Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Scenariusze
[Warsztat] Scenariusze
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pt sierp 15, 2014 03:32 PM
Reply with quote

Jako, że szanowne państwo-draństwo od dłuższego czasu domaga się modyfikacji scenariuszy w taki sposób by istniała alternatywne zakończenie dla rozbicia przeciwnika, wpadłem na pewien pomysł.

W scenariuszach którym celem jest zbieranie rozrzuconych po polu bitwy znaczników kosztowności proponuję wprowadzić następujące zmiany.

Ilość rozrzuconych po polu bitwy znaczników kosztowności ustalałoby się poprzez zsumowanie rzutów K3+1 wykonywanych przez każdego z graczy. Natomiast
Quote::
Rozgrywka zostaje zakończona, gdy jedna z kompanii podniesie więcej niż połowę rozmieszczonych na polu bitwy znaczników kosztowności lub gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia.
I teraz pytanie czy pogrubiony zapis jest czytelny i zrozumiały, czy proponujecie to zapisać w inny sposób?

Powyższe zmiany wiązałyby się także z tym, że w wyniku alternatywnego zakończenia gry, przeciwnik zatrzymywałby ewentualne znaczniki kosztowności, które zdobył w czasie gry. Obecnie modele 'wyrzucają' znaczniki podczas Ucieczki! wynikającej z rozbicia.

Co o tym sądzicie?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pt sierp 15, 2014 07:34 PM
Reply with quote

Szybkie bandy automatynie wygrywają te scenariusze. Krasnoludy i niziołki automatycznie dostają przysłowiową maskę chyba że zdarzy się coś absurdalnego ( 2 na 3 znaczniki dla krasnoludów ułożone 10" od krawędzi, ustawienie pod znaczniki ).

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn sierp 17, 2014 08:07 PM
Reply with quote

Nie jest tak źle, sam gram dużo Krasnoludami. Raz, że krasnoludy dysponują Żyrokopterem, którym można 'osłaniać' znaczniki. Dwa, w tej wersji przegrany może zakończyć grę ze znacznikami, a więc i tak będzie na plus. W poprzedniej w momencie rozbicia przegrany tracił wszystkie znaczniki jakie zdobył w czasie gry.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Ramzeseba
Przytomny
Przytomny

Ramzeseba

Offline

Joined: lut 07, 2014
Posts: 71
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn sierp 18, 2014 06:18 AM
Reply with quote

Ja jestem za "niegubieniem" znaczników - broni jakoś nie gubią jak uciekają to i te parę monet ich nie spowolni.


_________________
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Re: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn sierp 18, 2014 07:16 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Nie jest tak źle, sam gram dużo Krasnoludami. Raz, że krasnoludy dysponują Żyrokopterem, którym można 'osłaniać' znaczniki. Dwa, w tej wersji przegrany może zakończyć grę ze znacznikami, a więc i tak będzie na plus. W poprzedniej w momencie rozbicia przegrany tracił wszystkie znaczniki jakie zdobył w czasie gry.

Gorzej jak nie dasz rady dojść do znaczników Very Happy

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn sierp 18, 2014 08:31 AM
Reply with quote

@Ramzeseba
Z ekwipunkiem można biegać. Ze znacznikami nie można.

@Krnabrny
Znaczniki trzeba też dobrze rozstawić.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn sierp 18, 2014 09:48 AM
Reply with quote

Grałem przeciwko krasnoludom QC i nawet w scenariuszach gdzie liczyła się prędkość nie łapał automatycznych masek. To trochę jak narzekać, że skaveny w scenariuszach do rozbicia mają trudniej, bo przy niskim CP prawie na pewno szybciej nie zdadzą testu rozbicia niż krasnoludy. Albo, że w niektórych scenariuszach nieumarli stronnicy nie mogą zajmować budynków, a są bandy tylko z takimi.
Podsumowując, jestem za tymi zmianami i myślę, że wygładzanie scenariuszy pod konkretne bandy jest nie fajne.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn sierp 18, 2014 10:40 AM
Reply with quote

Raczej chodziło mi o sytuację gdzie jest możliwość automatycznego ( tzn w pierwszej turze ) zwycięstwa jednej ze stron.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn sierp 18, 2014 12:39 PM
Reply with quote

Jako grający krasnoludami podoba mi się ;] Ewentualnie możnaby dać coś w stylu , że jeżeli przez 2 tury z rzędu gracz będzie posiadać więcej niż połowe znaczników wtedy wygrywa.

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn sierp 18, 2014 01:41 PM
Reply with quote

Można by zrobić jeden wspólny rzut na ilość znaczników np każdy po 1 - 3 żeby było równo.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pt list 07, 2014 02:59 PM
Reply with quote

Trzeba przyznać że zasada bardzo fajnie działa ;]
Czy propozycje scenariuszy tutaj się wrzuca czy jakimś mailem ?

Ostatnio gdy handlowałem z jednym z graczy wpadliśmy na pomysł zrobienia zasady opcjonalnej, ze taki handel mozna rozegrać ;] Na zasadzie wymiany zakładników , z opcją "zdrady" i rozpoczęcia potyczki . Dodatkowo moznaby to uwarnkuowac jakimis zdarzeniami losowymi (ktos przypadkiem wystrzeli i juz trzeba walczyc ;D) .

Pomysl ten powstał głównie dlatego ze niektorym niepodoba sie to że krasnoludy handlują runicznymi bronmi. W ten sposób krasnale przy kazdym handlu byłyby narażone na zostanie obrabowanym ;D

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Sb list 08, 2014 02:20 AM
Reply with quote

Propozycję scenariusza możesz wrzucić TUTAJ.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn list 16, 2014 01:33 PM
Reply with quote

Odpowiadając na głos ludu, a szanowne państwo-draństwo wie, że wasze zadowolenie jest moim priorytetem Wink Gwizdze dokonałem pewnych zmian w celach scenariuszy.

W większości owe zmiany polegały na tym, że aby wygrać scenariusz należy zrealizować cel potyczki. Jeśli scenariusz, który posiada jasno określony cel zakończy się poprzez rozbicie przeciwnika, to gra kończy się porażką obu graczy.

Dajcie znać co o tym sądzicie.

Plik można obejrzeć TUTAJ.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn list 16, 2014 01:51 PM
Reply with quote

Totalnie nietrafiony pomysł moim zdaniem. Będziemy wstrzymywać orki przed atakowaniem krasnoludów albo chaosu przed efami? Bzdura.

Lepszym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie czegoś a`la Victory Points za zrealizowanie głównego zadania, ew. pobocznych oraz rozbicie przeciwnika. Dzięki temu możesz dostać po ryju, ale ostatkiem sił zrealizować cel i wygrać. Lepsze to niż bieg na siebie olewając cel zadania.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn list 16, 2014 01:57 PM
Reply with quote

Jak chcesz się zwyczajnie 'lać po mordzie' to grasz w taki scenariusz, który ci to umożliwi, a tych jest kilka.

Są też scenariusze, które wymagają zrealizowania celu. I jeśli żaden z graczy tego nie zrobi, to nikt nie wygra scenariusza, bo rozbicie przeciwnika nie jest jego celem. Co w tym bzdurnego?

Jeśli hipotetycznym celem jest zdobycie 'skarbu' i wyniesienie go ze stołu, to wygrywa się wynosząc ten 'skarb' a nie 'jedynie' rozbijając przeciwnika.

Opcja z losowaniem scenariuszy nie jest obowiązkowa. Zawsze można wybrać taki, który bardziej odpowiada graczom.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Kampania Warheim FS Scenariusze 12 Radzik 7296 Scenariusze
 Wt stycz 30, 2018 08:47 PM 
Radzik View latest post
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20416 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 61200 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5699 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 80675 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 37
_BBOT: 0
Razem: 37
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy