Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Home Rules [Mordheim] › HRy do Undeadów
HRy do Undeadów
... czyli wszystko dla ludzi z nadwyżką potencjału twórczego i skłonnością do grafomanii.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt paźdź 14, 2014 08:21 AM
Reply with quote

Wiem, wiem ale to dział o Hr to puściłem wodze fantazji.
Z Tomkiem zamawialiśmy ostatnio na spółę regiment- są super.
Ja trzymam jednego ghoula bo może bohaterem zostać gdyby nie to miałbym 10 estetycznie gnijących żołnierzy. Liczę, że i mi jakiś bohatersko przypełznie w obecnej kampanii.

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt paźdź 14, 2014 11:27 AM
Reply with quote

Trzymam kciuki aby jakiś dobry koleżka przypełznął - esencja tej bandy.
Pamiętam raz miałem dwóch zombie black scavenów z plączącymi ostrzami. Byli piekielnie doświadczeni - po 4 ataki i kilka woundów. Potem wpadł jakiś dobry strzelec od scavenów bo undedzi to specjaliści od deratyzacji. Był moment że nie opłacało mi się brać ubitych troll slejerów bo już miałem komplet zawodników na wysokim poziomie.

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt paźdź 14, 2014 02:21 PM
Reply with quote

Dzięki!
To bohaterskie zombiaczki mogą używać borni?

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt paźdź 14, 2014 03:08 PM
Reply with quote

Zgadza się - zachowują broń i pancerz ale przepadają wszystkie skille no i nie mogą używać przedmiotów. Czy to nie jest piękne...

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt paźdź 14, 2014 03:50 PM
Reply with quote

Tak czy inaczej jest to IMHO jeden z najbardziej smakowitych czarów w grze, zwłaszcza w dłuższej kampanii. Cały poczet zombiaków z różnych wrogich band (krasnoludy, orkowie, skaveni, ludzie) - poezja Czaszka! !

Tak mi właśnie do głowy pytanie przyszło, czy te zombiaki liczą się do limitu bandy... jak sądzicie?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt paźdź 14, 2014 04:02 PM
Reply with quote

Tak. To dalej jest zombi, tyle że z innymi statystykami.

Back to top
View user's profile
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Śr paźdź 15, 2014 07:02 AM
Reply with quote

Richi wrote:
Zgadza się - zachowują broń i pancerz ale przepadają wszystkie skille no i nie mogą używać przedmiotów. Czy to nie jest piękne...
Zaraz... strzelać też mogą? Shocked


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Śr paźdź 15, 2014 12:43 PM
Reply with quote

Mogą używać każdej broni jakiej posiadają, czyli strzeleckiej też

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Wt paźdź 13, 2015 06:02 PM
Reply with quote

Propozycje zmian czarów w nekromancji:

Quote::
Re-Animation: Difficulty 8
One Zombie that went out of action during the last hand-to-hand combat or Shooting phase immediately returns to the battle. Place the model within 6" of the Necromancer. The model can be placed straight into hand-to-hand combat with an enemy model and counts as charging in the hand-to-hand combat phase.

Quote::
Call of Vanhel: Difficulty 8
Any allied Zombies and Dire Wolves may run, if within 8" of the Necromancer at the start of the Movement phase. Normal rules for running still apply. The effects of this spell last until the caster is knocked down, stunned or put out of action.
Zamiast Death Vision:
Quote::
Gaze of Nagash: Difficulty 8
Range 12". Causes D3 S4 hits, can only be cast at the closest enemy target in its path.

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Wt paźdź 13, 2015 09:30 PM
Reply with quote

Reanimację wolę stanowczo po staremu.
Biegające zombie usuwają moją ulubioną cudowną zasadę (szarżuje w każdej turze) więc też jestem na nie, natomiast by death vision dawał większą korzyść twierdzę, że wystarczyłoby móc rzucać ten czar na dowolny model.


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Śr paźdź 14, 2015 04:21 AM
Reply with quote

aniollech wrote:

Biegające zombie usuwają moją ulubioną cudowną zasadę (szarżuje w każdej turze)
Możesz wyjaśnić, w jak sposób możliwość biegania usuwa zasadę, o której nawet nie miałem pojęcia?

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Śr paźdź 14, 2015 06:54 PM
Reply with quote

"Zasada" o której mowa jest konsekwencją niemożności biegania jednak szarżowania w normalny sposób. Aby ją pojąć należy sobie odpowiedzieć na pytanie co dzieje się z zombiakiem kiedy spali szarżę. Deklarując szarżę w każdej turze zbliżania się do przeciwnika uzyskujemy efekt szału. Jeśli wróg jest w zasięgu zombie automatycznie zaatakują. Bieg wyklucza tę strategię.


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HRy do Undeadów
Posted: Śr paźdź 14, 2015 07:19 PM
Reply with quote

aniollech wrote:
Bieg wyklucza tę strategię.
Pomijając sens takiej strategii, muszę zapytać - dlaczego? Jeżeli nie chcesz, nie musisz biegać.

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Śr paźdź 14, 2015 08:08 PM
Reply with quote

Pomijając sens strategii bieganie u zombich psuje mi klimat.

W każdej magii są czary lepsze i gorsze, moim zdaniem wystarczającym tuningiem byłaby możliwość rzucenia czaru na grupę zombich czy zdechlaków.


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HRy do Undeadów
Posted: Śr paźdź 14, 2015 09:13 PM
Reply with quote

Hm. Ciekawa dyskusja.

Jak dla mnie propozycje Michała są fajne ale 8 na reanimacji to za dużo, jako że to zombiak. Call of vanhel też nawet. I nie wiem co jest w tym "nieklimatycznego" (w tym:biegające zombie).

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 23
_BBOT: 0
Razem: 23
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy