Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 16 17 18 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 29, 2014 10:11 PM
Reply with quote

1. Dopóki drużyna obsługi nie została O!, PnZ!, WzA! lub nie Ucieka! szarża na machinę kończy się tym, że o ile drużyna obsługi nie Ucieka!, to "załoga ustawia się przed machiną w szeregu, prostopadle do kierunku szarży, tak by oddzielić machinę od szarżujących".
A więc przeciwnik nie może 'kryć się' przed twoją szarszą za machiną, której z kolei ty nie możesz zaszarżować bo drużyna obsługi wciąż jest w grze.

2. Jaki konkretnie czar?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt grud 30, 2014 11:31 AM
Reply with quote

2) mutacja tzeentcha teleportacja
3) (skoro juz i tak nie dotrzymalem obietnicy o niezadawaniu pytan)
Zdarzenie losowe pojedynek / umiejetnosc list gonczy - czy obowiązkowy ruch to musi zawsze być maxymalny mozliwy ruch ? Tj. jezeli mialbym lot to musze leciec w kierunku przeciwnika bo szybciej do niego dotre niz biegnąc?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr grud 31, 2014 12:11 AM
Reply with quote

2. Tak można teleportować się do budynku.
3. Musisz wykonać ruch, tyle pokonać tyle cali ile wynosi Sz modelu. Ruch to co innego niż bieg i LOT.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr grud 31, 2014 06:25 AM
Reply with quote

Mam kilka pytań odnośnie rydwanu/pojazdu:
1. Czy konie które zostały wza rzucają na tpo?
2. Czy powóz który już nie ma koni i jest najbliższym modelem musi być obrany za cel strzelania?
3. Co się dzieje jeżeli pojazd nie ma koni i strzelając trafi się w koło, a następnie wypada 1? Czy pojazd mimo, że nie ma koni poruszy się itd?
4. Co się dzieje jeżeli strzelając z balisty trafi się w koło i zada mu się dwa obrażenia po których wyrzuci się dwie 1? Czy tą procedurę wykonuje się dwa razy?
5. Ile ran ma tak naprawdę powóz? Niby w statystykach jest napisane, że 4 ponadto 1 ranę ma koło i po jednej konie?
6. Ile kół ma powóz?
7. Czy coś się dzieje po potyczce z powozem jeżeli w jej trakcie uszkodzi się koła?

Szczęśliwego Nowego Roku!

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr grud 31, 2014 08:28 AM
Reply with quote

1. Tak.
2. Tak.
3. Tak.
4. Najpierw sprawdzasz w co trafiłeś potem rzucasz na ilość ran. W tym wypadku rzucasz raz bo raz zraniłeś choć zadałeś dwie rany.
5. Tak jak napisałeś.
6. Cztery.
7. Nic się nie dzieje.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt stycz 02, 2015 05:10 PM
Reply with quote

A jeszcze jedno mi przyszło do głowy. Co się dzieje jeżeli oba konie nie żyją, a po trafieniu w powóz ponownie wylosuję za cel konia?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt stycz 02, 2015 06:06 PM
Reply with quote

Przerzucasz.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb stycz 03, 2015 01:55 PM
Reply with quote

Khazadzi mogą mieć:
Pieczęć Zniszczenia
Zwój Rozproszenia
ale kto może nosić te przedmioty skoro:
"ARKANA są magicznymi przedmiotami, które w określony sposób podnoszą magiczną moc MAGÓW i DUCHOWNYCH. ARKANÓW używać mogą jedynie MAGOWIE i DUCHOWNI, a żaden bohater nie może mieć więcej niż jeden tego typu przedmiot." a żaden model nie jest ani magiem ani duchownym?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb stycz 03, 2015 03:49 PM
Reply with quote

Masz rację. Powinno być jak w przypadku zadania specjalnego 'Wiadomość'.
Quote::
ARKANA są magicznymi przedmiotami, które w określony sposób podnoszą magiczną moc MAGÓW, DUCHOWNYCH oraz KOWALI RUN i MISTRZÓW INŻYNIERÓW. ARKANÓW używać mogą jedynie MAGOWIE, DUCHOWNI oraz KOWALE RUN i MISTRZOWIE INŻYNIEROWIE, a żaden bohater nie może mieć więcej niż jeden tego typu przedmiot


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt stycz 06, 2015 12:02 PM
Reply with quote

1) Czy bron z Gromgilu moze kupic kazdy czy tylko druzyny krasnoludów ?
2) Czy talizman szczescia pozwala przerzucic jedynke na rzucie na trafienie na broni palnej ? Czy niewypalu nie mozna?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt stycz 06, 2015 12:55 PM
Reply with quote

1. Te drużyny które mają ją na liście ekwipunku.
2. Każdy rzut na trafienia.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr stycz 07, 2015 01:08 PM
Reply with quote

Z tymże ani jedna drużyna nie ma "broni z gromilu", za to ma pancerz - zakładam, że to jednoznaczne?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr stycz 07, 2015 02:19 PM
Reply with quote

Wróć. Pomyliłem z pancerzem. Oręż jest dostępny dla wszystkich którzy zdołają go zakupić.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr stycz 07, 2015 02:25 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Wróć. Pomyliłem z pancerzem. Oręż jest dostępny dla wszystkich którzy zdołają go zakupić.

To jako krasnal , bardzo subiektywnie optowalbym za tym zeby krasnale mialy zmniejszoną dostępnośc lub cenę tych przedmiotów ;]

Dzięki za szybka odpowiedź!

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr stycz 07, 2015 11:07 PM
Reply with quote

Krasnoludy już mają modyfikator +1 do rzutu na dostępność.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 16 17 18 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57908 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9384 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115382 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354677 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337516 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 17
_BBOT: 1
Razem: 18
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Kontakt
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
YANDEX > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy