Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › OddziaÅ‚ MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Kampania Mordheim w SDK
Kampania Mordheim w SDK
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 26 27 28 29 30 31
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic M.T. - Wt May 27, 2014 08:53 PM
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Sb sierp 16, 2014 10:16 PM
Reply with quote

Kapitan_Hak wrote:
Przez ostatnie dwa tygodnie pustki w temacie i w SDKu - chyba sezon urlopowy dał się kampanii we znaki Wink , jednak chyba już pora rozruszać nieco całą akcję.

Po pierwsze i najważniejsze, kto w ogóle planuje się pojawiać w najbliższym czasie (zarówno w najbliższy wtorek, jak i - w dalszej perspektywie - w kolejnych tygodniach)?

Po drugie, w co i jak gramy? Kontynuujemy trwającą kampanię, czy zaczynamy coś nowego? Zakładam, że to pierwsze, zwłaszcza że Sylvania jeszcze w fazie WiP, ale może klubowicze mają ochotę na jakąś krótką kampanię-przerywnik, czy coś jeszcze inszego?

Jestem za "rozruszaniem akcji".

Ja planuję byc we wtorki - o ile będa inni chętni do gry.

Zagrałbym "coś nowego". "Aktualna kampania" jest pozbawiona głębszego fabularno-objectivowego sensu, nie ma opracowanego "finału", a do tego część ludzi najwyraźniej z niej zrezygnowała.

Mordheim wygląda mi na coś na wymarciu, ale wciąż mam nadzieję, że się mylę.

Nadal widzę sens w połączeniu fabuły z kampanią, ale przy takim poparciu i zaangażowaniu, jakie było - nie ma to sensu.

Szanse widzę na bardziej "kameralną" kampanię, gdzie jest dosłownie kilku stałych, zaangażowanych graczy z chęcią nie tylko do grania potyczek i notowania statsów, ale też mających zapał do wspólnego budowania jakiejś historii. Sam chętnie połączyłbym "jakoś" Mordheim i RPG z udziałem MG i bez udziału ludzi, którym to się nie podoba - ale znów - do tego trzeba max kilku osób "zakochanych" w świecie warhammera. Co za dużo, i gdzie kucharek sześć - to nie wychodzi - jak pokazały doświadczenia.

Jeżeli nie urodzi się nic fajnego w gronie SDK, wrócę do tradycyjnych RPG, gdzie prowadzi sie jedna postać, ale się nią... jest.

Ale jak pisałem - dawajcie pomysły, rozkręcajcie kampanię - nową lub "przerywnikową" - macie we mnie stały punkt i choć moze niezbyt wymagającego jako przeciwnik, to przynajmniej nadal pełnego zapału i solidnego gracza.

Pozdro.

Back to top
View user's profile
Skavenblight
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 17, 2014 08:34 AM
Reply with quote

Dobrze byłoby odzyskać naszą salę. Festiwal jazzowy już dawno się skończył, ale nie wiem, jak z tym planowanym cyklinowaniem podłóg - warto się dowiedzieć w najbliższy wtorek, może będzie już się dało przenieść cały ten majdan z powrotem na dół Smile

Choćby dlatego pojawimy się w najbliższy wtorek, a jeśli ktoś jeszcze chciałby zagrać - zapraszamy Smile

P.S. Ja chętnie zagram czymś nowym, już mi się nudzi Ostland Wink Wezmę sobie Opętanych, z racji składania nowej bandy dobrze będzie przetestować rozpiski. Prawdopodobnie w ciągu kilku tygodni pojawi się nowy gracz w SDK, więc znów będzie nas więcej i trochę świeżej krwi Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
catachanfrog
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 17, 2014 10:30 AM
Reply with quote

Myślę, że ta przerwa to dobry czas by przetestować rzeczy do nowej kampanii. Scenariusze przede wszystkim + np. pogoda + randomy.

Ja też wziąłbym coś nowego ale nie mogę się zdecydować. Tym razem warbanda bez epickich konwersji więc bym złożył szybko ale i tak nie wiem co.


Kampania z "mistrzem" gry jest bez sensu chyba, że mistrz gry jest rzeczywiści mistrzem i ma system opanowany perfekt (nie wspominając o backgroundzie).

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 17, 2014 08:02 PM
Reply with quote

No dobrze, zatem startujemy z nowym projektem.

Dążymy do kampanii w Sylvanii rozmachem dorównującej nieomal BTB, ale biorąc pod uwagę konieczność spisania (oraz ewentualnie również choćby wstępnego przetestowania) zasad do niej, szacuję, że prędzej niż w październiku, czy też w listopadzie, nie zaczniemy.

Co robimy do tego czasu? Testowanie Sylvanii na razie chyba odpada, bo jeszcze nie mamy czego testować. Będę miał zapewne pewną propozycję na kampanię "przerywnikową", ale do najbliższego wtorku (czyli pojutrze) z jej zapowiedzią się nie wyrobię.

Generalnie po urlopie mam sporo nowych pomysłów okołobitewniakowych i energii do ich realizacji; z drugiej strony też przemyślałem kilka spraw związanych z klubem. Teraz widzę jasno, że parę rzeczy będę musiał zmienić, w kilku sprawach odrobinę dokręcić śrubę i wziąć niektóre sprawy we własne ręce. Z kolei ze strony klubowiczów przyda nieco większa otwartość (m.in. na nowe zasady, choć niekoniecznie poprzez tworzenie 10 str. koncertowożyczeniowych HRów Wink ), więcej spontaniczności w klubowych rozgrywkach (nowe settingi i eksperymentalne kampanie) i mniej ciśnienia (oraz wszelakie innej nerwowości klubowo-forumowej). Czaszka! .

Na koniec jeszcze pytanie: kto zamierza być konkretnie w najbliższy wtorek? Uprzedzam, że jeszcze najprawdopodobniej z niczym nowym nie wystartujemy - najwyżej jakieś one-offy lub jeszcze jedna rozgrywka starymi rozpiskami kończącej się obecnie kampanii. Jeżeli chętnych będzie mało, spotkanie przełożymy na kolejny wtorek, ale wtedy już nie ma zmiłuj Twisted Evil


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
catachanfrog
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 17, 2014 09:28 PM
Reply with quote

Może w końcu da się zorganizować jakieś SDKowe wyjście na piwo, na którym mógłbyś np. omówić strategię rozwoju Klubu? Ostatnie było bardzo dawno. Nie można też ignorować społecznego wymiaru wyjścia na piwo gdzie każdy może lepiej poznać się z każdym i porozmawiać face to face zamiast pojedynkować się na forum. Wink

Back to top
View user's profile
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: ZÄ…bki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 18, 2014 01:57 PM
Reply with quote

Ja najprawdopodobniej mógłbym jutro wpaść na jakąś walkę. Miło by było zagrać z jakimś słabszym gangiem bo po kilku walkach znów borykam się z brakiem wampira... Ktoś chętny?
W ogóle prośba o dodanie do Fili Mazowieckiej

Back to top
View user's profile
duszy
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 18, 2014 02:40 PM
Reply with quote

Ja może jutro wpadnę, ale pewnie nie wcześniej niż o 20, więc raczej nie na grę.


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 18, 2014 03:48 PM
Reply with quote

Richi wrote:

W ogóle prośba o dodanie do Fili Mazowieckiej

Mówisz i masz Gwizdze Wink Cool


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: ZÄ…bki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 18, 2014 03:54 PM
Reply with quote

Dwalthrim wrote:
Richi wrote:

W ogóle prośba o dodanie do Fili Mazowieckiej

Mówisz i masz Gwizdze Wink Cool

gracias

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 18, 2014 05:04 PM
Reply with quote

Cześć!

Będę jutro. Skoro kończymy kampanię to zagrał bym jeszcze Piratami (Rating koło 200 pkt.), a jeśli nie to mogę porobić coś pożytecznego na rzecz klubu.

Do zobaczenia.

Back to top
View user's profile
Telchar
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 18, 2014 07:05 PM
Reply with quote

Mnie nie będzie i to zapewne aż do października.

Back to top
View user's profile
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt sierp 19, 2014 09:00 AM
Reply with quote

Ja będę dziś, ustawiam się z Richim na grę poza-kampanijną Smile

W proponowanej dyskusji o wizji rozwoju klubu bardzo chętnie wezmę udział.

Pozostałe propozycje i sugestie również popieram.

Tylko czy gramy na górze, czy wracamy na 1p?

Back to top
View user's profile
Skavenblight
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Cz sierp 21, 2014 09:50 AM
Reply with quote

Dla wszystkich, którzy nie byli - prawdopodobnie odzyskamy naszą salę z początkiem września. Przynajmniej remont jest tak wpisany w terminarzu. Wszystkie makiety pozostały w SDK, szafy i skrzynia są zafoliowane, więc nic nie powinno się stać.

We wtorek zagraliśmy sobie bitwę z Wacławem (rozwinięci piraci), ja miałam świeżaków - Opętanych, z dwoma najemnikami dla wyrównania różnicy. Tomek zaś grał rozwścieczonym motłochem, który uwięził piękną córkę kowala, chcąc ją spalić następnego dnia na stosie. Wszystko działo się w nocy, ale bez obaw! Na zapadłych wsiach Imperium noc kończy się, gdy wytłuczesz wszystkich wieśniaków Wink

Bitwa była po prostu epicko niezapomniana Very Happy Jak zawsze, gdy spotykają się trzy osoby z podobnym podejściem do gry. Random happenings co chwilę (najpierw z Nemesis Crown, potem z BtB). Działy się różne rzeczy, czasem w dobrych kombinacjach. Moją ulubioną był dziad z koszykiem grzybów, który do końca bitwy krążył po stole (dzięki temu Tomek nawet po wybiciu wieśków miał za kogo rzucać) - oberwał z plaskacza od zmutowanego drzewa, ale pozbierał się i szedł dalej. Zaprawiony w boju grzybiarz wpadł w końcu do studni, w której znalazł light armor i znów otrzepał się i niestrudzenie poszukiwał dalej grzybów, nie przejmując się jakimiś Opętanymi czy beastmenami parę metrów od niego. Nikogo niestety nie było stać na grzyby, a szkoda.

Był też leśny duszek, który ukradł pistolet assassinowi oraz kawałek wyrdstona na środku (czyli centralnie w wieży, w której więziono córkę kowala). Mieliśmy nadzieję na zwrot akcji pt. cabin boy otwiera drzwi do wieży, a tam córka kowala zamieniona w spawna, ale niestety nikt w końcu w spawna się nie zamienił, tylko mój beastman dostał mutację (macka) i Wacława cabin boy (kolce). Tenże kolczasty cabin boy eskortował zresztą kowalównę, ale córki kowala to twarde kobitki, u nas z 8 lat temu córkę kowala eskortowały 2 nurglingi i jakoś nie narzekała Wink

Noc trwała bardzo długo, bo ostatni z wieśniaków trzymał się chyba z 8 rund, walcząc z jakimś typem i ogrem. Zadźgał ogra widłami, ale niestety w końcu sam zszedł i nastał świt. Nie miało to większego znaczenia, wielu piratów zeszło i w końcu uznaliśmy, że piraci zwiewają, ale z córką kowala. W samą porę zresztą, bo szli w stronę pewnego zagajnika, z którego właśnie chwilę wcześniej wyjechał Belandysh...

U mnie też były rzucane routy, bo zeszli Possessed i mgr (ale czarna krew Opętanego zdążyła na do widzenia zrobić jeszcze trochę szkód w szeregach wroga). Ostatecznie wszystko przeżyło, wszyscy mieli jakieś zyski, więc można nawet bandami grać dalej Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pan_Ryba
Åšwiadomy
Åšwiadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pt sierp 22, 2014 12:41 AM
Reply with quote

Potwierdzam, gra była obłędna!
Dzięki N&T : )

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 24, 2014 09:56 AM
Reply with quote

Dołączam się do potwierdzenia Pana Ryby - zeszłotygodniowa gra była epicka, wesoła, bezciśnieniowa, a przy tym spontaniczna i pełna nieoczekiwanych zwrotów akcji, które najlepiej chyba opisała Natalia!

Mam trochę fotek od Pana Ryby - postaram się je opublikować ASAP.

Odnośnie planów na najbliższy czas, moja propozycja jest następująca:

Najbliższy wtorek - jeszcze jedna raczej "luźna" gra w stylu spontanicznego "one-off" (jak tydzień temu). Będzie to ostatnie spotkanie "na strychu", przed powrotem do naszej sali, więc IMO nie ma sensu zaczynać czegoś nowego na łapu-capu.

Kolejny wtorek, czyli pierwsze spotkanie wrześniowe - przeprowadzka do sali klubowej (zakładam, że skończą już do tego czasu remont) i start nowej kampanii, przewidzianej na 6-8 spotkań. Jej zasady będą raczej nieskomplikowane (ot, oddech przed Sylvanią), ale jednocześnie chciałbym, by było w nich minimum "porządku" i "smaczków". Szczegóły w przeciągu tygodnia.

Końcówka października - jak się uda, to zrobimy turniej.

Początek listopada - właściwa "śmietanka", czyli początek kampanii w klimatach "Sylvanii" Twisted Evil !


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 26 27 28 29 30 31
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 6031 Mordheim Cover full-si...
 Pn list 06, 2016 12:04 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Dodatki [Mordheim] Karty czarów Mordheim 0 dave8 2663 Karty czarów Mordheim
 Cz paźdź 29, 2020 11:05 AM 
dave8 View latest post
No new posts Raporty bitewne Kampania Wschodnia 11 verdome 11702 Re: Kampania Wschodnia
 Åšr sierp 28, 2019 06:45 PM 
verdome View latest post
No new posts Wydarzenia Oldhammer weekend we wrześniu - może Mordheim przynieść? 3 nahar 6582
 Wt lip 02, 2019 10:18 AM 
Dwalthrim View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Åšwidnik koÅ‚o Lublina, Lubelskie 4 verdome 7935 Kampania, Åšwidnik koÅ...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 21
_BBOT: 0
Razem: 21
Kto gdzie jest:
 GoÅ›cie:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Artykuły
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy