Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Podręcznik...
[Warsztat] Podręcznik...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Wt paźdź 08, 2013 07:10 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
64 Niekontrolowane gazy

IMO opis jest niekompletny. Brakuje opisu co się dzieje z modelami przez które przejdzie chmura gazu.
Dzieje się to samo, co z modelami trafionymi. Nie widzę potrzeby dublowania wpisu.
Quote::
Trafione modele muszą wykonać test WT lub zostaną Oszołomione!. Wynik 1 oznacza, że ofiara niekontrolowanych gazów zostaje Powalona na ziemię!.

Pepe wrote:
Czy to jest inne hipnotyczne spojrzenie od tego które ma Lahmia? Bo różni się zasięgiem. Poza tym przy okazji rozmów o Lahmi nie wiem czy nie było napisane, że nie może korzystać z tej umiejętności jeżeli jest w walce wręcz ale głowy sobie nie dam uciąć.
Różni się zasięgiem. Lahmia ma 6", mutanci 8" a Carstein 12".
Co do walki wręcz to dodałem zapis:
Quote::
Jeżeli odmieniec nie jest związany walką wręcz może użyć hipnotycznego spojrzenia w fazie strzelania i obrać za cel dowolny niezwiązany walką model przeciwnika pozostający w polu widzenia, w odległości do 8".


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Śr paźdź 09, 2013 11:59 AM
Reply with quote

Str. 448

Lokacje:

Quote::
Jednak, niektóre lokacje to plugawe miejsca, zrodzony zrodzone ze spaczonej woli Mrocznych Bogów ...

Str. 449

Kanały

Quote::
Bohater może nawet, jeśli gracz sobie tego życzy, przerwać walkę, w której brał udział, ale w takim wypadku nie będzie mógł szarżować.

Nie bardzo to sobie mogę wyobrazić chyba, że walka odbywa się przy/na kanale. Bo jak dobrze rozumiem karty lokacji umieszczamy na stole/w budynkach. Jeżeli model znajdzie się w odpowiedniej odległości to może korzystać z premii którą daje lokacja. W takim razie bohater mógłby przerwać walkę i zniknąć w kanale jeżeli znajduje się w jego pobliżu, a jeżeli tak to opis jest nieścisły.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Śr paźdź 09, 2013 12:51 PM
Reply with quote

Poprawiłem zapis:

Quote::
Dopóki kompania kontroluje wejście do Kanałów, jeden wybrany przez gracza model bohatera, znajdujący się w odległości do 3” od centrum lokacji, może w czasie wykonywania pozostałych ruchów zniknąć w kanałach, by na początku następnej fazy ruchu gracza pojawić się na parterze wybranego przez gracza budynku, jeżeli ruch taki prowadzi do kontaktu z wrogiem, to jest to równoznaczne z szarżą (szarża ta podlegać będzie wszystkich zasadom szarży). Bohater może nawet, jeśli gracz sobie tego życzy, przerwać walkę, w której brał udział, ale w takim wypadku nie będzie mógł szarżować.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Śr paźdź 09, 2013 01:44 PM
Reply with quote

Str. 450

Kowadło Vaula

Quote::
żadna z kompani nie sprawuje nad nim kontroli nad.

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Cz paźdź 10, 2013 09:43 AM
Reply with quote

Str. 452

Trujące trzęsawisko

Quote::
Żyjące pośród mętnej wody jadowite stworzenia uśmierciły już wielu wędrowców. Jednak ci, którzy wiedzą jak obchodzić się z jadami gadami, mogą użyć toksyn przeciwko swym wrogom.

Kamień zguby

Quote::
Przekleństwo Kamienia Zguby obejmuje wszystkie modele, które znajdują się
w odległości do 6" od głazu. Na objęte działaniem Kamienia Zguby modele,
które zostaną trafione, wykonują wykonuje się rzut na zranienie z premią +1.

IMO poprzedni zapis był niezrozumiały bo jak modele które zostały trafione mają dostać premię do zranienia? To raniący ma premię do zranienia trafionego modelu.

Jeżeli to zaaprobujesz w tej lub innej formie to zapis wypadałoby poprawić również na kartach.

Dół cmentarny

Quote::
Plugawa moc Dołu Cmentarnego obejmuje wszystkie modele, które znajdują się w odległości do 6" od mogiły. Objęte działaniem uroku modele, które nie podlegają zasadzie specjalnej ODPORNOŚĆ NA PSYCHOLOGIĘ przeprowadzając test oparty na współczynniku CP wykonują rzut 3K6 odrzucając kostkę z najniższym wynikiem. Efekt nie działa na modele podlegające zasadzie specjalnej ODPORNOŚĆ NA PSYCHOLOGIĘ. Ponadto, dopóty modele podlegające zasadzie specjalnej NIEUMARŁY znajdują się w odległości do 6" od Dołu Cmentarnego podlegają zasadzie specjalnej REGENERACJA.

Dubluje się opis – niepotrzebnie – wykreślić pierwszy lub drugi, a znaczenie opisu Dołu cmentarnego się nie zmieni.

Totem Gorka

Czy dorzut jest przed deklaracją czy też po?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Cz paźdź 10, 2013 11:19 AM
Reply with quote

Str. 494

Motłoch

Quote::
Każdy z rozgrywanych przez graczy scenariuszy posiada własny cel, którego realizacja oznacza wygranie potyczki. Jednak gracze mogą wprowadzić do rozgrywki dodatkowy element i wypełnić zadanie związane z pokonaniem motłochu, którego realizacja oznaczać będzie dodatkowe korzyści dla zwycięskiej kompanii.

Była na ten temat dyskusja i sam doszedłeś do wniosku, że kompania która wygra i rozbije tłuszcze otrzymuje korzyści z tego tytułu.

Odporność na magię

W naszej kampanii MR wynosi K3+1 i sprawdza się to bardzo dobrze. Pozostawiam do rozpatrzenia.

Ruch motłochu

Quote::
Na początku każdej rundy, przed turą pierwszego gracza modele reprezentujące tłuszczę będą poruszały się najszybciej jak to możliwe w kierunku najbliższego pozostającego w polu widzenia modelu nie należącego do motłochu. Należy zauważyć, że wystarczy aby tylko jeden z modeli motłochu widział wroga aby cała tłuszcza ruszyła w jego kierunku.

Taki dopisek odemnie. Możesz przeredagować 

Ochrona Pancerza motłochu

Quote::
Jeżeli w opisie rodzaju motłochu nie napisano inaczej, prowizoryczne opancerzenie zapewnia tłuszczy OchronąOchronę Pancerza na 5+.


Motłoch a poważne obrażenia

Quote::
… Wynik 3+ oznacza, że modele wylizał się z ran i oczekuje na los jaki zgotuje mu dowódca kompanii, która rozbiła tłuszczę i wygrała potyczkę.

Argumenty jak wyżej.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Cz paźdź 10, 2013 02:48 PM
Reply with quote

W opisie do trującego trzęsawiska nie ma błędu. "...jadami", od "jadu".


Kamień zguby.
A może tak:
Quote::
Przekleństwo Kamienia Zguby obejmuje wszystkie modele, które znajdują się w odległości do 6" od głazu. Trafienia wymierzone w modele objęte działaniem Kamienia Zguby uzyskują premię +1 do zranienia.


Totem Gorka.
Po deklaracji.


Motłoch.
Zgadza się i jest to ujęte w opisie poszczególnych rodzajów motłochu ale mogę dodać i w wymienionym przez ciebie akapicie.
Quote::
Po rozbiciu tłuszczy i wygraniu rozgrywki kompania w szeregach której...


Odporność na magię.
Pozostanę przy OnM K3.

Ruch motłochu, poprawiłem.
Quote::
Nie ma potrzeby, żeby każdy model motłochu widział modele należące do graczy – jeżeli choć jeden model tłuszczy widzi przeciwnika to w jego kierunku podąża cały motłoch.


Motłoch a poważne obrażenia
Dodałem. Choć jak napisałem na początku warunki zostały już uwzględnione w opisie rodzajów motłochu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Cz paźdź 10, 2013 05:09 PM
Reply with quote

Skoro już ma być o jadzie Smile to niech będzie "jadem" jadami to jakoś dziwnie brzmi.

Co do OnM my zrobimy sobie KR.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Cz paźdź 10, 2013 11:05 PM
Reply with quote

Niech będzie "jadem" Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Pt paźdź 11, 2013 03:36 AM
Reply with quote

Sprawdzę jak już będzie nowy RB. Razz

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Podręcznik, wersja beta...
Posted: Pt list 22, 2013 07:11 PM
Reply with quote

Wersja 016 podręcznika do Warheim FS jest już niemal gotowa, pdf z wersją BETA został wysłany do kilkunastu osób, które dzielnie wspierają mnie w pracy.

Jeśli jednak, ktoś z szanownego państwa-draństwa chciałby rzucić na podręcznik jeszcze przed premierą i podzielić się swoimi ewentualnymi uwagami dotyczącymi składu, podziału na rozdziały, błędami które dostrzegliście, nieścisłościami które zauważyliście, itd. to wyślijcie emaila na adres: quidamcorvus @ poczta . fm w tytule wpisując WFS016BETA.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Podręcznik, wersja beta...
Posted: Wt list 26, 2013 07:21 AM
Reply with quote

Widzę, że obcięciem jednego bohatera uszczęśliwiłeś tak naprawdę bandy chaośnickie, bo Ogry i Skaveny nadal mają po pięciu bohaterów.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Podręcznik, wersja beta...
Posted: Wt list 26, 2013 07:33 AM
Reply with quote

W przypadku wymienionych przez ciebie druzyn zmiany nie sa konieczne. W przypadku Zwierzoludzi byly.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Podręcznik, wersja beta...
Posted: Śr list 27, 2013 03:13 AM
Reply with quote

Przygotowałem okładkę dla zbliżającej się wersji podręcznika do Warheim FS, którą postanowiłem oznaczyć numerem 0.5, bowiem znacznie bliżej jej do ostatecznego wyglądu niż wersjom poprzednim.

Na okładce pojawi się znana szanownemu państwu-draństwu grafika wykonana przez Quintusa, na którą nałożyłem kilka filtrów. Tak, by odróżniała się od poprzednich edycji.

Okładkę w pełnym rozmiarze można zobaczyć TUTAJ.



_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Śr list 27, 2013 01:19 PM
Reply with quote

za bardzo to napaćkane. poprzednia była ok, po co zmieniać?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5 6 7
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, Dwie Wieże 0 quidamcorvus 7039 [Download] Podręcznik...
 Sb czerw 15, 2019 10:45 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20008 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 58349 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5619 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 78764 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 15
_BBOT: 0
Razem: 15
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy