Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 6 7 8 ... 31 32 33
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb wrz 15, 2012 11:08 AM
Reply with quote

Zacząłem prace nad kolejną edycją podręcznika do Warheim FS.
Z dotychczasowymi zmianami, a na pewno z większością, można zapoznać się w erracie (Online|Download).

Poza tym obecnie pracuję na kompaniami Nieumarłych dowodzonych przez Wampirzych Książąt, które zostaną wzbogacone o dwie alternatywne jednostki.

Pierwszą z nich jest Ścierwowóz, jako alternatywna dla Czarnej Karocy. Zasady specjalne, którym Ścierwowóz podlega w Warheim FS można przeczytać na BLOGU.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb wrz 15, 2012 05:22 PM
Reply with quote

Kolejną nowością w szeregach Nieumarłych do Warheim FS jest pojawienie się alternatywnej jednostki, żywego, dużego celu - Graveira.

STĄD można pobrać aktualną wersję zasad dla Nieumarłych kompanii, TUTAJ zaś można przejrzeć zasady online. Zaś na BLOGU można przeczytać więcej o samym Graveirze.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr wrz 26, 2012 08:01 PM
Reply with quote

Jak szanowne państwo-draństwo zapewne, wie powoli przygotowuję kolejną edycję podręcznika do Warheim FS.

Dziś pracowałem nad kompaniami Szczuroludzi. Dodałem Skavenom dostęp do Machin i wzbogaciłem drużyny o Łowców Niewolników.

Zainteresowanych zapraszam do lektury odświeżonych drużyn Szczuroludzi.

Plik w formacie *.pdf można pobrać STĄD lub przeczytać ONLINE.

Komentarze, uwagi, pomysły mile widziane.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr wrz 26, 2012 09:04 PM
Reply with quote

Dlaczego ich rydwan jest rydwanem chaosu - przynajmniej z nazwy?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr wrz 26, 2012 09:16 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Dlaczego ich rydwan jest rydwanem chaosu - przynajmniej z nazwy?
Bo został skopiowany z Grasantów Chaosu Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt paźdź 02, 2012 10:18 AM
Reply with quote

Nie chciałbym wyjść na zrzędę, ale lubiłem skavenów bez łapaczy niewolników - to bardziej różnicowało bandy szczurów między sobą. Np. w Pestilensie wszyscy bohaterowie mieli T4 - chciałeś grać schabami, brałeś Pestilens (a jak im Żw rosła!). Teraz nie ma kim blokować - bo kadzielnikami raczej kontrujesz, a nikt kapitana pod szarżę nie podłoży. W Eshin fajnie było mieć trzech czarnoszczurów na halabardach, bo to był fajny power ofensywny - taki pazur bandy. To samo w Mors. Skryrye i Foxem Moulderem nie grałem, więc się nie znam.
Konkluzja jest taka, że bandy Skavenów w starym kształcie fajnie działały i dość mocno się różniły - i nie wiem, czy jest sens bardzo to zmieniać. Dodanie poganicza jakoś do góry nogami bandy nie wywraca, ale trochę je do siebie zbliża. Ujednolica jakby. Narzuca jakiś sposób grania.

Z drugiej strony z takim łapaczem też pewnie fajne rzeczy można robić. I też szkoda by wywalać fajną alternatywę do kosza.

Ponieważ jestem zwolennikiem zwiększania ilości opcji, sugeruję by zrobić podobnie jak jest z magiem i kapłanem w bandach ludzkich. Tzn. łapacza jako opcjonalnego - albo masz trzy czarnoszczury albo dwa czarnoszczury i jednego łowcę (i analogicznie z resztą band). Wilk syty, owca cała i mnich zarazy co go pomalowałem dziś w nocy (zdjęcia wkrótce - jeszcze 4 figsy i skończę bandę) nie będzie grzał szybki w gablotce.
Dobrze mieć opcje.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt paźdź 02, 2012 10:37 AM
Reply with quote

Dzięki Drachu za komentarz.

Łowcę niewolników wprowadziłem do kompanii Skavenów z dwóch powodów.
Pierwszym było to, że bodajże wszystkie drużyny w szeregach których służą Niewolnicy posiadają bohatera, który w ten czy inny sposób ich pozyskuje.
Drugim były głosy graczy, którzy narzekali właśnie na brak takich bohaterów w kompaniach Skavenów, które przecież to są ostoją Niewolnictwa w Starym (i nie tylko) Świecie.
Stąd też zastąpiłem wybranych bohaterów Łowcami niewolników.

Moim zdanie kompanie wciąż pozostają zróżnicowane, a dodanie wszystkim drużynom dostępu do Niewolników i Łowców niewolników oddaje hordowy klimat Szczuroludzi.

Łowcy niewolników zostali też maksymalnie dopasowani do kompanii w której służą (zobacz poniżej). A Mnicha Zarazy wystarczy wyposażyć w łapacz i będzie świetnie nadawał się na Łowcę Niewolników.

Przy okazji jeszcze jedno małe sprostowanie, bo teraz zauważyłem, że nie wszystkie charakterystyki poprawiłem. I tak Łowca niewolników w klanie Eshin: ma Sz 6, w innych Sz 5. W klanie Pestilens Wt 4, w pozostałych 3.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt paźdź 02, 2012 10:49 AM
Reply with quote

A, to co innego. Tak to spoko Wink

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz sierp 15, 2013 05:41 PM
Reply with quote

W przerwie pomiędzy pisaniem wprowadzenia do Warheim FS postanowiłem w końcu odpowiedzieć na prośby graczy dowodzących kompaniami Piratów z Sartosy i Piechoty Morskiej z Marienburga.

Zgodnie z sugestiami graczy wprowadziłem postać Kapłana Mannana, który będzie stanowił alternatywę dla Czarownika.

Zasady Kapłana Mannana oraz Modlitwy do Pana Mórz można ściągnąć STĄD lub przeczytać ONLINE.



_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Quintus
Przytomny
Przytomny

Quintus

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 85
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt sierp 16, 2013 07:49 PM
Reply with quote

A kiedy można liczyć że zajmiesz się stworzeniem drużyny krasi chaosu?


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt sierp 16, 2013 10:09 PM
Reply with quote

Quintus wrote:
A kiedy można liczyć że zajmiesz się stworzeniem drużyny krasi chaosu?

Jak tylko dostane fluff w jezyku polskim. Gdyby ktos chcial przetlumaczyc to chetnie podesle materialy.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb sierp 17, 2013 06:15 PM
Reply with quote

Dawi Zahar nie istnieją, to kłamstwo rozpowszechniane prze wrogie brodatej rasie siły skaveńskie Razz

Back to top
View user's profile AIM Address
Quintus
Przytomny
Przytomny

Quintus

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 85
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb sierp 17, 2013 08:19 PM
Reply with quote

Podeślij, 1983arek @ gmail.com . Może coś załatwię; )


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Balans
Posted: Śr wrz 25, 2013 07:28 PM
Reply with quote

Wydaje mi się że problem masz raczej ze współgraczem niż z systemem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Balans
Posted: Cz wrz 26, 2013 06:55 AM
Reply with quote

Nikt nie lubi krytyki swojego "dziecka" więc nie dziwię się, że stawiasz taką tezę, a nie inną. Zgodziłbym się z tobą gdybym grał jedną bandą i przegrywał tylko nią. Ale to nie jest jedna banda tylko kilka. I nie tylko ja mam z tym problem ale również pozostali gracze, a każdy z nas gra zdecydowanie inaczej. Oczywiście należy jeszcze wziąć pod uwagę, że jest to gra gdzie poza umiejętnościami strategicznymi/taktycznymi pierwsze skrzypce odgrywa szczęście w rzutach kośćmi i jeżeli z tego punktu widzenia na to popatrzymy to my mamy pecha, a nasz kumpel nie. Pisałem Ci kiedyś co mi nie pasuje w tej bandzie, a ty zrobisz co zechcesz z moimi uwagami.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 6 7 8 ... 31 32 33
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20463 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 61412 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5711 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 80830 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 4170 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 07:54 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 39
_BBOT: 0
Razem: 39
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy