Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 35 36 37 ... 44 45 46
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Shyba
Nieświadomy
Nieświadomy

Shyba

Offline

Joined: paźdź 22, 2013
Posts: 3

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 10:30 PM
Reply with quote

Quote::
Za każdym razem jak porównujesz mechanikę do rzeczywistości Slaanesh gwałci małego kiciusia. Miej litość dla kotków!
Nie mam litości, wolę psy Razz
ale to czy przy powyższym założeniu że po wywróceniu na wierzch opętany nie powinien móc nosić zbroję chaosu skoro stygmat mu na to pozwala, chyba że zasada dotycząca postaci ma wyższą rangę

Quote::
3. Umiejętności, w opisie których zaznaczono, że dotyczą tylko broni ręcznej, dotyczą tylko broni ręcznej i nie można ich stosować w połączeniu z bronią naturalną.
Jeszcze odnośnie broni ręcznej, naturalnej i skilli, rozumiem że gdy w opisie skilla występuję słowo klucz broń ręczna to nie działa przy naturalnej przykład skill Błyskawiczny blok mogę zastosować do bicza lub pistoletu do broni naturalnej nie?
a czy broń naturalna to oręże do walki wręcz chodzi mi np czy skill Urodzony wojownik tutaj ma zastosowanie i mogę go używać przy broni naturalnej

@quidamcorvus
Chciałem edytować mój wcześniejszy post ale zdążyłeś odpowiedzieć


_________________
Live free ... die well ...
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 22, 2013 10:38 PM
Reply with quote

Opętany nigdy nie może używać pancerzy, to jego zasada nadrzędna i mutacje jej nie zmieniają. Zresztą opis mutacji odnosi się do konkretnego stygmatu - co ewentualnie można, a czego nie.

Zgadza się, tam gdzie zaznaczono, że umiejętność 'współpracuje' tylko z bronią ręczną, ta sama umiejętność nie ma zastosowania do broni naturalnej.

Umiejętność 'urodzony wojownik' odnosi się do każdego broni do walki wręcz opisanej w rozdziale 'Broń używana w walce wręcz'. 'Broń naturalna' to zasada specjalna, której podlegają określone modele i nie łączy się z umiejętnością 'urodzony wojownik'.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 23, 2013 09:52 PM
Reply with quote

1.co się dzieje gdy ginie wierzchowiec najemnego ostrza? opuszcza kompanię?
2. złowrogi posąg, nawiedzony dwór... jest napisane że efekt dzieje się na koniec fazy X. na koniec KAŻDEJ takiej fazy czy tylko gracza do którego należą modele poddane działaniu efektu?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 23, 2013 09:55 PM
Reply with quote

1. Walczy dalej pieszo.
2. Na koniec każdej fazy X. Gdyby efekt działał w fazie gracza kontrolującego element tereny, byłoby to zaznaczone.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz paźdź 24, 2013 06:38 AM
Reply with quote

a można mu takiego wierzchowca odkupić? albo innego jakiegoś?

edit.
mam jeszcze pytanie odnośnie posiadanego przez drużynę ekwipunku. Jeśli dobrze rozumiem z całego sprzętu jaki drużyna posiada nieprzypisane do konkretnej postaci mogą być tylko monety tak?
cała reszta sprzętu który zgromadziła drużyna musi być jakoś niesiony przez postacie? wszystkie pozostałe po zmarłych lub miecze, tarcze, kociołki, stare skarpety.... czy możliwa jest sytuacja że ktoś może nieść na plecach albo w tobołku przedmioty których normalnie nie może używać? i nie używa ich podczas potyczki, po prostu ma je przy sobie bo ktoś ten majdan musi targać? np ghoul niosący tarczę...

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz paźdź 24, 2013 01:23 PM
Reply with quote

Nie. Najemnym ostrzom nie można kupować ekwipunku. Jedyny wyjście to zwolnienie i ponowne zatrudnienie najmity.

Nieużywany sprzęt, podobnie jak ZK i nie sprzedane Łupy można umieścić w skarbcu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Shyba
Nieświadomy
Nieświadomy

Shyba

Offline

Joined: paźdź 22, 2013
Posts: 3

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz paźdź 24, 2013 06:04 PM
Reply with quote

Małe pytanko
czy stronnik który na początku potyczki ma 1 pd i baaardzo mu się poszczęściło z takich czy owakich powodów w danej potyczce dostał 5 pdtów (nie ważne czy jest możliwość zajścia takiej sytuacji jest to odpowiedź w sumie na dwa różne pytania) czyli ma 6 pdtów i wg stronników awans ma dwa razy (przy 2 i 5 pdcie) ale pierwszy rzut okazuje się że chłopak ma talent i zostaje bohaterem to jak się dalej rzuca na awanse (nie licząc samej procedury awansu na bohatera)?
1. dalej wg tabeli stronników czyli jeszcze jeden awans przy 5
2. dalej jako bohater czyli jeszcze dwa awanse (przy 4 i 6 pdcie)
3. mix tzn przy 5 pdcie na stronnika przy 6 na bohatera (??)
4. jeszcze inaczej Smile


_________________
Live free ... die well ...
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Cz paźdź 24, 2013 06:08 PM
Reply with quote

Od momentu wylosowania 'chłopak ma talent' model awansuje tak jak bohater. Wersja 2.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb paźdź 26, 2013 03:12 PM
Reply with quote

Wampir walczy z dwoma szczurami dwie tury.Szarżuje na niego trzeci szczur z bronią drzewcową.Trafia i rani krytycznie,przesuwa się razem z wampirem o 2 cale w tył tak ,że ten nie styka się już z dwoma wcześniejszymi szczurami.Czy wampir oddając może skorzystać z nienawiści(czy jest to dla niego nowa walka)?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Sb paźdź 26, 2013 03:32 PM
Reply with quote

Nie. Ponieważ w momencie szarży Wampir już walczył dłużej niż jedną rundę.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 27, 2013 07:46 PM
Reply with quote

Balista podchodzi pod broń dystansową?Wpływają na nią jakieś umiejętności strzeleckie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Pn paźdź 27, 2013 08:46 PM
Reply with quote

Balista to machina wojenna i podlega zasadam i ewentualnym umiejetnosciom ktore dotycza machin wojennych.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 29, 2013 03:20 PM
Reply with quote

Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób działają ochrony pancerza ect.
1. Rzut na ochronę pancerza
2. Rzut na magiczną ochronę pancerza
3. Regeneracja.
4. Unik/Uskok.

Czy jest taka kolejność jak wyżej? Czy jest coś jeszcze co może ochronić model?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Wt paźdź 29, 2013 03:57 PM
Reply with quote

Ochrona magiczna (bez pancerza).

Kolejnosc wydaje sie poprawna. Dlaczego pytasz?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2.0
Posted: Śr paźdź 30, 2013 08:09 AM
Reply with quote

Taka sytuacja:
Dwa ataki płonące trafiają w model łatwopalny. Oba ranią w tym jeden krytycznie. Krytyk to dwie rany.
Pytania:
Ile ran zadał model wrogowi 4 czy 5, a może 6?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 35 36 37 ... 44 45 46
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58873 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9615 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118090 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 363746 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 349091 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 44
_BBOT: 0
Razem: 44
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy