Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › OddziaÅ‚ MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Kampania Mordheim w SDK
Kampania Mordheim w SDK
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 10 11 12 ... 29 30 31
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic M.T. - Wt May 27, 2014 08:53 PM
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 12:32 PM
Reply with quote

Skavenblight wrote:
Teraz to już nic nie rozumiem. Czemu podchodzisz tak do chęci naprawienia złej sytuacji?

szczera chęć nie wsadzałaby na koniec jakiejś szpili

jak pisałem - dziękuję za dodatkowe 2xp zdecydowane arbitralnie przez Was
ale zgodnie z zasadą nie dawania specjalnych bonusów nikomu nie bede korzystał z naprędce wymyślonego rozwiązania

Back to top
View user's profile
Skavenblight
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 12:35 PM
Reply with quote

Nie arbitralnie zdecydowane, tylko zaproponowane.
Strach cokolwiek już napisać Sad I naprawdę odechciewa się grania, jeśli zwykła gra (na x gier w życiu nie spotkałam się z takimi zarzutami) przeradza się w nie wiadomo jaką masakrę na forum, a chęć pogodzenia się jest traktowana jak litość/ chęć rządzenia/ itp.
To jest bez sensu. A naprawdę miło mi się grało w tej kampanii. Wszystko to psu w dupę? Byłoby szkoda.


_________________

Last edited by Skavenblight on Åšr czerw 11, 2014 12:36 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 12:35 PM
Reply with quote

Myszor wrote:
szczera chęć nie wsadzałaby na koniec jakiejś szpili

To nie miała być szpila, a raczej wyraz mojego rozgoryczenia całą dzisiejszą sytuacją, której w mojej opinii można było uniknąć, gdybyśmy w porę szczerze ze sobą porozmawiali.

W każdym razie: uczciwie i całkowicie szczerze Cię przepraszam.

Przeprosiny przyjęte?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 12:40 PM
Reply with quote

Kapitan_Hak wrote:
Ojeju, i znowu człowiek chciał dobrze, a wyszło jak zwykle... Żałuję, że cokolwiek jeszcze napisałem...

Uczciwie uznaliśmy, że należą Ci się pkt za "underdogi" - zgodnie z zasadami. To nie żadna "jałmużna".

Nie chcę sobie uzurpować żadnej władzy. Na forum rządzi QC, w klubie Prezes. Ja tylko sprzątam, robię makiety i wynoszę śmieci.

To ja przepraszam i usuwam siÄ™ z drogi. Pokornie wracam do robienia makiet dla Was.

ProszÄ™ tylko o nietraktowanie mojego ww. zdania za sarkazm i cynizm.

Tomek, zrobiłeś ze mnie ostatnim zdaniem jakiegoś narzekacza.
Po ch pisałeś jeszcze o jakimś "koszmarze grania z wami"?

Zamiast jak przystało na faceta przyznać się do błędu i powiedzieć zwykłe "sorry", rozwijasz dyskusję, a na koniec jedziesz jakimś słabym żartem.

Ja już skończyłem, napisałem ABC, a Wy dalej w tym temacie. I PO CO?

Z pewnością wszyscy są Wam wdzięczni za naprawdę ZAJEBISTE tereny do grania i za ogrom pracy jaką włożyliście w Mordheim w SDK. Ja również jestem Wam wdzięczny. Nie ma potrzeby, żebyś robił z siebie ofiarę tej sytuacji.

Powtarzam do cholery - grajmy dalej. Poprztykalismy się, trudno. I co z tego? Nie róbmy już dziecinady. Ja przyznaję, dołożyłem od siebie. Ale Wy też Razz

EDIT: pisaliśmy jednocześnie
OK, ja też przepraszam, serio.

Back to top
View user's profile
duszy
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 12:46 PM
Reply with quote



to już druga czy trzecia taka drama...
Może odpuśćmy sobie granie w przyszły wtorek, pójdźmy na piwo, ukójmy nerwy, zapracujmy na środowego kaca...

Back to top
View user's profile
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 12:48 PM
Reply with quote

charaktery, charaktery Wink
inaczej byłoby nudno Smile

Back to top
View user's profile
Telchar
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 12:49 PM
Reply with quote

Chill out. Nie ma co robić towarzyskich kwasów z powodu metalowych żołnierzyków. Takie dyskusje (na forum) prowadzą tylko do nieporozumień, bo wszyscy chcą dobrze tylko zaraz wychodzą jakieś nieporozumienia.

To na czym przede wszystkim bym się skupił to to, żeby nie było tak że jeden gracz gra 3 bitwy z 5 jako multiple. Ja rozegrałem już 4 potyczki i tym żadnej gry wieloosobowej. Multiple 1v1v1 są beznadziejne, niezrównoważone i zawsze niesprawiedliwe. Z braku innych opcji można grać, ale podstawą powinny być gry 1v1.

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 12:50 PM
Reply with quote

Myszor, dyskusję kontynuuowałem, gdyż chciałem wybronić się z oskarżeń o intencje wobec Ciebie, których nie miałem (wierz lub nie, ale do wczorajszej rozgrywki siadałem w dobrej wierze). Do błędów się przyznałem, przeprosiłem, ale w pewnych kwestiach muszę bronić swojego dobrego imienia.

Z makietami nie robię z siebie ofiary - stwierdzam tylko, że akurat dziś siedzę nad makietami do SDK (pomijając fakt, że multum czasu zajęła mi już ta dyskusja na forum :/).

Ok, definitywnie finito, nie chcę już tego dalej ciągnąć Wink .


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 01:04 PM
Reply with quote

okie dokie Twisted Evil

Back to top
View user's profile
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 02:40 PM
Reply with quote

Ok, mam dość szalony pomysł... Ryzyk fizyk, ale co tam. Smile

Otóż wpadło mi do głowy, żeby jeden z moich czarnoszczurów (kto czytał ten wie) spróbował przejąć władze nad bandą w ramach walki o pozycję w stadzie Smile

Co myślicie o takiej opcji:

-> czarnoszczur atakuje assassin adepta
-> jest rozegrana normalna walka do OoA

=> który wyOoAtuje przeciwnika, jest odtąd Szefem bandy
=> przegrany rzuca na Serious Injury

=> wygrany dostaje 1 exp i staje siÄ™ Szefem bandy
=> dodatkowo, jeżeli wygra pretendent, dostaje +1Ld (odtąd ma 7) - zyskuje rispekt u pobratymców, a przegrany dotychczasowy szef dostaje -1 Ld, co daje 6 (traci rispekt)

Bardzo by mi to pasowało do fabuły. Ryzykuję utratę jednego z bohaterów, ale mogłoby być ciekawie.

Ewentualnie opcja łagodna - po prostu ich zamieniam, bez dodatkowych exp i Serious Wounds z pozostałymi zmianami jak wyżej dla wygranej pretendenta.

W normalnych skaveńskich Smile warunkach po pięciu porażkach Szef Quissk już dawno zostałby zdetronizowany.

Czy to w jakiś sposób zaburzyłoby balans gry?

Fabularnie mógłbym taki pojedynek opisać i mieć z tego sporo funu.

A w grze - może taka zmiana przyniosłaby w końcu szczurom odwrócenie złej passy... Smile

Co myślicie? Smile

Back to top
View user's profile
hexenjager
Przebudzony
Przebudzony

hexenjager

Offline

Joined: May 16, 2014
Posts: 221
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 02:44 PM
Reply with quote

Wlasnie skonczylem czytac 3 strony tej dyskusji. Tak jak Myszor jestem nowym graczem i musze przyznac, ze go rozumiem. Nie mam doswiadczenia i oczekuje, ze czasem wybaczy mi sie moje dlugie wykonywanie ruchow, niezamierzone bledy i brak wiedzy podczas rozgrywki. Licze tez na jakas drobna podpowiedz jesli robie totalna glupote i sugestie, ze nie jest to najlepsze rozwiazanie. Caly czas sie ucze i o masie rzeczy najzwyczajniej nie mam pojecia. Chcialbym tez, aby rozgrywka byla jak najbardziej zbalansowana i uczciwa. Gralem juz z Marcinem i o ile jego banda w potyczce 1 na 1 jakos sobie radzi(prawie przegralem), to w ukladzie 2 vs 1 rozgrywka jest raczej malo sesnowna z tak niedoswiadczonymi graczami jak my. Chyba obaj mamy tez podbne oczekiwania co do zasad rozgrywki - ruchu, mierzenia odleglosci ukrywania itp. Prosze nie traktowac tego osobiscie, bo nie pisze konkretnie o zadnym z Was. Wiem, ze jestescie doswiadczeni, gracie w MordkÄ™ od lat i macie zasady w malym paluszku ale przyznajÄ™, ze nie podoba mi siÄ™ przsuwanie figurek "na oko", szarzowanie bez sprawdzenia zasiegu, przechodznie na skroty, chociaz dany element terenu nalezaloby obejsc itd itp. Chyba najlepiej umowic sie przed gra a jesli w trakcie wyniknie jakas niejasnosc ustalic co mozna a czego nie. Dobrym posunieciem jest uscislenie jak dzialaja posiadane czary, przedmioty i skille, bo nie zawsze jest to w 100% jasne(przynajmniej dla nas nowych graczy)


Last edited by hexenjager on Åšr czerw 11, 2014 03:09 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Skavenblight
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 09:11 PM
Reply with quote

Jak dla mnie wzajemna "wymiana" rozpisek na początku jest jak najbardziej ok. U mnie wszyscy mają imiona na podstawkach i w rozpisce, więc wszystko jest przejrzyście (mam bandy bez imion na podstawkach, to wtedy jest konieczna prezentacja). Nie mam żadnego problemu w tym, by ktoś mi zaglądał do rozpiski w dowolnym momencie gry - ogłaszam oficjalnie, nie krępujcie się! Smile (w sumie tak było zawsze, ale przybyło nowych graczy, więc w razie gdyby nie dla każdego było oczywiste - to mówię).

Prawda, że wiele rzeczy robimy "na oko" chociaż akurat szarże i strzelanie na oko robione być nie powinny. No, chyba że naprawdę odległość jest niewielka, a zasięg szarży/broni długi. Z tym przechodzeniem przez kawałki terenu - weźcie pod uwagę, że te makiety są już w SDK jakiś czas. Większość z nas zdążyła je mieć na stole parę razy i ustalenia dotyczące nich są już oczywiste. Choć niektóre się zmieniają, to nie jest tak, że się już ustaliło na stałe. Nowe propozycje zawsze mile widziane Smile

A ukrywania się sama nie lubię, jest dla mnie niejasne, nie umiem rozstrzygać, kogo widać, a kogo nie, więc z reguły się nie ukrywam Razz


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 09:34 PM
Reply with quote

o ukrywaniu się jest zdaje się w podręczniku, że ma być "reasonable" Smile

a zasad wykrywania i szarż na ukrytych i/lub niewidocznych uczyłem się przez pierwszych 10 potyczek Very Happy
chiociaż niby można to ująć w 2 zdaniach:

1) automatyczne wykrywanie (zdejmowanie znacznika hidden) w zasięgu Inicjatywy

2) szarża na niewidocznego (i nieukrytego? Razz ) tylko do 4'' (czemu akurat 4'' Smile i czemu constans?) w linii prostej po zdaniu testu Inicjatywy

jeszcze zabawniej robi siÄ™ kiedy do tego dochodzi wspinanie Wink

Back to top
View user's profile
duszy
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 10:29 PM
Reply with quote

Myszor wrote:
o ukrywaniu się jest zdaje się w podręczniku, że ma być "reasonable" Smile
Bo przecież "reasonable" jest tak zarąbiście precyzyjnym określeniem. Dla niektórych "reasonable" jest, że ziemię stworzył bóg parę tysięcy lat temu Razz Nie mówiąc o głupotach jakie powstają przy multiplayerze - model z bandy A robi hide, następnie wykrywany jest przez model z bandy B i nagle jest widoczny również dla band C-Ź ? Razz

kurde, jak ja spamujÄ™ Shocked

Back to top
View user's profile
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 11:17 PM
Reply with quote

duszy wrote:
Myszor wrote:
o ukrywaniu się jest zdaje się w podręczniku, że ma być "reasonable" Smile
Bo przecież "reasonable" jest tak zarąbiście precyzyjnym określeniem. Dla niektórych "reasonable" jest, że ziemię stworzył bóg parę tysięcy lat temu Razz Nie mówiąc o głupotach jakie powstają przy multiplayerze - model z bandy A robi hide, następnie wykrywany jest przez model z bandy B i nagle jest widoczny również dla band C-Ź ? Razz

kurde, jak ja spamujÄ™ Shocked

dlatego dałęm uśmiech Smile
tak w ogóle, to jest OT Wink dyskusje o zasadach i HR są w osobnych tematach Wink

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 10 11 12 ... 29 30 31
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 6033 Mordheim Cover full-si...
 Pn list 06, 2016 12:04 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Dodatki [Mordheim] Karty czarów Mordheim 0 dave8 2666 Karty czarów Mordheim
 Cz paźdź 29, 2020 11:05 AM 
dave8 View latest post
No new posts Raporty bitewne Kampania Wschodnia 11 verdome 11712 Re: Kampania Wschodnia
 Åšr sierp 28, 2019 06:45 PM 
verdome View latest post
No new posts Wydarzenia Oldhammer weekend we wrześniu - może Mordheim przynieść? 3 nahar 6585
 Wt lip 02, 2019 10:18 AM 
Dwalthrim View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Åšwidnik koÅ‚o Lublina, Lubelskie 4 verdome 7937 Kampania, Åšwidnik koÅ...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 34
_BBOT: 0
Razem: 34
Kto gdzie jest:
 GoÅ›cie:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy