Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › OddziaÅ‚ MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Kampania Mordheim w SDK
Kampania Mordheim w SDK
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 22 23 24 ... 29 30 31
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic M.T. - Wt May 27, 2014 08:53 PM
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pt lip 04, 2014 12:23 PM
Reply with quote

1. Miniony wtorek:

Moje poczatkujące skaveny uległy prawie poczatkującej bandzie undeadów Radka. Brak mozliwości zakupu Piwa przed pierwszą potyczką był bolesny (rare). Szczury bały się chodzących trupów.

Popełniłem znów masę błędów:
- bałem się dwóch dobrze rozstawionych strzelców bardziej niż powinienem
- dałem się złapać na podstawionego na przynętę ghula
- miałem za małą bandę - stawianie na sprzęt i bandę 12 skavenów bez rat ogra nie jest najlepszym pomysłem - potwierdziły się doświadczenia z turnieju z Zgierzu
- za mało proc Smile
- nie wykorzystany teren (nie tylko "bo za mało proc" ale tez dlatego, że znów grałem "na pałę".
- za późno zrobiony voluntary rout (głupio mi było tak szybko kończyć...)

Generalnie zauważam u siebie tendencję do grania "pod przeciwnika" i do zbyt małej asertywności czasem. Muszę nad tym popracować Smile

W tej potyczce straciłem czarnoszczura i henchmana. Gołego czarnoszczura mogę odkupić za sharda z eksploracji. I nic więcej.
Kiepski początek. Może zacznę znów od nowa, a może wrócę do bandy Quisska jednak, tak jak mi radziliście tu kilka razy.

2. Jutro (sobota) i pojutrze (niedziela)

Ktoś z Was wybiera się może do SDK? Albo właśnie się zorientował, ze się wybiera? Smile

Back to top
View user's profile
duszy
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pt lip 04, 2014 12:35 PM
Reply with quote

Myszor wrote:
Moje poczatkujące skaveny uległy prawie poczatkującej bandzie undeadów Radka. Brak mozliwości zakupu Piwa przed pierwszą potyczką był bolesny (rare). Szczury bały się chodzących trupów.
Nie martw się, moje nie tak początkujące dwarfy też się bały Razz I to pomimo, że jedyne beardlingi z niższym Ld były w zasięgu leadera Very Happy

W niedzielę może bym wpadł, ale to tak bardzo duże może Wink


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
M.T.
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pt lip 04, 2014 02:11 PM
Reply with quote

Będę jutro w SDK od 10:30

Back to top
View user's profile
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 07, 2014 10:02 AM
Reply with quote

Wczoraj rozegrałem dwie bitwy z hexenjagerem nowa rozpiska skavenów.
Oczywiście dostałem bęcki, ale złapałem trochę underdogów.

Jak podsumował mnie hexenjager, w mojej grze geniusz mieszał się z głupotą Smile

Wnioski:

- rat ogr wymiata

- nie dawać się podpuszczać na pojedynki strzeleckie z lepiej strzelającym przeciwnikiem Smile

- pamiętać o możliwości parowania mieczem! (cholera, przez całą bitwę nie pamiętałem)

- dla równowagi zapomnieliśmy też obaj o zasadzie "sam w walce" i mój szczur powstrzymywał przez 5 tur 4 figurki witch hunterów... Wink

- pamiętać o skillach bohaterów!!! zapominanie o knife fighterze w kluczowym momencie gry jest do dupy Smile

- myśleć o tym, czym najpierw się ruszyć a czym później! niby szczegół, a wczoraj przez to wypuściłem z rąk 100% zwycięstwo (ech, Myszor, Myszor...)

- generalnie myśleć, nie ulegać presji czasu ani słownym podpuchom przeciwnika Smile

- kitrać się skavenami jak tylko się da - Telchar, moim zdaniem nie miałes do końca racji - poczatkującymi skavenami trzeba się kitrać. Lecieć do ataku można na bandę słabszą i mało strzelającą (wczoraj walczyłem 10 szczurami przeciw chyba 15 witch hunterom, z których 3 miało BS5, jeden BS4 i chyba dwóch BS3; gdyby nie kitranie i rat ogr byłoby szybko pozamiatane, a tak zdjąłem 3 psy i roadwardena Wink - który niestety przeżył :); gdyby nie debilne błędy, i spory niefart na sam koniec wygrałbym Smile )

- wspominałem, że rat ogr wymiata? Smile

No dobra. Mam bandÄ™ z rat ogrem z ratingiem ok. 140.
Szef dostał nervous condition. Jego chyba wolę nie próbować operować...
Młodzik (Ld4) z infiltracją dostał madness-stupidity... Przyznajcie, że niezłe połaczenie Smile Operacja szczurzego mózgu wydaje się konieczna. Alternatywa - wymiana młodzika na nowego?

Pogram, zobaczę. może tym razem coś ugram Smile
Nie wiem dlaczego, mimo poczucia zawodu po każdej przegranej na razie wciąż lubię grac tymi tchórzliwymi sierściakami.

Back to top
View user's profile
Telchar
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 07, 2014 10:19 AM
Reply with quote

Quote::
- kitrać się skavenami jak tylko się da - Telchar, moim zdaniem nie miałes do końca racji - poczatkującymi skavenami trzeba się kitrać.

Ja nie mówiłem żeby się nie chować, tylko żeby dążyć do hth, bo tam IMO tkwi siła skavenów. Poza tym wszystko zależy od sytuacji. Przy tak olbrzymiej przewadze przeciwnika, zazwyczaj trzeba podjąć próbę zadania strat a jak pójdzie źle minimalizować własne. Z resztą ja zazwyczaj biorę pod uwagę pojedynki band o w miarę równej sile (z porównywalnym doświadczeniem).

Back to top
View user's profile
hexenjager
Przebudzony
Przebudzony

hexenjager

Offline

Joined: May 16, 2014
Posts: 221
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 07, 2014 10:22 AM
Reply with quote

Nie wiem jakie slowne podpuchy masz na mysli? Wink Dzieki za gre, bylo naprawde ciekawie jakbys chial rewanzyk to czekam na sygnal znak Very Happy

Back to top
View user's profile
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: ZÄ…bki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 07, 2014 12:26 PM
Reply with quote

Myszor dobra opcja do scavenów są gwiazdki do rzucania plus odpowiedni skill. Dobre dla szeryfa - 4 strzelania, 4 siły plus trzy strzały. Na bliski zasięg wymiata - ostatnio byłem świadkiem jak wyfrunął od takiej serii ogr i to w jednej turze! Pamiętaj też o lighting reflex na kluczowych zawodnikach do walki wręcz. Scaveny mają wysoką inicjatywę i warto to wykorzystywać...

Back to top
View user's profile
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 07, 2014 12:40 PM
Reply with quote

Dzięki Richi za wskazówki pewne Wink

Własnie dałem mojemu Assassinowi throwing knives i ma już właściwego skilla Smile

A przy okazji - będziesz jutro w SDKu? Smile

Back to top
View user's profile
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: ZÄ…bki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 07, 2014 03:26 PM
Reply with quote

Myszor jutro będę - wezmę Ci kilka metalowych scavenów - mam nadzieje że będą fartowni...

A tak w ogóle ktoś jutro chętny na walkę z Undedami - powrócił już wampir. Gang rating zbliża się powoli do 200 punktów...
Najchętniej oklepałbym jakiś ludzi - ewentualnie mam pewne rachunki do wyrównania ze Scavenami Wink

Back to top
View user's profile
duszy
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 07, 2014 03:28 PM
Reply with quote

Pytanie podstawowe, to czy będzie jutro Telchar, bo Kapitana nie będzie. Chociaż może na górę skoro nie ma szafki nie potrzeba osób desygnowanych do funkcji klucznika? Razz


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 07, 2014 07:23 PM
Reply with quote

duszy wrote:
Pytanie podstawowe, to czy będzie jutro Telchar, bo Kapitana nie będzie. Chociaż może na górę skoro nie ma szafki nie potrzeba osób desygnowanych do funkcji klucznika? Razz

Duszy, wyglądasz najpoważniej z całego towarzystwa (masz najokazalszą brodę Smile ) i bywasz regularnie - może powinieneś być desygnowany?

Bo obawiam się, że na stryszek też trzeba mieć jakieś upowaznienie do klucza. W razie czego może uda się przekabacić pana na dole.

Back to top
View user's profile
duszy
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 07, 2014 07:36 PM
Reply with quote

Myszor wrote:
duszy wrote:
Pytanie podstawowe, to czy będzie jutro Telchar, bo Kapitana nie będzie. Chociaż może na górę skoro nie ma szafki nie potrzeba osób desygnowanych do funkcji klucznika? Razz

Duszy, wyglądasz najpoważniej z całego towarzystwa (masz najokazalszą brodę Smile ) i bywasz regularnie - może powinieneś być desygnowany?

Bo obawiam się, że na stryszek też trzeba mieć jakieś upowaznienie do klucza. W razie czego może uda się przekabacić pana na dole.
Brodę ostatnio przyciąłem i nie chcę być.


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 07, 2014 07:53 PM
Reply with quote

duszy wrote:
Pytanie podstawowe, to czy będzie jutro Telchar, bo Kapitana nie będzie. Chociaż może na górę skoro nie ma szafki nie potrzeba osób desygnowanych do funkcji klucznika? Razz

duszy wrote:

Brodę ostatnio przyciąłem i nie chcę być.

W takim razie nie pozostaje nic innego, jak zapytać Telchara Wink

Telcharze, bedziesz jutro?

Back to top
View user's profile
Telchar
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt lip 08, 2014 06:56 AM
Reply with quote

Wygląda na to że raczej tak, ale na 100% jeszcze nie mogę obiecać. Dam znać tak do 16, więc jak możecie monitorujcie temat. Niestety nie mam do was tel.

Sorry że tak niejednoznacznie, ale niestety taki lajf. Ile osób w ogóle jest chętnych żeby wpaść dzisiaj. Bo z tego co widzę to ze mną 4. Dobrze mówię?

Back to top
View user's profile
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: ZÄ…bki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt lip 08, 2014 07:07 AM
Reply with quote

Ja mam czas i mogę wpaść - na 90% będzie też Zielak ze Scavenami.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 22 23 24 ... 29 30 31
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 6080 Mordheim Cover full-si...
 Sb list 05, 2016 11:04 PM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Dodatki [Mordheim] Karty czarów Mordheim 0 dave8 2813 Karty czarów Mordheim
 Cz paźdź 29, 2020 10:05 AM 
dave8 View latest post
No new posts Raporty bitewne Kampania Wschodnia 11 verdome 12118 Re: Kampania Wschodnia
 Åšr sierp 28, 2019 06:45 PM 
verdome View latest post
No new posts Wydarzenia Oldhammer weekend we wrześniu - może Mordheim przynieść? 3 nahar 6713
 Wt lip 02, 2019 10:18 AM 
Dwalthrim View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Åšwidnik koÅ‚o Lublina, Lubelskie 4 verdome 8082 Kampania, Åšwidnik koÅ...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 43
_BBOT: 0
Razem: 43
Kto gdzie jest:
 GoÅ›cie:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy