Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 5 6 7 ... 36 37 38
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt kwiet 15, 2014 07:28 AM
Reply with quote

Jesteś twórcą więc zrobisz jak uznasz ,ja uważam że forma stralu po linii prostej nie jest ani sensowna/logiczna ani skuteczna i trzeba zmienić to na inną formę. Pomyślałbym przynajmniej nad 2/3 calowym wzornikiem wybuchu skoro bronisz sie przed wzornikiem płomienia. Ewentualnie opcja ,że którą widziałem w innym skirmishu mianowicie: jeśli modele wroga znajdują się w zasięgu cala od głównego celu zostają trafione na 4+/rzut US.


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt kwiet 15, 2014 01:22 PM
Reply with quote

Mam takie pytanie dotyczące kupowania przedmiotu. Przykład czysto teoretyczny, posiadam 7 ZK, moja drużyna ma karę przy kupowaniu przedmiotów. Chcę kupić np tarczę za 5 ZK +K6ZK. Czy to jest możliwe? Pytam dlatego, że jeżeli np uzyskam w dorzucie 3 to wiadomo nie kupię tej tarczy ale może zdecyduję się na kupienie hełmu Smile itd...

Druga kwestia dorzutów do ceny podstawowej przedmiotu.
Czy dorzut do ceny kupowanego przedmiotu wykonuje się przed dorzutem (k6, 2k6, 3k6) za "karę w handlu" aby ustalić iloma kostkami należy wykonać drugi rzut?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt kwiet 15, 2014 10:26 PM
Reply with quote

@wujass
Dlatego zastanawiam się nad wprowadzeniem nowego wzornika, o wymiarach połowy wzornika płomienia.

@Pepe
1. O ile dobrze rozumiem pytanie to tak. Raz na sekwencję po potyczce wykonujesz rzut dla każdego przedmiotu i w danej sekwencji tyle od dla twojej kompanii kosztuje.

2. Najpierw ustalasz wartość przedmiotu czyli cena bazowa plus xK6 i na podstawie tej wartości ustalasz 'wielkość' kary.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz kwiet 17, 2014 05:03 PM
Reply with quote

Postać dostaję płonącym atakiem.Zostaje powalona/oszołomiona.Jak się to dalej rozpatruje?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz kwiet 17, 2014 10:12 PM
Reply with quote

Areo wrote:
Postać dostaję płonącym atakiem.Zostaje powalona/oszołomiona.Jak się to dalej rozpatruje?

Po trafieniu i zranieniu wykonujesz rzut K6 w celu sprawdzenia czy model został podpalony (wynik 5+).

Jeśli model został podpalony w swojej następnej turze, w fazie ruchu wykonujesz rzut K6. Wynik 1-3 oznacza, że model otrzymuje trafienie z S 4. Jeżeli trafienie zrani, to wykonujesz rzut na efekt zranienia.

Tutaj nie ma znaczenia, czy model był Oszołomiony! czy Powalony na ziemię! (to liczy się tylko w fazie walki wręcz i strzelania). W przypadku obrażeń zadanych w fazie magii lub ruchu i tak należy wykonać rzut na efekt zranienia i zastosować wyższy wynik.

Mam nadzieję, że zrozumiale to napisałem Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pt kwiet 18, 2014 04:39 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

Tutaj nie ma znaczenia, czy model był Oszołomiony! czy Powalony na ziemię! (to liczy się tylko w fazie walki wręcz i strzelania). W przypadku obrażeń zadanych w fazie magii lub ruchu i tak należy wykonać rzut na efekt zranienia i zastosować wyższy wynik.

Chcesz powiedzieć, że model który jest powalony i w fazie magii zostanie np trafiony magicznym pociskiem należy zranić i dodatkowo jeszcze wykonać rzut na tabelę zranienia?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pt kwiet 18, 2014 12:45 PM
Reply with quote

Tak. Paragraf 'Walka z Oszołomionym/Powalonym na ziemie przeciwnikiem' odnosi sie do strzelania i walki wrecz. W innych fazach wykonujesz rzut na efekt zranienia.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Ramzeseba
Przytomny
Przytomny

Ramzeseba

Offline

Joined: lut 07, 2014
Posts: 71
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb kwiet 26, 2014 06:43 AM
Reply with quote

Pytanie o scenariusz 55 - Święty Gaj

"W przypadku gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia lub po zakończeniu 8
rundy zwycięzcą zostaje gracz, który kontroluje Święty Gaj. Jeżeli w pobliżu gaju znajduje się tyle samo bohaterów z obu drużyn, gra kończy się przegraną obu graczy."

Rozbiłem bandę wroga i zakończyła się potyczka, ale stałem dalej niż 6 cali od gaju - czy to oznacza że ma wygranego?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb kwiet 26, 2014 10:40 AM
Reply with quote

Ramzeseba wrote:
Pytanie o scenariusz 55 - Święty Gaj

"W przypadku gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia lub po zakończeniu 8
rundy zwycięzcą zostaje gracz, który kontroluje Święty Gaj. Jeżeli w pobliżu gaju znajduje się tyle samo bohaterów z obu drużyn, gra kończy się przegraną obu graczy."

Rozbiłem bandę wroga i zakończyła się potyczka, ale stałem dalej niż 6 cali od gaju - czy to oznacza że ma wygranego?

Back to top
View user's profile
Ramzeseba
Przytomny
Przytomny

Ramzeseba

Offline

Joined: lut 07, 2014
Posts: 71
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb kwiet 26, 2014 11:32 AM
Reply with quote

"W przypadku gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia lub po zakończeniu 8 rundy zwycięzcą zostaje gracz, który kontroluje Święty Gaj."

A lub B - słowo wygrana odnosi się tylko do części B

Czy po polsku nie powinno brzmieć to tak?:

"Zwycięzcą zostaje gracz, który po zakończeniu 8 rundy kontroluje Święty Gaj lub rozbiję drużynę przeciwnika."


Last edited by Ramzeseba on Sb kwiet 26, 2014 04:26 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Wuuzah
Nieświadomy
Nieświadomy

Wuuzah

Offline

Joined: kwiet 26, 2014
Posts: 1

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb kwiet 26, 2014 03:45 PM
Reply with quote

Pytanie dotyczace ilosci bestigorow u beastmanow. Jeden czy dwoch ( jak w mordheim )?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb kwiet 26, 2014 03:52 PM
Reply with quote

Wuuzah wrote:
Pytanie dotyczace ilosci bestigorow u beastmanow. Jeden czy dwoch ( jak w mordheim )?

Wg najnowszego RB jeden.

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb kwiet 26, 2014 03:59 PM
Reply with quote

Ramzeseba wrote:
"W przypadku gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia lub po zakończeniu 8 rundy zwycięzcą zostaje gracz, który kontroluje Święty Gaj."

A lub B - słowo wygrana odnosi się tylko do części B

Czy po polski nie powinno brzmieć to tak?:

"Zwycięzcą zostaje gracz, który po zakończeniu 8 rundy kontroluje Święty Gaj lub rozbiję drużynę przeciwnika."

Nie jestem polonistą. Ja to rozumiem w ten sposób, że albo wygrywasz bo rozbiłeś drużynę przeciwną albo kontrolujesz Gaj mając więcej bohaterów w jego pobliżu. Ale niech się wypowie QC.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb kwiet 26, 2014 10:42 PM
Reply with quote

Ramzeseba wrote:
"W przypadku gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia lub po zakończeniu 8 rundy zwycięzcą zostaje gracz, który kontroluje Święty Gaj."

A lub B - słowo wygrana odnosi się tylko do części B

Czy po polsku nie powinno brzmieć to tak?:

"Zwycięzcą zostaje gracz, który po zakończeniu 8 rundy kontroluje Święty Gaj lub rozbiję drużynę przeciwnika."
Odwróciłeś szyk zdania, które po mojemu dalej znaczy to samo.

Tak jak napisałeś, żeby wygrać scenariusz musisz kontrolować Święty Gaj, nieważne czy rozbiłeś przeciwnika czy zakończyła się 8 runda.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Ramzeseba
Przytomny
Przytomny

Ramzeseba

Offline

Joined: lut 07, 2014
Posts: 71
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn kwiet 27, 2014 06:38 AM
Reply with quote

Dzięki QC, ale ja napisałem inaczej myślałem, że rozbicie daje mi wygraną bez względu na gaj. Teraz już rozumiem, że zakończenie rozgrywki to jedno, a wygrana to drugie.

Napisz mi w takim wypadku czy kiedy przeciwnik uciekał do krawędzi stołu to ja mogłem wykonać ruch/bieg aby znaleźć się 6" od Gaju. Chodzi mi oczywiście o ruch w mojej turze, gdyż przeciwnik uciekał 2 tury do krawędzi. Pierwszą po rozbiciu nie dobiegł do krawędzi.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 5 6 7 ... 36 37 38
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 59567 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9791 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 120039 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 370362 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 357568 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 44
_BBOT: 0
Razem: 44
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy