Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
[Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2 3 ... 14 15 16
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn paźdź 05, 2014 02:18 PM
Reply with quote

Wakacje (również te akademickie, rozciągnięte na wrzesień) już za nami, życie klubowe nabiera rozpędu i otrząsa się z wakacyjnego odrętwienia. Prace nad blatami trwają, turniej i parę innych projektów w przygotowaniu, a tymczasem coraz liczniejsi gracze pojawiający się na wtorkowych spotkaniach domagają się (i słusznie) oficjalnej zapowiedzi kampanii. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, chciałbym ogłosić start przewidzianej na dziesięć bitew kampanii "Thy Soul to Keep" jako preludium do nadchodzącej w niedalekiej przyszłości rozbudowanej kampanii przygotowywanej w klimatach Sylvanii.



Na wstępie kilka słów na temat samej kampanii o ww. tytule, czyli "Thy Soul To Keep" (dalej: TSTK). Zasady do niej ukazały się w czasopiśmie "White Dwarf", w trzech numerach (314, 315, 316), wydanych jakoś w pierwszym kwartale 2006 r., i były to jedne z ostatnich "oficjalnych" materiałów, jakie producent gry do niej wydał i to w dodatku na łamach swojego sztandarowego czasopisma.

Akcja kampanii rozgrywa się przede wszystkim w południowo-zachodniej dzielnicy Mordheim, w której znajdują się m.in. Świątynia Morra, Cmentarz Św. Vollera, Więzienie oraz Plac Egzekucji, i obraca się wokół wydarzeń wywołanych przez upadłego i owładniętego szaleństwem arcykapłana Morra - Solomona Vantora, który wraz ze swoimi akolitami pod pozorem obrzędów pogrzebowych profanuje zwłoki i dąży do przeprowadzenia bluźnierczego rytuału, który dałby mu niemal boską moc. Na jego drodze stają jednak jego byli uczniowie, którzy wraz z bandami graczy przybywają do Miasta Potępionych, by powstrzymać swojego byłego mistrza. Tyle w telegraficznym skrócie o tle fabularnym.


Z "technicznego" punktu widzenia TSTK jest to w zasadzie najzwyklejsza, wręcz klasyczna, mordheimowa kampania, jednakże okraszona czterema dodatkami w postaci:

  • tła fabularnego i historii opisującej genezę całego zamieszania;
  • dodatkowych Postaci Dramatu, które dołączają do band graczy, stworzonych na potrzeby TSTK;
  • własnej tabeli losowania scenariuszy;
  • trzech dodatkowych scenariuszy specjalnych, oraz scenariusza finałowego, również napisanych na potrzeby tej kampanii.
Biorąc pod uwagę fakt, że szykujemy się za jakieś +/- dwa-trzy miesiące do nieco bardziej rozbudowanej kampanii sylvańskiej, w której zasad specjalnych do przeczytania i zapamiętania będzie nieco więcej (choć pewnie nie aż tyle, co w rozgrywanym przez nas Border Town Burning), układ proponowany w TSTK, czyli wprawdzie kampania w klimatach klasycznego Mordheim, ale za to z pewnymi fabularnymi smaczkami (nietrudnymi do spamiętania), wydaje mi się całkiem uczciwy.

Zanim przejdę do części drugiej niniejszego posta, czyli zasad rozpoczynającej się w najbliższy wtorek kampanii, podaję linki do obecnie publicznie dostępnych PDFów z TSTK (trzy części, z trzech kolejnych numerów WD):

Przechodząc do zapowiadanej części drugiej ogłoszenia, przedstawiam swoisty "regulamin" nadchodzącej kampanii. Kilka słów wyjaśnienia, zanim przejdę do meritum: nie chcę tu oczywiście nikogo "straszyć" regulaminami, czy podobnymi "surowymi" uregulowaniami, charakterystycznymi do tej pory raczej dla naszych turniejów, a nie kampanii, ale uznałem, że swoiste sformalizowanie ram, w których gramy, i napisanie czarno na białym, w co, jak i kiedy gramy, przysłuży się zarówno organizatorom, jak i graczom.


Regulamin kampanii TSTK:

  1. Kampania rozpoczyna się 7 października 2014 r. i planowana jest na 10 kolejnych spotkań w SDK (przewidywany koniec kampanii: połowa grudnia 2014 r.).
  2. W kampanii - poza zasadami standardowymi i oficjalnymi (z LRB, Annuala i EiF) obowiązują następujące dodatkowe zasady specjalne:
    • zasady kampanii TSTK (patrz: powyżej);
    • losowe zdarzenia ("Random happenings", str. 2, "Mordheim Annual 2002");
    • leczenie poważnych zranień (artykuł "Sawbones" z Town Cryera);
    • zasady "domowe" klubu DT (link, z zastrzeżeniem, że nie obowiązuje już zasada dodatkowego zwiększenia o +1 Rzutu Ochronnego wszystkich rodzajów zbroi!)
  3. Początkowe rozpiski układane są tradycyjnie na 500 gc (Marienburg na 600 gc). Wszystkie czary, modlitwy i ewentualne inne "losowe" elementy rozpiski zostają wylosowane przed pierwszą bitwą, przy obecności jednego ze współgraczy (względnie organizatorów).
  4. Zgodnie z zasadami TSTK do każdej bandy dołącza jeden z sześciu kapłanów Morra - Postaci Dramatu tej kampanii - wylosowany, bądź wskazany przez organizatorów. W przypadku, gdyby liczba graczy przekroczyła liczbę kapłanów, do kolejnych graczy dołączają dodatkowi kapłani, wprawdzie - dla odróżnienia - o innych imionach, ale korzystający z zasad z któregoś z sześciu istniejących już w TSTK (o imieniu i zasadach decyduje organizator).
  5. W każdym momencie trwania kampanii gracz powinien znać aktualne notowanie (rating) swojej bandy - jest to istotne m.in. dla sposobu dobierania par.
  6. Ze względów klimatycznych mile widzianym (choć nieobowiązkowym) elementem, będzie opublikowanie przez gracza krótkiego (ok. 250-500 słów) rysu fabularnego (na wzór historii z I cz. TSTK) dotyczącego udziału swojej bandy w kampanii i nawiązania "współpracy" z jednym z kapłanów Morra. Publikacja historii uzyska premię w postaci możliwości jednorazowego zmodyfikowania jednej kości w fazie eksploracji o +/- 1. Chęć skorzystania z tego "bonusu" powinna być zgłoszona organizatorom bezpośrednio przed użyciem.
  7. Podczas jednego spotkania każdy z graczy bierze udział w jednej bitwie. Bitwy toczące się w ramach kampanii mogą być rozgrywane wyłącznie podczas wtorkowych spotkań, tylko w SDK, z zastrzeżeniem 10. scenariusza, w przypadku którego ze względu na jego specyfikę (zasady specjalne, wieloosobowość) rozgrywka może być przeprowadzona w wyznaczoną sobotę w grudniu 2014 r.
  8. Prosimy o punktualne przybywanie na spotkania, energiczne rozstawianie blatów i terenów oraz sprawny dobór w pary i możliwie szybkie rozpoczynanie gier.
  9. Każde spotkanie rozpoczyna się doborem par do gry. Pierwszeństwo wyboru przeciwnika przypada graczowi z najniższym notowaniem swojej bandy. Następnie przeciwnika wybiera kolejny gracz z najniższym notowaniem. Procedura jest powtarzana do momentu, aż wszyscy gracze będą dobrani w pary. Przy doborze par należy uwzględnić zasadę, by w miarę możliwości nie grać dwa razy z tą samą osobą (zwłaszcza dwie bitwy z rzędu!).
  10. W przypadku nieparzystej liczby graczy, gracz "bez pary" dołącza- w miarę możliwości - do dobranej już pary. Ewentualni gracze spóźnieni, którzy nie uczestniczyli w dobieraniu par, grają ze sobą, względnie dołączają - o ile istnieje taka możliwość - do dobranej już pary.
  11. Gracze losują scenariusz zgodnie z zasadami TSTK, z następującą drobną modyfikacją: wynik 9 (Skirmish) oznacza, że bandy chwilowo opuściły obręb murów miejskich - bitwa rozgrywa się w scenerii pozamiejskiej, a losowanie scenariusza odbywa się przy użyciu tabeli zamieszczonej na 38 str. dodatku "Empire in Flames".
  12. Każdy gracz powinien przynajmniej raz zagrać w każdy z trzech scenariuszy specjalnych TSTK (nie wliczając scenariusza finałowego), dlatego też w bitwach 7., 8. i 9. gracz, który nie rozegrał jeszcze któregoś z tych scenariuszy, ma prawo jego wyboru, zamiast losowania w wyniku rzutu w tabeli scenariuszy TSTK.
  13. Zasady losowania nie są stosowane w odniesieniu do ostatniego, dziesiątego, scenariusza kampanii, którym jest finałowa bitwa - "The Temple of Morr".
  14. Po zakończeniu kampanii zostanie przeprowadzona ocena Fair Play, która ma nagrodzić przyjazne, koleżeńskie i bezkonfliktowe postawy wśród graczy. Po zakończeniu kampanii każdy gracz pisze na kartce, z kim grało mu się najlepiej. Pod uwagę należy wziąć m.in.: stosunek gracza do przeciwnika, znajomość zasad (nie musi być biegła, chodzi raczej o podejście do ewentualnych pomyłek), stosunek do gry, uczciwość i życzliwość (te dwie ostatnie cechy są najważniejsze). NIE NALEŻY brać pod uwagę samego poziomu gry czy czyjegoś szczęścia lub pecha w rzutach - sytuacja, kiedy gracz wymieni przeciwnika z powodu łatwego zwycięstwa, jakie nad nim odniósł, nie powinna się zdarzyć.
  15. Za udział w kampanii przewidziane są drobne nagrody rzeczowe (fanty przydatne w Mieście Potępionych ;)) - gwarantowane dla wszystkich graczy, którzy wzięli udział w min. 5 bitwach oraz bitwie finałowej. Dodatkowa nagroda przewidziana jest dla gracza, który zdobył wyróżnienie Fair Play.
  16. Udział w kampanii nie jest dodatkowo płatny, ale warunkiem niezbędnym, by wziąć w niej udział jest opłacenie standardowych składek SDK za miesięce, kiedy rozgrywana będzie kampania (październik, listopad, grudzień) oraz ewentualnych składek zaległych.
  17. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzania - w razie pilnej potrzeby - zmian w niniejszym Regulaminie, w tym w scenariuszach, oraz do dokonywania wiążących interpretacji i uzupełnień, gdyby w trakcie trwania kampanii pojawiły się wątpliwości co do treści regulaminu i scenariuszy.Niezależnie od powyższych zasad jeszcze dwa słowa o figurkach, znacznikach itp. Figurki pomalowane i WYSYWIG nie są wprawdzie wymagane, ale będą jak zawsze (zwłaszcza to pierwsze) bardzo mile widziane (pamiętajcie, że pomalowane lepiej gra!). Warto też przygotować zawczasu figurki na Postacie Dramatu i wszelkich Bohaterów Niezależnych pojawiających się w trakcie bitew. Na pewno przydadzą się też wszelakiej maści znaczniki (np. znaczniki otwartych grobów w scenariuszu "The Cemetery of St. Voller".

Zdaję sobie sprawę, że ogłoszenie kampanii następuje z bardzo niedużym wyprzedzeniem w stosunku do jej rozpoczęcia, ale po prostu dobrze by było wystartować już z jakąś konkretną akcją w SDK. Zresztą wydaje mi się, że dla osób regularnie bywających w klubie, które dodatkowo już od jakiegoś czasu dopominały się startu kampanii ;), nie powinno to stanowić zbyt dużego problemu.

Zgłoszenia chęci udziału w kampanii lub ewentualne uwagi proszę przesyłać na skrzynkę email klubu Dębowa Tarcza (debowa.tarcza@gmail.com) lub proszę zamieszczać w niniejszym wątku na forum Azylium.


Niniejsze ogłoszenie zapowiadające kampanię "Thy Soul To Keep" jest dostępne również na stronie klubu Dębowa Tarcza oraz na blogu Hakostwo.



Aktualna lista graczy (wraz z bandami, kapłanami Morra):
  1. Aniollech - Undead - Vorgan Corpsehand
  2. DanonBiczBoży - Witch Hunters - Borin Fatalismus
  3. Myszor - Skaven - Reinhardt Mortarian
  4. Piotroslav - Beastmen - Wyat Lagus
  5. Skavenblight - Bretonnians - Krieger Valiant
  6. Staś - (Chaos) Dwarfs - Narris Mortus
  7. Duszy - Dwarf Treasure Hunters - Heinrich Kimmler (Reinhardt Mortarian)
  8. Pan Ryba - Dwarf Treasure Hunters - Haldred Sehleg (Borin Fatalismus)




(w nawiasach, obok imion/nicków graczy rating na daną bitwę)

1. spotkanie - 07.10.2014
  • Staś (68) vs Aniollech (125) - The Gaol
  • Piotroslav (80) vs Skavenblight (81) - The Cemetery of St. Voller
  • DanonBiczBoży (105) vs Myszor (109) - Skirmish
Zdjęcia ze spotkania.

2. spotkanie - 14.10.2014
  • DanonBiczBoży (120) vs Staś (97) - The Executioner's Square
  • Skavenblight (93) vs Aniollech (109) - The Cemetery of St. Voller
  • Duszy (76) vs Piotroslav (97) vs Myszor (126) - The Gaol
Zdjęcia ze spotkania.

3. spotkanie - 21.10.2014
  • DanonBiczBoży (130) vs Duszy (?) - The Gaol
  • Myszor (136) vs Piotroslav (72) - Breakthrough

4. spotkanie - 28.10.2014
  • Skavenblight (122) vs Staś (105) - The Gaol
  • Pan Ryba (102) vs Myszor (165) - The Executioner's Square
  • DanonBiczBoży (140) vs Aniollech (141) - Defend the Find
Zdjęcia ze spotkania.

5. spotkanie - 04.11.2014
  • DanonBiczBoży (154) vs Pan Ryba (110) - The Cemetery of St. Voller
  • Duszy (117) vs Skavenblight (149) - The Executioner's Square
  • Aniollech (145) vs Myszor (193) - ?
Zdjęcia ze spotkania.

6. spotkanie - 18.11.2014

7. spotkanie - 25.11.2014
Zdjęcia ze spotkania.

8. spotkanie - 02.12.2014
Zdjęcia ze spotkania.

9. spotkanie - 09.12.2014
Zdjęcia ze spotkania.

10. spotkanie - 10.01.2015
  • Kapitan Hak (321) vs Myszor (136) vs DanonBiczBoży (?) vs Aniollech (?)- The Temple Of Morr
Zdjęcia ze spotkania.




Historie i opisy band uczestników kampanii

Aniollech wrote:
Sakrastyczni Profanatycy - Geneza

To tu! Szpadlow, Truchło Zaczynajcie kopać. W okolicy nie jesteśmy najbardziej niebezpiecznymi indywiduami. Chcesz go kontrolować? Nie nawet teraz wiąże go zbyt mocna magia. Chcę przywrócić go do życia. To tak można. Łowcy Czarownic, jak wiesz twierdzą,że nie można. Wiesz, że nie o to mi chodzi. Spróbuję. Podobno przebito go mieczem 25 razy nim padł, a ciało poćwiartowano, spalono i zakopano w żelaznej trumnie. Nawet z twoim talentem Profancjo nie sądzę by było to możliwe. A myślisz, że czemu zastosowali aż takie środki ostrożności? Grzebański daj pochodnię, chyba ją mamy. Solidna robota, jak myślicie czym otworzyć ten sarkofag. Dźwignią i odrobiną siły. Zawołajcie mi tu Rozpruwacza. To ostatnia klamra. Rozpruwacz dasz radę...

...Ne wygląda to zbyt ciekawie. Mówiłem ci Profancjo niepotrzebnie narażamy się na podobny los.
Więc nie gadać tylko bierzcie się do pakowania jego szczątków. Zabieramy się stąd...

...Trzeba go z grubsza poskładać. Ależ go zmasakrowali. Od dawna nie pił to mówiąc Profancja nacięła nadgarstek i klika czerwonych kropel w padło do zasuszonym wampirzych ust. Krew go ożywi? Mam nadzieję, że moja tak, przynajmniej dokąd sama pozostanę przy życiu...

...Trzeba było go tam zostawić. Wiecie, że potrzebujemy silnego przywódcy- głowy naszej bandy, a Ty Profancjo. Ja zostanę szyją...

…Nie do wiary! On się budzi. Witaj o Masakracie wielki i bezlitościwy. Grzebański, Szpadlow, Truchło potrzebujemy krwi, przyprowadźcie jeńców. Tak to ja cię obudziłam. Długo jeszcze potrwa zanim odzyskasz sprawność mój panie, a jeszcze dłużej twoje życie będzie nierozerwalnie związane z moim. W zamian chcę tylko jednego- byś został naszym przywódcą.

Profancjo spójrz prawdzie w oczy tracimy go. Jego ciało miast się regenerować gnije jeszcze bardziej. Tak, dlatego ruszamy w drogę. Ale dokąd. Do tego co zostało z świątyni Morra.
Czy to nie wyprawa w paszczę lwa?...

Nie dotrzemy na czas... Z dnia na dzień Masakrat traci siły. Jego rany nieustannie broczą krwią.
Wiecie co macie robić! Inaczej posilę go wami!

Vorgan Corpsehand? Tak, on będzie wiedział, już nie raz wywinął się śmierci. Jak go odszukamy? Spokojnie to on nas odnajdzie. Skąd ta pewność Profancjo? Wyczuje gasnącą moc Masakrata i dam głowę, że nie oprze się pokusie uszczknięcia jego nieumarłego jestestwa, a wtedy dobijemy targu.




Galeria wybranych zdjęć z tej kampanii, nieco "podrasowanych" w celu lepszego "wydobycia" atmosfery Miasta Potępionych Wink











































_________________

Last edited by Kapitan_Hak on Pn stycz 25, 2015 06:27 PM; edited 9 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn paźdź 05, 2014 03:12 PM
Reply with quote

Oczywiście zgłaszam się do udziału!
Na czas kampanii ze względów technicznych będę grał bandą pożyczoną,
może z czasem zastępowaną własnymi wyWYSYWIGowanymi figurkami.

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn paźdź 05, 2014 07:32 PM
Reply with quote

Oczywiście zgłaszam do Kampanii moją bandę Smile

Zaraz zabieram się do czytania materiałów.

Mam nadzieję, że znajdzie się jakiś na tyle szalony kapłan Morra, żeby dołaczyć do szczurzej hordy...(?)

Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn paźdź 05, 2014 08:56 PM
Reply with quote

hmm

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn paźdź 06, 2014 08:26 AM
Reply with quote

Staś wrote:
hmm
Czy to zapowiedź wielkiego powrotu? Smile

@Myszor - jak najbardziej może dołączyć do skavenów. Trzeba wymyślić "convincing back-story" wg tego, co jest w zasadach kampanii Smile
Tylko czy to oznacza także, że undeady też mają kapłana Morra? Shocked

Kto czym gra (prócz Myszora i Lecha, bo tu to wiem)? Nie wiem, jaką bandę wziąć... sisterki jeszcze niegotowe, zresztą na Sylvanię je zostawiam.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
DanonBiczBoży
Przytomny
Przytomny

DanonBiczBoży

Offline

Joined: sierp 18, 2014
Posts: 62
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn paźdź 06, 2014 10:46 AM
Reply with quote

Ja zgłaszam swoich Łowców Smile

Kapłanów będziemy wybierać zupełnie losowo czy z uwzględnieniem fluffu? Ciężko jest wymyślić historię skoro nie wiadomo który z tych kapłanów dołączy do bandy...

Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn paźdź 06, 2014 12:46 PM
Reply with quote

Nie przesadzałbym że wielkiego, ale może powrociku Wink

A czy proxy z gatunku moich przejdą?

regulamin zadania pytania
1.odpowiedź na pytanie nie oznacza powrotu pytającego Wink

Back to top
View user's profile Visit poster's website
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn paźdź 06, 2014 02:08 PM
Reply with quote

Nie zamienię kapłana w zombi bo mam ful skład...
Żadnego więc nie będzie z niego pożytku!
No co jak zombiaki nakarmię to jak kamień w wodę...

Jako, że Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzania - w razie pilnej potrzeby - zmian w niniejszym Regulaminie wnioskuję o bardziej zjadliwego towarzysza dla trupów.

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn paźdź 06, 2014 04:25 PM
Reply with quote

Lechu, Tomek mnie uspokoił - Twój kapłan Morra będzie upadły, parający się nekromancją.

Staś - jeśli to te same proxy, co nam mówiłeś, to jak najbardziej Smile

Aż się zastanawiam nad Bretonią Shocked Albo czymś podobnie niszowym...


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn paźdź 06, 2014 04:49 PM
Reply with quote

A do kiedy trzeba się zgłosić?

patrz regulamin wyżej Wink

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn paźdź 06, 2014 04:53 PM
Reply with quote

Bretke pod kątem tuningu na lepsze zasad tej warbandy warto by otrzaskać w kampanii Smile


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn paźdź 06, 2014 05:18 PM
Reply with quote

Witam wszystkich
Z chęcią się dołączę - mogę wystawić Beastmenów, Opętanych bądź Undedów. Pełny WYSYWIG bez malowania i fabuły. Mam też trochę figurek pasujących na postacie dramatu więc kilka wezmę na jutro. Jeśli to ma być tylko 10 walk to najchętniej bym zagrał Bestiami ale nie wiem czy to pasuje do kampanii i czy w ogóle to możliwe - proszę o info do jutra rana. Od biedy mogę wziąć Undedów. Opętani słabo się sprawdzają w krótkich kampaniach - rozkręcają się po większej ilości walk...

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn paźdź 06, 2014 06:22 PM
Reply with quote

Dołączyłbym krasiami, bo to chyba jedyne co mam w miarę złożone, może się uda jutro wcześniej z roboty wyrwać Smile


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn paźdź 06, 2014 06:24 PM
Reply with quote

Skavenblight wrote:
Lechu, Tomek mnie uspokoił - Twój kapłan Morra będzie upadły, parający się nekromancją.

Już go lubię- czyli w praktyce dwóch nekromantów mieć będę?
17 zakapiorów?

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn paźdź 06, 2014 07:42 PM
Reply with quote

Bardzo mnie cieszy tak liczny odzew na zaproszenie do wzięcia udziału w kampanii - lekko licząc, z nowymi osobami, które odezwały się do mnie pozaforumowo, może być jutro spokojnie z 8-10 osób. Pozostaje tylko trzymać kciuki, że taka frekwencja się utrzyma!

Odnośnie kwestii kapłanów Morra, którzy dołączają do graczy, jest to poniekąd "słaby punkt fabularny" tej kampanii, ale z drugiej strony jej twórcy zwrócili uwagę na ten problem i dlatego też każdy z 6 kapłanów ma nieco inne "usposobienie" - są wśród nich typy wręcz upadłe, spod ciemnej gwiazdy. Dlatego też dla każdej bandy powinien się znaleźć właściwy "partner" do interesów, a uzasadnienie fabularne da się stworzyć, czego przykład też mamy w TSTK cz. 1.

Z technicznego punktu widzenia przydzielanie kapłanów nastąpi jutro, bezpośrednio przed grą, w drodze wyznaczenia przeze mnie, z ew. elementem losowania (na zasadzie losowanie z puli trzech "pasujących"). Zobaczycie zresztą jutro. Proszę tylko o punktualne przybycie i przygotowanie rozpisek i ratingów.

Co do historii to po prawdzie - zważywszy na fakt, że kampania została zapowiedziana wczoraj - nie spodziewałem się, że ktoś się do jutra wyrobi, więc osoby zainteresowane mogą spokojnie szykować je na bitwę drugą (kapłan będzie już znany).

Richi, co do Twojego pytania, to chyba najfajniej by było, gdybyś wziął taką bandę, która się nie powtarza. Zwierzoludzie i Nieumarli już po co najmniej jednej sztuce są, więc może mimo wszystko zdecydowałbyś się na mniej popularnych, a za to mocno mordheimowych Opętanych?

Mam nadzieję, że na wszystkie pytania odpowiedziałem - jakby co, to piszcie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website

1 2 3 ... 14 15 16
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 5982 Mordheim Cover full-si...
 Pn list 06, 2016 12:04 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Dodatki [Mordheim] Karty czarów Mordheim 0 dave8 2402 Karty czarów Mordheim
 Cz paźdź 29, 2020 11:05 AM 
dave8 View latest post
No new posts Raporty bitewne Kampania Wschodnia 11 verdome 11356 Re: Kampania Wschodnia
 Śr sierp 28, 2019 06:45 PM 
verdome View latest post
No new posts Wydarzenia Oldhammer weekend we wrześniu - może Mordheim przynieść? 3 nahar 6416
 Wt lip 02, 2019 10:18 AM 
Dwalthrim View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Świdnik koło Lublina, Lubelskie 4 verdome 7729 Kampania, Świdnik ko...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 25
_BBOT: 0
Razem: 25
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy