Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 29 30 31 ... 36 37 38
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 11, 2014 08:45 PM
Reply with quote

modyfikator trafienia za bieg + modyfikator trafienia za LOT podczas transformacji. Kumuluje się?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 11, 2014 08:46 PM
Reply with quote

Modyfikatory kumulują się, więc - tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt sierp 12, 2014 02:08 PM
Reply with quote

Quote::
NISZCZYCIELE. W trakcie plądrowania lokacji (zobacz ROZDZIAŁ XI: ELEMENTY TERENU NA POLU BITWY) drużyna może wykonać rzut dwoma kostkami i wybrać lepszy wynik.

1.a co w przypadku jeśli drużyna nie może plądrować ze względu na naturę swoją? można wybrać/wylosować coś innego czy też drużyna zyskuje możliwość plądrowania na 1 kostce? czy może rzut się marnuje?

2. kiedy można się pozbyć bohaterów/stronników z drużyny? w dowolnym momencie czy po sprzedaży łupów dopiero?

3. berserk. model pod wpływem musi wykonać test inicjatywy aby zlokalizować wroga któego ma w zasięgu ale go nie widzi? ponieważ: "instynkt zabójcy przowadzi model bezbłędnie w kierunku wroga" co sugerowałoby że taki berserker mógłby zdawać testy I automatycznie Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt sierp 12, 2014 03:57 PM
Reply with quote

1. Przepada.
W tabeli przewijają się zasady specjalne którym podlegają różne kompanie i niektóre rozwoje mogą przepadać. Dlatego warto zaopatrzyć się w przedmioty magiczne pozwalające na przerzuty lub modyfikacje wyników.

2.
Quote::
Rozwiązanie kompanii:
[...]Gracz, może także w dowolnym momencie rozgrywania sekwencji po potyczce zwolnić dowolny model bohatera lub stronnika.

3. Nie zdaje testów automatycznie. Co więcej, Berserk który nie widzi wroga i nie wykryje przeciwnika nie może na niego szarżować, ale musi wykonać ruch w kierunku oponenta w wyniku czego może zbliżyć się maksymalnie na 1" do wrogiej figurki.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr sierp 13, 2014 08:13 AM
Reply with quote

tańce Tancerzy Wojny.
Jak często mogą używać tego samego tańca?
Przykład.
a) tancerz w rundzie walki nr 1(swojej) wybiera taniec A.
w rundzie walki nr 2 (przeciwnika) wybiera B
w rundzie walki nr 3 (swojej) wybiera A

b) tancerz w rundzie walki nr 1(swojej) wybiera taniec A.
w rundzie walki nr 2 (przeciwnika) wybiera B
w rundzie walki nr 3 (swojej) wybiera C
w rundzie walki nr 4 (przeciwnika) wybiera A

Back to top
View user's profile
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr sierp 13, 2014 10:28 AM
Reply with quote

sorry za 2 posty ale coś nie moge dopisac do poprzedniego

wszystkie macki dam sobie uciąć że już to tu było ale nie potrafie odnaleść.
nienawiść działa w pierwszej rundzie walki z danym przeciwnikiem/przeciwnikami czy w pierwszej rundzie zwarcia ogólnie?
zakłądam to pierwsze w sensie jeśli walcząc z dwoma zatłuke jednego w pierwszej rundzie to nienawiść działała, w drugiej rundzie już nie działa ale jeśli doszarżuje do mnie 3 znienawidzony przeciwnik w rundzie 3 to w pierwszej rundzie walki z nim konkretnie mam znów nienawiść?

broni z Gromrilu / Ithilmaru może używać każdy czy tylko Krasnoludy/Elfy?

Krasnolud został zhańbiony mając wcześniej dostęp do um. akademickich i strzeleckich. dostaje fanatyka. czy traci możliwość uczenia się z tych kategorii?

chłopak ma talent.
grupa specjalne jest jednąz dwóch list umiejętności czy dostaje się ją gratisem dodatkowo?

premia +5 Prestiżu tycze się również przedmiotów mechanicznych oraz runicznych?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr sierp 13, 2014 03:55 PM
Reply with quote

softiron wrote:
tańce Tancerzy Wojny.
Jak często mogą używać tego samego tańca?
Przykład.
a) tancerz w rundzie walki nr 1(swojej) wybiera taniec A.
w rundzie walki nr 2 (przeciwnika) wybiera B
w rundzie walki nr 3 (swojej) wybiera A

b) tancerz w rundzie walki nr 1(swojej) wybiera taniec A.
w rundzie walki nr 2 (przeciwnika) wybiera B
w rundzie walki nr 3 (swojej) wybiera C
w rundzie walki nr 4 (przeciwnika) wybiera A

Przykład A

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr sierp 13, 2014 04:00 PM
Reply with quote

softiron wrote:
sorry za 2 posty ale coś nie moge dopisac do poprzedniego

wszystkie macki dam sobie uciąć że już to tu było ale nie potrafie odnaleść.
nienawiść działa w pierwszej rundzie walki z danym przeciwnikiem/przeciwnikami czy w pierwszej rundzie zwarcia ogólnie?
zakłądam to pierwsze w sensie jeśli walcząc z dwoma zatłuke jednego w pierwszej rundzie to nienawiść działała, w drugiej rundzie już nie działa ale jeśli doszarżuje do mnie 3 znienawidzony przeciwnik w rundzie 3 to w pierwszej rundzie walki z nim konkretnie mam znów nienawiść?

broni z Gromrilu / Ithilmaru może używać każdy czy tylko Krasnoludy/Elfy?

Krasnolud został zhańbiony mając wcześniej dostęp do um. akademickich i strzeleckich. dostaje fanatyka. czy traci możliwość uczenia się z tych kategorii?

chłopak ma talent.
grupa specjalne jest jednąz dwóch list umiejętności czy dostaje się ją gratisem dodatkowo?

premia +5 Prestiżu tycze się również przedmiotów mechanicznych oraz runicznych?

Nienawiść działa tylko w pierwszej rundzie walki ogólnie - czyli wtedy możesz przerzucić wszystkie nietrafione ataki niezależnie w kogo uderzasz - chyba, że nienawiść wynika ze zdolności np takie jakie mają Witch Hunterzy bo nienawidzą tylko magów.

Broń z gromrilu i ithilmaru może używać każdy.

Nie wiem jak jest ze zhańbionym Krasnoludem - tu musi wypowiedzieć się QC.

Wybierasz dwie umiejętności, a specjalne są gratis.

Tak jest premia +5 do prestiżu za takie przedmioty bo są magiczne.

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr sierp 13, 2014 08:18 PM
Reply with quote

Ostatnio było że trzeba się nauczyć używać broni z gromrilu i ithilmaru.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr sierp 13, 2014 10:02 PM
Reply with quote

softiron wrote:
Krasnolud został zhańbiony mając wcześniej dostęp do um. akademickich i strzeleckich. dostaje fanatyka. czy traci możliwość uczenia się z tych kategorii?

chłopak ma talent.
grupa specjalne jest jednąz dwóch list umiejętności czy dostaje się ją gratisem dodatkowo?
1. Nie traci. Dotyczy to tylko fanatyków awansowanych na bohaterów.
2. Umiejętności specjalne są 'gratisem'.


Co do gromrilu i ithilmaru, to oręża z w/w metali mogą używać wszyscy, których na to stać.

Pancerza tylko te kompanie, które mają takie zbroje na liście ekwipunku.

Krnąbrny, możesz wskazać mi mój post w którym odpowiedziałem inaczej, bo nie mogę go znaleźć, a jeśli napisałem w tym poście inaczej niż tak jak powyżej, to napisałem źle.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz sierp 14, 2014 08:24 AM
Reply with quote

Quote::
Nienawiść działa tylko w pierwszej rundzie walki ogólnie - czyli wtedy możesz przerzucić wszystkie nietrafione ataki niezależnie w kogo uderzasz - chyba, że nienawiść wynika ze zdolności np takie jakie mają Witch Hunterzy bo nienawidzą tylko magów.

nadal nie do końca jest to dla mnie jasne. Czyli mając nienawiść. po prostu. nienawidzę zaatakowanego wroga tylko w pierwszej rundzie danego zwarcia ogółem - nieważne że nowi wrogowie (których również nienawidzę) dołączą powiedzmy w rundzie 3. I tych nowych gdybym chciał zaatakować to już jednak nie nienawidzę ponieważ cała moja nienawiść do świata wypaliła się w rundzie pierwszej?
a jeśli nienawidzę konkretnie maga albo elfa albo innej pticy to mogę go skutecznie nienawidzeć nawet jeśli dołączy do imprezy w rundzie 3 toczonego właśnie boju?

nie powinno być tak że jeśli kogoś nienawidzę to robię to skutecznie w pierwszej rundzie z nim walki? z nim lub nimi konkretnie pierwszej. potem ochłonę i walczę normalnie. ale jeśli doskoczy kolejny którego nienawidzę to jeśli będę chciał mu sprzedać klepę to znów mi cukier skoczy ponieważ jest dla mnie NOWYM przeciwnikiem w zwarciu?

Back to top
View user's profile
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz sierp 14, 2014 09:22 AM
Reply with quote

Nienawiść działa tylko w pierwszej rundzie każdej walki.

Jeśli w rundzie A zwiążesz bądź zostaniesz zwiazany walką wręcz z przeciwnikiem masz możliwość przerzutu nietrafionych atakow. Jeśli do walki dołącza inni wrogowie w kolejnej rundzie(ale tej samej walce) w kolejnej rundzie tracisz możliwość przerzucania trafień.

Kiedy po walce z modelem wroga wyjdziesz zwyciesko z potyczki i zaszarżujesz na kolejnego wroga ,ponownie w pierwszej rundzie nowej walki dostajesz reroll nietrafionych ataków.


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz sierp 14, 2014 11:32 AM
Reply with quote

Nie ja tworzyłem zasady. Ale tylko w pierwszej rundzie walki masz nienawiść - zresztą tak samo jest w WFB. Pewnie jest to jakieś uproszczenie realizmu na potrzeby gry, bo mógłbyś się w pewnym momencie nie połapać kogo nienawidzisz, a kogo już nie nienawidzisz. Poniżej masz cytat w którym jest jasno określone kiedy model podlega nienawiści.

Modele walczące wręcz ze znienawidzonym wrogiem mają prawo do
przerzutu wszystkich nieudanych rzutów na trafienie w pierwszej rundzie walki wręcz.
Premia przysługuje jedynie w pierwszej rundzie walki i oddaje przemożną chęć zdławienia znienawidzonego wroga. Po pierwszej rundzie krwawej jatki, impet ataku zostaje wytracony i resztę walki rozgrywa się w zwykły sposób.
Modele, które pałają NIENAWIŚCIĄ do swych wrogów, muszą ich ścigać, gdy ci Uciekają!. Nie mogą próbować powstrzymać się od pościgu w teście CP, jak to ma miejsce w odniesieniu do innych modeli. Rzucają się w pościg nawet wtedy, gdy bronią przeszkody.

Back to top
View user's profile
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz sierp 14, 2014 03:17 PM
Reply with quote

spoko, znam ten zapis.
jednak zauważ że mówi on " w pierwszej rundzie walki i oddaje przemożną chęć zdławienia ZNIENAWIDZONEGO wroga."
co jak dla mnie znaczy że w pierwszej rundzie walki z wrogiem którego nienawidzę dostaję ten bonus. Niekoniecznie jest to pierwsza runda całego starcia. (od momentu kiedy model związał się walką do momentu gdy znów walką związany nie jest)

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz sierp 14, 2014 07:00 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
softiron wrote:
Krasnolud został zhańbiony mając wcześniej dostęp do um. akademickich i strzeleckich. dostaje fanatyka. czy traci możliwość uczenia się z tych kategorii?

chłopak ma talent.
grupa specjalne jest jednąz dwóch list umiejętności czy dostaje się ją gratisem dodatkowo?
1. Nie traci. Dotyczy to tylko fanatyków awansowanych na bohaterów.
2. Umiejętności specjalne są 'gratisem'.


Co do gromrilu i ithilmaru, to oręża z w/w metali mogą używać wszyscy, których na to stać.

Pancerza tylko te kompanie, które mają takie zbroje na liście ekwipunku.

Krnąbrny, możesz wskazać mi mój post w którym odpowiedziałem inaczej, bo nie mogę go znaleźć, a jeśli napisałem w tym poście inaczej niż tak jak powyżej, to napisałem źle.

mam 3 pytania:
1. czy z animacji mogę przyzywać nieumarłych np. na dachach budynków ?
2. czy żeby używać pancerza z Ithilmaru/gromrilu potrzebuje umiejętności siłacz ?
3. czy żeby używać broni z Ithilmaru/gromrilu potrzebuje umiejętności fechmistrz ?

1. Nie. Modele wezwane dzięki animacji należy wystawić na poziomie stołu, w odległości 12" od Nekromanty zgodnie z pozostałymi zasadami animacji.

2. Są dwie możliwości. Pancerz widnieje na liście ekwipunku kompanii lub bohater posiada umiejętność siłacz, o której wspomniałeś.

3. Tak. Ponieważ broń z Ithilmaru/Gromrilu nie widnieje na żadnej liście ekwipunku potrzebna jest umiejętność fechmistrz żeby używać w/w oręża.


azylium.vot.pl/ForumsP...=1260.html

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 ... 29 30 31 ... 36 37 38
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58869 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9614 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118079 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 363686 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 349013 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 27
_BBOT: 0
Razem: 27
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy