Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Kampania Mordheim w SDK
Kampania Mordheim w SDK
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 25 26 27 ... 29 30 31
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic M.T. - Wt May 27, 2014 08:53 PM
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt lip 22, 2014 09:29 PM
Reply with quote

Dzięki jeszcze raz Wacław za grę, po pierwszym udanym strzale włączył się festiwal typowych dla mnie rzutów i dwarfy się odbijały od piratów Wink W wyniku tego jedna z feralnych kostek uległa defenestracji.
Mimo wszystko 2 zdobyte wyrdstone + dobry rzut na eksplorację i oszczędności dały naprawdę niezły zarobek na tym. Wyszedłem z dodatkowym herosem, gromilem na noble'u i wacikami dla slayerów Smile


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt lip 22, 2014 10:17 PM
Reply with quote

duszy wrote:
Dzięki jeszcze raz Wacław za grę, po pierwszym udanym strzale włączył się festiwal typowych dla mnie rzutów i dwarfy się odbijały od piratów Wink W wyniku tego jedna z feralnych kostek uległa defenestracji.
Mimo wszystko 2 zdobyte wyrdstone + dobry rzut na eksplorację i oszczędności dały naprawdę niezły zarobek na tym. Wyszedłem z dodatkowym herosem, gromilem na noble'u i wacikami dla slayerów Smile

Słowem - udana gra? Smile
Ja noblowi dałem gromrila na start Smile
Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że nie mogę go dać inżynierowi - ten ma dostęp do ekwipunku thundererów, a ci gromrili nosić nie mogą Sad

Ja dziś stoczyłem dwie potyczki dwarfami przeciw łowcom czarownic hexenjagera. Najpierw 17 figurek łowców na moich 7 Smile w drugiej potyczce 14 na 7 Smile

Krew lała się gęsto, w pierwszej potyczce krasnale wyeliminowały 6 (a może 7?) przeciwników, sami tracąc 2. Rout był dobrowolny, bo tych dwóch to byli noble i inżynier. Obaj musieli opuścić następną potyczkę (rana nogi i rana ręki). Obeszło się na szczęście bez amputacji. Dwarf z M2 byłby już kuriozum. Szarża na 4 cale Smile

Po drugiej stronie straty poważniejsze. Kapitan łowców czarownic w wyniku ciężkich obrażeń umarł. Towarzyszył mu do końca jego wierny pies, który zdechł zaraz po tym, jak kapitan Adolf Hycler oddał ostatnie tchnienie ku chwale Sigmara.

Łowcy poprzysięgli zemstę.

W drugiej potyczce napadli na krasnoludy, które wybrały się w miejsce wyjatkowo bogate w wyrdstone (wyrdstone hunt). Krasnale pozbawione dwóch bohaterów (z 3 łącznie!) stawiły dzielnie czoła wrogowi. Na placu boju padło dwóch wojowników, ale po stronie wroga znów straty znacząco większe - 4 psy i bohater ooa!

I znów rzuty na poważne obrażenia były łąskawe dla dwarfów - żaden z dwóch henchmanów nie umarł. Za to łowcy stracili 3 psy bojowe, a bohater otrzymał ranę dłoni.

Krasnoludy okazały się twarde jak skała. Mimo, że wróg w obu potyczkach przewyższał je ponad dwukrotnie i liczebnością i ratingiem, dały się mu bardzo mocno we znaki. Dzisiejsze gry przekonały mnie do rozwijania tej bandy i grania nią w SDK. Mimo powolności mają swoje zalety.

Oczywiście będę grał też skavenami, na zmianę, żeby nie nabijać zbyt wielu bitew. Krasnoludy mają już więc 4 stoczone potyczki, skaveni 5.

----

Kto dziś jeszcze grał i z jakim wynikiem? Smile

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt lip 22, 2014 10:31 PM
Reply with quote

Myszor wrote:

Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że nie mogę go dać inżynierowi - ten ma dostęp do ekwipunku thundererów, a ci gromrili nosić nie mogą Sad
z tego, co kojarzę gdzieś chłopaki pisali ( Telchar, albo M.T. ), że mimo wszystko może, bo gromil jest traktowany jako heavy ( bo inaczej nikt oprócz dwarfów nie mógłby go nosić). Co najwyżej nie może go kupić na wstępie.

Dałem dobrowolnego routa, bo mój noble i assaultowy thunderer byli w combacie z 4 piratami, których w ogóle ugryźć na moich rzutach nie mogłem. Co prawda noble powinien sporo wytrzymać (2 toporki krasnoludzkie, master of blades, 2 woundy i wtedy heavy, teraz gromil - robię go na tanka Smile ), ale po co ryzykować. Reszta ekipy by człapała tam z 5-6 tur.


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt lip 22, 2014 10:45 PM
Reply with quote

Grałam jeszcze ja przeciwko undeadom Radka. Bitwa 10 Ostlandczyków na 17 trupów nie wróżyła dobrze, ale o dziwo nie było wcale tak źle. Szukaliśmy skarbu, jednak walka okazała się ciekawsza Wink Tak jak się spodziewałam, Ostland schodził szybko, ale i nie żałowałam ludków, bo i tak przez 3 tygodnie mnie teraz nie będzie. Przewidywałam więc sromotną porażkę. No i takowa nastąpiła, ale nie była sromotna Wink

Zeszło mi 60% bandy, w tym ogry i dwóch bohaterów Wink I wszystko przeżyło, ale to idealnie, na czysto. Ja za to zdjęłam dwa wilki i ghula i tu pech - wszystko zdechło. Znaczy, już było zdechłe, ale zdechło na amen. Wynik był taki, że przy drugiej turze rzucania routa stwierdziłam, że jednak może dość tego. Zostało mi wówczas 3 bohaterów na polu bitwy, więc była przyzwoita eksploracja, ale niezłomny szef, którego ogr za cholerę nie mógł ubić, mógłby się w końcu złamać, więc bezpieczniej było nie ryzykować. Trupy zwyciężyły i zdobyły skarb, ale i miały duże straty, których skarb nie wynagrodził. Do zwycięstwa... po trupach Wink

U mnie pijak z fallusem w garści został bohaterem. Albo to całkowita degeneracja Ostlandu, albo zapowiedź czegoś większego. Jest więc już 6 bohaterów, co wcale nie wróży źle, ale i tak tą bandą zagram (jeśli jeszcze będzie trwała kampania) najwcześniej za miesiąc.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt lip 22, 2014 11:13 PM
Reply with quote

Skavenblight wrote:
Grałam jeszcze ja przeciwko undeadom Radka. Bitwa 10 Ostlandczyków na 17 trupów nie wróżyła dobrze, ale o dziwo nie było wcale tak źle. [...] Do zwycięstwa... po trupach Wink

U mnie pijak z fallusem w garści został bohaterem. Albo to całkowita degeneracja Ostlandu, albo zapowiedź czegoś większego. Jest więc już 6 bohaterów, co wcale nie wróży źle, ale i tak tą bandą zagram (jeśli jeszcze będzie trwała kampania) najwcześniej za miesiąc.

A co ma nie trwać Smile

Co prawda sezon urlopowy w pełni, ale gracze chętni są nadal,
bandy się rozwijają, figurki się kupują, kleją i malują dniami i... jak widać nocami Smile

To co, Ostland za miesiąc walczy z krasnoludami?

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt lip 22, 2014 11:17 PM
Reply with quote

Ja również dziękuję za grę, bo była naprawdę emocjonująca.

Pierwsze strzały krasnali były druzgocące. Na wstępie Duszy jednym strzałem zdjął mi bohatera, a później sukcesywnie przewracał kolejne modele.
Większość drogocennych kamyczków zgarnęli piraci, w tym samym czasie krasnale zbliżyły się na tyle, że walka była nieunikniona. Po obu stronach modele schodziły po równi, więc niemal równocześnie zaczęliśmy zdawać routa. Finalnie na jednej części stołu piraci zostali wybici do nogi, za to na drugim zaszarżowali nobla i to doprowadziło do wycofania się brodaczy.

Krasnalom awansował strzelec na bohatera, piratom odszedł strzelec, więc równowaga jest zachowana. Dobre rzuty na kościach plus dodatkowy wyrdstone dał naprawdę dobrą eksplorację po obu stronach.
Jako smaczek dodam tylko, że w eksploracji miałem po raz pierwszy wyturlane 666.

Dzięki za świetne spotkanie i miłą atmosferę przy stole. Do zobaczenia kolejnym razem.

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Cz lip 24, 2014 08:07 AM
Reply with quote

W sobotę od 9-10 rano grają w SDK planszówkowcy.
Średnio przychodzi ich 4-6 osób i zajmują 1 stół, więc spokojnie mozna zagrać obok nich nawet na 2 stołach.
Kto z was chciałby przyjść i zagrać pojutrze?

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 27, 2014 11:04 AM
Reply with quote

Wczoraj moje zakute dwarfy stoczyły kolejną potyczkę z łowcami czarownic hexenjagera. Stawały dzielnie, ale pozbawione lidera musiały wycofać się z pola walki... Straty po obu stronach wyrównane, mimo znów dwukrotnej liczebnej przewagi przeciwnika.

Noble w wyniku ooa został okradziony z gromrilowej zbroi, hełmu, tarczy i młota. Odkupienie tego kosztowałoby... dużo. Krasnoludzki szlachcic będzie musiał zadowolić się zwykłym, żołnierskim pancerzem.

Na szczęście nikt nie zginął ani nie dostał poważnej rany. Po stronie przeciwnika zabity flagellant i pies, jeden bohater również ograbiony po ooa. Widocznie bitwę obserwowali z ukrycia jacyś łachmyci.

Na pocieszenie po kolejnej porażce dwóch krasnoludzkich wojaków awansowało na bohaterów. Pierwotny plan zatem zrealizowany - zaczynałem z noblem i inżynierem, rezygnując z zatrudniania slayerów. Dzięki temu mam teraz komplet bohaterów, których mogę zakuć w pancerze i którzy mogą strzelać. A strzelają już całkiem dobrze... Wink

W związku z tymi awansami pojawiły mi się dwie wątpliwości co do zasad awansowania na bohatera przy lad's got a talent. Ale o tym we właściwym temacie.

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 27, 2014 10:21 PM
Reply with quote

Cześć,
w najbliższych tygodniach nie będzie mnie w SDK. Odezwę się przed ponownym zawitaniem w klubie.
Pomyślności i do zobaczenia.

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 28, 2014 09:52 AM
Reply with quote

Czy ktoś z Otwierających wybiera się jutro do SDK?
Jeżeli tak, deklaruję obecność.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 28, 2014 06:10 PM
Reply with quote

mnie raczej nie będzie


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Orris
Przytomny
Przytomny

Orris

Offline

Joined: paźdź 01, 2013
Posts: 128
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt lip 29, 2014 12:08 PM
Reply with quote

Ja zamierzam się pojawić


_________________
Z mięs, najbardziej lubię armatnie...
Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt lip 29, 2014 12:10 PM
Reply with quote

Orris wrote:
Ja zamierzam się pojawić

Ok, czekamy jeszcze na deklarację Kogoś, Kto Może Smile Otworzyć klub.

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr lip 30, 2014 11:00 AM
Reply with quote

Wczoraj dzięki uprzejmości pana portiera udało się zagrać w Klubie.

Zmierzyły się bandy dwarfów Myszora z undeadami Radka i dwarfy nowego kolegi z łowcami czarownic Orrisa.

Nie wiem jak poszło na drugim stole (to była gra wprowadzająca dla nowego kolegi), ale moim dwarfom poszło jak zwykle Smile

Początek bitwy bardzo udany, po pierwszych dwóch salwach 3 trupy stały się jeszcze bardziej martwe Smile
Potem wypadało jednak ruszyć do przodu, równiez dlatego, że reszta nie do końca martwego towarzystwa pochowała się za budynkami. Bo trzeba wam wiedzieć, że moje krasnale potrafią strzelać Smile

Narkomanta bezskutecznie próbował powalić mojego Noble'a czarem Doom, ale krasnal trzy razy zdał test siły mimo siły zaledwie 3 Smile

Niestety, siła złego na jednego - znów 17 figurek kontra 8 zrobiło swoje. Po trzech turach walki wręcz i straconych trzech wojownikach dwarfy zarządziły taktyczny odwrót.

Na placu boju padły na śmierć 2 truposzowe wilki, 2 zombie i jeden ghoul, dwóm trupom udało się po zmroku ozyć Razz i doczołgać do swojego animatora.

Niestety, dzielny krasnoludzki nobil nie będzie już urągał wrogom. Padł w bohaterskiej walce stawiając czoła jednocześnie ogrowi, wampirowi, dire wolfowi i dwóm ghoulom (tak, Radkowi udało się tylu do niego dostawić Razz ).

Krasnale znów pokazały, że walka z nimi, nawet ta "zwycięska" musi być srogo okupiona krwią i wnętrznościami. 3 dwarfów ooa kontra 7, a moze nawet 8 figurek ooa przeciwnika. Niestety, przeciwnik zdał na swoje szczęście routa, a dwarfy wolały nie walczyć w 5 przeciw 12, tym bardziej że w boju padło dwóch ich najlepszych wojowników.

Gra była spoko, choć Radek zarzucał mi początkowo lamerstwo Smile
Ale jak tu nie strzelać, skoro na samym poczatku wystawił na ostrzał swoich truposzy? Cel, pal i tyle Smile

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pt sierp 15, 2014 07:47 AM
Reply with quote

Przez ostatnie dwa tygodnie pustki w temacie i w SDKu - chyba sezon urlopowy dał się kampanii we znaki Wink , jednak chyba już pora rozruszać nieco całą akcję.

Po pierwsze i najważniejsze, kto w ogóle planuje się pojawiać w najbliższym czasie (zarówno w najbliższy wtorek, jak i - w dalszej perspektywie - w kolejnych tygodniach)?

Po drugie, w co i jak gramy? Kontynuujemy trwającą kampanię, czy zaczynamy coś nowego? Zakładam, że to pierwsze, zwłaszcza że Sylvania jeszcze w fazie WiP, ale może klubowicze mają ochotę na jakąś krótką kampanię-przerywnik, czy coś jeszcze inszego?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 25 26 27 ... 29 30 31
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 6035 Mordheim Cover full-si...
 Pn list 06, 2016 12:04 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Dodatki [Mordheim] Karty czarów Mordheim 0 dave8 2672 Karty czarów Mordheim
 Cz paźdź 29, 2020 11:05 AM 
dave8 View latest post
No new posts Raporty bitewne Kampania Wschodnia 11 verdome 11732 Re: Kampania Wschodnia
 Śr sierp 28, 2019 06:45 PM 
verdome View latest post
No new posts Wydarzenia Oldhammer weekend we wrześniu - może Mordheim przynieść? 3 nahar 6591
 Wt lip 02, 2019 10:18 AM 
Dwalthrim View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Świdnik koło Lublina, Lubelskie 4 verdome 7949 Kampania, Świdnik ko...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 38
_BBOT: 0
Razem: 38
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy