Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Podręcznik...
[Warsztat] Podręcznik...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2 3 4 5 6 7
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Śr list 09, 2011 04:27 PM
Reply with quote

W związku, ze zbliżającą się premierą kolejnej edycji podręcznika do Warheim Fantasy Skirmish zwracam się do państwa-draństwa z prośbą.

Poniżej znajduje się odnośnik do czarno-białej wersji beta podręcznika. Zadaniem państwa-draństwa jest przejrzenie pdf-a celem odnalezienia błędów, które mogły mi umknąć, a w szczególności:
- czy wszystkie kompanie posiadają swoje tabele uzbrojenia (bo te czasem znikają)
- czy czcionki nagłówków są widoczne (niektóre w czasie konwersji na pdf zamieniają się w "krzaczki".


Oczywiście będę także wdzięczny za wszelkie komentarze, sugestie i rady. Oraz wszelkie inne błędy jakie państwo-draństwo znajdzie.

Przejrzałem pdf-a kilkukrotnie ale z pewnością nie wszystko udało mi się wychwycić.


_________________

Last edited by quidamcorvus on Cz sierp 06, 2015 09:08 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Podręcznik, wersja beta...
Posted: Sb list 12, 2011 11:19 AM
Reply with quote

Okej, ja posiedziałem trochę nad podręcznikiem i wygląda to ok. Tylko zmian nie wyłapuję. Oki - dwie nowe bandy (umarlaki i dzikuny orkuny), furia, trochę inny dobór modeli (jak choćby Widma lub Wiedźmy) no i rewelator (swoją drogą fajny skill przy dłuższych kampaniach). Żeby wyłapać więcej musiałbym porównywać strona po stronie.

Masz jakąś listę zmian? Żebym niepostrzeżenie nie grał po staremu?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Podręcznik, wersja beta...
Posted: Sb list 12, 2011 03:10 PM
Reply with quote

drachu wrote:
Masz jakąś listę zmian? Żebym niepostrzeżenie nie grał po staremu?

Zmiany starałem się na bieżąco wrzucać do wątku z erratą. Choć pewnie część znajduje się w wątku dyskusja ogólna.

Przy każdej edycji zamierzam robić takie listy, ale niestety rzadko mi to wychodzi Razz


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Podręcznik, wersja beta...
Posted: Śr list 16, 2011 05:03 PM
Reply with quote

Poniżej prezentuję kolejną wersję beta podręcznika, którą państwo-draństwo mogą pobrać na swoje dyski.

Premiera kolejnej edycji zbliża się coraz bardziej, dlatego raz jeszcze proszę o przejrzenie podręcznika i przesłanie wszelkich uwag TUTAJ lub na email.

Dzięki informacjom, które otrzymałem po ostatniej publikacji podręcznika udało mi się poprawić kilka błędów. Tym bardziej przydadzą się wszelkie informacje od każdego z was.

Życzę miłej lektury i zapraszam do komentowania!

DOwNLoaD|ONLinE


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Sb paźdź 05, 2013 07:36 PM
Reply with quote

Jako, że prace nad kolejną edycją podręcznika do Warheim FS zbliżają się do końca zwracam się do szanownego państwa-draństwa z pewną propozycją współpracy.

Mianowicie, podobnie jak miało to miejsce w przypadku poprzednich edycji, poszukuję osób które przejrzałyby wstępną wersję podręcznika i podzieliły się swoimi uwagami. Dotyczącymi składu, podziału na rozdziały, błędami które dostrzegliście, nieścisłościami które zauważyliście, itd. Czasem, nawet przypadkowe spojrzenie świeżej osoby pozwala dostrzec błędy, które dla mnie są niewidoczne.

Część starych przeglądaczy potwierdziło już swój udział ale świeży rzut oka z pewnością nie zaszkodzi. Jeśli ktoś z państwa-draństwa jest zainteresowany to zechce wysłać emaila na adres: quidamcorvus @ poczta . fm w tytule wpisów WFS016.


_________________

Last edited by quidamcorvus on Śr list 27, 2013 02:59 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Pn paźdź 07, 2013 11:54 AM
Reply with quote

Str. 610

Quote::
Wierzchowce a poważne obrażenia:
Jeżeli model kawalerzysty zostanie Wyłączony z akcji!, wierzchowiec ginie w wyniku odniesionych obrażeń, jeśli w czasie rzutu K6 na poważne obrażenia, na kostce wypadnie wynik 1 lub 2. Wynik 3+ oznacza, że wierzchowiec nie odniósł poważnych obrażeń i może wziąć udział w najbliższej potyczce.

Nigdy się nad tym nie zastanawiałem jak to jest z modelami kawalerii, a rzutami na t.p.o. Nigdzie w rozdziale kawaleria nie jest napisane w jaki sposób ginie kawalerzysta. Nie uważasz, że lepiej byłoby zatytułować Kawalerzysta i Wierzchowiec, a poważne obrażenia? I rozwinąć temat jeżeli dobrze to rozumiem i interpretuje na np. Jeżeli model kawalerzysty zostanie Wyłączony z akcji!, to zarówno jeździec jak i wierzchowiec wykonuje rzut na tabelę poważnych obrażeń ...

Str. 612

Quote::
Potwory służące za wierzchowce:
Potwory służą czasem bohaterom za wierzchowce. Potwór i dosiadający go kawalerzysta bądź jeźdźcy traktowani są jako pojedynczy model, tak jak model kawaleryjski, choć podlegają zgoła innym zasadom. Konie, wielki wilki, dziki bojowe i inne ...

Str. 614

Quote::
Zwrot:
Manewrowanie wozem na otwartej przestrzeni to w miarę łatwe zadanie. Problem pojawia się wtedy, gdy trzeba pokonać wąskie, miejskie ulice lub zniszczone imperialne gościńce.
W trakcie wykonywania ruchu lub szarży kierujący pojazdem woźnica może bez utraty prędkości wykonać jeden zwrot zmieniając kierunek przemieszczania się wozu o kąt nie większy niż 45º. Jeżeli woźnica zdecyduje się skręcić o więcej niż 45º ale nie więcej niż 90º to dystans ruchu jaki pojazd może pokonać w trakcie rozgrywania bieżącej fazy ruchu zostaje zmniejszony o K6”.

Warto by zrobić dopisek kiedy wykonuje się ten rzut. Przed deklaracją szarży czy po?

Quote::
Obrót:
Rydwany i powozy to masywne i ciężkie machiny, których obrócenie sprawia trudności nawet doświadczonym woźnicom. Zamiast wykonywać ruch powożący pojazdem woźnica w fazie ruchu może obrócić pojazd o więcej niż 90º ale nie więcej niż 180º. Obrót należy wykonać wokół osi wyznaczonej przez środek podstawki rydwanu lub powozu.

Czy jest to wirtualny obrót? Tzn jeżeli np taki rydwan wjedzie w uliczkę w której fizycznie nie jest się w stanie obrócić to czy może to zrobić czy nie? Albo jeżeli jest ograniczony modelami własnymi lub wrogimi to czy zadaje im obrażenia?

To na razie tyle błędów/wątpliwości/pytań?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Pn paźdź 07, 2013 12:29 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Nigdy się nad tym nie zastanawiałem jak to jest z modelami kawalerii, a rzutami na t.p.o. Nigdzie w rozdziale kawaleria nie jest napisane w jaki sposób ginie kawalerzysta. Nie uważasz, że lepiej byłoby zatytułować Kawalerzysta i Wierzchowiec, a poważne obrażenia? I rozwinąć temat jeżeli dobrze to rozumiem i interpretuje na np. Jeżeli model kawalerzysty zostanie Wyłączony z akcji!, to zarówno jeździec jak i wierzchowiec wykonuje rzut na tabelę poważnych obrażeń...
Kawalerzysta to bohater lub stronnik, i ginie tak jak oni, stąd w rozdziale kawaleria, który jest rozwinięciem zasad dotyczących bohaterów i stronników jest wzmianka tylko o wierzchowcu.

Przy okazji poprawiłem akapit:
Quote::
Kawalerzyści & wierzchowce:
Termin kawaleria obejmuje jeźdźców dosiadających stworzeń wielkości konia, których wartość współczynnika ŻYWOTNOŚĆ wynosi 1. Modele takie osadzone są na tak zwanej kawaleryjskiej podstawce o wymiarach 25x50 mm. Kawaleria działa w większości w ten sam sposób, jak modele piechoty. Ponadto, model kawaleryjski jest we wszystkich aspektach traktowany jako pojedynczy model i jeżeli w trakcie rozgrywki kawalerzysta zostaje Wyłączony z akcji! także model wierzchowca uznaje się za Wyłączony z akcji!. W przypadku modeli kawaleryjskich niemal zawsze (poza wyraźnie zaznaczonymi wyjątkami) używa się współczynników CECHY PRZYWÓDCZE, WYTRZYMAŁOŚĆ i ŻYWOTNOŚĆ jeźdźca.



Pepe wrote:
Warto by zrobić dopisek kiedy wykonuje się ten rzut. Przed deklaracją szarży czy po?

Quote::
Manewrowanie wozem na otwartej przestrzeni to w miarę łatwe zadanie. Problem pojawia się wtedy, gdy trzeba pokonać wąskie, miejskie ulice lub zniszczone imperialne gościńce.
W trakcie wykonywania ruchu lub szarży kierujący pojazdem woźnica może bez utraty prędkości wykonać jeden zwrot zmieniając kierunek przemieszczania się wozu o kąt nie większy niż 45º. Jeżeli woźnica zdecyduje się skręcić o więcej niż 45º ale nie więcej niż 90º to maksymalny dystans jaki pojazd może pokonać w trakcie rozgrywania bieżącej fazy ruchu zostaje zmniejszony o K6”
Maksymalny dystans zostaje zmniejszony o K6". A więc gracz rzuca przed zadeklarowanie ewentualnej szarży i przed wykonaniem ruchu.


Pepe wrote:
Czy jest to wirtualny obrót? Tzn jeżeli np taki rydwan wjedzie w uliczkę w której fizycznie nie jest się w stanie obrócić to czy może to zrobić czy nie? Albo jeżeli jest ograniczony modelami własnymi lub wrogimi to czy zadaje im obrażenia?
To wirtualny obrót. Obracający się pojazd nie zadaje obrażeń ewentualnym modelom na swojej drodze. Wydaje mi się, że strata jednej rundy to wystarczająca cena za obrócenie pojazdu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Pn paźdź 07, 2013 12:59 PM
Reply with quote

Str. 620

Quote::
Machiny Wojenne:
... Balisty są ogromnymi kuszami, które bełtami wielkości włóczniewłóczni potrafią przebić wielu stojących w rzędzie Ludzi.

Quote::
Uciekać:
Jeżeli obsługa machiny decyduje się Uciekać! przed szarżą, szarżujący muszą zatrzymać się po osiągnięciu pozycji machiny i będą mogłymogli ją zniszczyć w czasie walki wręcz tak, jak to opisano w dalszej części rozdziału. Sama machina nie Ucieka!, ale porzucona przez obsługę zostanie automatycznie zniszczona w czasie walki wręcz.

Dodatkowo taka myśl czy jeżeli obsługa machiny jest związana walką z przeciwnikiem to czy inne wrogie modele mogą ją zaszarżować i automatycznie wza? Czy też nie, a wtedy należałoby dodać zapisek, że dopóki obsługa jest przy maszynie musi być celem szarży.

Str. 621

Balista
Quote::
Charakterystyka
Balisty wykonane są z metalu i twardego drewna. Ich charakterystyki obejmują współczynnik WT oraz ŻW, określający liczbę 'ran', które balista może otrzymać, nim zostanie zniszczone zniszczona.

Balista powtatrzalna:

Quote::
Salwa:
Zamiast zwykłego strzału, drużyna obsługi balisty powtarzalne powtarzalnej może...

Quote::
Charakterystyka
Balisty wykonane są z metalu i twardego drewna. Ich charakterystyki obejmują współczynnik WT oraz ŻW, określający liczbę 'ran', które balista może otrzymać, nim zostanie zniszczone zniszczona.

Str. 622

Quote::
Niewypał:
... Jeżeli kula wylądował wylądowała na modelu to ten i tylko ten model został trafiony w zwykły sposób, ale nie będzie dodatkowych trafień wynikających z odbicia.

Str. 624

Quote::
Strzelanie z katapulty:
Jeżeli na Kostce Artyleryjskiej wypadł NIEWYPAŁ!, to coś poszło nie tak – należy rzucić K6 i sprawdzić efekty w TABELI NIEWYPAŁU! KATAPULTY. NIEWYPAŁ! na Kostce Artyleryjskiej natychmiast przerywa strzał, niezależnie od tego, co wypadło na Kostce Rozrzutu. Jeżeli na Kostce Artyleryjskiej wypadła liczba, to oznacza ona wyrażony w calach dystans, na jaki zniosło pocisk w kierunku wyznaczonym przez strzałkę, uzyskaną na Kostce Rozrzutu. Należy przesunąć wzornik o ten dystans w kierunku wskazanym przez strzałkę. Jeżeli na Kostce Rozrzutu wypadło TRAFIENIE!, pocisk ląduje dokładnie w celu, a liczba uzyskana na Kostce Artyleryjskiej zostaje zignorowana, a oznacza jedynie, że nie uzyskano NIEWYPAŁU!. Jeżeli na Kostce Rozrzutu wypadła strzałka, to oznacza ona kierunek, w jakim pocisk został zniesiony.

Musiałem przeczytać dwa razy aby zrozumieć po co jeszcze raz jest napisane o kostce rozrzutu. IMO niepotrzebne.

Quote::
Charakterystyka
Charakterystyka katapulty obejmuje współczynnik WT oraz ŻW, określający liczbę 'ran', które katapulta może otrzymać, nim zostanie zniszczone zniszczona.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Pn paźdź 07, 2013 04:46 PM
Reply with quote

Dzięki. Poprawiłem.

Pepe wrote:
Dodatkowo taka myśl czy jeżeli obsługa machiny jest związana walką z przeciwnikiem to czy inne wrogie modele mogą ją zaszarżować i automatycznie wza? Czy też nie, a wtedy należałoby dodać zapisek, że dopóki obsługa jest przy maszynie musi być celem szarży.
Nie, automatycznie zniszczyć można tylko porzuconą machinę.

Quote::
Reakcja na szarżę:
W obliczu szarży, obsługa machiny wojennej ma prawo trzymać pozycję bądź Uciekać!, nie może natomiast stać & strzelać, gdyż machiny wojenne są zbyt powolne i trudne w obsłudze, by się to udało.
Drużyna obsługi ma natomiast prawo stać & strzelać z broni dystansowej, oczywiście jeśli takową posiada.
Ponadto, jeżeli modele należące do drużyna obsługi machiny wojennej nie Uciekają!, nie zostały Oszołomione!, Powalone na ziemię! lub Wyłączone z akcji! przeciwnik nie może atakować machiny wojennej, odzwierciedla to sytuację, w której postać skupia uwagę na realnym i bezpośrednim zagrożeniu jakie stanowią sprawni obsługanci, którzy z kolei będą starali się chronić machinę wojenną.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Pn paźdź 07, 2013 05:19 PM
Reply with quote

Str. 625

Quote::
Strzelanie z moździerza:
Jeżeli na Kostce Artyleryjskiej wypadł NIEWYPAŁ!, to coś poszło nie tak – należy rzucić K6 i sprawdzić efekty w TABELI NIEWYPAŁU! KATAPULTY. NIEWYPAŁ! na Kostce Artyleryjskiej natychmiast przerywa strzał, niezależnie od tego, co wypadło na Kostce Rozrzutu. Jeżeli na Kostce Artyleryjskiej wypadła liczba, to oznacza ona wyrażony w calach dystans, na jaki zniosło pocisk w kierunku wyznaczonym przez strzałkę, uzyskaną na Kostce Rozrzutu. Należy przesunąć wzornik o ten dystans w kierunku wskazanym przez strzałkę. Jeżeli na Kostce Rozrzutu wypadło TRAFIENIE!, pocisk ląduje dokładnie w celu, a liczba uzyskana na Kostce Artyleryjskiej zostaje zignorowana, a oznacza jedynie, że nie uzyskano NIEWYPAŁU!. Jeżeli na Kostce Rozrzutu wypadła strzałka, to oznacza ona kierunek, w jakim pocisk został zniesiony.

Tak jak w przypadku katapulty.

Str. 626

Quote::
Organki:
... Nazwa pochodzi od piszczałem piszczałek muzycznego instrumentu, które przypominają umieszczone obok siebie lufy...

Nie jestem do końca pewien co autor miał na myśli Smile

Quote::
Strzelanie z Wyrzutni rakiet:
Jeżeli na Kostce Artyleryjskiej wypadła liczba, to oznacza ona wyrażony w calach dystans, na jaki zniosło pocisk w kierunku wyznaczonym przez strzałkę, uzyskaną na Kostce Rozrzutu. Należy przesunąć wzornik o ten dystans w kierunku wskazanym przez strzałkę. Jeżeli na Kostce Rozrzutu wypadło TRAFIENIE!, pocisk ląduje dokładnie w celu, a liczba uzyskana na Kostce Artyleryjskiej zostaje zignorowana, a oznacza jedynie, że nie uzyskano NIEWYPAŁU!. Jeżeli na Kostce Rozrzutu wypadła strzałka, to oznacza ona kierunek, w jakim pocisk został zniesiony.

To samo uzasadnienie co w poprzednich przypadkach.

Poza tym w opisie charakterystyk Piekielnika i Wyrzutni rakiet napisałeś, że są to działa. Nie wiem czy są więc nie wiem czy to błąd.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Pn paźdź 07, 2013 05:24 PM
Reply with quote

Piszczałki, w sensie organy. Wink W przypadku instrumentu pisze się "od organ" czy "od organów"?

Poprawiłem. W opisie Piekielnika i Wyrzutni rakiet także.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Pn paźdź 07, 2013 05:28 PM
Reply with quote

Nie mam pojęcia jam jest umysł ścisły Razz

Btw wiedziałem, że piszczałki to organy tak tylko się drażnię Smile

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Wt paźdź 08, 2013 08:27 AM
Reply with quote

Str. 634

Quote::
Pomiot Chaosu:
... Takie nowe życie, ofiarowane lekką ręką przez Bogów Chaosu jest zawsze krótkie i bolesne. Przeznaczeniem każdego Pomiota Chaosu Pomiotu jest śmierć, czy to na polu bitwy od topora lub miecza, czy w dziczy, gdzie zostanie rozszarpany przez bestię dzikszą i bardziej zdesperowaną od niego samego, czy też w wyniku rozsadzenia na kawałki ciśnieniem dzikiej energii Chaosu, która krąży w jego umęczonym ciele.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Wt paźdź 08, 2013 09:47 AM
Reply with quote

Poprawione.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Wt paźdź 08, 2013 05:31 PM
Reply with quote

Str. 641

61 Grzybnia

Quote::
...Jeżeli odmieniec zostanie trafiony, jego ciało obroni się, wypuszczać jego ciało będzie się bronić wypuszczając duszące kłęby żywych nasion.

64 Niekontrolowane gazy

IMO opis jest niekompletny. Brakuje opisu co się dzieje z modelami przez które przejdzie chmura gazu.

Str. 642

31 Hipnotyczne spojrzenie

Czy to jest inne hipnotyczne spojrzenie od tego które ma Lahmia? Bo różni się zasięgiem. Poza tym przy okazji rozmów o Lahmi nie wiem czy nie było napisane, że nie może korzystać z tej umiejętności jeżeli jest w walce wręcz ale głowy sobie nie dam uciąć.

Str. 643

65 Szpiczastogłowy

Quote::
... Żaden hełm – oprócz Zbroi Chaosu, która dostosowuje się do wszelkiego rodzaju dziwactw – nie pasuje na mutanta,

Zbroi Chałasu Smile raczej nie zakłada się na głowę.

Str. 644

23 Długa szyja

Quote::
Tacy nieszczęśnicy muszą trzymać głowę za włosy i unosić , ilekroć zechcą rozejrzeć się dookoła.

Str. 645

54 Hipnotyczne spojrzenie

J.W.

Back to top
View user's profile

1 2 3 4 5 6 7
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, Dwie Wieże 0 quidamcorvus 7238 [Download] Podręcznik...
 Sb czerw 15, 2019 10:45 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20482 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 61550 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5712 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 80916 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 43
_BBOT: 0
Razem: 43
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy