Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie
Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 20 21 22 ... 40 41 42
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Orris - Śr kwiet 23, 2014 03:25 PM
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie
Posted: Wt grud 17, 2013 04:09 PM
Reply with quote

Quote::
Telchar to prawda, że masz dzisiaj urodziny (wg Boringu)?
Jeżeli tak to wszystkiego najlepszego!
A, dziękuję. Smile

Back to top
View user's profile
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie
Posted: Wt grud 17, 2013 04:14 PM
Reply with quote

My też pamiętamy, ale życzenia złożymy już w SDKu Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie
Posted: Wt grud 17, 2013 09:54 PM
Reply with quote

To była moja najgorsza gra, po niej straciłem 3 Heavy armory 2 handguny i duble handed weapon 2 swordy jednego chaos dwarfa i jednego informera

Czyli jakieś 175 punktów w plecy a w eksploracji jeden shard, dobrze że dostałem dużo awansów 6 w tym 3 skille. Ale i tak było ciężko.

Brak VR to czasem zabójstwo kiedy twój przeciwnik ma szczęście i dwa razy wyższy rating Sad

Back to top
View user's profile Visit poster's website
fantastory
Przebudzony
Przebudzony

fantastory

Offline

Joined: sierp 23, 2013
Posts: 214
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie
Posted: Wt grud 17, 2013 10:45 PM
Reply with quote

Grałęm Traces to Emprise i mam dwie uwagi do scenariusza.
1 Jeśli ktoś chce uciec to wysokie Ld mu paradoksalnie przeszkadza.
Proponowałbym aby gracz miał wybór, czy rzuca na swoje Ld czy też na ustaloną liczbę 6.
2. Wygrana pozwala w następnej bitwie wybrać przeciwnika i scenariusz, czasem jeszcze dodatkowe 1CP. Moim zdaniem bardzo mocna opcja i ktoś mógłby wybierać Traces to Emprise w kółko.
Proponowałbym aby bonus z wygranej pozwalał wybrać jedynie z pozostałych scenariuszy.
Oczywiście jeżeli ktoś ma prawo wyboru z innego źródła (np. mnich) to nadal mógłby wybrać TtE.


_________________
Głos Z Zaświatów

Last edited by fantastory on Wt grud 17, 2013 11:33 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie
Posted: Wt grud 17, 2013 10:48 PM
Reply with quote

Staś wrote:
To była moja najgorsza gra, po niej straciłem 3 Heavy armory 2 handguny i duble handed weapon 2 swordy jednego chaos dwarfa i jednego informera
Dla mnie to niepojęte, jak można mieć takiego pecha Sad Szczerze współczuję Sad


U nas odbyła się wesolutka bitwa pod hasłem "Wszystko dobre, co się dobrze kończy". Zagraliśmy z Vercym Tainted Copse w zimowej pięknej scenerii z zaledwie czterema lasami i sporą ilością bagien (ale te pozostały bez wpływu na naszą rozgrywkę). Deszcz padał gęsto, na szczęście wszystkie ogniomioty i posiadacze broni czarnoprochowych mieli płaszcze przeciwdeszczowe. Słowem - na stole kwiecień plecień, tu śnieg, tam pora monsunowa Wink

Uznałam z miejsca, że nie ma co dążyć do walki na siłę (ogrów było 6 na 13 merchantów) i postanowiłam po prostu sukcesywnie przebijać się na drugą stronę. Brzegiem, bo na środku stały bagna, które pod wpływem powodzi zlały się w jedno. Ogry mają niską inicjatywę, dlatego raczej nie kwapią się do pływania Wink Lasy trochę zmieniały pozycje - w którymś momencie wciągnęły mi centaura, by następnie przerzucić go na drugi koniec stołu, na pastwę dwóch rycerzy. To starcie było jedyną walką wręcz w tej bitwie i oczywiście skończyło się zejściem ze stołu dla koniowatego, ale to akurat dziwnym nie jest. Może, gdyby sobie golnął... ale niestety chyba zgubił flaszkę podczas teleportacji.

Vercy ustawił na środku ekipę czarodziejów w liczbie trzech, którzy pruli mi do ogrów. Powiem szczerze, byli w tym nieźli. Nie, nie zdjęli ogra, ale wszystkim prócz szefa zostało po 1W (nie rzuciłam ani jednego save'a! do kitu te zbroje). Od samych tylko czarodziejów, bo kusznicy chyba nic nie zdziałali. Rakietki piromaniaka też latały sobie leniwie i nie robiły nikomu nic. Ale czarodzieje byli mocni i zacni. Tak zacni, że próbowałam całą bitwę ich ustrzelić. W którymś momencie niemożliwe stało się możliwe i młodzik z armatką wyrzucił 6 na trafienie. Trafił centralnie w środkowego czarodzieja i w związku z tym oberwało dwóch pozostałych. Środkowy jedynie upadł, natomiast warlock i elf mag zeszli.

Z wędrówką lasów był tylko jeden mocniejszy incydent - las wszedł w wózek (w Rosji to nie wózek wjeżdża w las - to las wjeżdża w wózek!). Vercy rzucił kilka jedynek, było chwilę niebezpiecznie, ale... jakimś cudem wózek wyjechał z lasu cały i zdrowy Smile

Dwa random happeningi wypadły: pierwszy to znany mi z poprzedniej bitwy "Screaming trees". Pech chciał, że padło na las w pobliżu jadącego wózka merchantów. Pech chciał, że Siłą 1 wyrzuciłam na 4 modelach 3x6. Toteż jeden ustał, drugi zszedł (piromaniak), trzeci spadł z wozu, a czwarty - woźnica - padł nieprzytomny i wózek zaliczył out of control; na szczęście niegroźny.

Drugi to dziki, które pojawiły się, jak to na las przystało, ale nie zdążyły nawet ruszyć do szarży. Ogry dobiegły do drogi po drugiej stronie lasu i tym samym bitwa się skończyła. Ale emocje nie Wink

Pan centraur przeżył, nie wiem, stety czy niestety. U Vercy'ego przeżyli wszyscy prócz elfa maga (taktaktaktaktak!). Nastała niewinna, zdawałoby się, eksploracja... moja była niewinna istotnie. Znalazłam konia z przyległościami. Natomiast Vercy rzucił 2x4 i zaczął przerzucać pozostałe kostki, by osiągnąć jak najwięcej czwórek. Tylko, że to BtB... 4x4, które w końcu wypadły, oznaczały przejazd maruderów po bandzie. Wszyscy rzucali na serious injury. Ale Vercy miał więcej szczęścia niż rozumu Wink Bo wszyscy przeżyli, ktoś tam dostał nawet +1xp, były jakieś rany, ale w obliczu ogromu sprzętu i pieniędzy, jaki ich za przeżycie tego czekał, było to niczym. Szacun dla Vercy'ego, że nie dostał zawału przy rzutach Wink

Działo się dużo Smile Choć pod względem CP to bitwa wypadła dla mnie tak samo, jak gdybym przegrała, to najważniejsze - bawiłam się świetnie i było bardzo miło zagrać z kupcami Smile Szkoda, że kolejna bitwa dopiero w 2014, no ale oczekiwanie sprawi, że będzie jeszcze lepsza Wink Miałam sporo awansów z powodu underdogów, więc banda jednak się rozwija.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 618
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie
Posted: Wt grud 17, 2013 11:03 PM
Reply with quote

Elf poszedł do piachu, i tak nie sprawiał się dotąd najlepiej. Natalia opisała większość, zatem uszczególnię tylko wyniki eksplorki Very Happy

Merchant -1M
Apprentice +1 exp
jeden rycerz missuje jedną grę
Magician -1 WS

Henchmenom nic sie nie stało Very Happy

Zysk - 145 gc w gotówce oraz:
axe, mace, 2xdagger, raincoat, 3xbow, 2xspear, 2xhelmet, 5xwinter furs, 2xwarhorse

łączne zyski ok. 300 gc Very Happy

Zatem opłaca się czasem nadziać na batalion maruderów!


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie
Posted: Wt grud 17, 2013 11:25 PM
Reply with quote

Staś wrote:
To była moja najgorsza gra, po niej straciłem 3 Heavy armory 2 handguny i duble handed weapon 2 swordy jednego chaos dwarfa i jednego informera

Czyli jakieś 175 punktów w plecy a w eksploracji jeden shard, dobrze że dostałem dużo awansów 6 w tym 3 skille. Ale i tak było ciężko.

Brak VR to czasem zabójstwo kiedy twój przeciwnik ma szczęście i dwa razy wyższy rating Sad
No ładnie, ale do moich czterech jedynek i wozu jeszcze trochę brakuje Very Happy

fantastory wrote:
Grałęm Traces to Emprise i mam dwie uwagi do scenariusza.
1 Jeśli ktoś chce uciec to wysokie CP mu paradoksalnie przeszkadza.
Proponowałbym aby gracz miał wybór, czy rzuca na swoje CP czy też na ustaloną liczbę 6.
2. Wygrana pozwala w następnej bitwie wybrać przeciwnika i scenariusz, czasem jeszcze dodatkowe 1CP. Moim zdaniem bardzo mocna opcja i ktoś mógłby wybierać Traces to Emprise w kółko.
Proponowałbym aby bonus z wygranej pozwalał wybrać jedynie z pozostałych scenariuszy.
Oczywiście jeżeli ktoś ma prawo wyboru z innego źródła (np. mnich) to nadal mógłby wybrać TtE.
1. Nie rozumiem o co chodzi. Chyba że masz na myśli Ld (cechy przywódcze???). Scenariusze gdzie nie ma volountary rout to wyjątki i kropla w morzu więc nie widzę problemu.

2. CPki nie wygrywają kampanii więc (również) nie widzę problemu. Równie dobrze można mając najwięcej CPków w kółko wybierać jako pierwszy gracza z najsłabszą bandą i klepać go co tydzień nabijając CPki. Można. Tylko po co?

Moja gra była jedną z najkrótszych w mordheimowej karierze - Bitka w karczmie z krasnoludami. Moja banda bez rozwojów kontra dopakowane krasnale Haka. To nie mogło się dobrze skończyć, szczególnie że kraśki to jeden z najgorszych przeciwników w tym scenariuszu. Także po dostaniu trzech gongów opuściłem "przytulny" lokal. Na szczęście załapałem się na underdogi, więc trochę rozwojów będzie. Mój szef tylko od tej pory z jednej strony nerwowy (-1I) z drugiej nieustraszony (odporny na strach) - paradoks Smile

Co śmieszniejsze na 5 gier które rozegrałem w tej kampanii, 3 odbywały się pod dachem/w tunelach. Kiedy ja wykorzystam moje konie? Mysli

Potwierdziły się też moje obawy że ten scenariusz słabo nadaje się do 1v1. Tam jednak musi być conajmniej trzech graczy bo inaczej robi się strasznie schematycznie.

5 CP i rating 144

Back to top
View user's profile
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 618
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie
Posted: Śr grud 18, 2013 08:25 AM
Reply with quote

Staś wrote:
To była moja najgorsza gra, po niej straciłem 3 Heavy armory 2 handguny i duble handed weapon 2 swordy jednego chaos dwarfa i jednego informera

Czyli jakieś 175 punktów w plecy a w eksploracji jeden shard, dobrze że dostałem dużo awansów 6 w tym 3 skille. Ale i tak było ciężko.

Brak VR to czasem zabójstwo kiedy twój przeciwnik ma szczęście i dwa razy wyższy rating Sad

W zasadzie mamy dla chadecji jakiś kredycik, potem spłacisz w ratach, powiedzmy 100gc na 5 scenariuszy, oprocentowanie na 5%w skali rozgrywki. Very Happy z możliwością wcześniejszej spłaty kapitału Very Happy


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie
Posted: Śr grud 18, 2013 09:01 AM
Reply with quote

Dziękuje ale obejdzie się poprostu mój pech w przeżywajkach jest gigantyczny. Dodam że dwa razy był przerzuty i to są te lepsze wyniki (Extra Tough to mus dla moich bochaterów). Gdyby nie ten skill miałbym jeszcze zdjętego szefa i galoera który jest od początku kampani.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie
Posted: Śr grud 18, 2013 09:22 AM
Reply with quote

Vercy nie dość, że diler, to jeszcze lichwiarz Razz


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie
Posted: Śr grud 18, 2013 10:40 AM
Reply with quote

Może powinniśmy dodać mu objective zakładanie banku Wink

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Necroduckey
Śniący
Śniący

Necroduckey

Offline

Joined: lip 20, 2013
Posts: 43
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie
Posted: Śr grud 18, 2013 12:02 PM
Reply with quote

Tym razem orkowie starli się z kitajcami Warbossa Krzycha.

Bitewkę stoczyliśmy w kopalni z orkami w charakterze obrońców. Nie powiem, mroczne tunele pełne zielonoskórych to klasyk Smile Niestety, na filmach wygląda to trochę lepiej, u nas 16 (w tym najemnik) orków się ledwo pomieściło.

Po rozstawieniu warband bitka rozpoczęła się na dobre. Kitajcy wkroczyli w zwartej formacji do kopalni i od razu zostali przywitani deszczem ognistych strzał (wyjątkowo wręcz nieskutecznych Smile ). Natychmiast odpowiedzieli własnym ogniem z handgunów i łuków (jedynie minimalnie skuteczniejszym)
i... pat. Dwie warbandy ostrzeliwały z odległości ok. pięciu cali, zupełnie nieskore do ataku. Z jednej strony moi orkowie nie byli zachwyceni perspektywą walki w takiej ciasnocie (troszkę to Termopilami pachniało) a i Kitajcy pewnie nie chcieli się pakować w luźniejsze rozgałęzienie wypchane orkami po brzegi Very Happy

Cóż, orkowie czasu nie marnowali i zwiedzali sobie podziemia. Zaowocowało to zatrzęsieniem beczek prochu, dżądrem wyrma i dwoma atakami morderczych szczurów

to be continued... W pracy siedzę Smile

Wracając do rzeczy... Strzelcy obu warband próbowali bezskutecznie się wystrzelać przy wejściu do kopalni a eksces orkijsckiej siły roboczej wesoło latał po tunelach. Najwększym zagrożeniem w podziemiach okazały się być zdradzieckie, mordercze i złodziejskie szczury. Ofiarą gryzoni padł jeden nob i jeden ork, nie wspominając o tym, że o włos wykończyły mi... bossa.
Serio, tyle save'ow i bajerów (armor, parry, re-roll, T4, lucky charm) a szczur i tak bossowi wlepił stunned! Jako, że tura szczurów wypadała przed moim recovery, to boss zszedłby z automatu gdyby nie blackblood (pamiątka po pewnym wojowniku chaosu Smile ) szczęśliwie szczur dostał wounda i sam też został ogłuszony. Hmm, po refleksji szczurek powinien był mieć all alone chyba, ale co tam.

Po eliminacji gryzoni i jednym fatalnym w skutkach animosity (jeden ork łucznik ubił drugiego - pierwszy raz w kampanii Very Happy ) trzeba było kończyć. Krzychu zaszarżował dzielnie i nareszcie wywiązała się walka wręcz. Kitajcy dzielnie walczyli, lecz orkowie okazali się być wymagającym przeciwnikiem - w kulminacyjnej fazie walki boss zaszarżował emisariusza i dwóch henchmenów blokując swoim majestatem cały tunel od strony orków i odcinając się od wsparcia, eh, duże te orki Evil or Very Mad ) Sieczka Kitajców z bossem była całkiem intensywna, lecz poniósłszy spore straty mnisi powalili wielkiego orka i tak się bitwa zakończyła.

Suma summarum, dla orków nie była to zła bitewka:
3 beczki prochu, w/w dządro smocze, lucky charm, "not so shiny" axe (55 z eksploracji), oraz 3 wyrdstone'y

Boss dostał na injuries "horrible scars" (myślałem, że na zawał padnę przy rzucie - tyle tego pokemona hodowałem Wink ), a z awansów +1Ws i skill'a. Muszę przyznać, że się nieźle sprawił - łącznie ze szczurkami ubił chyba 5 modeli (strike to injure jest naprawdę niezłe) + bonus za jajko, przeżywajka i się nazbierało Smile

Nob został obrabowany, zapewne przez szczura - nikogo innego okolicy nie było. Poszło do grobu z to trzech henchmenów -ork, goblin i łucznik. Tak jakoś wypadło po równo.

Na koniec zaś, szaman jajko obwąchał, obstukał, wysiedział i się mały wyrm wykluł! Wazzap (tak, tak właśnie nazwałem szamana Embarassed ) ma teraz najlepsiejszego przyjaciela na zawsze Smile

Dziękuję Warbossowi Krzychowi za bitwę! Przyznam, że nie pamiętam jak potoczyły się losy eksploracyjno/przeżywajkowe po stronie Kitajców. Hmmm, mgliście wspominam, że na którymś etapie było o niemożności parowania hita na 6 - teraz sprawdziłem i faktycznie Embarassed . Na przyszłość proszę tylko o mówienie do mnie drukowanymi literami kiedy już wpadnę w swoje mordheimowe frenzy Wink

A! CP mam 12, rating muszę jeszcze przeliczyć.


Last edited by Necroduckey on Śr grud 18, 2013 11:02 PM; edited 2 time in total
Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie
Posted: Śr grud 18, 2013 05:52 PM
Reply with quote

Wramach info na pierwszą stronę mój wczorajszy chwalebny bój dał mi rating 114 (o całe 7 wyższy) i jednego CP czyli mam 8

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 618
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie
Posted: Śr grud 18, 2013 11:45 PM
Reply with quote

Beczek prochu nie zabierasz sa tylko na ten jeden scenariusz


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Druga kampania Border Town Burning w SDK w Warszawie
Posted: Śr stycz 01, 2014 08:52 PM
Reply with quote

Trzytygodniowa przerwa w spotkaniach klubowych dobiega końca... pomimo iż do kolejnego spotkania jeszcze dobrych parę dni, zawczasu zapytam, kto się wybiera do SDKu we wtorek 7 stycznia Smile ?

Ja i Natalia oczywiście będziemy Wink !


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 20 21 22 ... 40 41 42
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Raporty bitewne Kampania Wschodnia 11 verdome 11799 Re: Kampania Wschodnia
 Śr sierp 28, 2019 06:45 PM 
verdome View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Świdnik koło Lublina, Lubelskie 4 verdome 7968 Kampania, Świdnik ko...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
No new posts Handel & Rozboje Granie w Warheim w WARSZAWIE 1 MichałDwarfCrypt 3371 Re: Granie w Warheim w...
 Pn lut 18, 2018 02:12 PM 
Dwalthrim View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania na zasadach turnieju
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
103 Radzik 75333 Kampania na zasadach t...
 Cz lut 08, 2018 11:23 PM 
Grish View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
„Wielki Łooomot Nurbaga, czyli ucieczka z Gór Czarnych”
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
97 Findar 70425 Kampania Warheim - wrz...
 Śr stycz 10, 2018 11:35 AM 
Radzik View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 31
_BBOT: 0
Razem: 31
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy