Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Hohlik Drócarsky ver. 0.15
Hohlik Drócarsky ver. 0.15
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

1 2 3
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.15
Posted: Śr paźdź 31, 2012 10:16 AM
Reply with quote

Kurtyna


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.15
Posted: Pn list 04, 2012 10:03 PM
Reply with quote

Okej, ja mam kilka pytań - bo być może są to literówki/errory, a może nie.

Chodzi głównie o podstawki.
1. Ogary Chaosu (nie mylić z Ogrami) - piszesz, że mają podstawkę 40x40. Czyli te duże. Ale czy one przypadkiem nie powinny stać na 25x50? Jak zwykłe warhoundsy?

2. Bandy kultystów. Że Opętani stoją na 25x25 to rozumiem, bo to przerośnięte świnie. Ale pozostali bohaterowie kultystów oraz zwykli kultyści stoją na 25x25 to nie rozumiem, bo to zwykli ludzie - i fluffowo i po statsach.

3. Nie o podstawce tym razem - Szef bandy kultystów Khorna - ma 3 siły. Nie powinien mieć 4? W sumie dziwne jak szef Khornitów jako jedyny w bandzie ma mniej niż 4 Razz No i z tego co rozumiem 4 Siły u każdego miało być tym powerem Khornitów.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.15
Posted: Pn list 04, 2012 10:09 PM
Reply with quote

1. Masz rację, powinno być 25 X 50 mm.
2. Wszyscy Kultyści Chaosu stoją na podstawkach 25x25. Zarówno w celu ujednolicenia podstawek, jak i oddania faktu, że mimo wszystko to nie są już zwykli ludzie.
3. Masz rację powinno być 4. Jak się chłopina z S3 uchował, to nie wiem. Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.15
Posted: Sb grud 22, 2012 10:52 AM
Reply with quote

str 553 Tarcza daje warda na 6, ale podnosi OP o 2?

Tarcza ze Smoczej Łuski (tarcza):
Poobijana i poszczerbiona, tarcza jest dziedzictwem z czasów, kiedy panowały Smoki.
Bohater dzierżący Tarczę ze Smoczej Łuski otrzymuje Magiczną Ochronę na 6+.
UWAGI: Model dzierżący tarczę otrzymuje premię +2 do Ochrony Pancerza
lub otrzymuje Ochronę Pancerza na 5+ jeśli nie posiada zbroi.

Ilu jest Zbrojnych Graala - 5 czy str 125 - 7?


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.15
Posted: Sb grud 22, 2012 12:52 PM
Reply with quote

Masz rację, poprawiłem zapis powinno być +1 od ochrony lub 6+.

A zbrojnych może być 7.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 462
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.15
Posted: Pn marca 17, 2013 08:43 PM
Reply with quote

Zacząłem czytać od początku podręcznik i na stronie 15 w akapicie Najważniejsza zasada trafiłem na taki relikt:
Quote::
Po zakończeniu gry gracze mogą spokojnie wrócić do prowadzonej dyskusji lub zweryfikować swoją interpretację na forum internetowym NAJMITA.NET, by jeszcze lepiej stosować zasady.
Smile


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.15
Posted: Pn marca 17, 2013 10:10 PM
Reply with quote

Dzieki za info. Poprawie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 462
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.15
Posted: Śr marca 27, 2013 01:53 PM
Reply with quote

Quote::
Wykonując rzut na Poziom Mocy zaklęcia, może rzucić dodatkową kostką K6 i zignorować najmniejszych z uzyskanych wyników, który jednak liczy się przy sprawdzaniu Przekleństwa Tzeentcha.
Raczej najmniejszy.

Quote::
Modele nie mogą biegać jeżeli poruszają się po terenie trudnym lub terenie bardzo trudnym oraz w gdy pokonują przeszkody.
Zbędne "w".


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.15
Posted: Śr marca 27, 2013 06:14 PM
Reply with quote

Dzięki, poprawiłem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 462
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Hohlik Drócarsky ver. 0.15
Posted: Sb marca 30, 2013 07:41 PM
Reply with quote

Strona 35
Quote::
Należy zauważyć, że goniący nie kontynuują pościgu w kolejnych turach; pościg jest jednorazowym dodatkowych ruchem w pogoni za pokonanym i Uciekającym! wrogiem.
Dodatkowym.

Quote::
Należy zauważyć, że model podlegający zasadzie specjalnej BERSERK porusza się kierunku wroga nawet jeśli nie znajduje się on w polu widzenia, gdyż instynkt zabójcy prowadzi model bezbłędnie w kierunku przeciwnika.
Brakuje "w" przed "kierunku".

Strona 36
Quote::
Jakikolwiek model wroga napotkany na drodze jest automatycznie szarżowana.
Automatycznie szarżowany.


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.15
Posted: Pn marca 31, 2013 03:14 AM
Reply with quote

Dzięki. Poprawiłem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 462
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.15
Posted: Pn marca 31, 2013 02:54 PM
Reply with quote

Strona 512
Quote::
Bohater może mieć nie więcej niż po jednym magicznym lub runicznym lub mechanicznym przedmiocie z czterech kategorii (jedną magiczną lub runiczną lub mechaniczną broń, jedną magiczną lub runiczną lub
mechaniczną zbroję, jeden magiczny lub mechaniczny lub runiczny lub mechaniczny talizman oraz jeden zaklęty przedmiot),
A gdzie "lub czasopisma"? Wink

Strona 534
Quote::
UWAGI: ramię weterana mogą używać wszystkie modele, które w wyniku POWAŻNYCH OBRAŻEŃ straciły dłoń. Model wyposażony w ramię weterana może używać broni wymagające obu rąk i łuków.
"Ramienia" i "wymagającej".
Ponadto na tej stronie raz zdanie po "Uwagi:" zaczyna się z małej, a raz z wielkiej litery.

Strona 540
Quote::
Bohater, który używa broni magicznej do walki wręcz, nie może używać innej broni przeznaczonej do walki wręcz, choć może używać tarczy, puklerza lub pawęża w zwykły sposób.
"Pawęży", chyba że "pawęż" może być zarówno męskiego, jak i żeńskiego rodzaju (ale nigdy się z tym pierwszym przypadkiem nie spotkałem).


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.15
Posted: Pn marca 31, 2013 04:34 PM
Reply with quote

Dzięki poprawiłem. Smile

Co do pawęża, to wydaje mi się, że taka forma jest poprawna, a przynajmniej często używana Wink Choć może ktoś jeszcze ma zdanie na ten temat?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.15
Posted: Pn kwiet 07, 2013 07:13 AM
Reply with quote

str. 372

Quote::
Udoskonalenie:
Po zakończeniu rozgrywki, w czasie sekwencji po potyczce w czasie REKRUTACJI STRONNIKÓW I ZAKUPU EKWIPUNKU mistrz ciałokształtowania może próbować ‘udoskonalić’ dowolny model stronnika. Jeśli stronnicy tworzą grupę stronników ilość wymaganego Upiorytu należy pomnożyć przez liczbę modeli. Aby rozpocząć proces ciałokształtowania Mutator musi zużyć tyle kawałków Spaczenia ile wynosi wartość współczynnika WT ‘udoskonalonego’ modelu.
Następnie należy wykonać rzut 2K6 a wynik odczytać z TABELI UDOSKONALENIE. Mistrz ciałokształtowania mogą osiągnąć pożądany efekt zwiększając zużycie Kamienia Przemian. Za każdy dodatkowy kawałek Spaczenia zużyty w procesie ‘udoskonalenia’ gracz otrzymuje premię +1 do rzutu w TABELI UDOSKONALENIE. Należy zauważyć, że dzięki ‘udoskonaleniu’ współczynniki modeli mogą zostać podniesione ponad ich rasowe maksimum.

str 373
Quote::
Początkowa liczba Punktów Doświadczenia:
MISTRZ MUTATOR rozpoczyna grę z 20 Punktami Doświadczenia.
MISTRZ CIAŁOKSZTAŁTOWANIA rozpoczyna grę z 8 Punktami Doświadczenia.
POGANIACZ rozpoczyna grę z 8 Punktami Doświadczenia.
STRONNICY rozpoczynają grę nie posiadając Punktów Doświadczenia.

Brak Łowcy niewolników.

str 374

Quote::
BROŃ/PANCERZ: Mistrz Ciałokształtowania posiada SZTYLET i BICZ, gracz wedle uznania może wyposażyć dowódcę w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU POGANIACZY KLANU MOULDER.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.15
Posted: Pn kwiet 07, 2013 09:33 AM
Reply with quote

Dzięki. Poprawiłem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype

1 2 3
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Hohlik Drócarsky ver. 0.5
...czyli błędy i literówki.
6 quidamcorvus 7802 Hohlik Drócarsky ver....
 Wt lut 25, 2014 11:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Hohlik Drócarsky ver. 0.14
...czyli błędy i literówki
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
33 quidamcorvus 31838 Hohlik Drócarsky ver....
 Wt May 22, 2012 11:57 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 34
_BBOT: 0
Razem: 34
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy