Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Propozycje innowacji
Propozycje innowacji
Sala natchnionych, mniej i bardziej...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 13 14 15 16
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Wt marca 29, 2011 09:23 PM
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Wt czerw 10, 2014 06:11 PM
Reply with quote

Nowa tabelka wydaje się lepsza - Może tym razem nie będę miał pecha na tyle by mieć rozwinięcie LD na każdym możliwym bohaterze...

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Wt czerw 10, 2014 06:35 PM
Reply with quote

Ja już swego czasu próbowałem modyfikować tabelkę tak żeby stronnicy także mieli wybór pomiędzy cechami: Pomijając oczywiście wytrzymalość i żywotność.

Sam osobiście posługiwałem się czymś takim

1-3 Siła lub atak
4-6 Inicjatywa bądź cechy przywódcze
7-9 US lub WW
10-12 CMT


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Śr czerw 11, 2014 12:09 AM
Reply with quote

Ja bym to widział raczej w tej kolejności:

TABELA RZUT NA ROZWÓJ STRONNIKA
2K6 WYNIK
2-5 Wedle wyboru gracza +1 do I lub CP.
6-7 Wedle wyboru gracza +1 do WW lub US.
8-9 Wedle wyboru gracza +1 do S lub A.
10-12 Chłopak ma talent!.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Śr czerw 11, 2014 12:52 AM
Reply with quote

Brak rozwinięcia WT ?

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Śr czerw 11, 2014 12:53 AM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Brak rozwinięcia WT ?
Stronnicy nie mogą rozwinąć WT.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Śr czerw 11, 2014 07:28 AM
Reply with quote

Dokładnie ,wczoraj jak pisalem bylem po 12h roboty i nie dostrzegłem ,że przy rzucie 2k6 napisałem wynik od 1do 3 Very Happy

Generalnie taka modyfikacja w tabelce spowoduje ,że stronnicy będą zorientowani zadaniowo. Bo na aktualnej tabelce bardzo często miewałem strzelców czy wojowników z totalnie niepotrzebnymi rozwójkami.


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Śr czerw 11, 2014 12:36 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Co szanowne państwo-draństwo myśli o tych zmianach?

Generalnie zawsze bawi mnie to sformułowanie Smile bo i tak to co napiszesz jest już postanowione Smile

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Śr czerw 11, 2014 04:09 PM
Reply with quote

A ja mam propozycję :

Może w przypadku magów i kapłanów wprowadzić układ który zawsze pozwala im wziąć zaklęcie? Tzn bez rzucania na tabelkę. Niby magowie by szybko awansowali ale awansowali by w magii jedynie nie jak obecnie we wszystkim.

Może to i trochę to przegięte ale zawsze warto wrzucić pomysł Very Happy

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Śr czerw 11, 2014 06:06 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
quidamcorvus wrote:
Co szanowne państwo-draństwo myśli o tych zmianach?

Generalnie zawsze bawi mnie to sformułowanie Smile bo i tak to co napiszesz jest już postanowione Smile
Nie wszystko. Większość ale nie wszystko Wink

Co widać na przykładzie wielkiej broni, dmuchawki czy tabeli rozwoju.

Krnabrny wrote:
A ja mam propozycję :

Może w przypadku magów i kapłanów wprowadzić układ który zawsze pozwala im wziąć zaklęcie? Tzn bez rzucania na tabelkę. Niby magowie by szybko awansowali ale awansowali by w magii jedynie nie jak obecnie we wszystkim.

Może to i trochę to przegięte ale zawsze warto wrzucić pomysł Very Happy
Za mocne to. Obecnie i tak mają spore szanse na umiejetnosc.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Sb czerw 14, 2014 11:20 PM
Reply with quote

I jeszcze uściślenie zasad specjalnych cepa bojowego/korbacza:

Quote::
Ciosy zadane orężem obejmują swym zasięgiem wszystkie postacie (wrogie i sprzymierzone) znajdujące się w kontakcie z podstawką modelu uzbrojonego w cep bojowy/korbacz, a dla każdej takiej postaci należy przeprowadzić oddzielny test trafienia. Ponadto, cep bojowy/korbacz to oręż równie niebezpieczny dla wrogów jak i użytkownika. Jeśli w rzucie na zranienie przeciwnika trafionego cepem bojowym/korbaczem wypadnie 1, użycie oręża kończy się kłopotami. Należy ponownie wykonać rzut K6, kolejna 1 oznacza, że cep bojowy/korbacz uderzył także w użytkownika oręża, zadając mu jedno automatyczne trafienie.

I co wy na to?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Pn czerw 15, 2014 04:54 AM
Reply with quote

Ok ale strasznie dużo rzutów będzie przy tych broniach. Jeżeli te bronie będą zadawać tyle ataków to cena powinna być wyższa, bo teraz wyskoczą chopki tylko z takimi broniami.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Pn czerw 15, 2014 05:33 AM
Reply with quote

Cep kosztuje 15 zk, czyli o 5 zk więcej niż broń wielka. A korbacz 5 zk. O ile byś podniósł cenę? O +5 zk?

Poza tym nie wiem czy to taka fajna broń. Ofensywnie może i tak, ale cep wymaga dwóch rąk, korbacz nie jest bronią ręczną i nie zwiększa Ochrony Pancerza w kombinacji z tarczą, nie można tym parować. A w walce można się samemu zranić (podobnie jak w przypadku eksperymentalnej broni Skavenów).


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Pn czerw 15, 2014 05:36 AM
Reply with quote

Ok to nie zmieniaj ceny, czas pokaże czy broń stanie się powszechną czy też nie.

Back to top
View user's profile
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Pn czerw 15, 2014 11:57 AM
Reply with quote

Co do korbacza to rozumiem ,że oprócz wyżej opisanej zasady nie ma już modyfikatora do siły ?


_________________
Jako żywo !

Last edited by wujass on Pn czerw 15, 2014 02:26 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Pn czerw 15, 2014 02:04 PM
Reply with quote

Korbacz nie ma premii do siły, a cep bojowy ma +1 w pierwszej rundzie walki.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 13 14 15 16
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Warsztat [Figurki] Propozycje i inspiracje do bandy Ostlanders 5 Dwalthrim 9203 Re: [Figurki] Propozyc...
 Pt marca 07, 2014 10:27 AM 
Dwalthrim View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 39
_BBOT: 0
Razem: 39
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy