Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 13 14 15 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 03, 2011 12:51 PM
Reply with quote

sirwit713 wrote:
czy pawęż może mieć model kawaleryjski?
Może, ale nie daje mu ochrony. Pawęż zapewnia ochronę piechurowi.

sirwit713 wrote:
czy można mieć jednocześnie pawęż i tarczę? daje to wtedy 4+ AS przeciw pociskom?
Nie. Pawęż można łączyć tylko ze zbroją/pancerzem.
Możliwe kombinacje pancerzy i tarczy przedstawia tabela OCHRONA PANCERZA w rozdziale WALKA WRĘCZ.

sirwit713 wrote:
czy model uzbrojony w pawęż i broń dwuręczną gdy szarżuje może zasłonić się przed pociskami (ze stand and shoot'a w niego wymierzonymi) pawężą po czym ciachać z dwuraka jeśli doszarżuje?
Nie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 03, 2011 12:57 PM
Reply with quote

high elficki mag ma umiejętność, że gdy losuje zaklęcie to losuje drugie dodatkowe, czy ta umiejętność działa też gdy awansuje na wyższy poziom maga?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 03, 2011 01:04 PM
Reply with quote

sirwit713 wrote:
high elficki mag ma umiejętność, że gdy losuje zaklęcie to losuje drugie dodatkowe, czy ta umiejętność działa też gdy awansuje na wyższy poziom maga?
Tak. Za każdym razem gdy mag uczy się zaklęcia Wysokiej Magii uczy się też jednego losowo wybranego zaklęcia z wybranej przez gracza Tradycji Magii Kolegialnej.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 03, 2011 01:08 PM
Reply with quote

kilka razy grałem przeciwko high elfom raz grałem nimi sam i muszę powiedzieć że ten mag strasznie szybko awansuje mając dwa razy więcej zaklęć niż inni zawsze trafi mu się kilka ofensywnych przez co zabija i expi i znowu awansuje i znowu....
podług mnie przegięte
mimo że wydaje się niewinne

Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 03, 2011 01:12 PM
Reply with quote

ale z tego wynika że HE łatwiej zdobywa Levele Magii Surprised
1lvl -1 znany czar
2lvl -2-3
3lvl 4-6
4lvl-7+
jak zna po dwa na każde rozwinięcie to baa Very Happy


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 03, 2011 01:13 PM
Reply with quote

Wysoka Magia jest potężna. A Mag Elfów Wysokiego Rodu jest mocną stroną tej kompanii.
A czy jest przegięta? Podobno jest bardzo słaba jak to ktoś wcześniej określił.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 03, 2011 01:17 PM
Reply with quote

ja to określiłem tak Very Happy i nadal uważam że jest dość miękka miej 1-2 strzelców wyborowych i mag może sobie pociamkać Smile

Podpowiedź, chcesz szybko wyeliminować z karty gracza Maga Very Happy kup Łowce nagród i daj mu obstawę 2 typów. Ostatnio w grze testowej Pięknie wychaczyłem Przegiętego przez Mutacje Magusa Tzeencha Razz


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 03, 2011 01:19 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
ja to określiłem tak Very Happy i nadal uważam że jest dość miękka miej 1-2 strzelców wyborowych i mag może sobie pociamkać Smile
Zgadza się, każdego maga można tak wyeliminować.

Malakid wrote:
Podpowiedź, chcesz szybko wyeliminować z karty gracza Maga Very Happy kup Łowce nagród i daj mu obstawę 2 typów. Ostatnio w grze testowej Pięknie wychaczyłem Przegiętego przez Mutacje Magusa Tzeencha Razz
W Warheim jest bardzo wiele kombinacji, a każdą kombinację można pokonać inną kombinacją - trzeba tylko poszukać i pogłówkować.


_________________

Last edited by quidamcorvus on Pn kwiet 03, 2011 01:19 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 03, 2011 01:24 PM
Reply with quote

Strzelcami nie wyeliminował bym na pewno tak szybko jak reszty Magów Brzydala Chaosu ze Zbroją chaosu i dobrymi mutacjami, mój Łowca nagród miał podanego go na tacy dzięki paradzie strzelców z Nuln Very Happy

Gadzia skóra, upierzenie, i magus ma pancerz na 2+ i T5


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 03, 2011 05:02 PM
Reply with quote

w noszę postulat o możliwość:
2 x strzału z dmuchawki
Jestem otwarty na restrykcje np. możliwość mulipla gdy model się nie poruszył Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 03, 2011 05:52 PM
Reply with quote

Doman wrote:
w noszę postulat o możliwość:
2 x strzału z dmuchawki
Jestem otwarty na restrykcje np. możliwość mulipla gdy model się nie poruszył Wink
Nie ma problemu. Ale straci cechę oręża zatrute ataki.
Bo dwa strzały na turę z taką cechę oręża to za dużo. Confused
OK? Twisted Evil


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 03, 2011 06:12 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Doman wrote:
w noszę postulat o możliwość:
2 x strzału z dmuchawki
Jestem otwarty na restrykcje np. możliwość mulipla gdy model się nie poruszył Wink
Nie ma problemu. Ale straci cechę oręża zatrute ataki.
Bo dwa strzały na turę z taką cechę oręża to za dużo. Confused
OK? Twisted Evil

w KZ dmuchawka może 2 x strzelać, ma zatrute ataki i do tego 12 cali Gwizdze
Nasza ma 8 cali i AP i Poison , to można dodać 2 x Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*

Last edited by Doman on Pn kwiet 03, 2011 06:17 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 03, 2011 06:17 PM
Reply with quote

Doman wrote:
w KZ dmuchawka może 2 x strzelać, ma zatrute ataki i do tego 12 cali Gwizdze
I?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 03, 2011 06:18 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Doman wrote:
w KZ dmuchawka może 2 x strzelać, ma zatrute ataki i do tego 12 cali Gwizdze
I?

i nasza dmuchawka to , rurka na kulki z papieru Very Happy
I jest przesłanka że nie jest to zbyt przegięte Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*

Last edited by Doman on Pn kwiet 03, 2011 06:18 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 03, 2011 06:21 PM
Reply with quote

Doman wrote:
i nasza dmuchawka to , rurka na kulki z papieru Very Happy
I jest przesłanka że nie jest to zbyt przegięte Wink
Jaka? To, że w KZ ma rację bytu nie znaczy, że w Warheim będzie odpowiednia.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 13 14 15 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57940 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9388 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115476 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354997 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337989 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 35
_BBOT: 0
Razem: 35
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy