Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Scenariusze [Warheim FS] › Chata Medyka
Chata Medyka
...czyli propozycje nowych scenariuszy.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Chata Medyka
Posted: Wt paźdź 29, 2013 10:20 AM
Reply with quote

Chata Medyka:
Gracz dowodzący kompanią, której w trakcie potyczki ponad 50% modeli zostało wyłączonych z akcji w czasie rozgrywania najbliższej potyczki może automatycznie wybrać scenariusz Chata Medyka.

Teren:
Zaleca się, aby scenariusz został rozegrany na stole o wymiarach 4’x4’. Aby określić rodzaj potyczki należy wykonać rzut K6. Wynik 1-3 oznacza, że rozgrywane będzie starcie WEWNĄTRZ MURÓW, natomiast rezultat 4+ oznacza, że rozgrywka przebiegać będzie POZA MURAMI. Na środku pola bitwy należy umieścić element terenu, który w scenariuszu Chata Medyka będzie pełnił rolę chaty Medyka.
Następnie, każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie odpowiednio elementów terenu miejskiego lub wiejskiego (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie.
Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy.
Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, póki elementy terenu wiejskiego się nie skończą. Po rozmieszczeniu elementów terenu, każdy z graczy wykonuje dwa rzuty K3+1, których suma określa ilość Zombie oraz Ghouli błąkających się wokół chaty w poszukiwaniu pożywienia.
Każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie nieumarłych (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Modele nieumarłych mogą zostać wystawione w dowolnym miejscu na powierzchni stołu w odległości nie większej niż 10” od dowolnej krawędzi chaty Medyka i maksimum 6” od innego ożywieńca.
Pożywiający się nieumarli są tak zajęci tą czynnością, że nie zwracają uwagi na modele drużynników do momentu, w którym zostaną zaatakowane lub dowolny model graczy nie znajdzie się w odległości 12” od nich. W przypadku zaistnienia jednej z powyższych sytuacji wszystkie nieumarłe istoty odrywają się od pożywienia i ruszają w kierunku najbliższego wroga.

CHARAKTERYSTYKA ZOMBIE
CHARAKTERYSTYKA GHOULI

Pogoda:
Aby określić panujące w czasie rozgrywania potyczki warunki atmosferyczne należy postąpić zgodnie z zasadami podanymi w umieszczonym na początku rozdziału paragrafie POGODA W STARYM ŚWIECIE.

Drużyny:
Każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem wybiera czy chce rozstawić swoją drużynę jako pierwszy, czy drugi. Gracz, który rozstawia swoje modele jako pierwszy może wybrać krawędź stołu na której rozpocznie potyczkę. Przeciwnik, wystawia swoje modele jako drugi na przeciwległej krawędzi stołu. Wszystkie modele należy rozstawić w strefie rozstawienia w odległości do 6” od brzegu stołu.
W scenariuszu Chata Medyka nie obowiązuje zasada specjalna ZWIADOWCA.

Rozpoczęcie potyczki:
Należy wykonać rzut K6 (przerzucając ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna potyczkę.

Cel:
Rozgrywka zostaje zakończona po upływie 8 rund lub gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia.
Kontrolę nad Chatą Medyka sprawuje ta drużyna, która na początku tury posiada więcej modeli bohaterów znajdujących się w odległości do 3” od budynku. Jeżeli w pobliżu budynku znajduje się tyle samo bohaterów z obu drużyn, żadna z kompani nie sprawuje kontroli nad Chatą Medyka.
W przypadku gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia lub po zakończeniu 8 rundy zwycięzcą zostaje gracz, który kontroluje Chatę Medyka. Jeżeli w pobliżu budynku znajduje się tyle samo bohaterów z obu drużyn, gra kończy się przegraną obu graczy.

Punkty Doświadczenia:
+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. DOWÓDCA drużyny, która osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy Wyłączony z akcji! wrogi model.

Po zakończeniu potyczki bohaterowie zwycięskiej drużyny mogą uleczyć K3+1 poważnych obrażeń. Koszt uleczenia każdego poważnego obrażenia wynosi K3+1 x10 ZK. Ponadto Medyk może się przyłączyć do zwycięskiej drużyny nawet jeżeli drużyna normalnie nie może zatrudnić Medyka.

Dodatkowo po zakończeniu potyczki zwycięska drużyna może przeszukać Chatę Medyka. Aby określić kosztowności, znalezione pośród ruin należy wykonać rzut K6 dla każdego przedmiotu wymienionego poniżej. Jeżeli uzyskany rezultat jest równy bądź większy od wymienionego w tabeli ‘wymaganego wyniku’, oznaczać to będzie, że drużyna wzbogaciła się o wymieniony przedmiot.

PRZEDMIOT WYMAGANY WYNIK
3K6 ZK Automatycznie
K3 Łupy 6+
Rubin, wart K6x15 ZK 6+
Księga Wiedzy Tajemnej 6+
Karty Tarota 5+
Grobowy korzeń 4+
Mikstura lecznicza 4+
Dar Grety 4+
Latarnia 3+
Korzeń mandragory 3+
Strzały łowcy 3+
Czosnek 2+
Kaganek 2+
Kostur 2+


Co ty na to szefie Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Chata Medyka
Posted: Wt paźdź 29, 2013 11:19 PM
Reply with quote

Zagram i odpiszę.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Chata Medyka
Posted: Cz paźdź 31, 2013 03:41 AM
Reply with quote

1. Uważam, że rzut na określenie ilości Ożywieńców wystarczy rzut K3 wykonany przez każdego z graczy.
2. Usunąłbym Ghoule i zostawił same Zombie. Poza tym w scenariuszu nie ma, albo nie zauważyłem, sposobu określenia proporcji w jakich się pojawiają. A właściwie, to może niech gracze losują i rozkładają znaczniki, z których później wygrzebie się Zombie.
3. Zmieniłbym też zasady leczenia. Bo kompania, której przynajmniej 50% modeli zostało WzA! w poprzedniej potyczce raczej nie będzie miała funduszy na leczenie. Zrobiłbym tak, żeby wygrany mógł skorzystać z zasady specjalnej regeneracja dla modeli, które zostałyby WzA! w tym scenariuszu. Ewentualnie zwycięzca znajduje protezy w które może zaopatrzyć swoje modele.
4. Jeśli chodzi o przeszukanie, to wolałbym, żeby nagrodą były na przykład K3+2 Łupy, tak jak jest to w innych scenariuszach. Bo wielu graczy skarżyło się, że zwykle losowanie kończyło się z marnym skutkiem, a zamiast radości z gry, była frustracja ze zmarnowanej szansy Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Chata Medyka
Posted: Cz paźdź 31, 2013 06:00 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
1. Uważam, że rzut na określenie ilości Ożywieńców wystarczy rzut K3 wykonany przez każdego z graczy.
2. Usunąłbym Ghoule i zostawił same Zombie. Poza tym w scenariuszu nie ma, albo nie zauważyłem, sposobu określenia proporcji w jakich się pojawiają. A właściwie, to może niech gracze losują i rozkładają znaczniki, z których później wygrzebie się Zombie.
3. Zmieniłbym też zasady leczenia. Bo kompania, której przynajmniej 50% modeli zostało WzA! w poprzedniej potyczce raczej nie będzie miała funduszy na leczenie. Zrobiłbym tak, żeby wygrany mógł skorzystać z zasady specjalnej regeneracja dla modeli, które zostałyby WzA! w tym scenariuszu. Ewentualnie zwycięzca znajduje protezy w które może zaopatrzyć swoje modele.
4. Jeśli chodzi o przeszukanie, to wolałbym, żeby nagrodą były na przykład K3+2 Łupy, tak jak jest to w innych scenariuszach. Bo wielu graczy skarżyło się, że zwykle losowanie kończyło się z marnym skutkiem, a zamiast radości z gry, była frustracja ze zmarnowanej szansy Wink

1. W opisie scenariusza ma być, że wokół chaty krążą ożywieńce które żywią się resztkami ciał/organów.
2. Pomysł godny rozważenia - przemyślę to.
3. Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Moim założeniem było zlikwidowanie poważnych obrażeń, ogólnie wymazanie z karty drużyny. A nie zdobycie regeneracji aby nie otrzymać ewentualnych które mogą być po rozegraniu tego scenariusza.
4. A mnie się podoba. Zawsze mam dużą frajdę jeżeli coś znajdę. Poza tym w ten sposób można wejść w posiadanie przedmiotów których się nie kupi bo są dorzuty do kasy i za dostępność.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Chata Medyka
Posted: Cz paźdź 31, 2013 12:32 PM
Reply with quote

3. Chcesz, żeby leczenie było płatne. Warunkiem wyboru scenariusza jest utrata 50% i więcej modeli w poprzedniej potyczce. A taka kompania w fazie eksploracji w większości przypadków będzie miała znikomy dochód, który pewnie nie wystarczy na leczenie, bo gracz będzie miał pewnie też inne ważne wydatki. Dlatego proponuję to zmienić na regeneracją w najbliższej fazie (ja by taki łaskawy i na wyleczenie poważnych obrażeń nie zezwolił Wink ), albo użycie jakiś mikstur ewentualnie wdzięczności Medyka. Bo jeśli zostawisz opłatę, to jeśli nawet graczowi uda się wygrać, raczej nie będzie miał kasy na zapłatę.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Chata Medyka
Posted: Cz paźdź 31, 2013 01:35 PM
Reply with quote

Czemu byś nie zezwolił na wyleczenie poważnych obrażeń? Można to uciąć do K3 i bez zapłaty.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Chata Medyka
Posted: Cz paźdź 31, 2013 03:28 PM
Reply with quote

Bo to duzy bonus jest. Chociaz wydaje mi sie ze wyleczenie jednego powaznego obrazenia za 'darmo' byloby OK.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Chata Medyka
Posted: Cz paźdź 31, 2013 05:46 PM
Reply with quote

Może coś przeoczyłem ,ale w podręczniku do WFS nie ma Najemnego ostrza pt. Medyk. Mogę prosić o szczegóły ?


Leczenie poważnych zranień jest ok ,ale podobnie jak quidamcorvus powinno ograniczyć się do 1/k2 osób. Ewentualnie scenariusz byłby rozgrywany po zejściu śmiertelnym/wielu ranach dowódcy bandy, w ramach szansy uchylenia się przed resetem bandy Wink


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Chata Medyka
Posted: Cz paźdź 31, 2013 06:20 PM
Reply with quote

Nie pamietam czy w wersji 15 podrecznika jest. Jesli nie ma to jego zasady znajdziesz w temacie z najemnymi ostrzami.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Chata Medyka
Posted: Cz paźdź 31, 2013 06:36 PM
Reply with quote

W sumie można by dać zapis, że rozegrać taki scenariusz można w wyniku śmierci dowódcy. I jest to możliwość jego ożywienia. Żeby nie było zbyt przegięte to ożywiony dowódca jest z podstawowym doświadczeniem. I scenariusz nazywałby się Domek Frankensteina Smile Very Happy

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Chata Medyka
Posted: Pt list 01, 2013 07:20 AM
Reply with quote

Chata Frankensteina:
Gracz dowodzący kompanią, której w trakcie potyczki zginął dowódca w czasie rozgrywania najbliższej potyczki może automatycznie wybrać scenariusz Chata Frankensteina.

Teren:
Zaleca się, aby scenariusz został rozegrany na stole o wymiarach 4’x4’. Aby określić rodzaj potyczki należy wykonać rzut K6. Wynik 1-3 oznacza, że rozgrywane będzie starcie WEWNĄTRZ MURÓW, natomiast rezultat 4+ oznacza, że rozgrywka przebiegać będzie POZA MURAMI. Na środku pola bitwy należy umieścić element terenu, który w scenariuszu Chata Medyka będzie pełnił rolę chaty Medyka.
Następnie, każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie odpowiednio elementów terenu miejskiego lub wiejskiego (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie.
Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy.
Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, póki elementy terenu wiejskiego się nie skończą. Po rozmieszczeniu elementów terenu, każdy z graczy wykonuje dwa rzuty K3+3, których suma określa ilość Zombie błąkających się wokół chaty w poszukiwaniu pożywienia.
Każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie nieumarłych (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Modele nieumarłych mogą zostać wystawione w dowolnym miejscu na powierzchni stołu w odległości nie większej niż 10” od dowolnej krawędzi chaty Medyka i maksimum 6” od innego ożywieńca.
Pożywiający się nieumarli są tak zajęci tą czynnością, że nie zwracają uwagi na modele drużynników do momentu, w którym zostaną zaatakowane lub dowolny model graczy nie znajdzie się w odległości 12” od nich. W przypadku zaistnienia jednej z powyższych sytuacji wszystkie nieumarłe istoty odrywają się od pożywienia i ruszają w kierunku najbliższego wroga.

CHARAKTERYSTYKA ZOMBIE

Pogoda:
Aby określić panujące w czasie rozgrywania potyczki warunki atmosferyczne należy postąpić zgodnie z zasadami podanymi w umieszczonym na początku rozdziału paragrafie POGODA W STARYM ŚWIECIE.

Drużyny:
Każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem wybiera czy chce rozstawić swoją drużynę jako pierwszy, czy drugi. Gracz, który rozstawia swoje modele jako pierwszy może wybrać krawędź stołu na której rozpocznie potyczkę. Przeciwnik, wystawia swoje modele jako drugi na przeciwległej krawędzi stołu. Wszystkie modele należy rozstawić w strefie rozstawienia w odległości do 6” od brzegu stołu.
W scenariuszu Chata Frankensteina nie obowiązuje zasada specjalna ZWIADOWCA.

Rozpoczęcie potyczki:
Należy wykonać rzut K6 (przerzucając ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna potyczkę.

Cel:
Rozgrywka zostaje zakończona po upływie 8 rund lub gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia.
Kontrolę nad Chatą Frankensteina sprawuje ta drużyna, która na początku tury posiada więcej modeli bohaterów znajdujących się w odległości do 3” od budynku. Jeżeli w pobliżu budynku znajduje się tyle samo bohaterów z obu drużyn, żadna z kompani nie sprawuje kontroli nad Chatą Frankensteina.
W przypadku gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia lub po zakończeniu 8 rundy zwycięzcą zostaje gracz, który kontroluje Chatę Frankensteina. Jeżeli w pobliżu budynku znajduje się tyle samo bohaterów z obu drużyn, gra kończy się przegraną obu graczy.

Punkty Doświadczenia:
+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. DOWÓDCA drużyny, która osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy Wyłączony z akcji! wrogi model.

Po zakończeniu potyczki gracz zwycięskiej drużyny może ożywić dowódcę lub uleczyć jednego bohatera z poważnego obrażenia. Ponieważ w trakcie przywracania do życia dowódcy Medyk używa różnych mikstur, ziół i bliżej nie określonego pochodzenia substancji proces ten obarczony jest dużym ryzykiem. Gracz który ożywi dowódcę musi wylosować dla niego stygmat chaosu ponadto przywrócony do życia dowódca nie posiada awansów oraz zdolności które nabył w trakcie rozgrywania poprzednich potyczek.

Dodatkowo gracz zwycięskiej drużyny może zdecydować się na przyłączenie Medyka do drużyny nawet jeżeli drużyna normalnie nie może zatrudnić Medyka lub może przeszukać Chatę Frankensteina. Aby określić kosztowności, znalezione pośród ruin należy wykonać rzut K6 dla każdego przedmiotu wymienionego poniżej. Jeżeli uzyskany rezultat jest równy bądź większy od wymienionego w tabeli ‘wymaganego wyniku’, oznaczać to będzie, że drużyna wzbogaciła się o wymieniony przedmiot.

PRZEDMIOT WYMAGANY WYNIK
3K6 ZK Automatycznie
K3 Łupy 6+
Rubin, wart K6x15 ZK 6+
Księga Wiedzy Tajemnej 6+
Karty Tarota 5+
Grobowy korzeń 4+
Mikstura lecznicza 4+
Dar Grety 4+
Latarnia 3+
Korzeń mandragory 3+
Strzały łowcy 3+
Czosnek 2+
Kaganek 2+
Kostur 2+


Co tym razem na to powiesz szefie Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Chata Medyka
Posted: Pt list 01, 2013 02:22 PM
Reply with quote

Ciekawe Twisted Evil

Ale jedną rzecz bym zmienił. Usunąłbym ten Stygmat Chaosu, bo raz że to nie ma wiele wspólnego z nekromancją, a dwa do większości drużyn nie pasuje. Zostawiłbym też doświadczenie i rozwinięcia które dowódca posiadał do tej pory. Zamiast tego niech podlega zasadzie specjalnej 'tempy' i 'przepastne trzewia'. Pierwsza to byłby ów skutek uboczny, druga oznaczała większe koszty utrzymania dowódcy w całości.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Chata Medyka
Posted: Pt list 01, 2013 07:43 PM
Reply with quote

Zgoda.

Back to top
View user's profile
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 2
_BBOT: 0
Razem: 2
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy