Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Hohlik Drócarsky ver. 0.5
Hohlik Drócarsky ver. 0.5
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.5
Posted: Śr grud 25, 2013 05:40 PM
Reply with quote

Jeśli znalazłeś jakieś błędy w podręczniku do Warheim FS napisz tutaj. Z twoją pomocą podręcznik będzie jeszcze lepszy Very Happy


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
tomasz
Nieświadomy
Nieświadomy

tomasz

Offline

Joined: stycz 03, 2014
Posts: 2
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Re: Hohlik Drócarsky ver. 0.5
Posted: Pt stycz 03, 2014 09:25 AM
Reply with quote

Na podstawie wersji 0.5c

str. 7 (spis treści)

Nie jestem pewien czy to zamierzony efekt (odchudzenie spisu treści?), czy przeoczenie (ta sama sytuacja dotyczy wersji 0.15), ale spis treści wydaje się być niekompletny, np. w spisie rozdziału Zasady specjalne brakuje niektórych zasad, takich jak szermierz.

W każdym razie - jeżeli jest to celowe - to jest to lekko zaskakujące. Zwłaszcza w spisie treści, który na pierwszy rzut oka sugeruje, że możemy w nim znaleźć wszystko, co istotne (chyba, że zasady specjalne mają różne poziomy istotności Razz ).

str. 13 (mierzenie odległości)

Jest:
Quote::
Odległość między modelami, a innymi obiektami mierzona jest zawsze od najbliższejgo punktu jednej podstawki do najbliższego punktu drugiej podstawki.
Jeżeli można się czepiać (a rozumiem, że w tym temacie mamy na to przyzwolenie Wink ), to nie brzmi to zbyt dobrze. Propozycja:
Quote::
Odległość między modelem, a innym obiektem, jest mierzona między dwoma takimi punktami na krawędzi, odpowiednio: podstawki i obiektu (w szczególności: na krawędziach podstawek, gdy mierzony jest dystans między dwoma modelami lub obiekt ma podstawkę), by była najmniejsza.

str. 19 (przejęcie szarży)
Quote::
Jeżeli jeden ze sprzymierzonych modeli, niezwiązanay walką wręcz, stoi pomiędzy modelem (...)

Przy okazji:
dzień dobry forumowiczom. Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Hohlik Drócarsky ver. 0.5
Posted: Pt stycz 03, 2014 11:46 PM
Reply with quote

tomasz wrote:
str. 7 (spis treści)

Nie jestem pewien czy to zamierzony efekt (odchudzenie spisu treści?), czy przeoczenie (ta sama sytuacja dotyczy wersji 0.15), ale spis treści wydaje się być niekompletny, np. w spisie rozdziału Zasady specjalne brakuje niektórych zasad, takich jak szermierz.

W każdym razie - jeżeli jest to celowe - to jest to lekko zaskakujące. Zwłaszcza w spisie treści, który na pierwszy rzut oka sugeruje, że możemy w nim znaleźć wszystko, co istotne (chyba, że zasady specjalne mają różne poziomy istotności Razz ).
Niedopatrzenie. Poprawiłem. Zauważyłeś jeszcze jakieś braki?

tomasz wrote:
str. 13 (mierzenie odległości)

Jest:
Quote::
Odległość między modelami, a innymi obiektami mierzona jest zawsze od najbliższejgo punktu jednej podstawki do najbliższego punktu drugiej podstawki.
Jeżeli można się czepiać (a rozumiem, że w tym temacie mamy na to przyzwolenie Wink ), to nie brzmi to zbyt dobrze. Propozycja:
Quote::
Odległość między modelem, a innym obiektem, jest mierzona między dwoma takimi punktami na krawędzi, odpowiednio: podstawki i obiektu (w szczególności: na krawędziach podstawek, gdy mierzony jest dystans między dwoma modelami lub obiekt ma podstawkę), by była najmniejsza.
Twoje propozycja jest dość złożona. A co myślisz o takiej korekcie:
Quote::
Odległość między modelami a innymi obiektami mierzona jest zawsze od najbliższej krawędzi jednej podstawki do najbliższej krawędzi drugiej podstawki.
Question

tomasz wrote:
str. 19 (przejęcie szarży)
Quote::
Jeżeli jeden ze sprzymierzonych modeli, niezwiązanay walką wręcz, stoi pomiędzy modelem (...)
Poprawiłem.

tomasz wrote:
Przy okazji:
dzień dobry forumowiczom. Smile

Dobrywieczór.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.5
Posted: Wt stycz 28, 2014 08:20 PM
Reply with quote

W opisie Łowcy i Żelazobrzuchego jest pewna nieścisłość co do możliwości korzystania z oręża tych modeli. Jest napisane, że mogą używać pancerza, a oręża już nie.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.5
Posted: Wt stycz 28, 2014 08:30 PM
Reply with quote

Poprawiłem. Dzięki.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.5
Posted: Wt lut 25, 2014 07:25 PM
Reply with quote

Grasanci Chaosu - łowca niewolników i niewolnicy - jest o piratach.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Hohlik Drócarsky ver. 0.5
Posted: Wt lut 25, 2014 11:45 PM
Reply with quote

Dzięki. Poprawione.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Hohlik Drócarsky ver. 0.15
...czyli błędy i literówki.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
31 quidamcorvus 23091 Hohlik Drócarsky ver....
 Pn sierp 25, 2013 07:51 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Hohlik Drócarsky ver. 0.14
...czyli błędy i literówki
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
33 quidamcorvus 31609 Hohlik Drócarsky ver....
 Wt May 22, 2012 11:57 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 24
_BBOT: 0
Razem: 24
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy