Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Mordheim inna di Yard vol.II
Mordheim inna di Yard vol.II
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim inna di Yard vol.II
Posted: Cz kwiet 25, 2013 10:47 AM
Reply with quote

Zapraszam serdecznie wszystkich mordheimowców z W-wy i okolic na wspólne majowe figurkowanie. Jeśli ktoś z poza stolicy byłby przejazdem to tez oczywiście zapraszam/y Smile

Termin 3.05.2013
start: 10:30 -11:00

Plan jest następujący:

Jeśli dopisze pogoda rozstawiamy w ogrodzie u moich rodziców 3-4 stoły, na których robimy klimatyczne multiplayery. Jeśli będzie słaba pogoda rozstawimy jedne konkretny stół i może jeden mniejszy gdzieś pod dachem.

Atrakcje dodatkowe:
- wspólny grill w porze obiadowej - wyszynk & ale czy inne % we własnym zakresie
- ew. partyjka ogrodowego krokieta


Mapka dla zmotoryzowanych z W-wy: maps.google.pl/maps?f=...2C3&num=10

Nie zmotoryzowanym polecam transport kolejką WKD Smile

Prośba żeby potencjalni uczestnicy zabrali po jakiejś dodatkowej bandzie - a nóż uda się kogoś nowego wkręcić w Mordheim Wink

Jakieś sugestie co do ciekawych scenariuszy multiplayerowych?


Fb event: www.facebook.com/event...867151613/


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!

Last edited by Dwalthrim on Cz kwiet 25, 2013 04:01 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim inna di Yard vol.II
Posted: Cz kwiet 25, 2013 03:41 PM
Reply with quote

Datę podaj, bo fb nie mamy Razz
My oczywiście z radością (ja i Tomek, bo Krzych wyjeżdża) Very Happy


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Mordheim inna di Yard vol.II
Posted: Cz kwiet 25, 2013 04:03 PM
Reply with quote

wydarzenie na fb jest ogólno widoczne i nie trzeba się rejestrować Wink ale date już podałem tj. 3 piątek - ponoć ma być pogoda Smile
Zapowiedział się już Talar-Sofron i Dziekan.


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Mordheim inna di Yard vol.II
Posted: Cz kwiet 25, 2013 05:13 PM
Reply with quote

Dwalthrim wrote:
wydarzenie na fb jest ogólno widoczne i nie trzeba się rejestrować Wink
Nie jest Wink Ale dzięki za info Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Mordheim inna di Yard vol.II
Posted: Pt kwiet 26, 2013 06:42 AM
Reply with quote

Hmm.. Może coś w ustawieniach wyd pomerdalem.. ;-)

Jakieś sugestie scenariuszowe na multiplayery?


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim inna di Yard vol.II
Posted: Pn kwiet 29, 2013 07:49 PM
Reply with quote

Jak już Natalia napisała, na naszą obecność możesz liczyć.

Co do scenariuszy, na pierwszy ogień przychodzą mi do głowy takie, które są wprawdzie widowiskowe, ale z wielu względów raczej się nie nadają ("West Gatehouse" Twisted Evil , "Monster Hunt", czy też "Last Orders" [fajna sprawa na "luźny" multiplayer, ale raz, że nie będziemy mieli karczmy, a dwa że zasady są dość nietypowe, a "świeżym" osobom raczej lepiej by pokazać coś charakterystycznego dla Mordheim].


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Mordheim inna di Yard vol.II
Posted: Wt kwiet 30, 2013 09:24 AM
Reply with quote

Dobre typy zwlaszcza że skończyłem makietę murów i bramy do sdku ;-)


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim inna di Yard vol.II
Posted: Śr May 01, 2013 11:49 AM
Reply with quote

To jeszcze jakieś oblężenie mogłoby być Wink .


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Mordheim inna di Yard vol.II
Posted: Cz May 02, 2013 06:22 PM
Reply with quote

Po małych dywagacjach odnośnie terminu spotkania związanych z pogodą , zostajemy przy dacie jutrzejszej oraz "oblężeniu" czyli 3 bandy atakujące vs 3 bandy broniące się Twisted Evil


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim inna di Yard vol.II
Posted: Pt May 03, 2013 07:16 PM
Reply with quote

Spotkanie w Komorowie już (niestety) za nami. Podobnie jak w zeszłym roku okazało się wielce udane i nie zepsuła tego pogoda, która wprawdzie zatrzymała nas wewnątrz domu, ale bynajmniej nie przeszkodziła w graniu i grillowaniu.

Zgodnie z planem zagraliśmy scenariusz - oblężenie (w sporej części oparty na "The Siege" z BTB), co było możliwe w dużej mierze dzięki bramie i murom wykonanymi ostatnio przez Staśka (świetna robota Stachu!). Szybko okazało się, że "oblężenie" to świetny scenariusz na multiplayerowe spotkania, ale nad dopracowaniem jego zasad trzeba by jeszcze trochę przysiąść (więcej zasad specjalnych, głównie związanych z możliwościami sforsowania murów, ale nie tylko, ewentualne wprowadzenie jakiejś machinerii oblężniczej, no i wreszcie wzmocnienie band atakujących, które w tym scenariuszu mają z reguły dosłownie i w przenośni pod górkę).

W rozgrywanej przez nas bitwie przeciwko sobie stanęły - po stronie broniącej: Ostland (Skavenblight), Łowcy Czarownic (Dwalthrim) i krasnoludy (ja), natomiast po stronie atakującej Kult Opętanych (M.T.) i Skaveni (Sofron). Nadmienić należy, że broniący zrobili rozpiski po 600 zk każda, natomiast atakujący po 900 zk (przy czym, jak już wyżej wspomniałem, okazało się szybko, że dla atakujących to raczej za mało). Dodatkowo wszystkie bandy dostały po jednym darmowym awansie dla każdego bohatera, stronnika i najemnika, a atakujący dostali jeszcze drabiny, liny z hakiem i beczki z prochem.

Wraz z rozpoczęciem bitwy obrońcy stali wygodnie na murach, rozlokowani w miarę równomiernie, jednak ze szczególnym uwzględnieniem kilku newralgicznych, "słabych" punktów fortyfikacji, natomiast szturmującym przypadło niełatwe zadanie przemknięcia (pod dość ciężkim ostrzałem) do murów i sforsowania ich na kilka możliwych sposobów.

Pierwsi do przodu wyrwali skaveni, co niestety nie skończyło się dla nich najlepiej w wyniku dość śmiercionośnego ostrzału krasnoludów i wynajętych przez nich najemników (przykładowo Tileański Strzelec z Quick Shotem w jednej turze zastrzelił Szczuroogra). W efekcie końcowym do muru szczury dotarły już przetrzebione i w zasadzie nie zdołały go sforsować (jeżeli nie liczyć eshińskiego magika, który wleciał na mur oraz trzech verminkinów, którzy kładką prawie dotarli na mur, ale zatrzymali się na kontrszarży zabójcy trolii i flagellanta). Co tu dużo pisać, zanim dzieci Rogatego Szczura na poważnie zdążyły zagrozić twierdzy, podwinęły ogony i wzięły nogi za pas.

Dużo trudniejszym przeciwnikiem okazali się Opętani, którzy praktycznie bez strat podeszli pod mury, znaleźli w nich słaby punkt, który wykorzystali do zrobienia wyłomu, a ponadto zaczęli wspinać się na blanki kiej małpoludy z Krain Południa. Pierwsze szeregi Opętanych w zasadzie zmiotły pierwszą linię obrońców (padł m.in. dowódca krasnoludów), dalej jednak nie poszło im już tak gładko, zwłaszcza że z pozostałych części fortyfikacji nadbiegały już posiłki, a ponadto atakujący nadal pozostawali pod śmiercionośnym ostrzałem. Walka była iście epicka i trup ścielił się gęsto po obydwu stronach (w którymś momencie dowódca Ostlandu zaczął już rozważać ucieczkę), jednakże obrońcy systematycznie zyskiwali przewagę, by w końcu ostatecznie przegonić przeciwnika.

Jak już wyżej napisałem, wygląda na to, że "oblężenie" to dobry wybór, zarówno na luźne mordheimowo-mulitplayerowe spotkanie, jak i na scenariusz w kampanii (choć tutaj raczej byłby dobry jako jeden z ostatnich), przy czym na przyszłość warto by uradzić, jak go ulepszyć i zbalansować szanse stron.

Raz jeszcze dziękuję: Staśkowi za zorganizowanie spotkania i wszystkim przybyłym za świetną zabawę w miłym gronie Smile !


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Mordheim inna di Yard vol.II
Posted: Sb May 04, 2013 04:22 PM
Reply with quote

Kilka moich przemyśleń:
1. Atakujący powinni mieć więcej punktów - od 1/3 do 1/2 więcej niż obrońcy. Jeżeli ktoś się obawia, że rzuci się na niego niepowstrzymana horda, dodatkowe punkty można przeznaczyć wyłącznie na sprzęt oblężniczy, czyli beczki z prochem, drabiny, taczki, wozy (tak żeby można było w miarę szybko to dowieźć, bo popylanie 4" z beczką/drabiną to jakaś kpina).
2. Zakładając, że atakujący rzeczywiście zakupią niezbędny sprzęt, w strefie 12" przed murami nie powinno być żadnej osłony, tylko pusta przestrzeń. Dzięki temu obrońcy będą mogli strzelać do woli w atakujących, gdy ci będą próbowali zniszczyć bramę.
3. Według scenariusza T bramy wynosi 8, Spokojnie można zmniejszyć go do 7 - S3 nic nie zrobi, S4 i 5 (czyli ludzie z bronią dwuręczną lub halabardą albo rozwinięciem do S) ranią na 6+, natomiast beczki z prochem i najwięksi siłacze w bandzie ranią na 5+.

Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Mordheim inna di Yard vol.II
Posted: Sb May 04, 2013 05:39 PM
Reply with quote

Dzięki wszystkim za odwiedziny i miłe spotkanie. Multiple-siege okazał się naprawdę zacnym scenariuszem a wykonane prze zemnie mury zdały egzamin grywalności.

strzelanie moim Łowcom wychodziło dość słabo. Udało im sie zdjąć jakieś woundy i wywracać przeciwników. Natomiast dużo lepiej radził sobie elf ranger. Gdy possessdzi i jeden mutas wdarli się na mury w pierwszej kolejnosci zmietli moich dwóch WH. Kapłan o włos wywinął się spod macki. Przy wyłomie w murze najlepiej radził sobie w tłoku walczących warhound "Herman" który zagryzł trzech kultystów

Scenariusz faktycznie należałoby stuiningować. Propozycje M.T są całkiem trafne - przetestujcie je pzry okazji rogrywek Btb


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim inna di Yard vol.II
Posted: Sb May 04, 2013 08:53 PM
Reply with quote

Akurat oblężenie w trakcie kampanii BTB (o ile faktycznie w ten scenariusz zagramy) to nieco inna para kaloszy - bandy bardzo mocne i wielce doświadczone, a do tego jednoznaczne zasady, kto atakuje, a kto broni, bez obliczania wartości punktowych.

Natomiast propozycje M.T. (i zapewne parę innych) pewnikiem przetestujemy przy okazji kolejnego oblężeniowego "one - offa" Smile . Szczególnie podoba mi się opcja dodatkowych punktów wyłącznie na zakup sprzętu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Mordheim inna di Yard vol.II
Posted: Śr May 08, 2013 04:23 PM
Reply with quote

Troche_fot_autorstwa_Haka


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim inna di Yard vol.II
Posted: Cz May 09, 2013 04:32 PM
Reply with quote

Dzięki Staśku, że wysegregowałeś najlepsze fotki z tych, które udało mi się pstryknąć telefonem (niestety aparat mi padł na początku spotkania) Smile !


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 5971 Mordheim Cover full-si...
 Pn list 06, 2016 12:04 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Dodatki [Mordheim] Karty czarów Mordheim 0 dave8 2383 Karty czarów Mordheim
 Cz paźdź 29, 2020 11:05 AM 
dave8 View latest post
No new posts Wydarzenia Oldhammer weekend we wrześniu - może Mordheim przynieść? 3 nahar 6401
 Wt lip 02, 2019 10:18 AM 
Dwalthrim View latest post
No new posts Handel & Rozboje [K] Mordheim - podstawka i warbandy 5 skolo 6032 [K] Mordheim - podstaw...
 Pt stycz 05, 2018 11:07 AM 
adrenalbooster View latest post
No new posts Wydarzenia Mordheim w SDKu? 2 Telchar 4451 Mordheim w SDKu?
 Śr grud 27, 2017 11:11 AM 
Telchar View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 24
_BBOT: 0
Razem: 24
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy