Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn list 03, 2014 01:07 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Co to jest tura użycia sztandaru ?
Tura w której twoje modele rozpoczęły szarżę znajdując się w odległości do 6" od sztandaru.

Magiczne właściwości sztandaru działają na te modele tylko w tej turze, czyli w turze użycia sztandaru.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn list 03, 2014 02:08 PM
Reply with quote

Pytanie o ochrone pancerza. Czy mozna zejsc do powiedmzy -2 OP ? Wciaz na 1 nie zdajemy, ale np atak z sila 7 spowoduje wtedy OP na 2+ ? Kolega mowi ze widzial gdzies zapis ze maksymalnie do 0+ (co spowoduje 4+ przy takiej sile) mozna zejsc, ale nie mogę tego znaleźć.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn list 03, 2014 03:01 PM
Reply with quote

Maksymalna Ochrona Pancerza to 0+.

Strona 28, Rozdział VII: Walka Wręcz.
Quote::
Maksymalna Ochrona Pancerza:
Najlepsza ochrona podana w TABELI OCHRONY PANCERZA wynosi 1+, ale istnieje możliwość podniesienia wartości Ochrony Pancerz do maksymalnego poziomu 0+. Magiczne, czy gromrilowe zbroje mogą być jednym ze sposobów na poprawienie Ochrony Pancerza. Jednak wynik rzutu równy 1 zawsze oznacza porażkę, więc nawet model o Ochronie Pancerza na 1+ czy nawet lepszej, zostanie zraniony, jeśli w rzucie na Ochronę Pancerza wypadnie 1. Zaletą ochrony na 0+ jest lepsza ochrona przeciwko broni modyfikującej Ochronę Pancerza.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt list 04, 2014 12:34 AM
Reply with quote

Nie myślałeś,aby dać gravierowi nieumarły?Trzecia dezercja w mojej historii grania strzygami i akurat wszystkie na nim:/...

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt list 04, 2014 12:50 AM
Reply with quote

Areo wrote:
Nie myślałeś,aby dać gravierowi nieumarły?Trzecia dezercja w mojej historii grania strzygami i akurat wszystkie na nim:/...
Nie da rady. To przerośnięty Ghoul a te są żywe.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt list 04, 2014 08:27 AM
Reply with quote

Wiem,tak sobie tylko marudzę ;).

Back to top
View user's profile
SzczurTezCzlowiek
Nieświadomy
Nieświadomy

SzczurTezCzlowiek

Offline

Joined: czerw 16, 2014
Posts: 20

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt list 04, 2014 09:31 AM
Reply with quote

Czy szarża wykonana przy użyciu specjalnej umiejętności 'Transformacja' podlega wszystkim zasadom jak szarża wykonana podczas zwykłego lotu?

Dokładnie chodzi mi o to, czy można deklarować reakcję na szarżę (stać i strzelać/uciekać)?

Czy szarżujący w ten sposób bohater musi widzieć cel przed szarżą?

Back to top
View user's profile
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt list 04, 2014 10:54 AM
Reply with quote

Apropo nieumarlych - czy nieumarly bohater moze przeszukiwac budynki w scenariuszach takich jak ukryte kosztownosci ?

Code::
W przeszukiwaniu
budynków mogą brać wszystkie modele bohaterów oraz te modele stronników, które nie
podlegają zasadzie specjalnej NIEUMARŁY , ISTOTA ETERYCZNA , LEŚNY DUCH oraz
DEMON lub ZWIERZĘ . Natomiast rezultat 2 oznacza, że model (który nie podlega
zasadzie specjalnej NIEUMARŁY , ISTOTA ETERYCZNA , LEŚNY DUCH oraz DEMON )
natknął się na powalone zarazą ciała mieszczan i musi wykonać test W T , nieudany
test oznacza, że traci 1 punkt Ż W bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza, a do
najbliższego rzutu w T ABELI EFEKT ZRANIENIA otrzymują premię +2.

Tu nie do konca jasne ze jest czy to ze nieumarli nie moga dotyczy stronnikow tylko czy tez bohaterów. A jezeli bohaterów nie, to czy oni musza wykonywac WT?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt list 04, 2014 01:22 PM
Reply with quote

@SzczurTezCzlowiek
Quote::
...szarża ta podlegać będzie wszystkich zasadom szarży...

@pan_sarin
Quote::
W przeszukiwaniu budynków mogą brać wszystkie modele bohaterów...
Muszą testować Wt.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt list 04, 2014 01:50 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
@SzczurTezCzlowiek
Quote::
...szarża ta podlegać będzie wszystkich zasadom szarży...


Od razu nadmienie , że mi pasuje ten stan rzeczy - ale czyli chodzi o to ze w momencie LOTu traktowanego jak szarza rozpatrywana jest cala sekwencja dekleracji/reakcji etc. zawartych w sekwencjach fazy ruchu ? (pomimo tego ze lot z transformacji odbywa sie w fazie magii ? - to nas troche zmyliło przez ostatni 15 potyczek przeciwko zasranemu wampirowi ;p) Dodatkowo zakladalismy ze skoro lot to ruch, a ruszyc sie mozna nawet w miejsce ktorego na poczatku ruchu nie widzimy , to dopiero po ruchu sprawdzamy czy podstawka sie styka i traktujemy jak udana szarze. Mysle ze mozna troche doprecyzowac to w instrukcji .

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt list 04, 2014 02:49 PM
Reply with quote

Tak, traktujesz to jak normalną szarżę z wszystkimi zasadami.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr list 05, 2014 03:13 PM
Reply with quote

1) Czy jeżeli bohater 2x wylosowal stare wojenny ranny to rzuca 2 razy na k6 przed walka? ;]
2) Czy moge łączyć kaganek i latarnie zeby wykrywac o 8 cali?
3) Czy luneta potraja zasieg liczony z latarnia i kagankem czy potrafia moj zasieg bazowy a do niego dodaje zasieg z kaganku i latarni?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr list 05, 2014 04:39 PM
Reply with quote

1. Raz.
2. Nie.
3. Nie. Uwzględniasz większą wartość.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr list 05, 2014 06:15 PM
Reply with quote

Czy bystry wzrok + luneta daje dodatkowy zasięg 12" czy też tylko 6"?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr list 05, 2014 08:05 PM
Reply with quote

To daje +12".


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57916 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9386 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115420 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354807 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337699 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 25
_BBOT: 0
Razem: 25
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy