Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 32 33 34 ... 36 37 38
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 31, 2014 09:51 AM
Reply with quote

Hyh znaczy imo mamy pewien problem ale bardz ochętnie w oparciu o coś co już jest moge coś napisać - w sumie magicznych przedmiotów nigdy za wiele Very Happy

Edit:
Bo mieliśmy ostatnio w klubie rozkminkę. Czy koszt magicznego pancerza dla dużego celu jest większy ? Oraz czy zbroja chaosu dla dużego celu jest droższa.

Edit2:
Jak jest w przypadku posiadania umiejętności strzelec i broni skaveńskich tzn. miotaczy spaczognia czy kulomiotów ?

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 31, 2014 11:47 AM
Reply with quote

Koszt magicznego pancerza dla dużego celu nie zmienia się.

Korzystać z tego oręża mogą dwaj skaveńscy stronnicy awansowani do rangi drużyny ciężkich broni umiejętność strzelec tutaj nie pomoże.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 31, 2014 01:27 PM
Reply with quote

Czyli zbroja chaosu też 100 ?

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 31, 2014 01:32 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 31, 2014 02:11 PM
Reply with quote

Pośrednio pytanie - pośrednio dziura w zasadach ( o ile dobrze rozumuje ich działanie w tej kwesti )

Rzut na eksplorację 11111 daje możliwość zakupu przedmiotów po cenie obniżonej o 2k6 czyli maksymalnie 12 minimalnie 2 średnio 7 ) ale nawet licząc że o 4 sztuki złota ( najprawdopodobniej więcej co pozwala rozwijąć te kombinację ). Kupujemy maksymalna liczbę przedmiotów po obniżonej cenie
np przy 4 zk obniżki. Czyli przedmiot za 5 zk kupujemy za 1zk. Mając w skarbcu koło 50 zk zakupujemy 50 przedmiotów za 50 zk o wartości rzeczywistej 250 zk lub 100 przy sprzedaży. W najgorszym opłacalnym wariancie zarabiamy 50zk za nic. Przy każdym lepszym wariancie ( zwykle wypadnie 6 lub 8 jako najpopularniejsze wyniki przy 2xk6 ) mamy naprawdę dobrą możliwość żeby podwoić swój kapitał. Przy obniżce o 8 kupując przedmiot za 10 płacąc za niego 2, sprzedajemy z zyskiem 3 zk/sztuka czyli zainwestowana 100 daję nam 250 zk po sprzedaży. Ot taka zabawna sytacja.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 31, 2014 03:21 PM
Reply with quote

To nie dziura w zasadach tak się zarabia w handlu. Wink Niskie powtórzenia dają lepsze bonusy, które mają w teorii równoważyć niski dochód, zobacz ile zarabiasz na sprzedaży łupów z takiej eksploracji.

Poza tym najpierw trzeba rzucić tyle jedynek, potem mieć jeszcze wolbą gotówkę.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 31, 2014 04:08 PM
Reply with quote

Oczywiście, wiele zmiennych ale zauważyłem że u nas np większość ludzi trzyma już po kilku bitwach trochę kasy o tak żeby mieć.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 31, 2014 04:10 PM
Reply with quote

No to nic tylko korzystać z wszelkich dostępnych modyfikatorów i przerzutów żeby uzyskać te jedynki Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 31, 2014 06:19 PM
Reply with quote

1.) Strzelanie - najpierw deklaruje wszystkimi strzelcami w kogo strzelam, a pozniej przechodze do strzelania, czy po kolei kazdego strzelca rozpatruje ( imho zawsze najpierw wszystkimi , ale cos nie ma u nas zgody ;p)
2.) Wątek już poruszałem i mi QC jasno odpowiedziałeś ale jedno pytanie mi się pojawiło - uderzenia "przed walką". Jeżeli uderze i zranie kogoś z ŻW 1 przed walką , to pozniej jeszcze ranie normalnie i rzucam na efekt zranienia x kostkami ( w tym jedna za rane sprzed walki) . To jest jasne. Zastanawia mnie tylko czy taki przeciwnik tez rzuca na trafienie i zranienie mnie ? (tak czy siak bedzie minimum ogluszony wiec chyba nie powinien, ale wole sie upewnic)
3.) Nauka nowych czarów - czaru uczy się mag w momencie wskakiwania na kolejny poziom maga zamiast Nowej Umiejętności. Czy to znaczy ze mag moze miec maksymalnie 4 czary jako ze lvl. 4 to level maksymalny ? Czy mozna kolejne czary zdobywac wybijając "nowy lvl" ktory nie podniesie levelu a tylko nauczy nowego czaru ?

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 31, 2014 06:50 PM
Reply with quote

3.) 1 lev - 1 czar
2 lev - 2 czary
3 lev - 4 czary
4 lev - dużo wiecej czarów

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 31, 2014 07:13 PM
Reply with quote

1. Rozpatrujesz po kolei każdy strzał zgodnie z zasadą wymuszającą strzelanie do najbliższego celu - chyba, że inne zasady pozwalają zignorować tą zasadę.
2. Jeżeli takim uderzeniem zraniłeś i co najmniej Oszołomiłeś! przeciwnika to wrogi model nie atakuje w czasie bieżącej fazy walki.
3. Mag może nauczyć się zaklęcia zamiast umiejętności, a jego poziom uzależniony jest od ilości poznanych zaklęć. I tak:
Quote::
Awans na kolejne poziomy:
MAGOWIE I poziomu znają jedno zaklęcie. MAGOWIE II poziomu znają dwa lub trzy zaklęcia. MAGOWIE III poziomu znają cztery, pięć lub sześć czarów, podczas gdy na IIII poziomie MAGOWIE znają siedem lub więcej zaklęć.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 31, 2014 07:48 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
1. Rozpatrujesz po kolei każdy strzał zgodnie z zasadą wymuszającą strzelanie do najbliższego celu - chyba, że inne zasady pozwalają zignorować tą zasadę.
2. Jeżeli takim uderzeniem zraniłeś i co najmniej Oszołomiłeś! przeciwnika to wrogi model nie atakuje w czasie bieżącej fazy walki.
3. Mag może nauczyć się zaklęcia zamiast umiejętności, a jego poziom uzależniony jest od ilości poznanych zaklęć. I tak:
Quote::
Awans na kolejne poziomy:
MAGOWIE I poziomu znają jedno zaklęcie. MAGOWIE II poziomu znają dwa lub trzy zaklęcia. MAGOWIE III poziomu znają cztery, pięć lub sześć czarów, podczas gdy na IIII poziomie MAGOWIE znają siedem lub więcej zaklęć.

Nie ma czegoś takiego jak IIII i IIII Razz

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 31, 2014 08:04 PM
Reply with quote

Jest. W Tarocie oraz innych czarach-marach i na zegarach. A że mi się spodobało, to wykorzystałem w podręczniku do WFS Razz


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 31, 2014 08:56 PM
Reply with quote

ooo czyli wchodzi sie na 3ci lvl maga po poznaniu czwartego zaklecia?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 31, 2014 08:57 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 32 33 34 ... 36 37 38
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 59567 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9791 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 120037 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 370355 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 357557 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 43
_BBOT: 0
Razem: 43
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy