Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Śr lip 31, 2013 08:49 AM
Reply with quote

Ja nie mogę zaliczyć wczorajszego spotkania do udanych, ale to nie wina przemiłych moich kompanów rozgrywki. Nie dość że praca się o mnie upomniała (po 30 dniach projektu mam go już serdecznie dość) to jeszcze straciłem mojego największego wymiatacza. Generalnie jedyna rozsądna decyzja to restart bandy.

I teraz pytanie na jakich zasadach mam to zrobić?

A i przepraszam moich towarzyszy za przerwy w grze i mój zły humor, oba były spowodowane pracą i mam nadzieję że w przyszłości będzie nam się grać milej.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Śr lip 31, 2013 11:27 AM
Reply with quote

U nas była przemiła i bardzo długa rozgrywka, obfitująca we wszelkie mordheimowe smaczki Wink Jak zwykle z Wacławem rzucaliśmy random happenings, które wypadły w pierwszej turze - dwóch wściekłych flagellantów. Ale nie oni byli problemem, a także nie harpie strzegące skarbu, a pluton egzekucyjny rozwiniętych krasnali po drugiej stronie stołu. Przyznam, że ich nie doceniłam, co przyczyniło się do zejścia 9 moich modeli ze stołu. Tyleż samo ja również zdjęłam, ale nie tak szybko i nie bez problemów. Krasnoludy poza strzelaniem miały jeszcze jedną wadę - były zapuszkowane po uszy, a moja banda miała co najwyżej lekkie zbroje lub utwardzone skóry (a i to miało niewielu). Strasznie upierdliwa sprawa.

Były skoki krasnoludami przez rozpadlinę i zdawanie inicjatywy na jedynce, były też upadki z wysokości, jeden mój strzelec nawet zszedł z tego powodu. Były rykoszety w dużej liczbie, także z garłaczy, które nawet coś zrobiły. Zeszły oba ogry i połowa moich bohaterów (na szczęście mam sześciu).

Ostatecznie skończyło się zdawaniem routów po obu stronach, co nie było takie łatwe, bo Ld wysokie. Szef z warhornem i rabbit footem dał radę dwa razy przerzucić niezdany test, a gdy zszedł, zdawał za niego pijak z Ld10. U Wacława też byli strzelcy z Ld10, więc tak sobie rzucaliśmy co chwila, krasnoludy szły powoli do moich schowanych za murem bohaterów, było niewesoło. Ostatecznie uciekły, ale to była kwestia czasu, a nie zdałabym routa Wink Mój kapitan dostał strzała w oko i ma -1BS, ale poza tym żyją wszyscy. Niedawno awansowany pijak dostał nawet survive against the odds Wink

Bardzo emocjonująca rozgrywka, choć nie powiem, trwało to długo... wszyscy pokończyli multiplayery, a my nadal turlaliśmy kostkami...
Dzięki wielkie za grę i spotkanie, do zobaczenia za tydzień!


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Śr lip 31, 2013 11:49 AM
Reply with quote

Do najsympatyczniejszych akcji naszego spotkania zaliczył bym:

Wyrzucenie zdarzenia losowego już w pierwszym żucie kostką.
Pomyślne przeskoczenie dziury/rozpadliny przez dwa krasnale. Mała rzecz ale przy I=2 sukces naprawdę cieszy.
Przeżycie wystrzału garłacza, zszedł tylko jeden krasnal.
Zdjęcie z pola walki dwóch Ogrów.
Zdjęcie przez Kapitana, jednym ciosem z pałki, szarżującego krasnoludzkiego Troll Slayera. Widać nie taki krasnal straszny jak go malują.

Dziękuję za szalenie sympatyczną walkę i masę emocji jej towarzyszących.
Do kolejnego spotkania!

Back to top
View user's profile
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Śr lip 31, 2013 11:54 AM
Reply with quote

Ano właśnie, zapomniałam - to była najlepsza akcja mojego kapitana z lightning reflexes - walnął pierwszy w szarżującego slayera i zdjął go krytykiem z pałki 6 Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Śr lip 31, 2013 01:27 PM
Reply with quote

Ufff.. już sie bałem że u P.Ryby w rozpisce mało fluffowe kraśki z pałami zamiast młotów ganiają Wink .

Dochodze do wniosku, iż nawet po tych dodatkowych bonusach bandy które dopiero co dołączyły mają raczej znikome szanse żeby sprostać tak d*#%$@*&m bandom które są w grze od samego początku czyli Kislev, Ostland i Dwarfy. Proponowałbym wyznaczyć deadline wakacyjnej-kampanii i jakiś mega hc scenariusz na ostatnie spotkanie sierpnia. Co wy na to?


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Śr lip 31, 2013 03:49 PM
Reply with quote

Drzewo? Wink

Mnie nie będzie i tak na 1-2 spotkaniach, bo wyjeżdżam (częściowo także z Tomkiem) w drugiej połowie sierpnia. Nie wiem, czy załapię się na ostatnie spotkanie, ale wydaje mi się, że i tak od września warto zacząć BtB.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Śr lip 31, 2013 03:55 PM
Reply with quote

Co z kluczem jak was nie będzie? Ktoś jeszcze oprócz Tomka i Telchara ma upoważnienie?

Mnie niestety nie będzie na najbliższym spotkaniu Neutral


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Śr lip 31, 2013 05:44 PM
Reply with quote

Na samym wstępie zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć z wczorajszego spotkania (fotki wykonane przeze mnie i Pana Rybę): debowatarcza.vot.pl/sp...om-kultury

Dwalthrim wrote:
Naszego multipla można opisać krótko - Kislev Tomka sprawił nam tęgie lanie. Poziom hardcoru tej bandy zaczyna ją kierować w stronę zachodniej bramy miasta i potwornego dębu który jej strzeże. Twisted Evil

Hje, hje, trafna uwaga Wink . Faktycznie, moja obecna banda Kislevu powoli wchodzi do panteonu najbardziej wykoksanych band, jakimi miałem okazję grać. Jeszcze troszkę i mocarny, ale nieawansujący misiek zostanie zdeklasowany przez resztę bandy - głównie doświadczonych bohaterów (zwłaszcza młodzików) jako słabowity cherlak Wink .

Żeby było ciekawiej, rozwój bandy podążył w takim kierunku, że poza - co dla Kislevu oczywiste - konkretną mocą w walce wręcz, może się ona również poszczycić znakomitymi strzelcami. Właściwie wszystkie modele poza miśkiem mają jakąś broń strzelecką: głównie łuki, strzelby i pistolety, a ponadto trzy postaci mają 5 BS, a cała reszta 4. Do tego pełen wachlarz umiejętności strzeleckich. Dzięki tak rozbudowanym możliwościom ostrzału mam możliwość poważnie osłabić przeciwnika na dystans, zanim dojdzie do walki wręcz.

Od kolejnej bitwy będzie jeszcze ciekawiej, gdyż znalazłem w trakcie eksploracji Strzelbę Hochlandzką, którą zamierzam wręczyć dowódcy bandy. Z jego umiejętnościami strzeleckimi będzie to oznaczało strzelanie na cały stół na 1+/2+! Twisted Evil Tylko umiejętność Hunter by się do kompletu przydała.

Dwalthrim wrote:
Gra owocowała w kilka zaskakujących zwrotów akcji, ale to może już Hak napisze.
Z bitwy można napisać dłuższy raport, ale ograniczę się do krótkiego opisu i wskazania ciekawszych momentów...

W bitwach trzech graczy w trybie "każdy na każdego" z reguły jest tak, że najpierw dwie bandy tłuką trzecią, a potem ewentualnie robią dogrywkę między sobą. W trakcie naszej bitwy dość szybko okazało się, że mój Kislev jest właśnie tą bandą, na którą zmierzają pozostałe...

Jednakże równie szybko okazało się, że mogę całkiem sporo na to zaradzić.

Łowców Czarownic Dwalthrima skutecznie zatrzymał dość silny ostrzał z broni strzeleckiej, prowadzony z umieszczonej nad poziomem pola bitwy długiej kładki, stosunkowo trudno dostępnej dla przeciwnika. Padły trupy, sporo wojaków się poprzewracało. Najbliżej dostał się ogr, który - i tutaj opiszę jedną z najbardziej epickich akcji tej bitwy - padł trafiony w serce przez Kislevicką Rangerkę (po raz pierwszy widziałem specjalną jej zasadę, tj. Heart Strike w akcji - swoją drogą, ogr fluffowo po bitwie również padł permanentnie, co dodatkowo świadczy o skuteczności strzału). Pojedyncze pozostałe modele, które dostały się w pobliże strzelców, naraziły się na szarże (a taki awansowany strzelec z trzema atakami z halabardy przyłożyć potrafi, że hej!) i również dość szybko zostały wyeliminowane z gry.

Bardziej niebezpiecznie prezentowała się sytuacja na drugim skrzydle moich sił, do których dość szybko dotarła banda Opętanych. Ustrzelić udało się jedynie pojedyncze modele i w efekcie natarły na mnie przeważające siły wroga. Kilku kultystów udało mi się pokonać, ale z mocniejszymi postaciami, takimi jak Opętani, czy Zwierzoludzie, było już zdecydowanie trudniej (Misiek i jego treser przez kilka dobrych rund nie byli nawet w stanie drasnąć jednego z Opętanych). Gdyby nie to, że banda Talara zdecydowała w którymś momencie brać nogi zapas, mogłoby nie być zbyt ciekawie dla mojej bandy.

Po pokonaniu Chaośników było już z górki. Łowcy Dwalthrima, nieco już przetrzebieni, wahali się już, czy zostać, czy uciekać i w zasadzie po pierwszej turze walk z moimi głównymi siłami - zwolnionymi już z walki z Opętanymi - również w pośpiechu opuścili pole bitwy.

W telegraficznym skrócie to by było chyba na tyle - bitwa była wielce dynamiczna i emocjonująca, a przede wszystkim przebiegła w bardzo miłej i wesołej atmosferze. Mam nadzieję, że łomot sprawiony przez mój Kislev mimo wszystko nie pozbawił na dobre wysokich morale moich przeciwników Wink . Jedyne czego w naszej bitwie żałuję, to braku bardziej finezyjnego scenariusza, jakiś zdarzeń losowych i tego typu dodatkowych zasad, ale fakt faktem, że ich wprowadzanie do gry w multiplayerach czasem potrafi wydłużyć rozgrywkę ponad miarę.

Dwalthrim wrote:
Dochodze do wniosku, iż nawet po tych dodatkowych bonusach bandy które dopiero co dołączyły mają raczej znikome szanse żeby sprostać tak d*#%$@*&m bandom które są w grze od samego początku czyli Kislev, Ostland i Dwarfy. Proponowałbym wyznaczyć deadline wakacyjnej-kampanii i jakiś mega hc scenariusz na ostatnie spotkanie sierpnia. Co wy na to?
Obawiam się, że bonusy były po prostu nie wystarczające, zwłaszcza pod względem doliczonego doświadczenia. Trzeba by pomyśleć o jakiś konkretnych zasadach określających algorytm przyznawania dodatkowego doświadczenia i kasy dla dołączających do gry graczy Mysli .

Co do deadline'u, takie było właśnie założenie, by pociągnąć tę kampanię z grubsza do końca wakacji. 27 sierpnia, względnie 2 września wydają się dobrymi terminami do jej zakończenia i rozegrania ostatecznej rozpierduchy, np. z drzewkiem. Pytanie, co później: czy zaczynamy od razu kampanię BTB, która zapewne swoje potrwa, czy robimy jeszcze coś typowo mordheimowego, np. "Thy soul to keep", czy tę kampanię z nieumarłymi, wyszperaną z otchłani Internetu. To już jednak temat na odrębną dyskusję.

Dwalthrim wrote:
Co z kluczem jak was nie będzie? Ktoś jeszcze oprócz Tomka i Telchara ma upoważnienie?
Ja sam powinienem jednak być w tym terminie (tj. 20 sierpnia) w Warszawie, więc nie powinno być problemu z kluczem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Cz sierp 01, 2013 05:39 AM
Reply with quote

Gdyby zrobić którąś z wymienionych kampani byłby czas na dopieszczenie band do BTB.


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Cz sierp 01, 2013 07:08 AM
Reply with quote

Spoko, jak trzeba będzie to przyjdę żeby wam otworzyć.

Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Cz sierp 01, 2013 09:32 AM
Reply with quote

Gdyby zrobić jakąś kampanie przed BTB będę miał czas na skończenie drzewek.

Narazie wszystko wskazuje że będę mógł to zrobić dopiero po 20.08

Acha i Tomek jakbyś zrobił te formy z drzewka Staśka to super

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Cz sierp 01, 2013 06:07 PM
Reply with quote

Osobiście również byłbym za tym, by nieco opóźnić rozpoczęcie kampanii BTB (tj. rozpoczynać ją najwcześniej po październikowym turnieju), a przedtem albo rozegrać którąś ze wspomnianych kampanii, albo np. potestować trochę scenariusze turniejowe Wink .

Staś wrote:
Acha i Tomek jakbyś zrobił te formy z drzewka Staśka to super
Generalnie planuję je zrobić, ale sprawa jest nieco bardziej złożona - szersze info na forum mazowieckim Wink .


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pt sierp 02, 2013 06:48 AM
Reply with quote

Jestem jak najbardziej za przetestowaniem scenariuszy turniejowych. Poza tym może zanim rozpoczniemy kampanię BTB udałoby się coś ruszyć z "projektem rzeka" Smile


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pt sierp 02, 2013 07:34 AM
Reply with quote

Niemożliwe! Ostatni raz testowaliśmy scenariusze turniejowe... 6 lat temu przed Polconem Razz Oczywiście jestem za. Jak już "się napiszą" Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Wakacyjna kampania Mordheim w SDK
Posted: Pn sierp 04, 2013 07:12 PM
Reply with quote

Standardowo: kto będzie we wtorek, kogo nie będzie Smile ?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 5979 Mordheim Cover full-si...
 Pn list 06, 2016 12:04 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Dodatki [Mordheim] Karty czarów Mordheim 0 dave8 2393 Karty czarów Mordheim
 Cz paźdź 29, 2020 11:05 AM 
dave8 View latest post
No new posts Raporty bitewne Kampania Wschodnia 11 verdome 11347 Re: Kampania Wschodnia
 Śr sierp 28, 2019 06:45 PM 
verdome View latest post
No new posts Wydarzenia Oldhammer weekend we wrześniu - może Mordheim przynieść? 3 nahar 6412
 Wt lip 02, 2019 10:18 AM 
Dwalthrim View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Świdnik koło Lublina, Lubelskie 4 verdome 7718 Kampania, Świdnik ko...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 32
_BBOT: 0
Razem: 32
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy