
Menu główne
Opcje użytkownika Forum Strona główna Zasady Społeczność Szukaj Web
Newsletter Pro

Polecamy

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
|
ForumsPro › OddziaÅ‚ MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Kampania Mordheim w SDK
Kampania Mordheim w SDK
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic:
Brak
View previous topic :: View next topic
|
Author |
Message |
The following users give thanks for this topic |
M.T. - Wt May 27, 2014 08:53 PM |
Myszor
WidzÄ…cy
Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 12:32 PM
|
|
Skavenblight wrote: |
Teraz to już nic nie rozumiem. Czemu podchodzisz tak do chęci naprawienia złej sytuacji? |
szczera chęć nie wsadzałaby na koniec jakiejś szpili
jak pisałem - dziękuję za dodatkowe 2xp zdecydowane arbitralnie przez Was
ale zgodnie z zasadą nie dawania specjalnych bonusów nikomu nie bede korzystał z naprędce wymyślonego rozwiązania
|
|
Back to top
|
|
 |
Skavenblight
WidzÄ…cy
Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 12:35 PM
|
|
Nie arbitralnie zdecydowane, tylko zaproponowane.
Strach cokolwiek już napisać  I naprawdę odechciewa się grania, jeśli zwykła gra (na x gier w życiu nie spotkałam się z takimi zarzutami) przeradza się w nie wiadomo jaką masakrę na forum, a chęć pogodzenia się jest traktowana jak litość/ chęć rządzenia/ itp.
To jest bez sensu. A naprawdę miło mi się grało w tej kampanii. Wszystko to psu w dupę? Byłoby szkoda.
_________________
Last edited by Skavenblight on Åšr czerw 11, 2014 12:36 PM; edited 1 times in total
|
|
Back to top
|
|
 |
Kapitan_Hak
o. Techniczny
Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 12:35 PM
|
|
Myszor wrote: |
szczera chęć nie wsadzałaby na koniec jakiejś szpili |
To nie miała być szpila, a raczej wyraz mojego rozgoryczenia całą dzisiejszą sytuacją, której w mojej opinii można było uniknąć, gdybyśmy w porę szczerze ze sobą porozmawiali.
W każdym razie: uczciwie i całkowicie szczerze Cię przepraszam.
Przeprosiny przyjęte?
_________________

|
|
Back to top
|
|
 |
Myszor
WidzÄ…cy
Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 12:40 PM
|
|
Kapitan_Hak wrote: |
Ojeju, i znowu człowiek chciał dobrze, a wyszło jak zwykle... Żałuję, że cokolwiek jeszcze napisałem...
Uczciwie uznaliśmy, że należą Ci się pkt za "underdogi" - zgodnie z zasadami. To nie żadna "jałmużna".
Nie chcę sobie uzurpować żadnej władzy. Na forum rządzi QC, w klubie Prezes. Ja tylko sprzątam, robię makiety i wynoszę śmieci.
To ja przepraszam i usuwam siÄ™ z drogi. Pokornie wracam do robienia makiet dla Was.
ProszÄ™ tylko o nietraktowanie mojego ww. zdania za sarkazm i cynizm. |
Tomek, zrobiłeś ze mnie ostatnim zdaniem jakiegoś narzekacza.
Po ch pisałeś jeszcze o jakimś "koszmarze grania z wami"?
Zamiast jak przystało na faceta przyznać się do błędu i powiedzieć zwykłe "sorry", rozwijasz dyskusję, a na koniec jedziesz jakimś słabym żartem.
Ja już skończyłem, napisałem ABC, a Wy dalej w tym temacie. I PO CO?
Z pewnością wszyscy są Wam wdzięczni za naprawdę ZAJEBISTE tereny do grania i za ogrom pracy jaką włożyliście w Mordheim w SDK. Ja również jestem Wam wdzięczny. Nie ma potrzeby, żebyś robił z siebie ofiarę tej sytuacji.
Powtarzam do cholery - grajmy dalej. Poprztykalismy się, trudno. I co z tego? Nie róbmy już dziecinady. Ja przyznaję, dołożyłem od siebie. Ale Wy też
EDIT: pisaliśmy jednocześnie
OK, ja też przepraszam, serio.
|
|
Back to top
|
|
 |
duszy
WidzÄ…cy
Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 12:46 PM
|
|
to już druga czy trzecia taka drama...
Może odpuśćmy sobie granie w przyszły wtorek, pójdźmy na piwo, ukójmy nerwy, zapracujmy na środowego kaca...
|
|
Back to top
|
|
 |
Myszor
WidzÄ…cy
Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka
|
|
Back to top
|
|
 |
Telchar
WidzÄ…cy
Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 12:49 PM
|
|
Chill out. Nie ma co robić towarzyskich kwasów z powodu metalowych żołnierzyków. Takie dyskusje (na forum) prowadzą tylko do nieporozumień, bo wszyscy chcą dobrze tylko zaraz wychodzą jakieś nieporozumienia.
To na czym przede wszystkim bym się skupił to to, żeby nie było tak że jeden gracz gra 3 bitwy z 5 jako multiple. Ja rozegrałem już 4 potyczki i tym żadnej gry wieloosobowej. Multiple 1v1v1 są beznadziejne, niezrównoważone i zawsze niesprawiedliwe. Z braku innych opcji można grać, ale podstawą powinny być gry 1v1.
|
|
Back to top
|
|
 |
Kapitan_Hak
o. Techniczny
Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 12:50 PM
|
|
Myszor, dyskusję kontynuuowałem, gdyż chciałem wybronić się z oskarżeń o intencje wobec Ciebie, których nie miałem (wierz lub nie, ale do wczorajszej rozgrywki siadałem w dobrej wierze). Do błędów się przyznałem, przeprosiłem, ale w pewnych kwestiach muszę bronić swojego dobrego imienia.
Z makietami nie robię z siebie ofiary - stwierdzam tylko, że akurat dziś siedzę nad makietami do SDK (pomijając fakt, że multum czasu zajęła mi już ta dyskusja na forum :/).
Ok, definitywnie finito, nie chcę już tego dalej ciągnąć  .
_________________

|
|
Back to top
|
|
 |
Myszor
WidzÄ…cy
Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka
|
|
Back to top
|
|
 |
Myszor
WidzÄ…cy
Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 02:40 PM
|
|
Ok, mam dość szalony pomysł... Ryzyk fizyk, ale co tam.
Otóż wpadło mi do głowy, żeby jeden z moich czarnoszczurów (kto czytał ten wie) spróbował przejąć władze nad bandą w ramach walki o pozycję w stadzie
Co myślicie o takiej opcji:
-> czarnoszczur atakuje assassin adepta
-> jest rozegrana normalna walka do OoA
=> który wyOoAtuje przeciwnika, jest odtąd Szefem bandy
=> przegrany rzuca na Serious Injury
=> wygrany dostaje 1 exp i staje siÄ™ Szefem bandy
=> dodatkowo, jeżeli wygra pretendent, dostaje +1Ld (odtąd ma 7) - zyskuje rispekt u pobratymców, a przegrany dotychczasowy szef dostaje -1 Ld, co daje 6 (traci rispekt)
Bardzo by mi to pasowało do fabuły. Ryzykuję utratę jednego z bohaterów, ale mogłoby być ciekawie.
Ewentualnie opcja łagodna - po prostu ich zamieniam, bez dodatkowych exp i Serious Wounds z pozostałymi zmianami jak wyżej dla wygranej pretendenta.
W normalnych skaveńskich  warunkach po pięciu porażkach Szef Quissk już dawno zostałby zdetronizowany.
Czy to w jakiś sposób zaburzyłoby balans gry?
Fabularnie mógłbym taki pojedynek opisać i mieć z tego sporo funu.
A w grze - może taka zmiana przyniosłaby w końcu szczurom odwrócenie złej passy...
Co myślicie?
|
|
Back to top
|
|
 |
hexenjager
Przebudzony
Joined: May 16, 2014
Posts: 221
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 02:44 PM
|
|
Wlasnie skonczylem czytac 3 strony tej dyskusji. Tak jak Myszor jestem nowym graczem i musze przyznac, ze go rozumiem. Nie mam doswiadczenia i oczekuje, ze czasem wybaczy mi sie moje dlugie wykonywanie ruchow, niezamierzone bledy i brak wiedzy podczas rozgrywki. Licze tez na jakas drobna podpowiedz jesli robie totalna glupote i sugestie, ze nie jest to najlepsze rozwiazanie. Caly czas sie ucze i o masie rzeczy najzwyczajniej nie mam pojecia. Chcialbym tez, aby rozgrywka byla jak najbardziej zbalansowana i uczciwa. Gralem juz z Marcinem i o ile jego banda w potyczce 1 na 1 jakos sobie radzi(prawie przegralem), to w ukladzie 2 vs 1 rozgrywka jest raczej malo sesnowna z tak niedoswiadczonymi graczami jak my. Chyba obaj mamy tez podbne oczekiwania co do zasad rozgrywki - ruchu, mierzenia odleglosci ukrywania itp. Prosze nie traktowac tego osobiscie, bo nie pisze konkretnie o zadnym z Was. Wiem, ze jestescie doswiadczeni, gracie w MordkÄ™ od lat i macie zasady w malym paluszku ale przyznajÄ™, ze nie podoba mi siÄ™ przsuwanie figurek "na oko", szarzowanie bez sprawdzenia zasiegu, przechodznie na skroty, chociaz dany element terenu nalezaloby obejsc itd itp. Chyba najlepiej umowic sie przed gra a jesli w trakcie wyniknie jakas niejasnosc ustalic co mozna a czego nie. Dobrym posunieciem jest uscislenie jak dzialaja posiadane czary, przedmioty i skille, bo nie zawsze jest to w 100% jasne(przynajmniej dla nas nowych graczy)
Last edited by hexenjager on Åšr czerw 11, 2014 03:09 PM; edited 1 times in total
|
|
Back to top
|
|
 |
Skavenblight
WidzÄ…cy
Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 09:11 PM
|
|
Jak dla mnie wzajemna "wymiana" rozpisek na początku jest jak najbardziej ok. U mnie wszyscy mają imiona na podstawkach i w rozpisce, więc wszystko jest przejrzyście (mam bandy bez imion na podstawkach, to wtedy jest konieczna prezentacja). Nie mam żadnego problemu w tym, by ktoś mi zaglądał do rozpiski w dowolnym momencie gry - ogłaszam oficjalnie, nie krępujcie się!  (w sumie tak było zawsze, ale przybyło nowych graczy, więc w razie gdyby nie dla każdego było oczywiste - to mówię).
Prawda, że wiele rzeczy robimy "na oko" chociaż akurat szarże i strzelanie na oko robione być nie powinny. No, chyba że naprawdę odległość jest niewielka, a zasięg szarży/broni długi. Z tym przechodzeniem przez kawałki terenu - weźcie pod uwagę, że te makiety są już w SDK jakiś czas. Większość z nas zdążyła je mieć na stole parę razy i ustalenia dotyczące nich są już oczywiste. Choć niektóre się zmieniają, to nie jest tak, że się już ustaliło na stałe. Nowe propozycje zawsze mile widziane
A ukrywania się sama nie lubię, jest dla mnie niejasne, nie umiem rozstrzygać, kogo widać, a kogo nie, więc z reguły się nie ukrywam
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Myszor
WidzÄ…cy
Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 09:34 PM
|
|
o ukrywaniu się jest zdaje się w podręczniku, że ma być "reasonable"
a zasad wykrywania i szarż na ukrytych i/lub niewidocznych uczyłem się przez pierwszych 10 potyczek 
chiociaż niby można to ująć w 2 zdaniach:
1) automatyczne wykrywanie (zdejmowanie znacznika hidden) w zasięgu Inicjatywy
2) szarża na niewidocznego (i nieukrytego?  ) tylko do 4'' (czemu akurat 4''  i czemu constans?) w linii prostej po zdaniu testu Inicjatywy
jeszcze zabawniej robi siÄ™ kiedy do tego dochodzi wspinanie
|
|
Back to top
|
|
 |
duszy
WidzÄ…cy
Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka
|
|
Back to top
|
|
 |
Myszor
WidzÄ…cy
Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Åšr czerw 11, 2014 11:17 PM
|
|
|
|
Back to top
|
|
 |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
|
|

O użytkowniku
|