Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › OddziaÅ‚ MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Kampania Mordheim w SDK
Kampania Mordheim w SDK
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 18 19 20 ... 29 30 31
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic M.T. - Wt May 27, 2014 08:53 PM
duszy
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Sb czerw 28, 2014 11:36 PM
Reply with quote

Myszor wrote:

Nie wiem kiedy znów zagram, jeszczeli skavenami, to może na innych stołach prędzej, bo naprawdę nie podoba mi się miasto w wydaniu SDK-owym. Piękne są tereny, ale zawsze kiedy grałem było ich po prostu za mało na stołach, środek przeważnie pusty - raj dla strzelców, bo w końcu większość gier jest na rout i bandy spotykają się zwykle na srodku (chyba, ze postawiłem tam osobiście wieżę albo scenariusz to nakazywał (defend the find).
niestety przy tej ilości graczy jaka się ostatnio pojawia, to żeby na stołach było naprawdę gęsto musiałoby być z 2x więcej makiet. Jak rozumiem, część jest w renowacji u Kapitana i Dwalthrima, ale ta szafa w sdk-u i tak była zapchana, nie bardzo jest gdzie to trzymać. Chyba że o czymś nie wiem i jest jeszcze jakaś do dyspozycji. Ew. może by się z władzami sdk-a dogadać i zrzucić na jakąś szafkę/kufry ( np takie, żeby pasowało stylem do tego, co mają ) czy coś na trzymanie większej ilości makiet? Poza tym, to tak jak pisał Kuba - bardzo gęsty stół też jest nie fair w stosunku do band strzelających ( są w ogóle jakieś czysto strzelające poza nieoficjalnymi elfami? Reikland mi tylko do głowy przychodzi, bo dwarfy wcale dużo lepiej od ludzi nie strzelają ). Poza jakimiś przypakowanymi elfami, strzelanie nie jest aż tak mocne, a tanie też nie jest - pałka jednak ma znacznie lepszy stosunek cena-skuteczność, niż kusza Razz To nie necromunda gdzie strzelanie ma o wiele większą skuteczność.
Spróbuj zagrać inną bandą, nawet jak nie masz to pewnie znajdą się jakieś dobre dusze ( bez skojarzeń Razz ) chętne pożyczyć. Mi zmiana bandy, pomimo dalszych przegranych przywróciła chęć gry, z której norsi mnie wypruli Wink

Back to top
View user's profile
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: ZÄ…bki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 29, 2014 07:52 AM
Reply with quote

Myszor na prawdę nie rezygnuj ze szczurów - straciłeś tylko trzech wojaków i powinieneś grać dalej. Zielak swoimi scavenami tracił nawet po pięciu w jednej walce i wiele razy jego banda to już było chodzące próchno mimo to nigdy nie wymiękał i zawsze się podnosił. Pamiętam ze raz miałem w undedach dwóch zombie asasynów z plączącymi ostrzami. To nie były świeżynki tylko goście co złapali już ponad 60 ekspa nim przeszli na ciemna stronę mocy
Jak mogę Ci coś zasugerować to robisz spory błąd nie inwestując w kuszę. Masz nocnych łowców którzy startują z zerową ilością doświadczenia. Bierzesz odpowiedniego skila i kuszę. Po kilku walkach możesz mieć dwóch dobrych strzelców, których kitrasz w niedostępnych miejscach. Bardzo się przydają z każdym przeciwnikiem szczególnie z bandami do walki wręcz - można się zabunkrować i strzelać bezkarnie do bohaterów - w najgorszym wypadku zdejmiesz lucky charmy i trochę bałaganu narobisz w szeregach. Pamiętaj że poza kuszą możesz jeszcze wziąć długi łuk zamiast procy - do tego jeszcze strzały myśliwego i masz 6 cali ruchu plus kąśliwy strzał - daje to dużo możliwości...
Druga sprawa - płaczące ostrza - tak wiem że drogie ale wierz mi - mega skuteczne - nie raz i nie dwa frunęli mi opętani na tabele - i co z tego ze mieli 6T i 3W plus resilent. Pazury są słabe - może inaczej - dużo mniej skuteczne. Bierzesz płaczące ostrza, skila expert swordsmen co w połączeniu z duża ilością ataków potrafi być bardzo groźne.
Jeszcze jedna sprawa - skill lighting reflex - absolutna podstawa na każdym bohaterze walczącym wręcz. Pamiętam że jak graliśmy nikt u Ciebie nie miał tego skila a w przypadku scavenów z wysoka inicjatywą to absolutna podstawa od samego poczatku. Szarżuje cię ktoś - sprzedajesz kilka lep pierwszy. Oczywiście dobrze by było mieć kilka relikwii na kluczowych zawodnikach bo jednak się przydają szczególnie dla scavenów, których niski Ld jest przysłowiową piętą. Sporo grałem ze szczurami i przerabialiśmy wszystkie możliwe warianty ustawienia - maja duży potencjał. Nie są łatwi w prowadzeniu to fakt ale takie to już plugawe życie szczurów...

Back to top
View user's profile
Skavenblight
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 29, 2014 08:37 AM
Reply with quote

Co do liczby terenów - więcej ich nie będzie, zostaliśmy zmuszeni do zredukowania ich ilości, więc nie sądzę, by coś się zmieniło po paru miesiącach. Pod koniec poprzedniej kampanii władze SDK kazały zabrać kilka kartonów, które stały na szafie. Miejsca mamy tyle, ile mamy.

Co do ustawiania "pod siebie". Stoły zawsze można losować po ustawieniu makiet albo robić zgodnie z zasadami z podręcznika. Tylko to drugie wymaga ustalenia z góry, ile makiet ma przypadać na stół.



Myszor - rozumiem zniechęcenie, zwłaszcza w połączeniu z fabułą, gdzie Gnash był głównym bohaterem. Mam nadzieję, że krótki odpoczynek Ci pomoże i spojrzysz na grę inaczej.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Telchar
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 29, 2014 09:36 AM
Reply with quote

Richi dobrze gada.
Kusze na night runnerach to ciekawa opcja (chociaż nigdy nie stosowałem) - dodatkowo z infiltracją mogą namieszać. Tyle ze to nie wygra gry.

Podstawa skavenami to szarżować zawsze przynajmniej 2 na jednego (masz przewagę ruchu). Nie skupiać się na strzelaniu, tylko raczej dążyć do walki wręcz (chyba że grasz z bandą nie mającą strzelania, wtedy można się pobawić). Nigdy nie narażać assassina na o.o.a. (tylko w ostateczności), no chyba że masz jakiś inny model z Ld7. Do tego wszelakie przerzucajki Ld, relikwie etc.

Do tego to co napisal Richi: lightning reflexes, art of silent death, weeping bladesy (jak jesteś bogaty). Jest naprawdę niewiele modeli będących w stanie zatrzymać rozwiniętego black skavena.

Spróbuj też zagrać jakąś ludzką bandą, zobaczysz wtedy jaka jest różnica i jakie są ich słabe/mocne strony, ale polecam raczej od następnej kampanii, bo teraz z doświadczonymi bandami szansa na zwycięstwo jest minimalna.

Poza tym to temat raczej do taktyk niż Kampania SDK organizacyjnie Smile

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 29, 2014 10:07 AM
Reply with quote

W kwestii makiet może uda się jeszcze coś pocisnąć.

Mam u siebie jeszcze 3(!) spore kartony makiet typowo miejskich oczekujące na renowację. Trochę z tym roboty będzie, ale jak będą gotowe, na pewno wpłyną pozytywnie na gęstość stołów.

Odrębnym problemem jest kwestia przechowywania, ale i tutaj kombinuję kilka rozwiązań, począwszy od negocjowania miejsca, aż po zabiegi w stylu "to chwilowo wywozimy, a to zostawiamy, bo się bardziej przyda".

Na razie na poddaszu mamy ograniczone pole manewru, ale po wakacjach, w sali klubowej, mam już co najmniej jedną propozycję "wywalczenia" choć odrobinki dodatkowego, cennego miejsca.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 29, 2014 10:13 AM
Reply with quote

Kapitan_Hak wrote:
W kwestii makiet [...]"to chwilowo wywozimy, a to zostawiamy, bo siÄ™ bardziej przyda".

Na razie na poddaszu mamy ograniczone pole manewru, ale po wakacjach, w sali klubowej, mam już co najmniej jedną propozycję "wywalczenia" choć odrobinki dodatkowego, cennego miejsca.

Przy okazji przeprowadzki na górę popatrzyłęm co jest w skrzyni i pod nią.
Jest tam sporo terenów w ogóle lub prawie w ogóle nieuzywanych - zimowe, podziemia. Moznaby to "wywieźć" i zmieściłoby się tam sporo domków zamiast tego. Głównie mam na myśli skrzynię, bo ona jest spora i dość głęboka. Pod spodem moznaby trzymać drobne elementy - drzewka, przeszkadzajki, gąbkowe wzgórza itd. W szafie najcenniejsze domki - jak do tej pory.

Back to top
View user's profile
duszy
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 29, 2014 10:13 AM
Reply with quote

A dałoby się z SDK wynegocjować wstawienie jakiejś dodatkowej szafki/skrzyń ( do sali, bo strych to inna historia )? Bo jeśli tak, to można by pokombinować i zrzucić się na coś. Ew. tak jak już kiedyś mówiłem - skoro nie odpowiadają im kartony ( jak rozumiem takie zwykłe "sklepowe" ) to może zgodzą się na jakieś takie ozdobne w stylu tych. Tanie to, a nie "szpeci" i emerytki chyba na ich widok zawału nie dostaną. Czy nawet jeśli mają coś w stylu piwnicy/komórki - najwyżej trzeba by pozasuwać trochę przed i po grze.

Back to top
View user's profile
Skavenblight
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 29, 2014 10:20 AM
Reply with quote

Jest kanciapa na dole, trochę miejsca tam jest - jest tam chyba blat Leszcza, taki duży, ale nie wiem, jak zapatrywaliby się na trzymanie tam makiet.

Może z tym kategorycznym "więcej makiet nie będzie" to trochę przesadziłam, po prostu ogarnęło mnie zniechęcenie, bo były obietnice, że dostaniemy oszklone szafki i niestety nic się jeszcze w tej sprawie nie ruszyło. Mam nadzieję, że jednak je w końcu dostajemy, choć rzecz jasna najwcześniej po wakacjach.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
duszy
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 12:02 PM
Reply with quote

Będzie ktoś jutro?

Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 12:28 PM
Reply with quote

Telchar wrote:
Richi dobrze gada.
Kusze na night runnerach to ciekawa opcja (chociaż nigdy nie stosowałem) - dodatkowo z infiltracją mogą namieszać. Tyle ze to nie wygra gry.

Misio opowiadał mi kiedyś o patencie pt. Nihgt runnerzy z blunderbusami, infiltracja i lipem. W pierwszej turze miał przeciwnikowi przeciagnac tymi blunderami z obu stron po wystawionych do gry w karnym rzadku modelach. W swojej turze typ nie zdał routa i było po grze Very Happy .
Nie zapominajmy tez o ratraku, który jest mega fluffowym rzeźnikiem w tej bandzie Smile


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 12:37 PM
Reply with quote

duszy wrote:
Będzie ktoś jutro?

Biję się z myślami. A kto się jeszcze wybiera?

BTW - jaki masz rating u swoich krasnoludów?

Dwalthrim wrote:
Telchar wrote:
Richi dobrze gada.
Kusze na night runnerach to ciekawa opcja (chociaż nigdy nie stosowałem) - dodatkowo z infiltracją mogą namieszać. Tyle ze to nie wygra gry.

Misio opowiadał mi kiedyś o patencie pt. Nihgt runnerzy z blunderbusami, infiltracja i lipem. W pierwszej turze miał przeciwnikowi przeciagnac tymi blunderami z obu stron po wystawionych do gry w karnym rzadku modelach. W swojej turze typ nie zdał routa i było po grze Very Happy .
Nie zapominajmy tez o ratraku, który jest mega fluffowym rzeźnikiem w tej bandzie Smile

Myślałem o garłaczu skaveńskim, ale na combosa z infiltracją nie wpadłem.
Dobre. A co to jest lip?

Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 12:40 PM
Reply with quote

Skill ruchowy "doskok" dajacy K6 dodatkowego ruchu.


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
catachanfrog
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 12:50 PM
Reply with quote

Leap - A do tego nie można zinterceptować takowego modelu.
Tak ogólnie to ja powiem, że skaveni są jak dla mnie jedną z najmocniejszych warband - wierzę, że znajdziesz Myszor swoją drogę.
Jutro może będę.


Last edited by catachanfrog on Pn czerw 30, 2014 12:53 PM; edited 3 time in total
Back to top
View user's profile
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 12:50 PM
Reply with quote

Dwalthrim wrote:
Skill ruchowy "doskok" dajacy K6 dodatkowego ruchu.

Z tym, że night runnerzy nie mają dostępu do skilli szybkościowych (sic!)

Back to top
View user's profile
duszy
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 12:57 PM
Reply with quote

Myszor wrote:

BTW - jaki masz rating u swoich krasnoludów?
145, z czego 13 służy tylko za boost do eksploaracji właściwie Razz ( arabian merchant )
Myszor wrote:
Z tym, że night runnerzy nie mają dostępu do skilli szybkościowych (sic!)
krasnoludzki inżynier nie ma dostępu do academic skills, no i ludzkie bandy mają dostęp do lepszej broni prochowej ( hochland i dueling ) niż krasnoludy. Bo wiesz, fluff, logika... Twisted Evil

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 18 19 20 ... 29 30 31
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 5971 Mordheim Cover full-si...
 Pn list 06, 2016 12:04 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Dodatki [Mordheim] Karty czarów Mordheim 0 dave8 2382 Karty czarów Mordheim
 Cz paźdź 29, 2020 11:05 AM 
dave8 View latest post
No new posts Raporty bitewne Kampania Wschodnia 11 verdome 11320 Re: Kampania Wschodnia
 Åšr sierp 28, 2019 06:45 PM 
verdome View latest post
No new posts Wydarzenia Oldhammer weekend we wrześniu - może Mordheim przynieść? 3 nahar 6400
 Wt lip 02, 2019 10:18 AM 
Dwalthrim View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Åšwidnik koÅ‚o Lublina, Lubelskie 4 verdome 7710 Kampania, Åšwidnik koÅ...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 27
_BBOT: 0
Razem: 27
Kto gdzie jest:
 GoÅ›cie:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy