Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 10 11 12 ... 31 32 33
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb list 02, 2013 07:04 PM
Reply with quote

Dlaczego niewolnik ma broń improwizowaną i nie może innej używać? W innych bandach nie ma takiego obostrzenia?
No i zastanowiłbym się nad dodaniem jakiegoś stronnika jeszcze.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb list 02, 2013 07:07 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Dlaczego niewolnik ma broń improwizowaną i nie może innej używać? W innych bandach nie ma takiego obostrzenia?
Będzie w kolejnej edycji. Cena niewolników spadła do 10 zk, ale mogą walczyć tylko bronią improwizowaną.

Pepe wrote:
No i zastanowiłbym się nad dodaniem jakiegoś stronnika jeszcze.
Jakieś propozycje? Na razie mamy cztery różne rodzaje stronników. Kolejny byłby na zasadzie albo albo. Ja myślałem nad Krasnoludami na dzikach Twisted Evil jako alternatywie dla Wilczych Jeźdźców.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn list 03, 2013 10:13 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Jakieś propozycje? Na razie mamy cztery różne rodzaje stronników. Kolejny byłby na zasadzie albo albo. Ja myślałem nad Krasnoludami na dzikach Twisted Evil jako alternatywie dla Wilczych Jeźdźców.

Bez przesady Razz

Back to top
View user's profile
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn list 03, 2013 06:40 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Chetnie wprowadzil bym nosicieli tarczy do kompani Khazadow. Nawet chcialem to zrobic... Niestety kilka osob nie zwazajac na moj entuzjazm przypomnialo mi, ze:
- Na tarczy to nosi sie Krola, a nie jakiegos druzynowego Tana.
- Tan nie zmienia sie w gustowna, brodata rzezbe.
- Moze nosic pancerz. A to w polaczeniu z ochrona pancerza z palankinu byloby dosc mocne. Tym bardziej, ze prawdopodobnie ochrona palankinu zostanie zwiekszona do 5+. Ale testy jeszcze trwaja.
- No i Tan calkiem niezle walczy i nie chowa sie za ochroniarzami.

Te parę osób to pewnie zdradzieccy elfi agenci nie pamiętający ze skirmiszowe pare fiksów to nie masówka jak Młotek Smile
Tan to taki 'mały' król Wink Skoro zasłużył na tytuł Tana to nie jest byle kim i rządzi klanem, małą tarze pod dupą może mieć Wink
Odrobina pancerza w ta czy tamtą nie robi wielkiej różnicy, zawsze można uznać ze skoro się wpakował na tarze to jest takim chojrakiem że drze mordę, wyzywa każdego i macha łapkami jak głupi przez co jest widoczny jak duży cel, oberwie w łepetynę z kuszy to zmieni zdanie o wsiadaniu na tarcze Smile

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn list 03, 2013 06:42 PM
Reply with quote

Gdyby był dużym celem, to nigdy bym go nie wystawiał na tarczę. Nijak by się to nie opłacało. A w przypadku Krasnoludów Chaosu, chodzi głównie o to, by Czarnoksiężnik mógł poruszać się z Sz 3, nawet jeśli padł ofiarą Przekleństwa Kamienia.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rollnik
Przytomny
Przytomny

Rollnik

Offline

Joined: stycz 04, 2012
Posts: 99
Location: Bydgoszcz
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn list 03, 2013 07:13 PM
Reply with quote

Zawsze jest coś za coś. Ja bym widział w szeregach krasi szefa na tarczy, ale to tylko dodatek Smile

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr lip 02, 2014 07:38 PM
Reply with quote

Wielu z was narzeka na słabość kompanii Chaosu oddających cześć Khornowi, nie żeby się z tym zgadzał Wink ale przygotowałem bonus dla służących w szeregach owych drużyn Wajemniczonych i Czarnoksiężników Chaosu, którzy podlegać teraz będą zasadzie specjalnej Rytuały Khorna.

Rytuały Khorna:
Kiedy Wojownicy Khorna ruszają do bitwy, Wtajemniczeni oraz Czarnoksiężnicy Chaosu gromadzą strzępy bluźnierczej energii Dhar i odprawiają mroczne rytuały pozwalające przywołać z Immaterium przeklęte Krwiopuszcze, pomniejsze demony Khorna.
Po wylosowaniu scenariusza, ale przed wystawieniem przez graczy modeli, Wtajemniczony lub Czarnoksiężnik Chaosu może wybrać spośród dowolnych sprzymierzonych stronników K3 modele, które może naznaczyć Runą Khorna i przygotować je do wezwania demonów. Modele naznaczone Runą Khorna są wystawiane razem z pozostałymi postaciami należącymi do kompani.
Wtajemniczony oraz Czarnoksiężnik Chaosu, który Ucieka!, został Oszołomiony! lub Powalony na ziemię! albo w fazie ruchu wykonał bieg lub LOT nie może odprawić Rytuałów Khorna, ponadto jeśli bohater zostanie Wyłączony z akcji!, także wszystkie naznaczone Runą Khorna modele stronników uznaje się za Wyłączone z akcji!. Należy jednak zauważyć, że za wyłączone w ten sposób z potyczki modele nie należy w trakcie sekwencji po potyczce wykonywać rzutów na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ. Wtajemniczeni oraz Czarnoksiężnicy Chaosu, którzy zdołali się zmobilizować na początku tury mogą odprawić Rytuały Chaosu w zwykły sposób.
Na początku drugiej, trzeciej, czwartej, itd., tury gracza Wojowników Khorna, w fazie magii model Wtajemniczonego lub Czarnoksiężnika Chaosu może odprawić Rytuału Khorna. Należy wykonać test CP Wtajemniczonego lub Czarnoksiężnika Chaosu za każdy naznaczony Runą Khorna model stronnika. Jeśli test zakończy się powodzeniem, stronnik zostaje natychmiast Wyłączony z akcji!, zaś w jego miejscu pojawia się Krwiopuszcz, ponadto wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone) znajdujące się w kontakcie z podstawką naznaczonego Runą Khorna modelu stronnika otrzymują jedno trafienie o SILE K6. Jeśli test CP zakończy się niepowodzeniem Rytuał Khorna kończy się pojawieniem Krwiopuszcza po upłynie K3 tur.
Krwiopuszcze, jeśli przeżyją potyczkę odchodzą po zakończeniu rozgrywki, ponadto Demony są wliczane do limitu modeli w drużynie oraz są brane pod uwagę na potrzeby testu rozbicia.

Krwiopuszcz:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-3
PODSTAWKA: 25 X 25 MM

Krwiopuszcze, pomniejsze demony, znane także jako Piechurzy Khorna, Żołnierze Krwi, Kły Śmierci lub Łowcy Czaszek to najliczniejsi żołnierze w legionach Khorna. Bez końca walczą między sobą o zaszczyt zstąpienia do świata śmiertelnych, aby tam szerzyć strach i śmierć pośród wrogów Khorna, nurzając się w ich krwi. Demony są doskonale wyszkolonymi wojownikami, ponad wszystko kochającymi walkę, krew i mord. Choć Krwiopuszcze nie dorównują inteligencją pomniejszym demonom innych bóstw, to wrodzony spryt i instynkt drapieżcy pozwala im nadrabiać wszelkie braki. Pełne nienawiści i żądzy krwi, Krwiopuszcz, jest wcieleniem mordu i nieopisanego szału bitewnego Pana Krwi. Demon rzadko stosuje wyrafinowaną taktykę, ulubioną strategią walki jest szarża w centrum sił wroga i zabicie możliwie dużej liczby przeciwników.

CHARAKTERYSTYKA KRWIOPUSZCZA:
Code::
DEMON		SZ	WW	US	S	WT	ŻW	I	A	CP
Początkowa	5	5	0	5	3	1	4	3	7
Maksymalna	5	5	0	5	3	1	4	3	7

BROŃ/PANCERZ: Krwiopuszcz posiadają PIEKIELNE OSTRZE.
ZASADY SPECJALNE:
DEMON, FURIA, ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (2), STRACH, SZERMIERZ.
PIEKIELNE OSTRZE – Trafienia zadane Piekielnym Ostrzem zadają zranienie krytyczne jeżeli w rzucie na zranienia wypadnie niemodyfikowalne 4+.
STYGMATY KHORNA: Demon posiada następujące Stygmaty Chaosu:
- KŁY – Szczęka Krwiopuszcza uzbrojona jest w ostre jak u rekina zęby. Demon otrzymuje dodatkowy +1 ATAK z cechą oręża PRECYZYJNE UDERZENIE. Kły traktowane są jak BROŃ NATURALNA. Dodatkowy ATAK został uwzględniony w charakterystyce Krwiopuszcza.
- ROGI – Z czoła Demona wyrasta para rogów w kształcie litery S, biegnąca do tyłu wzdłuż wydłużonej części czaszki. Krwiopuszcz otrzymuje dodatkowy +1 ATAK z cechą oręża SZYBKI. Rogi traktowane są jak BROŃ NATURALNA. Dodatkowy ATAK został uwzględniony w charakterystyce Demona.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr lip 02, 2014 08:54 PM
Reply with quote

say whaaaat?
jak kto uważa że khorniki są słabe to zapraszam w środy do nas popatrzeć jak popkorniarze regularnie spuszczają nam bęcki.

co do demona QC to nie wiem... wezwanie takiego to chyba nie małe miki jest... wg mnie, trza by naznaczyć ochotnika na takiej samej podstawce przynajmniej jak demon. Delikwent musiałby być żywy bo potrzeba krwi. To apropos sprzymierzonych stronników i np multi ;). Ochotnika takowego powinno się zabijać permanentnie a nie WzA. Wezwanie za zwykły test CP to dość proste będzie. Może daj z minusem i np modyfikatory za wielkość podstawki (ilość krwi) ochotnika. Mniejsza to ich więcej trza poświęcić, większa to mniej... ograniczyłbym też ilość demonów do jednego. Mz to i tak jest szpan na wsi jak banda 10 ludków wezwałaby demona Wink ale za to mógłby być mocniejszy.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz lip 03, 2014 04:32 AM
Reply with quote

Słuszna uwaga z podstawką. 'Tanich' nieumarłych nie ma na podstawkach 25x25 mm, więc zostają żywi.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz lip 03, 2014 08:49 AM
Reply with quote

a dlaczego nie Berserk?
a dlaczego nie zrobić żeby pan Krwiopuszcz nie rozróżniał kto wróg, kto przyjaciel? Khornowi wszak jedno czyja byle krew lała się strumieniami. Może powiedzmy rozpozna tego kto go przyzwał ale reszta .. to tylko mięso i krew.
albo: za poświęcenie (permanentne) stronnika/ów demon przybędzie zawsze (bez testu) a test jest po to czy przyzywającemu uda się narzucić swą wolę demonowi na tyle że ten nie rzuci się również na niego. innemi słowy, zdane CP przyzywający przyjaciel, niezdane - kandydat na mielone tak jak cała reszta ludków na stole... niech to będzie mocne jak przywali ale obosieczne i niestabilne w kontroli jak tylko się da. trzeba będzie tylko podprowadzić takiego na tyle żeby do wroga miał bliżej niż do swoich Smile

co do podstawek i poświęcania:
25mm - jedna podstawka za demona
20mm - dwie podstawki za 1 demona
>25mm - jedna podstawka ale przyzywający ma bonus do CP zeby Demon nie potraktował go również jak wroga.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz lip 03, 2014 09:15 AM
Reply with quote

Bo to ma być w miarę psoste, ma być pozytywne dla przyzywającego i skirmish to nie RPG. Wykluczę możliwość naznaczenia runą Niewolników. Ryzyko utraty stronnika to 1/3 a bonus jest czasowy. Zresztą demon z 1/6 szansy na niestabilnosc w każdej turze nie jest jakimś mega bonysem, biorąc pod uwagę że Khorne nie używa magii a antynagia nie jest wybitnie silna.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz lip 03, 2014 09:32 AM
Reply with quote

ale to jest proste.
wyznaczasz modele ktore poświęcasz za przyzwanie demona.
2 podstawki 20mm za 1 demona, 1 podstawka 25mm za 1 demona lub 1 podstawka 40mm za 1 demona.
przyzywający wykonuje test CP wg klucza 2x20mm=CP, 1x25mm=CP, 1x40mm=CP+2.
demon się pojawia i wchodzi do akcji. Jeśli przyzywającemu wyszedł CP to jego nie zaatakuje, poza tym dla demona wszyscy są wrogami, reszta zasad jak w opisie demona tylko dodałbym mu berserk.
bonus dla kompanii? a pewnie, jeśli tylko wrogie modele bądą bliżej niz własne. a skoro wezwanie ma być aktywowane bez zasięgu czy linii wzroku to wystarczy że sam naznaczony w fazie ruchu podbiegnie tak żeby do wroga było bliżej
ad Niewolnicy: a dlaczego? fajna opcja do poświęcania niewolników (w sumie to od razu mi to do głowy przyszło) na amen bez WzA!. No i potrzebujesz 2 na 1 demona.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz lip 03, 2014 10:26 AM
Reply with quote

Niewolnicy nie są godni, a dla kultysty to zaszczyt.
Dobrze że zwróciłeś uwagę na zasięg bo o tym zapomniałem, będzie 12".

Reszta mechaniki pozostanie. Pisząc zasady staram się w miarę możliwości bazować na istniejących, a Rytuały Khorna bazują na Animacji.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz lip 03, 2014 04:01 PM
Reply with quote

Zmieniłem nazwę zasady specjalnej na Demonolog:
Quote::
Demonolog:
Kiedy Wojownicy Khorna ruszają do bitwy DEMONOLODZY gromadzą strzępy bluźnierczej energii Dhar i odprawiają mroczne rytuały pozwalające przywołać z Immaterium przeklęte Krwiopuszcze, pomniejsze demony Khorna.
Po wylosowaniu scenariusza, ale przed wystawieniem przez graczy modeli, DEMONOLOG może wybrać spośród dowolnych sprzymierzonych stronników K3 modele na podstawkach 25x25 mm i większych, które może naznaczyć Runą Khorna i przygotować je do wezwania demonów. Modele naznaczone Runą Khorna są wystawiane razem z pozostałymi postaciami należącymi do kompani.
DEMONOLOG, który Ucieka!, został Oszołomiony! lub Powalony na ziemię! albo w fazie ruchu wykonał bieg lub LOT nie może odprawić rytuału, ponadto jeśli bohater zostanie Wyłączony z akcji!, także wszystkie naznaczone Runą Khorna modele stronników uznaje się za Wyłączone z akcji!. Należy jednak zauważyć, że za wyłączone w ten sposób z potyczki modele nie należy w trakcie sekwencji po potyczce wykonywać rzutów na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ. DEMONOLOG, który zdołał się zmobilizować na początku tury może odprawić rytuał w zwykły sposób.
Na początku drugiej, trzeciej, czwartej, itd., tury gracza Wojowników Khorna, w fazie magii model DEMONOLOGA może odprawić rytuał. Należy wykonać test CP DEMONOLOGA za każdy naznaczony Runą Khorna model stronnika znajdujący się w odległości do 12” od odprawiającego rytuał modelu. Jeśli test zakończy się powodzeniem, stronnik zostaje natychmiast Wyłączony z akcji!, zaś w jego miejscu pojawia się Krwiopuszcz, ponadto wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone) znajdujące się w kontakcie z podstawką naznaczonego Runą Khorna modelu stronnika otrzymują jedno trafienie o SILE K6. Jeśli test CP zakończy się niepowodzeniem Rytuał Khorna kończy się pojawieniem Krwiopuszcza po upłynie K3 tur.
Krwiopuszcze, jeśli przeżyją potyczkę odchodzą po zakończeniu rozgrywki, ponadto Demony są wliczane do limitu modeli w drużynie oraz są brane pod uwagę na potrzeby testu rozbicia.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lip 19, 2014 12:29 PM
Reply with quote

To takie żywe bomby . Szarżujesz aby stykać się z jak największą ilością modeli i kaboom, pojawia się demon a modele wroga leżą pokotem. Czy istnieje możliwosć uniku wg zasad z tabelki umiejętności ?Czy też trafienia są automatyczne ?


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 10 11 12 ... 31 32 33
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20008 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 58349 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5619 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 78764 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 4028 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 07:54 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 11
_BBOT: 1
Razem: 12
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy