prośby ewentualnych uczestników przesunąłem termin rozpoczęcia kampanii o 3 tygodnie.
Chętnych zapraszam na spotkanie organizacyjne 21.12.12 i/lub kontakt na PW/mail.
Niestety ze względu na wyjazd nie będzie mnie 14.12.12.
|
|
Back to top
|
|
 |
Izwor
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska
|
Post subject: Pilotażowa Kampania Warheim
Posted: Pt lut 01, 2013 01:39 PM
|
|
PAROWANIE!
Gracze:
1. Czarny
2. Duchowaty
3. Izwor
4. Lukas
5. Raziel
6. Wedge
Parowanie na pierwszą turę:
(4vs6) Wedge vs Lukas, na życzenie graczy
(1vs3) Izwor vs Czarny
(2vs5) Raziel vs Duchowaty
Miało być parowanie po prestiżu, ale wyszło inaczej
Parowania na kolejne rundy:
II
Duchowaty vs Czarny
Lukas vs Izwor
Wedge vs Raziel
III
Lukas vs Czarny
Raziel vs Izwor
Wedge vs Duchowaty
IV
Izwor vs Duchowaty
Raziel vs Lukas
Wedge vs Czarny
V
Lukas vs Duchowaty
Raziel vs Czarny
Wedge vs Izwor
Tutaj mamy tabelkę, w razie jakiś wątpliwości:
|
|
Back to top
|
|
 |
Izwor
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska
|
Post subject: Re: Pilotażowa Kampania Warheim
Posted: Pt lut 01, 2013 01:43 PM
|
|
BANDY
Idąc za wzorcem na forum Azylium prezentujemy bandy biorące udział w kampanii.
Duchowaty wrote: |
Leśne Elfy z Athel Loren
BOHATEROWIE:
SZLACHCIC:
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 5 5 3 3 1 6 1 9
|
Punkty Doświadczenia: 20
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca; Zasadzka.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż: Sztylet, Saearath; broń dystansowa: Łuk Elfi; pancerz: Pancerz z Ithilmaru; specjalny -.
Ochrona Pancerza: 2+/4+
MAG LEŚNYCH ELFÓW:
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 4 4 3 3 1 5 1 8
|
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Czary: Potrzebny rzut;
Zasady specjalne: Zasadzka; Mag 1lvl.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż: Sztylet, Kostur; broń dystansowa -; pancerz -; specjalny -
Ochrona Pancerza: -/-
WIECZNY STRAŻNIK:
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 5 4 3 3 1 5 1 8
|
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności:
Zasady specjalne: Zasadzka.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż Sztylet, Saearath; broń dystansowa Łuk Elfi; pancerz -; specjalny -
Ochrona Pancerza: 5+/-
STRAŻNIK ŚCIEŻEK:
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 4 5 3 3 1 5 1 8
|
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności:
Zasady specjalne: Zasadzka.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż: Sztylet, włócznia; broń dystansowa Łuk Elfi; pancerz -; specjalny -
Ochrona Pancerza: -/-
STRONNICY:
TANCERZ WOJNY:
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 6 4 3 3 1 6 1 10
|
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności: -
Zasady specjalne: Fanatyk; Zasadzka; Ochronne Tatuaże, Tańce Cienia Loeca.
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż: Sztylet, Miecz; broń dystansowa -; pancerz -; specjalny -.
Ochrona Pancerza: -/-
Prestiż drużyny: 85
Quote:: |
Suma PD bohaterów: 54
Suma PD stronników: 0
Suma Punktów Kampanii: 0
Liczba modeli (6)x5: 30
Wierzchowce (0)x5: 0
Magiczne Przedmioty (0)x5: 0
Duże Cele (0)x20: 0
Machiny (0)x25: 0
Potwór (0)x50: 0
Najemne Ostrza: 0
Osoby Dramatu: 0 |
Punkty Kampanii: -
Skarbiec: 0ZK
|
Izwor wrote: |
Nieumarły poczet Krwawych Smoków
BOHATEROWIE:
KRWAWY SMOK: Victor Drakon 180zk
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 8 4 5 4 2 6 1 9
|
Punkty Doświadczenia: 20
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca; Łatwopalny; Nieumarły; Strach; Kult Miecza & Walki; Mistrz Miecza; Klątwa.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz); broń dystansowa (-); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza, Hełm); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 4+
NEKROMANTA: Ziddiculus 45zk
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 3 3 1 3 1 7
|
Punkty Doświadczenia: 8
Umiejętności:
Czary: ??;
Zasady specjalne: Animacja; Mag 1lvl.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Kostur); broń dystansowa (-); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
GWARDZISTA: Dieter 85zk
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 4 3 4 3 1 3 1 7
|
Punkty Doświadczenia: 8
Umiejętności:
Zasady specjalne: Szermierz; Więzy Krwi.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz, Łamacz Mieczy); broń dystansowa (-); pancerz (Średni Pancerz); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 4+
DREG: Igor 30zk
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 3 3 1 3 1 7
|
Punkty Doświadczenia: 8
Umiejętności:
Zasady specjalne: Więzy Krwi.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Gwiazda Zaranna); broń dystansowa (-); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza:
DREG: Helmut 30zk
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 3 3 1 3 1 7
|
Punkty Doświadczenia: 8
Umiejętności:
Zasady specjalne: Więzy Krwi.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Gwiazda Zaranna); broń dystansowa (-); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza:
STRONNICY:
GHOUL: Bloodteeth Clan 80zk
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 0 3 4 1 3 2 6
|
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Głód Krwi; Strach; Ghoul.
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (Broń Naturalna z cechą oręża Zatruty Atak); broń dystansowa (-); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
UPIÓR: Blood Keep Order 50zk
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 4 4 1 3 2 8
|
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Nieumarły, Strach, Zabójczy Cios
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (Miecz); broń dystansowa (-); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 4+
Prestiż drużyny: 92
Suma PD bohaterów: 52
Suma PD stronników: 0
Suma Punktów Kampanii: 0
Liczba modeli (8)x5: 40
Wierzchowce (0)x5: 0
Magiczne Przedmioty (0)x5: 0
Duże Cele (0)x20: 0
Machiny (0)x25: 0
Potwór (0)x50: 0
Najemne Ostrza: 0
Osoby Dramatu: 0
Punkty Kampanii: -
Skarbiec: 0ZK
Obiecana prezentacja modeli:

Na zdjęciu mamy wszystkie możliwe do wykorzystania modele z bandy Nieumarłego Pocztu Krwawych Smoków.
Część jest sklejona w różnych wersjach (chorąży, muzyk, różne wyposażenie), aż tak dużo to mnie na stole nie będzie ;p
Jedziemy od lewej:
Z tyłu Czarna Karoca, Szkielety, Ghule, Zombie oraz Ścierwowóz.
Druga linia to Czarni Rycerze, Victor Drakon (Krwawy Smok) i Upiory.
W pierwszym szeregu Gravier, Igor (Dreg), Helmut (dreg), Ziddiculus (Nekromanta) oraz Dieter (Gwardzista). |
czarny71 wrote: |
Elfy Wysokiego Rodu z Ulthuanu
BOHATEROWIE:
________________________________________
SZLACHCIC: Aegnor Isilrá
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 5 5 3 3 1 5* 1 9
|
Punkty Doświadczenia: 20
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca, Zasadzka.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz), broń dystansowa (Łuk Długi); pancerz (Średni Pancerz); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 5+/5+
MAG ELFÓW WYSOKIEGO RODU: Mablung Arcameanel
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 4 4 3 3 1 5 1 8
|
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Czary:
Zasady specjalne: Mag 1 lvl, Mistrz Magii Hoetha, Tajemna Wiedza z Saphery.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Kostur); broń dystansowa (-); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
BIAŁY LEW: Findaráto Tinehtelë
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 5 4 4 3 1 4* 1 8
|
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności:
Zasady specjalne: Żywa Tarcza.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór z Chrace); broń dystansowa (-); pancerz (Średni Pancerz); specjalny (Płaszcz ze skóry Lwa).
Ochrona Pancerza: 5+/4+
MISTRZ MIECZA HOETHA: Rúmil Narmolanya
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 6 4 3 3 1 4* 1 8
|
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności:
Zasady specjalne: Szermierz, Żywa Tarcza.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Broń Wielka); broń dystansowa (-); pancerz (Średni Pancerz); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 5+/5+
STRONNICY:
________________________________________
WOJOWNIK CIENIA: Huor Anwarünya i Beren Anwamanë
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 5 4 3 3 1 5 1 8
|
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności: -
Zasady specjalne: Nienawiść, Zasadzka, Zwiadowca.
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Sztylet); broń dystansowa (Długi Łuk); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
SREBRNY HEŁM: Finarfin Ringëril
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 4 4 3 3 1 4* 1 8
|
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Kawalerzysta.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz, Kopia); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza); specjalny (Siodło i Uprząż); zwierzęta (Rumak Elfów).
Ochrona Pancerza: 3+/3+
RUMAK ELFÓW:
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
9 3 0 3 3 1 4 1 5
|
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: -
Umiejętności:
Zasady specjalne: Pomiot Kniei; Wierzchowiec; Zwierzę pociągowe.
Ekwipunek: (-).
Ochrona Pancerza: -
________________________________________
Prestiż drużyny: 94
Suma PD bohaterów: 54
Suma PD stronników: 0
Suma Punktów Kampanii: 0
Liczba modeli (7)x5: 35
Wierzchowce (1)x5: 5
Magiczne Przedmioty (0)x5: 0
Duże Cele (0)x20: 0
Machiny (0)x25: 0
Potwór (0)x50: 0
Najemne Ostrza: 0
Osoby Dramatu: 0
Punkty Kampanii: -
Skarbiec: 1ZK |
wedge wrote: |
Kult Purpurowej Dłoni
BOHATEROWIE:
WTAJEMNICZONY: 85zk
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 4 4 3 3 1 4 2* 8
|
Punkty Doświadczenia: 20
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca; Czarnoksiężnik; Mag;
Stygmaty Tzeentcha: Kły Jadowe (+1A poison)
Czary: Migoczący Ogień
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz); broń dystansowa (-); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza:
AKOLITA: 50zk
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 3 3 1 3 1 7
|
Punkty Doświadczenia: 8
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Stygmaty Tzeentcha:: Upierzenie +1AS
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Gwiazda Zaranna); broń dystansowa (-); pancerz (Lekki Pancerz); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 5+/5+
AKOLITA: 50zk
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 3 3 1 4 1 7
|
Punkty Doświadczenia: 8
Umiejętności:
Zasady specjalne: Ogon +1I
Stygmaty Tzeentcha:: Upierzenie +1AS
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Gwiazda Zaranna); broń dystansowa (-); pancerz (Lekki Pancerz); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 6+/6+
OPĘTANY: 150zk
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
5 4 0 4 4 2 5 2 7
|
Punkty Doświadczenia: 8
Umiejętności:
Zasady specjalne: Strach
Stygmaty Tzeentcha:: Hipnotyczne Spojrzenie (brak efektów), Długi Nos, Ogon +1I
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Broń Naturalna z cechą Druzgoczący);
STRONNICY:
STRACHULEC: 165zk
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 2 0 3 3 1 3 1 8
|
Liczba: 3
Punkty Doświadczenia: 0
Zasady specjalne: Demon, Strach, Mag
Stygmaty Tzeentcha::Przerażający (Groza)
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (Broń Naturalna z cechą oręża Przebicie);
Ochrona Pancerza: -/-
NAJEMNE OSTRZA:
Prestiż drużyny: 87
Suma PD bohaterów:52
Suma PD stronników: 0
Suma Punktów Kampanii: 0
Liczba modeli (7)x5: 35
Wierzchowce (0)x5: 0
Magiczne Przedmioty (0)x5: 0
Duże Cele (0)x20: 0
Machiny (0)x25: 0
Potwór (0)x50: 0
Najemne Ostrza: 0
Osoby Dramatu: 0
Punkty Kampanii: -
Skarbiec: 0ZK |
Raziel wrote: |
[center]Orki&Gobliny – Stomp Stomp[/center]
HERSZT: Thunderstomp
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4/3 5 3 4 4 1 2/1 1 8
Punkty Doświadczenia: 20
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca, Łooomot! Zbrojny po zęby.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Dwa Rembaki, Broń wielka); broń dystansowa (-); pancerz (Ciężki Pancerz, Hełm); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 4+/-
ORK (DEBEŚCIAK): Kluh
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 4 3 3 4 1 3 1 7
Punkty Doświadczenia: 8
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak, Włócznia); broń dystansowa (-); pancerz (Tarcza);
specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 6+/-
ORK (DEBEŚCIAK): Red Ear
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 4 3 3 4 1 3 1 7
Punkty Doświadczenia: 8
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak, Włócznia); broń dystansowa (-); pancerz (Tarcza);
specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 6+/-
STRONNICY:
ORK (CHOPAK): Boom-Trah, Stinky
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 3 4 1 2 1 7
Liczba:2
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności: -
Zasady specjalne:
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak); broń dystansowa (-); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
TROLL: Smash
Sz WW US S Wt Żw I A CP
6 3 1 5 4 3 1 3 4
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności: -
Zasady specjalne: Duży cel, Głupota, Przepastne trzewia, Regeneracja, Strach, Guuupi, Plwociny.
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (-); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
NAJEMNE OSTRZA:
Prestiż drużyny: 81
Suma PD bohaterów: 36
Suma PD stronników: 0
Suma Punktów Kampanii: 0
Liczba modeli (5)x5: 25
Wierzchowce (0)x5: 0
Magiczne Przedmioty (0)x5: 0
Duże Cele (0)x20: 20
Machiny (0)x25: 0
Potwór (0)x50: 0
Najemne Ostrza: 0
Osoby Dramatu: 0
Punkty Kampanii: -
Skarbiec: 0ZK |
|
|
Back to top
|
|
 |
Izwor
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska
|
Post subject: Re: Pilotażowa Kampania Warheim
Posted: Cz lut 28, 2013 11:26 AM
|
|
Leśne Elfy z Athel Loren
Duchowaty wrote: |
Runda pierwsza
Duchowaty vs. Raziel
Leśne Elfy przeciw Orki & Gobliny - Stomp Stomp
scenariusz poza murami numer 33 - Pola Błogiej rozkoszy
Karty zadań specjalnych:
- Krew dla boga krwi
- Czas to pieniądz (wykonane)
- Przeżyć za wszelką cenę (wykonane)
(zapomniałem dodać sobie ekspa za te zadania, mam nadzieje że moge zrobić to tuż przed następną potyczką?)
Wynik potyczki: wygrały Leśne Panny z Athel Loren rozbijając przeciwnika.
Sekwencja po potyczce:
1. Poważne obrażenia:
Modele wyłączone z akcji:
-brak
2. doświadczenie
wykonane zadania specjalne:
-Czas to pieniądz (k3 ekspa)
-Przeżyć za wszelką cene (+1 punkt odporności)
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
Szlachcic: Sinthel, Deszczowy Ptak (20 ->22)
+1 za wygranie
+1 za przeżycie
Mag leśnych elfów: Linnu, Płonący Gniew (12->13)
+1 za przeżycie
Wieczny Strażnik: Shirru, Mówiąca do Orłów (11->13)
+1 za przeżycie
+1 za ustrzelenie jelenia (66 na eksploracji)
Strażnik Ścieżek: Taiki, Sokole Oko (11->14)
+1 za przeżycie
+1 za Wyłączenie z akcji Orczego dowódcy
+1 za ustrzelenie jelenia (66 na eksploracji)
Strażniczka ścieżek zdobyła nowy poziom, w ramach rozwoju wylosowała Nową Umiejętność.
Tancerze wojny: (0->3)
+1 za przeżycie
+2 za wyłączenie z akcji dwóch orków
Tancerki wojny zdobyły nowy poziom i w ramach awansu wylosowały +1 atak.
3. Punkty kampanii
Ilość Rund: 4
Punkty determinacji: 0->2
+1 za rozegranie scenariusza
+1 za wygraną przed 9 turą
Punkty gniewu: 0->1
+1 za wyłączenie z akcji więcej niż 25% ale mniej niż 50% modeli przeciwnika
Punkty odporności: 0->4
+3 za stratę poniżej 25% modeli
+1 za realizację zadania 'przeżyć za wszelką cenę'
Suma punktów kampanii: 7
4 rzuty na eksplorację:
18-24 - 4 łupy
dodatkowe łupy: 0
powtórzenia:
-66 - Dziczyzna
efekt powtórzenia:
-każdy model z bronią dystansową może oddać strzał do biegnącej zwierzyny z modyfikatorem -1. Jeśli test się powiedzie to model otrzymuje 1PD. Ponadto drużyna podczas sprzedaży łupów w bieżącej sekwencji po potyczce traktowana jest jakby liczba mdodeli w kompanii była o jeden poziom mniejsza.
5. sprzedaż łupów:
90zk za sprzedaż czterech łupów przy liczbie modeli 1-3
6. Rzut na dostępność doświadczonych stronników: 7
7. Rzut na dostępność rzadkich przedmiotów:
-brak
8. rekrutacja postaci dramatu:
-brak
9. Rekrutacja stronników i zakup ekwipunku:
Rekrutacja stronników:
-Tancerz wojny 56zk
Zakup ekwipunku:
Szlachcic: Lina i hak
Mag leśnych elfów: Lina i hak
Wieczny strażnik: Lina i hak
Strażnik ścieżek: Lina i hak
Sprzedaż ekwipunku:
-brak
10. Podział ekwipunku:
-brak
11. Aktualizacja prestiżu drużyny:
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (84) 107
12. kosztowności
-złote korony (0zk) 5zk
13. skarbiec:
-pusty.
Runda Druga
Duchowaty vs. Czarny71
Leśne Elfy przeciw Wysokie Elfy
scenariusz wewnątrz murówi numer 54 - Złowady
Karty zadań specjalnych:
- Pojedynek
- strzelcy
Wynik potyczki: wygrały Leśne Panny z Athel Loren rozbijając przeciwnika.
Sekwencja po potyczce:
1. Poważne obrażenia:
Modele wyłączone z akcji:
-Tancerka Wojny - 5 -> żyje
2. doświadczenie
wykonane zadania specjalne:
-Brak
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
Szlachcic: Sinthel, Deszczowy Ptak (22 ->27)
+1 za wygranie
+1 za przeżycie
+2 za 2 znaczniki kosztowności na koniec
+1 za wyłączenie z akcji przeciwnika
Sinthel, deszczowy ptak zdobyła nowy poziom, w ramach awansu wylosowało NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ (Zabójczy Strzał)
Mag leśnych elfów: Linnu, Płonący Gniew (13->14)
+1 za przeżycie
Linnu płonący gniew zdobyła nowy poziom, w ramach awansu wylosowała +1punkt Żyw.
Wieczny Strażnik: Shirru, Mówiąca do Orłów (13->14)
+1 za przeżycie
Shirru mówiąca do orłów zdobyła nowy poziom, w ramach awansu wylosowała +1 punkt Żyw. (widać że siostry z magiczką...)
Strażnik Ścieżek: Taiki, Sokole Oko (14->17)
+1 za przeżycie
+1 za Wyłączenie z akcji Elfiego dowódcy
+1 za znacznik kosztowności na koniec
Taiki sokole oko zdobyła nowy poziom, w ramach rozwoju wylosowała Nową Umiejętność (Błyskawiczne przeładowanie).
Tancerze wojny: (3->4)
+1 za przeżycie
3. Punkty kampanii
Ilość Rund: ponad 9
Punkty determinacji: 2->3
+1 za rozegranie scenariusza
Punkty gniewu: 1->3
+2 za wyłączenie z akcji więcej niż 50% ale mniej niż 75% modeli przeciwnika
Drużyna zdobyła kolejny poziom gniewu, losując zdolność 'Truciciele'
Punkty odporności: 4->7
+3 za stratę poniżej 25% modeli
Drużyna zdobyła kolejny poziom gniewu, losując zdolność 'horda'
Suma punktów kampanii: 13
4 rzuty na eksplorację:
12-17 - 3 łupy
dodatkowe łupy: 3
powtórzenia:
-brak
5. sprzedaż łupów:
90zk za sprzedaż sześciu łupów przy liczbie modeli 10-12
dodatkowe 35zk okupu za odsprzedanie mistrza miecza z niewoli.
6. Rzut na dostępność doświadczonych stronników: brak
7. Rzut na dostępność rzadkich przedmiotów:
-nic się nie udało, wydałem 35 złota na łapówki... łapówkarstwo nie popłaca (lol)
8. rekrutacja postaci dramatu:
-brak
9. Rekrutacja stronników i zakup ekwipunku:
Rekrutacja stronników:
-brak
Zakup ekwipunku:
3x Broń wielka dla tancerek
Sprzedaż ekwipunku:
-brak
10. Podział ekwipunku:
-brak
11. Aktualizacja prestiżu drużyny:
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (107) 124
12. kosztowności
-złote korony (5zk) 46zk
13. skarbiec:
-pusty.
Runda Trzecia
Duchowaty vs. Wedge
Leśne Elfy przeciw Kult Purpurowej Dłoni
scenariusz wewnątrz murówi numer 23 - Łowcy Skarbów
Karty zadań specjalnych:
- Okup
- strzelcy
Wynik potyczki: wygrały Leśne Panny z Athel Loren rozbijając przeciwnika.
Sekwencja po potyczce:
1. Poważne obrażenia:
Modele wyłączone z akcji:
-Strażniczka Ścieżek - 63 -> Co nas nie zabije to wzmocni (odporność na strach).
2. doświadczenie
wykonane zadania specjalne:
-Brak
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
Szlachcic: Sinthel, Deszczowy Ptak (27 ->29)
+1 za wygranie
+1 za przeżycie
Sinthel, deszczowy ptak zdobyła nowy poziom, w ramach awansu wylosowało NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ (Fleczer)
Mag leśnych elfów: Linnu, Płonący Gniew (14->16)
+1 za przeżycie
+1 za znacznik kosztowności
Wieczny Strażnik: Shirru, Mówiąca do Orłów (14->18)
+1 za przeżycie
+1 za wyłączenie z akcji kultysty
+2 za 2 znaczniki kosztowności
Shirru mówiąca do orłów zdobyła nowy poziom, w ramach awansu wylosowała Nową Umiejętność (Błyskawiczny blok)
Strażnik Ścieżek: Taiki, Sokole Oko (17->18)
+1 za przeżycie
Tancerze wojny: (4->5)
+1 za przeżycie
Tancerki wojny, zdobyły nowy poziom w ramach rozwoju wylosowały Dziewczyna ma talent sprawiając że Ellemirra, tańcząca z ostrzami została bohaterem wybierając zdolności siłowe i walki jako te które będzie rozwijała. W ramach rozwoju tancerki wylosowały +1 siły
Tancerz wojny: Ellemirra, Tańcząca z ostrzami (4->5)
+1 za przeżycie
Ellemirra zdobyła nowy poziom, w ramach awansu wylosowała Nową Umiejętność (siłacz)
3. Punkty kampanii
Ilość Rund: między 5 a 9
Punkty determinacji: 3->5
+1 za rozegranie scenariusza
+1 za zakończenie między 5 a 9 rundą
Drużyna zdobyła kolejny poziom odporności, losując zdolność 'kontakty handlowe'
Punkty gniewu: 3->4
+1 za wyłączenie z akcji więcej niż 25% ale mniej niż 50% modeli przeciwnika
Drużyna zdobyła kolejny poziom gniewu, losując zdolność 'Truciciele'
Punkty odporności: 7->10
+3 za stratę poniżej 25% modeli
Suma punktów kampanii: 19
4 rzuty na eksplorację:
18-24 - 4 łupy
dodatkowe łupy: 3
powtórzenia:
-55
efekt powtórzeń:
-przewrócony powóz -> +4zk
5. sprzedaż łupów:i
110zk za sprzedaż siedmiu łupów przy liczbie modeli 10-12
dodatkowe 4zk z powtórzenia
razem: 114 + 46= 160
6. Rzut na dostępność doświadczonych stronników: brak
7. Rzut na dostępność rzadkich przedmiotów:
-brak
8. rekrutacja postaci dramatu:
-brak
9. Rekrutacja stronników i zakup ekwipunku:
Rekrutacja stronników:
-Orzeł (150zk)
Zakup ekwipunku:
-brak
Sprzedaż ekwipunku:
-brak
10. Podział ekwipunku:
-brak
11. Aktualizacja prestiżu drużyny:
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (124) 225
12. kosztowności
-złote korony (46zk) 10zk
13. skarbiec:
-pusty. |
|
|
Back to top
|
|
 |
Izwor
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska
|
Post subject: Pilotażowa Kampania Warheim
Posted: Cz lut 28, 2013 11:29 AM
|
|
Nieumarły poczet Krwawych Smoków
Izwor wrote: |
POTYCZKA NR 1.
Izwor vs Czarny
Nieumarły poczet Krwawych Smoków vs Elfy Wysokiego Rodu z Ulthuanu
Scenariusz nr 52 Kloaka?? (nie umiem czytać)
Pogoda: 7-14 Pogodny dzień
Karty Zadań Specjalnych:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków:
Po wymianie trzech poprzednich, których nie miałem szans zrealizować.
Czas Honoru
Bestiobójca
Wynik potyczki 1:0 wygrał Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
SEKWENCJA PO POTYCZCE:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
Modele Wyłączone z akcji:
Ghoul
Rzuty na Tabelę poważnych obrażeń:
Ghoul: 2 Ginie. ;/
2. DOŚWIADCZENIE
Wykonane zadania specjalne:
Czas Honoru (udany, 3 PD)
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
KRWAWY SMOK: Victor Drakon (20=>24)
+1 za przeżycie.
+1 za zwycięstwo.
+1 za zabicie Lwa
+1 za zadanie specjalne
KRWAWY SMOK zdobył 4 PD w związku z tym zgromadził 24 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował +1 US
NEKROMANTA: Ziddiculus (8=>9)
+1 za przeżycie.
GWARDZISTA: Dieter (8=>11)
+1 za przeżycie.
+2 za zadanie specjalne
GWARDZISTA zdobył 3 PD w związku z tym zgromadził 11 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował +1 WW
DREG: Igor
+1 za przeżycie.
DREG: Helmut
+1 za przeżycie.
GHOUL: Bloodteeth Clan
+1 za przeżycie.
UPIÓR: Blood Keep Order
[s]+1 za przeżycie.[/s] To nieumarli 
3. PUNKTY KAMPANII
Ilość rund: coś koło 7
Punkty Determinacji:0->2
+1 – Drużyna zawsze otrzymuje +1 punkt Determinacji za każdy rozegrany scenariusz,
+1 – jeżeli potyczka zakończy się rozbiciem przeciwnika lub realizacją celu
pomiędzy 5 a 9 rundą zwycięzca otrzymuje +1 Punkt Determinacji.
Punkty Gniewu:0->1
+1 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki kompania Wyłączy z akcji! więcej niż 25% ale mniej niż 50% modeli należących do drużyny przeciwnika otrzymuje +1 Punkt Gniewu.
Punkty Odporności:0->3
+3 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki mniej niż 25% modeli należących do drużyny zostanie Wyłączonych z akcji! kompania otrzymuje +3 Punkty Odporności.
Suma Punktów Kampanii: 6
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Wynik rzutu:
10 - Ilość znalezionych łupów - 2
Dodatkowe łupy:
brak
Powtórzenie:
- 11, 33
Efekt powtórzenia:
- Studnia - Dreg (Helmut) opił się woda ze studni i nie bierze udziału w kolejnej potyczce.
- Zwłoki - znaleziono 3zk.
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Przychód 50 ZK za sprzedaż dwóch łupów przy liczbie modeli 7-9.
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
- 5
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
- 5,6,7,10
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
- brak,
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Rekrutacja Stronników:
Wskrzeszamy Ghula z 1PD.
Zakup ekwipunku:
Łamacz Mieczy dla Victora (Wampir)
Tarcza dla Igora (Dreg)
Hełm dla Dietera (Gwardzista)
Sprzedaż ekwipunku:
brak,
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
Płaszcz ze Skóry Lwa dla Victora (Wampir)
Średni Pancerz, Topór z Chrace dla Dietera (Gwardzista)
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (92) 110
12. KOSZTOWNOŚCI
- Złote Korony: (0ZK) [s]78ZK (w tym 25zk zdobyte za sprzedaniehandlarzom niewolników Białego Lwa)[/s]
Po zakupach w skarbcu została 1ZK
13. SKARBIEC
- Sztylet, [s]Średni Pancerz, Topór z Chrace, Płaszcz ze Skóry Lwa (zdobyte za pojmanie Białego Lwa)[/s]
POTYCZKA NR 2.
Izwor vs Lukas
Nieumarły poczet Krwawych Smoków vs Żołnierze z Reiklandu
Scenariusz nr 51 Doki
Pogoda: 7-14 Pogodny dzień
Karty Zadań Specjalnych:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków:
Po wymianie trzech poprzednich, których nie miałem szans zrealizować.
Czas Honoru
Bestiobójca
Wynik potyczki 1:0 wygrał Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
SEKWENCJA PO POTYCZCE:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
Modele Wyłączone z akcji:
2x Ghoul
Rzuty na Tabelę poważnych obrażeń:
Ghoul: 2 Ginie. ;/
Ghoul: 5 Żyje
2. DOŚWIADCZENIE
Wykonane zadania specjalne:
Czas Honoru (udany, 1 PD)
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
KRWAWY SMOK: Victor Drakon (24=>28)
+1 za przeżycie.
+1 za zwycięstwo.
+1 za zabicie kusznika
+1 za znacznik (scenariusz)
KRWAWY SMOK zdobył 4 PD w związku z tym zgromadził 28 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował Umiejętność URODZONY WOJOWNIK (+1 do trafienia w walce wręcz).
NEKROMANTA: Ziddiculus (9=>11)
+1 za przeżycie.
+1 za zadanie specjalne
NEKROMANTA zdobył 2 PD w związku z tym zgromadził 11 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował Umiejętność II poziom magiczny (czar do wylosowania)
GWARDZISTA: Dieter (11=>14)
+1 za przeżycie.
+2 za zabicie dwóch modeli (szef i młodzik?)
GWARDZISTA zdobył 3 PD w związku z tym zgromadził 14 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował Umiejętność Urodzony Wojownik
DREG: Igor (9=>11)
+1 za przeżycie.
+1 za zabicie (młodzik?)
DREG zdobył 2 PD w związku z tym zgromadził 11 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował Umiejętność Urodzony Wojownik
DREG: Helmut
Nie brał udziału w walce.
GHOUL: Bloodteeth Clan
+1 za przeżycie.
UPIÓR: Blood Keep Order
Nieumarły ;/
3. PUNKTY KAMPANII
Ilość rund: 9
Punkty Determinacji:2->4
+1 – Drużyna zawsze otrzymuje +1 punkt Determinacji za każdy rozegrany scenariusz,
+1 – jeżeli potyczka zakończy się rozbiciem przeciwnika lub realizacją celu
pomiędzy 5 a 9 rundą zwycięzca otrzymuje +1 Punkt Determinacji.
Punkty Gniewu:1->3
+2 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki kompania Wyłączy z akcji! więcej niż 50% ale mniej niż 75% modeli należących do drużyny przeciwnika otrzymuje +1 Punkt Gniewu.
Punkty Odporności:0->3
+2 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki od 25% do mniej niż 75% modeli należących do drużyny zostanie Wyłączonych z akcji! kompania otrzymuje +2 Punkty Odporności.
Suma Punktów Kampanii: 12
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Wynik rzutu:
12 - Ilość znalezionych łupów - 3
Dodatkowe łupy:
1
Powtórzenie:
brak
Efekt powtórzenia:
brak
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Przychód 60 ZK za sprzedaż 3 łupów przy liczbie modeli 10-12.
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
- 8
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
- 7,4,5,10
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
- brak,
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Rekrutacja Stronników:
Wskrzeszamy Ghula z 2PD.
Ze względu na moją pomyłkę (nielegalny Upiór w bandzie) zamieniam Upiora (50zk) na Ghula (44zk).
Wpisuje ekstra 6zk do skarbca.
Zakup ekwipunku:
Tarcza dla Helmuta (Dreg).
Sprzedaż ekwipunku:
brak,
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
Topór z Chrace ląduje w skarbcu drużyny.
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (110) 129
12. KOSZTOWNOŚCI
- Złote Korony: (1ZK) 11 ZK
13. SKARBIEC
- Sztylet, Topór z Chrace
Mała edycja przed kolejną walką 
POTYCZKA NR 3.
Izwor vs Raziel
Nieumarły poczet Krwawych Smoków vs Orki&Gobliny – Stomp Stomp
Scenariusz nr 36 Przydrożna Świątynia
Pogoda: 7-14 Pogodny dzień
Karty Zadań Specjalnych:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków:
Po wymianie trzech poprzednich, których nie miałem szans zrealizować.
Próba
Pojedynek
Wynik potyczki 1:0 wygrał Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
SEKWENCJA PO POTYCZCE:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
brak
2. DOŚWIADCZENIE
Wykonane zadania specjalne:
Pojedynek(udany, 1 PD)
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
KRWAWY SMOK: Victor Drakon (28=>33)
+1 za przeżycie.
+1 za zwycięstwo.
+1 za zabicie Szefa Orków
+1 za zadanie specjalne
+1 za znacznik
KRWAWY SMOK zdobył 5 PD w związku z tym zgromadził 33 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował +1 WT
NEKROMANTA: Ziddiculus (11=>12)
+1 za przeżycie.
GWARDZISTA: Dieter (14=>16)
+1 za przeżycie.
+1 za znacznik
DREG: Igor (11=>12)
+1 za przeżycie.
DREG: Helmut (9=>10)
+1 za przeżycie.
GHOUL: Bloodteeth Clan (2=>3)
+1 za przeżycie.
3. PUNKTY KAMPANII
Ilość rund: 8
Punkty Determinacji:4->6
+1 – Drużyna zawsze otrzymuje +1 punkt Determinacji za każdy rozegrany scenariusz,
+1 – jeżeli potyczka zakończy się rozbiciem przeciwnika lub realizacją celu
pomiędzy 5 a 9 rundą zwycięzca otrzymuje +1 Punkt Determinacji.
Punkty Gniewu:3->6
+3 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki kompania Wyłączy z akcji! więcej niż 75% modeli należących do drużyny przeciwnika otrzymuje +3 Punkt Gniewu.
Punkty Odporności:5->8
+3 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki mniej niż 25% modeli należących do drużyny zostanie Wyłączonych z akcji! kompania otrzymuje +3 Punkty Odporności.
Suma Punktów Kampanii: 20
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Wynik rzutu:
25 - Ilość znalezionych łupów - 5
Dodatkowe łupy:
brak
Powtórzenie:
5,5
Efekt powtórzenia:
Pusty grób – znaleziono 4zk
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Przychód 80 ZK za sprzedaż 6 łupów przy liczbie modeli 10-12.
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
- 6
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
- 12,9,7,4,5
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
- brak,
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Zakup ekwipunku:
Sprzedaż ekwipunku:
brak,
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (129) 146
12. KOSZTOWNOŚCI
- Złote Korony: (11ZK) 94 ZK
13. SKARBIEC
- Sztylet, Topór z Chrace
Zakupy zostawiam na później.
Przed bitwą zakupiłęm mapę (dokładność 6) za 15zk
POTYCZKA NR 4.
Izwor vs Duchowaty
Nieumarły poczet Krwawych Smoków vs Leśne Elfy z Athel Loren
Scenariusz nr 63 Spotkanie na Trakcie
Pogoda: 7-14 Pogodny dzień
Karty Zadań Specjalnych:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków:
Po wymianie trzech poprzednich, których nie miałem szans zrealizować.
Do odważnych świat należy.
Śluby Milczenia.
Wynik potyczki 1:0 wygrał Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
SEKWENCJA PO POTYCZCE:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
KRWAWY SMOK: 41-55 -> Powrót do zdrowia
NEKROMANTA: 41-55 -> Powrót do zdrowia
GHOUL: 1-2 Śmierć (Rekrutacja automatyczna za Nieśmiertelni)
2. DOŚWIADCZENIE
Wykonane zadania specjalne:
Do odważnych świat należy. (3PD)
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
KRWAWY SMOK: Victor Drakon (33=>39)
+1 za przeżycie.
+1 za zwycięstwo.
+2 za różnicę prestiżu
+2 za zadanie specjalne
KRWAWY SMOK zdobył 6 PD w związku z tym zgromadził 39 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował +1 A
NEKROMANTA: Ziddiculus (12=>17)
+1 za przeżycie.
+2 za różnicę prestiżu
+1 za zadanie specjalne
NEKROMANTA zdobył 5 PD w związku z tym zgromadził 17PD i osiągnął dwa poziomy doświadczenia w ramach rozwoju wylosował Umiejętność Felczer i +1WT
GWARDZISTA: Dieter (16=>20)
+1 za przeżycie.
+2 za różnicę prestiżu
+1 za znacznik
GWARDZISTA zdobył 5 PD w związku z tym zgromadził 20PD i osiągnął dwa poziomy doświadczenia w ramach rozwoju wylosował Umiejętność Silny Cios oraz +1Wt
DREG: Igor (12=>17)
+1 za przeżycie.
+2 za różnicę prestiżu
+1 za znacznik
DREG zdobył 5 PD w związku z tym zgromadził 17PD i osiągnął dwa poziomy doświadczenia w ramach rozwoju wylosował +1WW oraz Umiejętność Silny Cios
DREG: Helmut (10=>14)
+1 za przeżycie.
+2 za różnicę prestiżu
+1 za znacznik
DREG zdobył 4 PD w związku z tym zgromadził 14PD i osiągnął dwa poziomy doświadczenia w ramach rozwoju wylosował +1WW oraz Umiejętność Urodzony Wojownik
GHOUL: Bloodteeth Clan (3=>6)
+1 za przeżycie.
+2 za różnicę prestiżu
GHOUL zdobył 3 PD w związku z tym zgromadził 6PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował +1 WW
3. PUNKTY KAMPANII
Ilość rund: 7
Punkty Determinacji:6->8
+1 – Drużyna zawsze otrzymuje +1 punkt Determinacji za każdy rozegrany scenariusz,
+1 – jeżeli potyczka zakończy się rozbiciem przeciwnika lub realizacją celu
pomiędzy 5 a 9 rundą zwycięzca otrzymuje +1 Punkt Determinacji.
Punkty Gniewu:6->7
+1 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki kompania Wyłączy z akcji! więcej niż 25% ale mniej niż 50% modeli należących do drużyny przeciwnika otrzymuje +1 Punkt Gniewu.
Punkty Odporności:8->10
+2 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki więcej niż 25% ale mniej niż 50% modeli należących do drużyny zostanie Wyłączonych z akcji! kompania otrzymuje +2 Punkty Odporności.
Suma Punktów Kampanii: (20) 25
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Wynik rzutu:
11 - Ilość znalezionych łupów - 2
Dodatkowe łupy:
3
Powtórzenie:
1,1
Efekt powtórzenia:
Pogorzelisko – znaleziono 3xk
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Przychód 80 ZK za sprzedaż 5 łupów przy liczbie modeli 10-12.
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
- 7
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
- ?
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
- brak,
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Rekrutacja Stronników
Kupujemy Jack'a Ripper'a (GRAVEIR) za 160zk.
Zakup ekwipunku:
Łamacz Mieczy za 15zk
Sprzedaż ekwipunku:
sztylet, topór z chrace, za 13zk
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
Hełm Wampira dla Igora.
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (146) 203
12. KOSZTOWNOŚCI
- Złote Korony: (79ZK) 0 ZK
13. SKARBIEC
brak |
|
|
Back to top
|
|
 |
Izwor
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska
|
Post subject: Pilotażowa Kampania Warheim
Posted: Cz lut 28, 2013 11:32 AM
|
|
Orki&Gobliny – Stomp Stomp
Raziel wrote: |
POTYCZKA NR 1.
Raziel vs Duchowaty
Orki&Gobliny – Stomp Stomp vs Leśne Elfy z Athel Loren
Scenariusz poza murami nr 33 „Pola błogiej rozkoszy”
Losowanie xx przed bitwą -
Pogoda: 5 Silny wiatr
Karty Zadań Specjalnych:
- PRÓBA (niewykonane)
- CZAS HONORU (niewykonane)
- SZERMIERZE (niewykonane)
Wynik potyczki: Orki&Gobliny przegrały przez rozbicie z Leśnymi Elfami
SEKWENCJA PO POTYCZCE:
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
Modele Wyłączone z akcji:
HERSZT Thunderstomp
DEBEŚCIAK Kluh
CHOPAK Stinky
Rzuty na Tabelę poważnych obrażeń:
HERSZT Thunderstomp -> 53 -> Powrót do zdrowia
DEBEŚCIAK Kluh -> 35 -> Głębokie rany -> 2 -> Opuszcza 2 tury
CHOPAK Stinky -> 3 -> Powrót do zdrowia
2. DOŚWIADCZENIE
Wykonane zadania specjalne:
- brak,
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
HERSZT: Thunderstomp (20=>21)
+1 za przeżycie.
DEBEŚCIAK: Red Ear (8=>9)
+1 za przeżycie.
DEBEŚCIAK: Kluh (8=>9)
+1 za przeżycie.
CHOPAKI: Boom'n'Trah oraz Stinky (0=>1)
+1 za przeżycie.
3. PUNKTY KAMPANII
Ilość rund: 4
Punkty Determinacji:0->1
+1 – Drużyna zawsze otrzymuje +1 punkt Determinacji za każdy rozegrany scenariusz,
Punkty Gniewu:0->0
Punkty Odporności:0->1
Suma Punktów Kampanii: 2
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Wynik rzutu:
4 - Ilość znalezionych łupów - 1
Dodatkowe łupy:
- brak,
Powtórzenie:
- brak,
Efekt powtórzenia:
- brak,
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Przychód 35 ZK za sprzedaż jednego łupu przy liczbie modeli 7-9 (spec zasada Trolla).
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
- 4,
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
- brak,
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
- brak,
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Rekrutacja stronników:
- CHOPAK Garou 25zk
Zakup ekwipunku:
CHOPAK Garou: Topór, Hełm
Sprzedaż ekwipunku:
- brak,
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
- brak
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (81) 90 <= (przed potyczką) po potyczce
12. KOSZTOWNOŚCI
- Złote Korony: (0ZK) 0ZK<= (przed potyczką) po potyczce
13. SKARBIEC
- Brak.
POTYCZKA NR 2.
Raziel vs Wedge
Orki&Gobliny – Kult Purpurowej Dłoni
Scenariusz wewnątrz murów nr 54 „Złowady”
Losowanie xx przed bitwą -
Pogoda: 7-14 Pogodny dzień
Karty Zadań Specjalnych:
- KRUCJATA (niewykonane)
- DO ODWAŻNYCH... (wykonane)
- LITOŚĆ TO ZBRODNIA (wykonane)
Wynik potyczki: Orki&Gobliny wygrały, Kult uciekł dobrowolnie
SEKWENCJA PO POTYCZCE:
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
Modele Wyłączone z akcji:
CHOPAK Stinky
Rzuty na Tabelę poważnych obrażeń:
CHOPAK Stinky -> 4 -> Powrót do zdrowia
2. DOŚWIADCZENIE
Wykonane zadania specjalne:
- dwa, +2 pd
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
HERSZT: Thunderstomp (21=>27)
+1 za przeżycie.
+1 za wygranie scenariusza
+1 za wyłączenie z akcji przeciwnika
+1 za zrealizowanie zadania specjalnego
+2 za zrealizowanie zadania ze scenariusza
HERSZT zdobył 6 PD w związku z tym zgromadził 27 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia, w ramach rozwoju wylosował NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ Twardziel.
DEBEŚCIAK: Red Ear (9=>11)
+1 za przeżycie.
+1 za zrealizowanie zadania specjalnego
DEBEŚCIAK zdobył 2 PD w związku z tym zgromadził 11 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował zwiększenie statystyki Siła
DEBEŚCIAK: Kluh (9=>9)
rekonwalescencja
CHOPAKI: Boom'n'Trah oraz Stinky (1=>2)
+1 za przeżycie.
CHOPAKI zdobyli 1 PD w związku z tym zgromadzili 2 PD i osiągnęli kolejny poziom doświadczenia, w ramach rozwoju wylosowali Chłopak ma Talent i Boom'n'Trah został bohaterem w ramach rozwoju wylosował NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ Taran, a Stinky wylosował zwiększenie Inicjatywy.
CHOPAK: Garouda (0=>1)
+1 za przeżycie.
3. PUNKTY KAMPANII
Ilość rund: 7
Punkty Determinacji:1->3
+1 – Drużyna zawsze otrzymuje +1 punkt Determinacji za każdy rozegrany scenariusz,
+1 – jeżeli potyczka zakończy się rozbiciem przeciwnika lub realizacją celu
pomiędzy 5 a 9 rundą zwycięzca otrzymuje +1 Punkt Determinacji.
Punkty Gniewu:0->1
+1 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki kompania Wyłączy z akcji! więcej niż 25% ale mniej niż 50% modeli należących do drużyny przeciwnika otrzymuje +1 Punkt Gniewu.
Punkty Odporności:1->4
+3 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki mniej niż 25% modeli należących do drużyny zostanie Wyłączonych z akcji! kompania otrzymuje +3 Punkty Odporności.
Suma Punktów Kampanii: 6
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Wynik rzutu:
6 - Ilość znalezionych łupów - 2
Dodatkowe łupy:
- 2 łupy za wykonanie zadania ze scenariusza
Powtórzenie:
- brak,
Efekt powtórzenia:
- brak,
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Przychód 70 ZK za sprzedaż jednego łupu przy liczbie modeli 7-9.
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
- brak,
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
- brak,
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
- brak,
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Rekrutacja stronników:
- CHOPAK Grutt 25zk
Zakup ekwipunku:
CHOPAK Grutt: Kusza
CHOPAK Boom'n'Trah: Topór
CHOPAK Stinky: Topór
Sprzedaż ekwipunku:
- brak,
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
- brak
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (92) 115 <= (przed potyczką) po potyczce
12. KOSZTOWNOŚCI
- Złote Korony: (0ZK) 70ZK <= (przed potyczką) po potyczce
13. SKARBIEC
- 10ZK |
|
|
Back to top
|
|
 |
Izwor
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska
|
Post subject: Pilotażowa Kampania Warheim
Posted: Cz lut 28, 2013 11:35 AM
|
|
Kult Purpurowej Dłoni
wedge wrote: |
POTYCZKA 1
To ja się dołączę do opisu potyczki z Lukasem z mojej strony.
Misja wygrana z dwoma znacznikami kosztowności i trzema wylosowanymi w rzutach na eksplorację (przy okazji dublet trójek dał mi topór bojowy) które sprzedałem za jedyne 80zk - utrzymanie kultu w tajemnicy niestety kosztuje.
Graliśmy dodatkowo na karty zadań specjalnych - mnie udało się wykonać misję Zemasta moim Opętanym oraz misję Do odważnych świat należy (wylosowałem 3PD które rozdzieliłem po równo pomiędzy Wtajemniczonego i Akolitów - dało to wszystkim po awansie)
Szef wylosował umiejętność którą zamienił na czar Płomień Szaleństwa
Opętany wylosował umiejętność którą zamienił na Unik
Akolita Johann wylosował umiejętność zamienioną na Fleczer
Akolita Hans dostał +1 żywotności
Nad zakupami jeszcze się zastanowię i wyedytuję ten post
edit: dla akolitów kupuję po tarczy i hełmie
zostaje mi w kasie 60ZK
POTYCZKA NR 2 Wedge vs Raziel
Zwycięstwo Raziela. Kultyści nie za bardzo tym razem się spisali Każda gra i analizy po grze przynoszą nowe odkrycia - wreszcie w pełni wiem co oznacza zasada demon i przestanę wałować przeciwnika;) Na szczęście w tej bitwie moje Strachulce niczego istotnego nie zrobiły.
W trakcie potyczki zdobyłem 4 łupy które sprzedałem za 65ZK
Miałem tylko jeden awans. Opętany otrzymał nową umiejętność Celny Cios
Za zaoszczędzone pieniądze zakupiłem 2x Akolita ze stygmatem Jednooki (cóż strzelcami to oni nie będą) oraz wyposażyłem ich w broń wielką
Potyczka nr 3
Wedge vs Duchowaty
potyczka 23 Łowcy Skarbów - pogodny dzień
Potyczka wygrana przez Leśne Elfy
Doświadczenie
Wtajemniczony +2XP (wyłączenie z akcji przeciwnika i przeżycie) - awans umiejętność
Akolita Johann +XP (przeżył + znacznik kosztowności) - awans umiejętność
Akolita Hans +1XP
Opętany +1XP
1 Kultysta zginął
Determinacja +2XP (potrzebny rzut na awans)
Gniew +0
Odporność +2XP (potrzebny rzut na awans)
Łupy 2 z eksploracji + 1 wyniesiony razem sprzedane za 60ZK
Johann zyskał dodatkowo hate od eteral guardów co w tej kampanii raczej mu się już nie przyda
|
|
|
Back to top
|
|
 |
Izwor
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska
|
Post subject: Pilotażowa Kampania Warheim
Posted: Cz lut 28, 2013 11:36 AM
|
|
Wysokie Elfy z Ulthuanu
czarny71 wrote: |
POTYCZKA NR 1.
Izwor vs Czarny
Po pierwszej potyczce zdecydowałem się zresetować bandę. Nową bitwę zacząłem nową ekipą.
POTYCZKA NR 2.
Czarny vs Duchowaty
Wysokie Elfy z Ulthuanu vs Leśne Elfy z Loren
Scenariusz nr 54 Zowady
Pogoda: Mgła
Karty Zadań Specjalnych:
Wysokie Elfy z Ulthuanu:
Po wymianie trzech poprzednich, których nie miałem szans zrealizować.
Szermierze
Czas to pieniądz
Wynik potyczki 0:1 wygrały Leśne Elfy z Loren
SEKWENCJA PO POTYCZCE:
Wysokie Elfy z Ulthuanu
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
Modele Wyłączone z akcji:
Szlachcic
Biały Lew
Mistrz Miecza Hoetha
Włócznik
Włócznik
Włócznik
Wojownik Cienia
Rzuty na Tabelę poważnych obrażeń:
Szlachcic : 44 Powrót do zdrowia
Biały Lew : 33 Uszkodzenie układu nerwowego -1 I
Mistrz Miecza Hoetha: 61 Pojmany
Włócznik:3 Żyje
Włócznik:3 Żyje
Włócznik:4 Żyje
Wojownik Cienia:5 Żyje
2. DOŚWIADCZENIE
Wykonane zadania specjalne:
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
Szlachic: (20=>21)
+1 za przeżycie.
Mag: (12=>13)
+1 za przeżycie.
Biały Lew: (11=>12)
+1 za przeżycie.
Mistrz Miecza Hoetha: (11=>12)
+1 za przeżycie.
Włócznicy:
+1 za przeżycie.
Wojownicy Cienia:
+1 za przeżycie.
3. PUNKTY KAMPANII
Ilość rund: 9
Punkty Determinacji:0->1
+1 – Drużyna zawsze otrzymuje +1 punkt Determinacji za każdy rozegrany scenariusz,
Punkty Gniewu: 0
Punkty Odporności:0->1
+1 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki od 25% do mniej niż 75% modeli należących do drużyny zostanie Wyłączonych z akcji! kompania otrzymuje +2 Punkty Odporności.
Suma Punktów Kampanii: 12
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Wynik rzutu:
6 - Ilość znalezionych łupów - 2
Dodatkowe łupy:
brak
Powtórzenie:
brak
Efekt powtórzenia:
brak
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Przychód 35 ZK za sprzedaż 2 łupów przy liczbie modeli 10-12.
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
-
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
-
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
- brak,
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Rekrutacja Stronników:
Odkupiłem za 35 ZK Mistrza Miecza Hoetha z bandy Leśnyc Elfów z Loren
Zakup ekwipunku:
Sprzedaż ekwipunku:
brak,
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (99) 119
12. KOSZTOWNOŚCI
- Złote Korony: (1ZK)
13. SKARBIEC |
|
|
Back to top
|
|
 |
Izwor
Przebudzony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska
|
Post subject: Pilotażowa Kampania Warheim
Posted: Cz lut 28, 2013 11:39 AM
|
|
Żołnierze z Reiklandu
Lukas wrote: |
Krótka recenzja pierwsze potyczki.
Lukas vs Wedge
Scenariusz 51: Płonący dyliżans.
2 znaczniki kosztowności.
Pogoda (14): Pogodny dzień.
Wygrana Wedge'a - zdobył 2 znaczniki.
Ja miałem 4 bohaterów i jednego stronnika out of action (podaję z rzutami):
Kapitan 21 -> 55, 52, 54 - wyzdrowiał
Porucznik 15 -> śmierć
Adiutant 52 - wyzdrowiał
Adiutant 51 - wyzdrowiał
Miecznik 5 - wyzrowiał
Zarobiłem 45 zk co starczyło na odkupienie porucznika wraz z toporem.
Nikt nie awansował, nie udało mi się wykonać żadnego zadania.
Ogólnie bardzo słabo. |
|
|
Back to top
|
|
 |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
|
|

O użytkowniku
|